Liegen is haar ook niks nieuws zo te zienquote:In de laatste uitzending van Sonja op 30 december 2006 introduceerde ze Frits Barend als haar grote broer. In werkelijkheid is Barend heel in de verte familie (in de vijfde graad) van Sonja Barend.
Al heeft ie 10x gelijk, hij hoort zich zo niet te gedragen tov Sonja.quote:Op maandag 30 september 2019 19:49 schreef padlarf het volgende:
Ik zeg het niet vaak, maar Peter heeft gelijk
En Corry van Hout, de bijzonderste mens die hij ooit ontmoet heeft.quote:Op maandag 30 september 2019 19:52 schreef TLC het volgende:
Ach Peter staat meteen ook als eerste in de rij om Holleeder zn reet te likken als t nodig is.
Lol viraltwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 30-09-2019 om 19:48:49Was Peter R de Vries niet de eerste die met Holleeder op de foto wilde toen die vrij kwam? Een goede vriend was van een Heineken ontvoerder Cor van Hout. Hypocriet. #DWDD reageer retweet
quote:Op maandag 30 september 2019 20:00 schreef TLC het volgende:
Peter R. de Vries die zich Roomser voor doet dan de Paus
Ben blij als mensen als Peter en bv mevrouw Jinek definitief van de buis gaan.
Jaa dit dus, zelf komt ie 300x per jaar over vanalles een mening geven, en zeker dingen waar hij geen verstand van heeft.quote:Op maandag 30 september 2019 19:48 schreef thedeedster het volgende:
Briljant. Peter R de Vries zegt dat je je bakkes moet houden als je ergens geen verstand van hebt.![]()
![]()
Ik kijk de herhaling , maar zeer vreemd dat op het einde gezegd wordt "Ik hoop dat ze naar het TAS stappen" , Men kan helemaal niet naar het TAS stappen omdat de Nederlandse wielerbond niet in beroep gegaan is tegen deze beslissing bij de UCI. Als je het interne beroep niet gebruikt kun je niet naar het TAS stappen ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |