UH NIKS MIS MET BEIDE VRIEND!quote:Op maandag 30 september 2019 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als man een poes hebben
Neem dan een golden retriever.
Wat heb je aan een poes?quote:Op maandag 30 september 2019 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
UH NIKS MIS MET BEIDE VRIEND!
Jij bent AF!quote:Op maandag 30 september 2019 17:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heb je aan een poes?
Ja opeten, maar wat anders.
Moet je klappen ????quote:Op maandag 30 september 2019 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als man een poes hebben
Neem dan een golden retriever.
Je mag heus wel applaudisseren hoor, geen probleem. Maar als man zo'n knuffelbeest. Kom op heyquote:
Wil je een schop in je ballen???quote:Op maandag 30 september 2019 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je mag heus wel applaudisseren hoor, geen probleem. Maar als man zo'n knuffelbeest. Kom op hey
Als de schaamlippen applaudisseren zal het wel een klapmuts zijn.quote:Op maandag 30 september 2019 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je mag heus wel applaudisseren hoor, geen probleem. Maar als man zo'n knuffelbeest. Kom op hey
Lijkt me heerlijk.quote:Op maandag 30 september 2019 19:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wil je een schop in je ballen???
Hihiquote:Op maandag 30 september 2019 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als de schaamlippen applaudisseren zal het wel een klapmuts zijn.
quote:Op maandag 30 september 2019 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk.
[..]
Hihi
DOE MAAR KLAPPEN MET JE KUTJE DOE MAAR KLAPPEN MET JE KUT
Dag later ga ik hartstikke lekkerquote:Op zondag 29 september 2019 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme zeg. Ik speel eens een avondje F1 2019 en ik loop gewoon de hele avond te crashen![]()
Lijk Verstappen wel
Of omdat je een megool ben??quote:Op maandag 30 september 2019 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben net gekickt uit een sessie. Geen idee waarom. Misschien omdat ik die laatste won en ze jelly zijn
Jouw tandarts zal wel blij met je zijn.quote:Op maandag 30 september 2019 21:31 schreef Rozevla het volgende:
2 magnums gegeten en nu cola drinken.
Hallo diabetes
Dat bleek niet uit mijn gedragingen in die room dus dat lijkt me sterk.quote:
Kloptquote:Op maandag 30 september 2019 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jouw tandarts zal wel blij met je zijn.
Gaat het geld toch nog naar een goed doel.quote:Op maandag 30 september 2019 21:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt
Lekker wijf trouwens, lekker met die tieten rond je hoofd wrijven
Als ze maar niet te veel stikstof uitstoten want dan zwaait er watquote:Op maandag 30 september 2019 21:52 schreef Rozevla het volgende:
Ik mag hopen dat het morgen helemaal uit de hand loopt in den haag en dat die boeren schijt hebben aan het maximaal aantal tractoren die ze toelaten.
RIJ DAT HELE MALIEVELD EN HEEL DEN HAAG MAAR PLAT
Die mafklapper komt sws niet in de SCquote:
Vape gewoon, gekkie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 02:19 schreef Remqo het volgende:
Ik ben helemaal naar de klote door die stop-met-roken medicijnen, wat een genot op de pot, zelfs een bakje roze vla gaat er sneller uit dan er in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |