Mijnquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ah mooi, kun je meteen met mij je wallet delen. Pik ik meteen 1 Ethereum in
Je staat wel bekend als iemand die dan per ongeluk z'n private keys meestuurt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn
En ik wil best die zip sturen, maar veel heb je er niet aan.
Wat vertellen ze nou weer allemaal voor vreemde verhalen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Je staat wel bekend als iemand die dan per ongeluk z'n private keys meestuurt.
Just sayin'.
ah, terecht jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:58 schreef illusions het volgende:
Ik zelf niet, de Flat Earth bijeenkomst was toen en dat vond ik wel even wat belangrijker.
Meh, heb een lifetime ban op Marketplace.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:09 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/marketplace/item/387228975556432/
heavy bags of een media campagnequote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:01 schreef metallicelmo het volgende:
Weet iemand waarom half crypto Twitter zo geilt op Chainlink? zo te zien bestaat dit al heel lang maar waarom is dat nu ineens zo'n hype?
Die gozer is helemaal koekoek, post ook op tweakersquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:12 schreef blackmore het volgende:
Hoera, iedereen wordt rijk!![]()
https://kain.tweakblogs.n(...)-cryptophyl-punt-com
Ja.. wilde het graag even met jullie delenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Die gozer is helemaal koekoek, post ook op tweakers
Geen Netscape Communicator gebruikenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:48 schreef metallicelmo het volgende:
Fijn zo'n Windows update waarbij plotseling de aan/uit knop van je laptop weer reageert, not. Druk je er per ongeluk op (zit rechtsbovenin) en dan sluit ie alles af inclusief 30 Chrome tabbladen die ik al een tijdje niet gesaved had.. !!
Wel leuk om een keer te proberen met ¤20,- meer kans op succes dan een staatslot hahaquote:Op zondag 20 oktober 2019 23:05 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Geen Netscape Communicator gebruiken![]()
Even serieus though, 125x leverage op Binance. Mensen gaan echt gerekt worden...
Ik trade alleen met 500x leverage.quote:Op zondag 20 oktober 2019 23:05 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Geen Netscape Communicator gebruiken![]()
Even serieus though, 125x leverage op Binance. Mensen gaan echt gerekt worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |