Hoe is het mogelijk ookquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Haha van Rhijn.
Het valt te hopen dat Lukkien hem nooit meer opstelt, wat een prutser joh.
Bar weinig lijkt me.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk ookwat denk je dan op zo'n moment
Lichtpuntjes voor 2022.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bar weinig lijkt me.
Bijl ook nog eens geblesseerd.
Ik zag er wel een stijgende lijn in vandaag, Emmen deed het bij vlagen best aardig.
Vond ik ook. En eindelijk Peña weer eens redelijk goed zien voetballen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bar weinig lijkt me.
Ik zag er wel een stijgende lijn in vandaag, Emmen deed het bij vlagen best aardig.
Zaterdagmiddag weten we meer. Dan komt de laatste strohalm.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bar weinig lijkt me.
Zo ist.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Matchday! D-day om het avontuur dat sinds die beruchte 20e mei is begonnen een vervolg te geven...
Ben verdomme nog zenuwachtiger dan toen.Emmen had destijds niets te verliezen en nu eigenlijk alles.
Tuurlijk, het kan dan nog steeds, maar dan wordt het nog moeilijker dan het nu al is...
Willem II gisteren een enorm zure (en w.m.b. onterechte) nederlaag geleden tegen PEC. Vandaag winnen houdt in dat we op 2 punten komen van Willem II & ADO.
Frei in de basis, van Rhijn & Veendorp banken vandaag volgens professor Dijkhuizen.
De tijd van mooie proat is over, tijd om resultaten neer te zetten. Maak joe waor!
Ik dacht dat Bijl nog geblesseerd zou zijn maar dat valt mee dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zo ist.
Vandaag erop knallen en de hoop op verlengd eredivisieschap nog enigszins levend houden. Het kan nog!
Van Rhijn op de bank kon ook niet anders. Zat ie tegen Heerenveen natuurlijk ook al.
Gat is nog best klein. Als je kijkt waar Fortuna stond anderhalve maand geleden.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:27 schreef JDx het volgende:
10, 10, 8 bood nog wat perspectief, 11,10,6 weinig... zeker nu je ADO al gehad hebt, waar kan je nog punten pakken en verliezen zij de rest wel? Je hebt sowieso niks in eigen hand, had je bij winst overigens ook niet.
Gezien dit aparte seizoen wellicht beter om laatste te worden, een na laatste is extra zuur dit jaar.
Locadia zou wel een enorme stunt zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik hoor ook geruchten dat Locadia de nieuwe spits zou zijn. Uiteraard een stunt als het waar is & door zou gaan, maar ik kan nou niet zeggen dat de beste man nou zo heel groot is.
Tevens weer matchday
Kunstgras & Emmen, toch een kleine angstgegner voor PSV.
Inderdaad..helemaal niet zo verkeerd vandaag, jammer van het resultaat. Maar eindelijk echt strijd gezienquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Al met al een redelijke pot van Emmen, ondanks het verlies.
Toch nog een paar goede kansen afgedwongen, het lijkt weer een beetje op vorig seizoen!
Hiermee kunnen we met een goed gevoel (en een nieuwe spits) richting Willem II wat mij betreft.
Frei wel geblesseerd, hopen dat dit mee gaat vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Daar heb ik inmiddels ook wel een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Kent u de mop van die grote, sterke nummer 9 die naar Emmen zou komen?
[ twitter ]
quote:Doorselecteren
'We zijn aan het doorselecteren. We hebben wat transfers gedaan en willen met een kleinere, kwalitatief sterkere trainingsgroep gaan werken', legt Lubbers uit. 'Daar hebben we nu actie op ondernomen, wat betekent dat je aan bepaalde spelers moet meedelen dat er voor hen weinig perspectief meer is bij FC Emmen.'
De voorzitter bevestigt dat FC Emmen voor het sluiten van de markt (maandagavond laat) nog een aantal versterkingen wil binnenhalen. 'We hebben er veel aan gedaan om dat eerder gedaan te krijgen. Vaak willen clubs en spelers nog wachten, of kiezen ze voor een andere bestemming. Onze positie op de ranglijst maakt het niet makkelijker, maar ik heb goede hoop dat we nog een aantal transfers kunnen doen. Het zal tot en met maandag blijven doorlopen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |