abonnement Unibet Coolblue
pi_196889948
Pffff.....

Fuckfuckfuckfuckfuck.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 22 december 2020 @ 20:55:00 #202
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_196890170
;(
Gaat dit nog goed komen? :'(
Het seizoen is nog lang, hopen dat er in de ''winterstop'' nog wat gehaald kan worden.
In de FC Emmen podcast (met professor Dijkhuizen _O_ ) werd nog gesproken over de komst van Frei.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_196897986
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2020 20:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
;(
Gaat dit nog goed komen? :'(
Het seizoen is nog lang, hopen dat er in de ''winterstop'' nog wat gehaald kan worden.
In de FC Emmen podcast (met professor Dijkhuizen _O_ ) werd nog gesproken over de komst van Frei.
Je bent er nog ^O^

Na 14 wedstrijden 5 punten hebben is erg mager natuurlijk. En dan ook slecht 2 schamele puntjes uit "de maand van de waarheid" december.

Maar aan de andere kant; het is maar 4 puntjes tot een veilige plek en daar zijn nog 20 wedstrijden voor om dat goed te maken.

Maar dat er voorin wat bij moet is wel duidelijk, toch? Laursen en Kolar hebben het niveau niet. Sidibe kan er al helemaal niets van. Avdijaj ook nog helemaal niets van gezien. Met uitzondering van de Leeuw is het echt ondermaats.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_196898036
Kijk Emmen was een leuke gimmick en hebben het toch mooi 3 seizoenen weten vol te houden in de Eredivisie, maar nu is iedereen er ook wel klaar mee.
Wel zonde voor de supporters dat het uitgerekend in twee coronaseizoenen in de Eredivisie moet spelen. Die hadden beter verdient (en dan doel ik op de 1000 die er ook 10 jaar geleden waren).
U MAD?
pi_196898405
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk Emmen was een leuke gimmick en hebben het toch mooi 3 seizoenen weten vol te houden in de Eredivisie, maar nu is iedereen er ook wel klaar mee.
Wel zonde voor de supporters dat het uitgerekend in twee coronaseizoenen in de Eredivisie moet spelen. Die hadden beter verdient (en dan doel ik op de 1000 die er ook 10 jaar geleden waren).
Ach, misschien is dat ook wel een beetje zo. Maar gelukkig waren die 2 seizoenen mét publiek wel ongekend leuk.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 23 december 2020 @ 19:43:15 #206
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_196909109
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:54 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Je bent er nog ^O^

Na 14 wedstrijden 5 punten hebben is erg mager natuurlijk. En dan ook slecht 2 schamele puntjes uit "de maand van de waarheid" december.

Maar aan de andere kant; het is maar 4 puntjes tot een veilige plek en daar zijn nog 20 wedstrijden voor om dat goed te maken.

Maar dat er voorin wat bij moet is wel duidelijk, toch? Laursen en Kolar hebben het niveau niet. Sidibe kan er al helemaal niets van. Avdijaj ook nog helemaal niets van gezien. Met uitzondering van de Leeuw is het echt ondermaats.
Dat is inderdaad overduidelijk. Extra zuur is dat Kolar & Laursen samen goed zijn voor zo'n slordige ¤700.000... :'(
Ook Tibbling heeft naar verluidt een aardige duit gekost en ook die schittert nog niet.
Bernadou speelde gisteren wel vrij goed, dus dat is nog een lichtpuntje. ^O^

Laten we hopen dat de centen van de aankomende Dost transfer (naar Brugge) goed besteed zullen worden.
De vraag is natuurlijk wie dat moeten worden aangezien ik me ook kan voorstellen dat er genoeg spelers zijn die bedanken voor een degradatiestrijd...

20 wedstrijden en dan nog zo'n 30 punten nodig om je veilig te spelen.... ik hoop uit de grond van mijn hart dat Emmen erin blijft, maar het wordt wel enorm lastig. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_196947057
Tibbling valt vooralsnog zwaar tegen inderdaad. Misschien kan hij in een deal meegenomen worden, ruilen voor een goede Zweedse spits of zo.

Emmen gaat trouwens zijn eigen Masked Singer organiseren _O-

https://fcemmen.nl/wiezin(...)Wie+Zingt+Daor%27%27!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 28 december 2020 @ 21:53:20 #208
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_197038058
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 15:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Tibbling valt vooralsnog zwaar tegen inderdaad. Misschien kan hij in een deal meegenomen worden, ruilen voor een goede Zweedse spits of zo.

Emmen gaat trouwens zijn eigen Masked Singer organiseren _O-

https://fcemmen.nl/wiezin(...)Wie+Zingt+Daor%27%27!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Wat briljant, dat doen ze dan wel weer leuk.
Misschien is dat wel een goed idee ja. Tibbling valt wel enorm tegen trouwens, ik had veel meer van hem verwacht.
Ik las zojuist bij DvhN dat Emmen business seat sponsoren heeft gevraagd om af te zien van de compensatieregeling voor de gemiste wedstrijden, de FC zou dit geld willen gebruiken om zich te versterken in de ''winterstop''.

Ben ook wel benieuwd in hoeverre de huidige stand de voortgang van een (eventueel) nieuw te bouwen stadion beïnvloed. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door SgtPorkbeans op 28-12-2020 22:15:39 ]
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_197040604
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2020 21:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

:D
Wat briljant, dat doen ze dan wel weer leuk.
Misschien is dat wel een goed idee ja. Tibbling valt wel enorm tegen trouwens, ik had veel meer van hem verwacht.
Ik las zojuist bij DvhN dat Emmen business seat sponsoren heeft gevraagd om af te zien van de compensatieregeling voor de gemiste wedstrijden, de FC zou dit geld willen gebruiken om zich te versterken in de ''winterstop''.

Ben ook wel benieuwd in hoeverre de huidige stand de voortgang van een (eventueel) nieuw te bouwen stadion beïnvloed. :P
Las het ook, betekent ook dat er al helemaal niet veel geld beschikbaar was in de eerste plaats.
Degradatie is ook geen nieuw stadion, vrees ik. Of dat ding moet zonder enige steun van de gemeente/provincie er komen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_197155903
De Leeuw op 3 in de top 10 mooiste goals net op Nederland 1. Hebben we nog iets in 2020! :P
  zaterdag 9 januari 2021 @ 20:54:18 #211
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_197313052
Nou zeg dat wel, want was het vandaag weer een partij slecht.
Jansen en Pena gaven niet thuis, verdedigend dramatisch.
Ik vrees dat we ons weer op kunnen maken voor ouderwetse vrijdagavonden met 2500 man in sfeerrijk Meerdijk. ;(

Laten we hopen dat de nieuwe aanwinsten snel potten kunnen breken.
Ik hoorde de naam Adam Szalai van FSV Mainz al rondzingen als potentiële aanwinst op de nummer ''9'' positie.
Heeft wel goede statistieken, maar dat zegt natuurlijk niets...
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_197314338
Wat een treurnis weer vanavond. Ik ga me opmaken voor Jong Utrecht en fucking Roda JC volgend seizoen.
Ik geloof ook niet meer dat er zoveel versterkingen bijkomen dat het nog verschil gaat maken.

Het is gewoon niet goed genoeg -O-
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_197318143
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 22:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat een treurnis weer vanavond. Ik ga me opmaken voor Jong Utrecht en fucking Roda JC volgend seizoen.
Ik geloof ook niet meer dat er zoveel versterkingen bijkomen dat het nog verschil gaat maken.

Het is gewoon niet goed genoeg -O-
Wat mankeert er aan Roda JC?
pi_197318900
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 22:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat een treurnis weer vanavond. Ik ga me opmaken voor Jong Utrecht en fucking Roda JC volgend seizoen.
Ik geloof ook niet meer dat er zoveel versterkingen bijkomen dat het nog verschil gaat maken.

Het is gewoon niet goed genoeg -O-
Er is nog een lange weg te gaan dit seizoen. Zoveel kutclubs. Ik heb er nog wel vertrouwen in.
pi_197321752
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 09:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Er is nog een lange weg te gaan dit seizoen. Zoveel kutclubs. Ik heb er nog wel vertrouwen in.
Heb je de laatste wedstrijden gezien? Er zit echt niets in; teveel spelers hopeloos uit vorm, er is geen enkele strijd of passie te herkennen. Gisteren ook weer: De back van Twente loopt doodleuk door de verdediging heen, niemand die een poot uitsteekt. Het is echt niet goed genoeg. Er komt niets uit die ploeg. Beetje rondspelen lukt nog wel, maar dat is het. Gisteren tweede helft nul kansen gecreëerd, nul!

Je hebt wel gelijk dat er nog veel te spelen valt. En het verschil met een veilig plek is maar 5 punten. Maar tegen wie gaat Emmen die punten pakken dan? Ik zie het niet gebeuren.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 12 januari 2021 @ 22:46:13 #216
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_197374631
Voor de vorm ben ik maar vast begonnen met deze post te tikken. Eigenlijk heb ik er geen woorden voor. :') Dit is voorbij. Er bekruipt me het gevoel dat Lukkien na vanavond zelf opstapt. Achteraf gezien had hij misschien beter wel naar FC Twente kunnen gaan, deze ellende verdient hij ook niet.

Ik kan er met mijn verstand niet bij hoe je met nagenoeg dezelfde selectie als vorig seizoen zulk waardeloos voetbal laat zien, zonder enige strijd of beleving. Ik hoop dat Lubbers de centen van de supportersactie op zak houdt, die zullen
we hard nodig hebben in de KKD.

Ik zou er ook niet raar van op kijken als Emmen failliet gaat na de degradatie. > ¤1.000.000 aan salaris voor een drietal Peruanen vallen niet te betalen in de KKD. Sponsoren die nog gecompenseerd willen worden, seizoenskaarten die niet worden verlengd, enz.

Stop er ook gewoon allemaal mee voor dit seizoen. Begin eind Augustus maar weer vanaf 0.
:r
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_197374762


[ Bericht 100% gewijzigd door Knutknuttsson op 12-01-2021 22:50:14 ]
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_197374820
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 22:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Voor de vorm ben ik maar vast begonnen met deze post te tikken. Eigenlijk heb ik er geen woorden voor. :') Dit is voorbij. Er bekruipt me het gevoel dat Lukkien na vanavond zelf opstapt. Achteraf gezien had hij misschien beter wel naar FC Twente kunnen gaan, deze ellende verdient hij ook niet.

Ik kan er met mijn verstand niet bij hoe je met nagenoeg dezelfde selectie als vorig seizoen zulk waardeloos voetbal laat zien, zonder enige strijd of beleving. Ik hoop dat Lubbers de centen van de supportersactie op zak houdt, die zullen
we hard nodig hebben in de KKD.

Ik zou er ook niet raar van op kijken als Emmen failliet gaat na de degradatie. > ¤1.000.000 aan salaris voor een drietal Peruanen vallen niet te betalen in de KKD. Sponsoren die nog gecompenseerd willen worden, seizoenskaarten die niet worden verlengd, enz.

Stop er ook gewoon allemaal mee voor dit seizoen. Begin eind Augustus maar weer vanaf 0.
:r
Precies dit.

Sloeg weer nergens op vandaag. Haast meelijkwekkend. Deze :') en deze _O- vatten het wel samen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 12 januari 2021 @ 22:54:24 #219
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_197374948
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 22:50 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Precies dit.

Sloeg weer nergens op vandaag. Haast meelijkwekkend. Deze :') en deze _O- vatten het wel samen.
Nou zeg dat. FC Emmen is dit seizoen één grote grap.
Ik vind de Leeuw nog verrassend positief voor de camera. :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_197375167
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 22:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Nou zeg dat. FC Emmen is dit seizoen één grote grap.
Ik vind de Leeuw nog verrassend positief voor de camera. :D
Die moet wel. Maar hij straalt wat anders uit.

Het lijkt mij wel klaar nu ook.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_197375374
Ik snap de overstap van Jari Vlak van Volendam naar Emmen niet. Je speelt bij Volendam in een elftal waar echt potentie zit om te promoveren binnen nu en twee/drie jaar... en dan stap je over naar DE favoriet om te degraderen dit seizoen. Onbegrijpelijk, echt waar. Voor die paar euro meer wat hij nu in Emmen gaat krijgen? Of hooptie ie echt het verschil te maken?
U MAD?
  dinsdag 12 januari 2021 @ 23:10:49 #222
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_197375443
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap de overstap van Jari Vlak van Volendam naar Emmen niet. Je speelt bij Volendam in een elftal waar echt potentie zit om te promoveren binnen nu en twee/drie jaar... en dan stap je over naar DE favoriet om te degraderen dit seizoen. Onbegrijpelijk, echt waar. Voor die paar euro meer wat hij nu in Emmen gaat krijgen? Of hooptie ie echt het verschil te maken?
Tja, zeg het maar. Misschien dat hij niet meer op zijn plek zat bij Volendam na dat incident met een feestje in coronatijd.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_197375466
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 22:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Voor de vorm ben ik maar vast begonnen met deze post te tikken. Eigenlijk heb ik er geen woorden voor. :') Dit is voorbij. Er bekruipt me het gevoel dat Lukkien na vanavond zelf opstapt. Achteraf gezien had hij misschien beter wel naar FC Twente kunnen gaan, deze ellende verdient hij ook niet.

Ik kan er met mijn verstand niet bij hoe je met nagenoeg dezelfde selectie als vorig seizoen zulk waardeloos voetbal laat zien, zonder enige strijd of beleving. Ik hoop dat Lubbers de centen van de supportersactie op zak houdt, die zullen
we hard nodig hebben in de KKD.

Ik zou er ook niet raar van op kijken als Emmen failliet gaat na de degradatie. > ¤1.000.000 aan salaris voor een drietal Peruanen vallen niet te betalen in de KKD. Sponsoren die nog gecompenseerd willen worden, seizoenskaarten die niet worden verlengd, enz.

Stop er ook gewoon allemaal mee voor dit seizoen. Begin eind Augustus maar weer vanaf 0.
:r
Ik snapte er sowieso al weinig van, maar jij als fan (toch?) zet hier neer hoe ik eigenlijk al tijden denk over jullie club. Tig decennia hebben jullie in de krochten van het voetbal gespeeld. Men heeft in Drenthe jarenlang kunnen afkijken hoe het niet moet wanneer je in de Eredivisie zou spelen. Nou komt men erin, draait men twee toch wel prachtige jaren maar blijft men spelers van buitenaf halen. Een onherkenbaar vreemdelingen legioen wat klauwen met geld kost. Dan moet je lef hebben om dat te doen en zeker bij zo'n nuchtere club als FC Emmen. Hoe kun je je na zoveel jaren alsnog zo overschatten?
U MAD?
  dinsdag 12 januari 2021 @ 23:21:38 #224
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_197375718
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik snapte er sowieso al weinig van, maar jij als fan (toch?) zet hier neer hoe ik eigenlijk al tijden denk over jullie club. Tig decennia hebben jullie in de krochten van het voetbal gespeeld. Men heeft in Drenthe jarenlang kunnen afkijken hoe het niet moet wanneer je in de Eredivisie zou spelen. Nou komt men erin, draait men twee toch wel prachtige jaren maar blijft men spelers van buitenaf halen. Een onherkenbaar vreemdelingen legioen wat klauwen met geld kost. Dan moet je lef hebben om dat te doen en zeker bij zo'n nuchtere club als FC Emmen. Hoe kun je je na zoveel jaren alsnog zo overschatten?
Supporter ja.

Ik denk dat Emmen heeft gegokt op een snelle verkoop van de Peruanen en daarmee nu toch een beetje de deksel op de neus krijgt.

Dat vreemdelingenlegioen valt ook wel mee m.i. Er zijn genoeg clubs met meer of eenzelfde aantal buitenlanders in de selectie.

Maar of het verstandig beleid is vraag ik me ook af. Als het allemaal goed gaat kan het prima, degradeer je, zoals nu, zit je met contracten die stervensduur zijn.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_197379299
De slechtste clubs van Europa (overwinningen in huidige competitie):

FC Emmen (NED) 0
Lyngby (DEN) 0
Boavista (POR) 1
Huesca (SPA) 1
Inhulets' (OEK) 1
Lamia (GRI) 1
Larissa (GRI) 1
FSV Mainz (DUI) 1
Opava (TSJ) 1
Rukh Vynnyky (OEK) 1
Schalke 04 (DUI) 1
Sheffield United (ENG) 1
Vaduz (LIE) 1
West Bromwich Albion (ENG) 1
U MAD?
pi_197379972
Enige wat scheelt is dat ik het sowieso een kutseizoen vind, zonder publiek, ook al kijk je het op tv, er is eigenlijk gewoon helemaal niks aan, stel je voor dat we een topseizoen hadden, veel thuisoverwinningen, mis je alles.

Het boeit me echt heel weinig, wist niet eens dat ze gister moesten spelen.
pi_197381791
Op dit moment zijn we nog niet halverwege de competitie en is het gat met nummer 16 slechts 5 punten. Als je het zo bekijkt is het nog lang niet verloren.

Maar als je dan de afgelopen 2 wedstrijden ziet ben ik bang dat we geen enkel punt meer pakken. Ik snap nog steeds niet hoe het verschil zo onmetelijk groot is t.o.v vorig seizoen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 13 januari 2021 @ 21:20:07 #228
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_197393565
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Op dit moment zijn we nog niet halverwege de competitie en is het gat met nummer 16 slechts 5 punten. Als je het zo bekijkt is het nog lang niet verloren.

Maar als je dan de afgelopen 2 wedstrijden ziet ben ik bang dat we geen enkel punt meer pakken. Ik snap nog steeds niet hoe het verschil zo onmetelijk groot is t.o.v vorig seizoen.
Dat klopt natuurlijk, maar kijk je naar het programma biedt dat ook niet veel hoop.
Traditionele top-3 komt uiteraard ook weer voorbij, a.s. zaterdag nog Vitesse.

Emmen zal tegen ADO volgende week echt moeten zien te presteren. Het is zaak dat tegen Vitesse i.i.g. fatsoenlijk spel op de mat wordt gelegd. De huid zo duur mogelijk proberen te verkopen & zorgen dat het Emmen van vorig seizoen een beetje terugkeert. Dan kun je nog enigszins met een goed gevoel richting ADO gaan en vanuit daaruit de herrijzenis van Emmen te bewerkstelligen. _O_

#hoekomenwijhierweg
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_197393772
Volgende Peruviaan op komst. Naast aanvaller la Torre dus een verdediger erbij. Rhyner is de naam en is bankzitter bij de nummer 19 van de tweede divisie in Spanje.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 13 januari 2021 @ 21:44:10 #230
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_197394096
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 21:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Volgende Peruviaan op komst. Naast aanvaller la Torre dus een verdediger erbij. Rhyner is de naam en is bankzitter bij de nummer 19 van de tweede divisie in Spanje.
Ik las het net ja. Zou Emmen voortaan het Peruaanse volkslied ten gehore gaan brengen voor de aftrap? :D _O-
En een verdediger bij de nummer 19 uit de Segunda Division, tja ik weet niet of we daar nou zo blij mee moeten zijn.
Het is in ieder geval een verdediger, dus dat is al iets. :D Zou dit weer iemand uit de koker van Fuhler zijn?

Lubbers heeft ook zijn vertrouwen in Lukken uitgesproken bij VI, doorgaans volgt dan ontslag...
Benieuwd of dit bij Emmen anders gaat zijn. :P
Ik hoop dat hij nog aan blijft/ aan mag blijven. Een trainerswissel gaat niks oplossen denk ik.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ledig-achter-lukkien
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_197394419
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 21:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ik las het net ja. Zou Emmen voortaan het Peruaanse volkslied ten gehore gaan brengen voor de aftrap? :D _O-
En een verdediger bij de nummer 19 uit de Segunda Division, tja ik weet niet of we daar nou zo blij mee moeten zijn.
Het is in ieder geval een verdediger, dus dat is al iets. :D Zou dit weer iemand uit de koker van Fuhler zijn?

Lubbers heeft ook zijn vertrouwen in Lukken uitgesproken bij VI, doorgaans volgt dan ontslag...
Benieuwd of dit bij Emmen anders gaat zijn. :P
Ik hoop dat hij nog aan blijft/ aan mag blijven. Een trainerswissel gaat niks oplossen denk ik.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ledig-achter-lukkien
Tja, als je zo’n speler haalt moet je wel heel erg overtuigd zijn van zijn kwaliteiten, denk ik dan.

Van mij hoeft Lukkien ook niet weg, prima trainer. Het gaat alleen nu even wat minder, jammer.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_197407728
twitter
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 14 januari 2021 @ 20:00:04 #233
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_197411599
quote:
Hoewel ik verder niet veel met de beste man op heb is deze wel leuk. :D
Volgens professor Dijkhuizen traint Rhyner morgen voor het eerst mee bij de FC, ben benieuwd. ^O^
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_197413188
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Hoewel ik verder niet veel met de beste man op heb is deze wel leuk. :D
Volgens professor Dijkhuizen traint Rhyner morgen voor het eerst mee bij de FC, ben benieuwd. ^O^
Prof. Dr. N. Dijkhuizen heeft echt nooit als eerste het nieuws, dus als iemand anders dat eerst heeft getweet zal het wel kloppen :P
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 14 januari 2021 @ 21:53:17 #235
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_197415150
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:55 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Prof. Dr. N. Dijkhuizen heeft echt nooit als eerste het nieuws, dus als iemand anders dat eerst heeft getweet zal het wel kloppen :P
Voor de geruchten moet je doorgaans bij anderen zijn ja. :D

Ik begreep van een Peruaanse journalist dat hij het best redelijk deed bij Cadiz, totdat hij geblesseerd raakte. Dat geeft de burger weer wat moed. :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 21:00:43 #236
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_197433386
Sapperdeflap, naast Rhyner & La Torre komt Keim Frei wieder zurück. _O_

quote:
In de strijd om lijfsbehoud in de eredivisie heeft FC Emmen toegeslagen op de transfermarkt. Jean-Pierre Rhyner en Didier La Torre komen de Drentse gelederen versterken, maar de belangrijkste aanwinst is een oude bekende: Kerim Frei.

Meer dan eens gaan de gedachten in Emmen en omstreken terug naar vorig seizoen. De lokale FC leek in eigen huis haast onverslaanbaar. Het elftal draaide als een tierelier en de versterkingen wisten zich moeiteloos aan te passen. Een van die versterkingen was Kerim Frei. De Turks-Zwitserse vleugelspits kwam tijdens de winterstop op huurbasis over van de Turkse grootmacht Basaksehir en speelde slechts drieënhalve wedstrijd voor FC Emmen, maar liet op velen een onuitwisbare indruk achter. Het waren niet zozeer zijn doelpunten (1) en assists (1), maar zijn dreiging en frivoliteit die het hoofd van menig Emmen-sympathisant op hol bracht.

Mede door de coronapandemie keerde Frei vroegtijdig terug naar Turkije om daar zijn geluk te beproeven, maar nu, een klein jaar later, keert hij terug op het oude nest. Frei kwam het afgelopen half jaar bij Basaksehir nauwelijks aan spelen toe en stond open voor een terugkeer naar Emmen. De onderhandelingen tussen beide partijen liepen al sinds november, maar ondanks wederzijds enthousiasme kwam de deal maar niet rond. Inmiddels is de Frei aangekomen in Emmen, waar hij morgen een medische keuring zal ondergaan en met zijn handtekening de deal zal verzegelen.

Jean-Pierre-Rhyner: international voor Peru
Inmiddels is ook Jean-Pierre Rhyner in Emmen aangekomen. De 24-jarige verdediger komt over van de Spaanse tweededivisionist Cartagena, waar hij de afgelopen maanden op huurbasis speelde. Hij is eigendom van een andere Spaanse club, Cádiz CF, waarvan FC Emmen hem huurt. Evenals Frei zal hij zaterdag worden gekeurd en zijn handtekening onder een contract zetten. Rhyner heeft een dubbele nationaliteit, namelijk Zwitsers en Peruaans. Hij kwam de laatste maanden weinig aan spelen toe, maar werd desondanks opgeroepen voor het nationale elftal van Peru.

De verdediger stond al langer op het scoutingslijstje van FC Emmen, maar de deal kwam afgelopen week in een stroomversnelling. Een trainerswissel bij Cartagena zou een negatieve impact hebben gehad op het aantal speelminuten dat Rhyner kreeg, waardoor hij maar al te graag op de Emmer interesse in wilde gaan. Met zijn komst wordt hij de Peruaanse enclave bij de Drentse eredivisionist uitgebreid. Die bestond naast Rhyner uit Miguel Araujo en Sergio Peña. Maar zoals de afgelopen weken al uitlekte, blijft het daar niet bij. Het trio Peruanen bij FC Emmen wordt een kwartet.

Didier La Torre: een ruwe diamant
Vorige week werd al bekend dat FC Emmen in een vergevorderde onderhandeling was met Didier La Torre, maar hoewel ook hij nog een medische keuring staat te wachten en de handtekeningen nog moeten worden gezet, lijkt de deal bezegeld. De 18-jarige Peruaanse aanvaller liet eind vorig jaar zijn contract ontbinden bij Alianza Lima, nadat de hoofdmacht van die club naar het tweede niveau was afgezakt. Ondanks interesse van de Braziliaanse grootmacht Palmeiras, kiest hij voor een verblijf in Emmen. Dat de eredivisionist hem met een plek in het eerste elftal een beter perspectief biedt, lijkt de doorslag te hebben gegeven.

Opvallend is dat La Torre eind november vorig jaar pas zijn debuut in het eerste elftal van Alianza Lima maakte en tot nu toe verdeeld over twee wedstrijden in totaal ‘slechts’ 54 minuten speelde. Volgens ingewijden mag dat dan kort zijn, in die minuten maakte de aanvaller een betere indruk dan veel van zijn teamgenoten. La Torre wordt ook in zijn eigen land dan ook omschreven als ‘groot talent’ en ‘ruwe diamant’. De aanvaller kan op meerdere posities voorin uit de voeten. Hoewel zijn sterkste been zijn linker is, voelt La Torre zich thuis op zowel de linker- als rechterflank. Dat geldt ook voor de nummer 10-positie achter de spits.
https://www.dvhn.nl/sport(...)renthe-26355761.html

Nu nog even de pannen van het dak spelen. :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_197435312
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 21:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Sapperdeflap, naast Rhyner & La Torre komt Keim Frei wieder zurück. _O_
[..]

https://www.dvhn.nl/sport(...)renthe-26355761.html

Nu nog even de pannen van het dak spelen. :D
Linkerrijtje *O*
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zaterdag 16 januari 2021 @ 15:41:11 #238
416931 yats
(non) Average Joe
pi_197446460
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:22 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Linkerrijtje *O*
Kunnen jullie daar morgen mee beginnen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 16 januari 2021 @ 16:33:25 #239
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_197447499
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 15:41 schreef yats het volgende:

[..]

Kunnen jullie daar morgen mee beginnen?
Nou...
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_197447503
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 15:41 schreef yats het volgende:

[..]

Kunnen jullie daar morgen mee beginnen?
Eerst de cruciale wedstrijd tegen ADO volgende week maar. Dan weten we meer, als er niet verloren wordt.
pi_197447600
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 15:41 schreef yats het volgende:

[..]

Kunnen jullie daar morgen mee beginnen?
Is goed hoor. 0-2 na 9 minuten _O-
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zaterdag 16 januari 2021 @ 16:41:35 #242
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_197447637
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 16:39 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Is goed hoor. 0-2 na 9 minuten _O-
Niet te filmen. :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_197447684
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 16:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Niet te filmen. :')
Had jij steikem ook een béétje hoop?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zaterdag 16 januari 2021 @ 16:55:34 #244
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_197447910
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 16:44 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Had jij steikem ook een béétje hoop?
Ik had alleen hoop op een redelijke pot, dat Emmen zou verliezen was voor mij een gegeven.
Alleen deze manier had ik niet in gedachten. :N
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 18:30:16 #245
416931 yats
(non) Average Joe
pi_197449547
Sorry jongens. Al hoop ik dat jullie vanaf nu alles winnen. Ik heb liever Emmen-uit dan VVV-uit of PEC-uit.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_197450447
Sowieso valt het me wel op dat veel niet-Emmen fans het ook zo raar vinden (en vaak wel een beetje jammer) dat het zo anders is dan afgelopen jaren, het lijkt wel gewoon alsof ze nooit konden voetballen ofzo soms.
pi_197452209
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 18:30 schreef yats het volgende:
Sorry jongens. Al hoop ik dat jullie vanaf nu alles winnen. Ik heb liever Emmen-uit dan VVV-uit of PEC-uit.
Komt goed. Vandaag was al minder slecht, duidelijk de stijgende lijn te pakken. Nu alleen nog leren verdedigen en scoren.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_197452246
twitter


Het is uiteindelijk 2 x Frei geworden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_197458549
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 20:22 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

verdedigen en scoren.
Scherp, voetballen dus.
  woensdag 20 januari 2021 @ 18:21:45 #250
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_197535072
Haha van Rhijn. :')
Het valt te hopen dat Lukkien hem nooit meer opstelt, wat een prutser joh. :r
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')