abonnement Unibet Coolblue
pi_198062742
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 17:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dus Keith Bakker, een verlepte junk waarvan ik het al onfris zou vinden als hij op mijn bank zit heeft een trio geritseld met een 16 jarige en haar moeder....

HOE DAN?!??!?!?!?

Ik val niet op mannen en vind iedere man seksueel afstotelijk maar van sommige mannen kan ik begrijpen dat ze aantrekkelijk zijn voor vrouwen. Maar een fucking bejaarde hiv junk, HOE KAN EEN VROUW DAAR OPGEWONDEN VAN RAKEN? Is er een vrouw in de zaal die dit uit kan leggen?
Volgens mij was het geen trio. Maar hij heeft hij seks gehad met moeder en dochter los van elkaar.

:')
pi_198063028
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 17:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dus Keith Bakker, een verlepte junk waarvan ik het al onfris zou vinden als hij op mijn bank zit heeft een trio geritseld met een 16 jarige en haar moeder....

HOE DAN?!??!?!?!?

Ik val niet op mannen en vind iedere man seksueel afstotelijk maar van sommige mannen kan ik begrijpen dat ze aantrekkelijk zijn voor vrouwen. Maar een fucking bejaarde hiv junk, HOE KAN EEN VROUW DAAR OPGEWONDEN VAN RAKEN? Is er een vrouw in de zaal die dit uit kan leggen?
Alleen beschadigde [jonge] vrouwen vallen op mannen als een Keith.
Zoals ook alleen beschadigde [jonge] vrouwen vallen op een man als Marilyn Manson, als recent voorbeeld van hoe het mis kan gaan qua keuze van mannen..

Kun je wel gaan schreeuwen naar en tegen de [jonge] vrouwen maar daar ligt de 'schuld' niet..
´
  woensdag 17 februari 2021 @ 20:38:27 #103
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_198063246
En blijkbaar ook zo'n beetje een trio begonnen maar toen is de dochter weggegaan.
Ergens vind ik het ook erg sneu voor de vader des huizes.
Denk je een goede hulpverlener te hebben gevonden, krijg je dit.
pi_198063344
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 20:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Volgens mij was het geen trio. Maar hij heeft hij seks gehad met moeder en dochter los van elkaar.

:')
Nee, hij lag met ze samen in een bed, was bezig met moeder en streelde de dochter.
Die werd er op een gegeven moment onpasselijk van en verliet verstijfd van schrik het bed.
Moeder moest toen later huilen.

Zo werd het vanmiddag verteld tijdens de zitting.
pi_198063931
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 20:38 schreef Ceviche het volgende:
En blijkbaar ook zo'n beetje een trio begonnen maar toen is de dochter weggegaan.
Ergens vind ik het ook erg sneu voor de vader des huizes.
Denk je een goede hulpverlener te hebben gevonden, krijg je dit.
Vader is natuurlijk ook ontzettend dom en naïef dat hij iemand die veroordeeld is voor ontucht met minderjarige meisjes waar hij hulpverlener van was inhuurt als hulpverlener voor zijn kwetsbare minderjarige dochter.

Dat zijn eigen vrouw vervolgens een triootje bouwt met dochter en Keith had hij misschien niet hoeven verwachten maar man man man, die vader moet toch ook een doetje zijn.

Ik zie hem voor me als een soort Sjakie uit Flodder:
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 17 februari 2021 @ 21:58:27 #106
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198065306
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 20:38 schreef Ceviche het volgende:
En blijkbaar ook zo'n beetje een trio begonnen maar toen is de dochter weggegaan.
Ergens vind ik het ook erg sneu voor de vader des huizes.
Denk je een goede hulpverlener te hebben gevonden, krijg je dit.
Ik heb het niet helemaal precies meegekregen, maar heeft de man van moeder en dochter nou ook nog betaald voor alle 'diensten'?
  woensdag 17 februari 2021 @ 22:05:35 #107
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198065464
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 21:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Vader is natuurlijk ook ontzettend dom en naïef dat hij iemand die veroordeeld is voor ontucht met minderjarige meisjes waar hij hulpverlener van was inhuurt als hulpverlener voor zijn kwetsbare minderjarige dochter.

Dat zijn eigen vrouw vervolgens een triootje bouwt met dochter en Keith had hij misschien niet hoeven verwachten maar man man man, die vader moet toch ook een doetje zijn.

Ik zie hem voor me als een soort Sjakie uit Flodder:
[ afbeelding ]
Sommige mensen zijn 'te' goed van vertrouwen cq naief; gaan uit van het goede van de mens. Als je dan ook nog zo iemand tegenkomt in de kerk wekt dat extra veiligheid en in dit geval dus duidelijk misplaatst. Daarnaast weet een hyena als Keith feilloos gebruik te maken van de ruimte die hem wordt gegeven en doet hij er vanuit zijn eigenbelang graag nog een schepje bovenop. Hij weet die argeloze man zelfs nog een contract te laten tekenen dat hij afziet van alle aanklachten dat hij zijn dochter mee naar het buitenland neemt voor het goede doel :+ In andere kringen heet dat mensenhandel.

Het feit dat hij dweepte dat hij in de gevangenis geen mensen (mannen) heeft 'behandeld' of geconfronteerd komt simpelweg door het feit dat er voor hem daarin niets te halen viel. En niet doordat hij tot nieuwe inzichten was gekomen dat zijn 'hulp', door de maatregel die hem was opgelegd, niet zo wenselijk was.

Keith Vies manipulatief mannetje :r
pi_198065495
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Alleen beschadigde [jonge] vrouwen vallen op mannen als een Keith.
Zoals ook alleen beschadigde [jonge] vrouwen vallen op een man als Marilyn Manson, als recent voorbeeld van hoe het mis kan gaan qua keuze van mannen..

Kun je wel gaan schreeuwen naar en tegen de [jonge] vrouwen maar daar ligt de 'schuld' niet..
Dit ben ik niet met je eens. Iemand als Marilyn Manson is bekend en rijk. Dat maakt je al snel populair bij de vrouwen.

En Keith Bakker heeft natuurlijk ook aanzien als hulpverlener en met zijn bekendheid. Al is die bekendheid de afgelopen jaren natuurlijk ook in zijn nadeel gaan werken. Ik denk bovendien dat Keith perfect kan aanvoelen van welke vrouwen hij misbruik kan maken.
  woensdag 17 februari 2021 @ 22:11:19 #109
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198065621
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dit ben ik niet met je eens. Iemand als Marilyn Manson is bekend en rijk. Dat maakt je al snel populair bij de vrouwen.

En Keith Bakker heeft natuurlijk ook aanzien als hulpverlener en met zijn bekendheid. Al is die bekendheid de afgelopen jaren natuurlijk ook in zijn nadeel gaan werken. Ik denk bovendien dat Keith perfect kan aanvoelen van welke vrouwen hij misbruik kan maken.
Precies. Dat weet iedere narcist, predator cq psychopaat.
  donderdag 18 februari 2021 @ 11:23:51 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198071698
Ik heb niet zoveel met Bram Bakker, maar hier heeft-ie wel een punt (bron: Nieuwe revu, 2019):

quote:
BRAM BAKKER bekendste psychiater van Nederland

‘Keith zit fors in de problemen. Hij heeft zijn positie als verslavingstherapeut misbruikt; jonge meiden werden heel effectief door hem gemanipuleerd en voordat ze het wisten, lagen ze bij hem in bed. Dit vak kun je prima uitoefenen met je kleren aan. Ik zou niet weten waarom je iemand moet vragen om kledingstukken uit te trekken om een goed gesprek te voeren. We weten sinds #Metoo dat de leeftijd van 18 jaar niet bepalend is voor vrijwillige of onvrijwillige seks. Bakker is geen verslavingsdeskundige, want een deskundige maakt deze fouten niet. Het is gewoon een flapdrol die zijn behoeftes niet in de hand heeft. Deze idioot slaat aan het manipuleren, gebruikt kwetsbare mensen en laat zich ondertussen ook nog als hulpverlener betalen. Dan ben je toch drie keer fout? Ik ben een groot voorstander van ervaringsdeskundigen, maar wel op voorwaarde dat ze zichzelf kunnen beheersen. Met zijn walgelijke gedrag brengt hij zowel de gezondheidszorg als echte ervaringsdeskundigen in ernstig diskrediet. De rechter heeft geoordeeld dat hij tien jaar zijn vak niet mag uitoefenen, maar het ís niet eens zijn vak! Hij heeft geen diploma, maakt geen afspraken met zorgverzekeraars, stelt geen behandelplannen op en lapt alles aan zijn laars waar we ons bij hulpverlening aan horen te houden. Zo’n idioot berooft de hele beroepsgroep van zijn imago. Deze Bakker is een heel enge, gevaarlijke man en een geraffineerde, slimme verslaafde. Nee, we zijn gelukkig geen familie. Vroeger riep ik nog weleens grappend dat hij mijn achterneef was, maar daar ben ik rap mee opgehouden.’
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 18 februari 2021 @ 13:31:00 #111
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_198073587
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2021 11:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb niet zoveel met Bram Bakker, maar hier heeft-ie wel een punt (bron: Nieuwe revu, 2019):
[..]

Bram Bakker kan maar beter zijn mond houden over normen en waarden binnen zijn of Keiths professie. Hij koppelde eerder zelf een cliënte aan een vriend die zijn handjes niet thuishield. Nogal ethisch grensoverschrijdend, me dunkt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 18 februari 2021 @ 14:13:15 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198074265
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:31 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Bram Bakker kan maar beter zijn mond houden over normen en waarden binnen zijn of Keiths professie. Hij koppelde eerder zelf een cliënte aan een vriend die zijn handjes niet thuishield. Nogal ethisch grensoverschrijdend, me dunkt.
Sowieso, bij iedere celeb die wat raars doet staat meneer vooraan om het gedrag te "duiden", zonder de persoon in kwestie ooit te hebben gezien of gesproken.
Dat is dusdanig onprofessioneel dat je je af moet vragen of hij zijn opleiding wel voltooid heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 18 februari 2021 @ 14:44:35 #113
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198074791
quote:
BRAM BAKKER bekendste psychiater van Nederland

Zo’n idioot berooft de hele beroepsgroep van zijn imago.
Bram Bakker komt mij niet over als een gebalanceerde vakman die zich meer door zijn ervaring en kundigheid laat leiden dan door zijn emoties. Niet bepaald nee. En dan deze uitspraak dat Keith de HELE beroepsgroep van zijn imago berooft toont aan dat de man niet in staat is om te nuanceren. Ik raad mensen die in behandeling zijn bij Bram Bakker dringend af om op zoek te gaan naar iemand die professioneel is, en ik maak geen grappen.

Juist dit zijn de gevaarlijke mensen in de zorg. Zij die ooit een papiertje hebben verkregen maar desondanks niet in staat zijn om hun beroep goed uit te oefenen. En zijn legio mensen die juist van dit type 'vakgenoten' de dupe zijn geworden. Het zijn ook de mensen die niet in staat zijn om hun fouten toe te geven. In het geval er sprake is van iets wat niet in de haak lijkt of niet het gewenste gevolg heeft ligt het altijd aan de patient die altijd het afvoerputje is. In dit geval kies Bram gemakshalve even voor Keith, die zelf in weze ook een zieke patient is. En over de as van alle ellende waar Keith zich in verwikkeld heeft, grijpt Bram nu even de kans om zich zelf te verheffen. En dit soort mensen noemt zichzelf professioneel.
Gadverdamme :r

quote:
BRAM BAKKER bekendste psychiater van Nederland

Bakker is geen verslavingsdeskundige, want een deskundige maakt deze fouten niet. Het is gewoon een flapdrol die zijn behoeftes niet in de hand heeft. Deze idioot slaat aan het manipuleren, gebruikt kwetsbare mensen en laat zich ondertussen ook nog als hulpverlener betalen. Dan ben je toch drie keer fout?
Kijk naar jezelf dwaas!

[ Bericht 22% gewijzigd door Tengano op 18-02-2021 14:51:18 ]
  donderdag 18 februari 2021 @ 15:43:50 #114
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_198075870
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sowieso, bij iedere celeb die wat raars doet staat meneer vooraan om het gedrag te "duiden", zonder de persoon in kwestie ooit te hebben gezien of gesproken.
Dat is dusdanig onprofessioneel dat je je af moet vragen of hij zijn opleiding wel voltooid heeft.
Vreselijk. Echt een schande, deze man. Ook dubieus bezig geweest met de financiën rond dat Depressiegala, samen met die al even foute Esther van Fenema.

Nee echt, iedereen die wat lelijks zegt over Keith Bakker heeft groot gelijk, maar Bram heeft gewoonweg geen recht van spreken over ethiek. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_198301014
twitter
  woensdag 3 maart 2021 @ 14:34:45 #116
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_198302150
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Vreselijk. Echt een schande, deze man. Ook dubieus bezig geweest met de financiën rond dat Depressiegala, samen met die al even foute Esther van Fenema.

Nee echt, iedereen die wat lelijks zegt over Keith Bakker heeft groot gelijk, maar Bram heeft gewoonweg geen recht van spreken over ethiek. :')
waar blijft Jomanda als je haar nodig heb ( die mag ook wel in het rijdje en dat gekke mens met die helende ketting hanger ..waar echteraf gewoon iets van zand inzat voor een veel te hoge prijs ...
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  woensdag 3 maart 2021 @ 14:44:21 #117
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198302233
https://nos.nl/artikel/23(...)derjarig-meisje.html

quote:
De voormalige verslavingsgoeroe zegt dat de seksuele relatie pas begon toen het meisje 18 was geworden, maar de rechtbank gelooft dat niet. "Ze was financieel en emotioneel volledig afhankelijk van u", aldus het vonnis. "Het slachtoffer raakte volledig geïsoleerd."
Dus Keith ziet het niet als een probleem om de arme meid pas in zijn bed te sleuren wanneer ze * al * 18 jaar is ? :r
Wat een walgelijk figuur is die man.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198302249
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 14:44 schreef deedeetee het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)derjarig-meisje.html
[..]

Dus Keith ziet het niet als een probleem om de arme meid pas in zijn bed te sleuren wanneer ze * al * 18 jaar is ? :r
Wat een walgelijk figuur is die man.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2021 14:46:13 ]
pi_198302340
Die zien we voorlopig niet meer terug.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 3 maart 2021 @ 14:54:17 #120
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198302351
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 14:53 schreef superniger het volgende:
Die zien we voorlopig niet meer terug.
Blij toe, wat een rotkop heeft die man.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 3 maart 2021 @ 14:59:57 #121
117098 Hathor
Effe niet
pi_198302422
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 14:54 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Blij toe, wat een rotkop heeft die man.
Wel een van de beste memes op het web. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_198302528
Laten we eerlijk zijn - vrouwen aan de drugs, eetstoornis etc. neuqen wel het beste
Deze man met zijn rotkop weet
Oke nu achter slot en grendel graag
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  woensdag 3 maart 2021 @ 15:23:24 #123
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198302767
quote:
10s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:07 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Laten we eerlijk zijn - vrouwen aan de drugs, eetstoornis etc. neuqen wel het beste
Deze man met zijn rotkop weet
Oke nu achter slot en grendel graag
Wat een onzin wat deze man weet is dat het gemakkelijker is om misbruik te maken van meisjes die ziek zijn.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 3 maart 2021 @ 15:24:03 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198302776
quote:
10s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:07 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Laten we eerlijk zijn - vrouwen aan de drugs, eetstoornis etc. neuqen wel het beste
Deze man met zijn rotkop weet
Oke nu achter slot en grendel graag
Hoe? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 3 maart 2021 @ 15:24:43 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198302787
En dat verhaal over die moeder en dochter, brrrrrr walgelijk :r
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')