Bas van Noortwijk.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:56 schreef Tagliano het volgende:
Als er een interim coach komt, is er dan nog iemand die wel een vaste aanstelling heeft?
ze zijn nog hoogtepunten aan het zoekenquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
Het moment dat ze bij Studio Sport beginnen met Groningen - Sparta dan weet je waar je als miezerig klein clubje staat.
Dijenkletser.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:14 schreef hjansen82 het volgende:
Vanavond maar even nabespreken in een Stamkroeg. Heracles haalt Bakboord en Feyenoord haalt bakzeil.
Beenhakkert is in de Kuip gespot, die zal wel td worden dan.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou Mario Been wel weer grappig vinden
Erwin Koeman is misschien ook nog wel vrijquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker man, spelers die door hun zus worden betaaldquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Beenhakkert is in de Kuip gespot, die zal wel td worden dan.
TOETERTJES
Ik niet.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdere opties zijn er niet.quote:
Probeer dit maar niet nog een keer.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:14 schreef hjansen82 het volgende:
Vanavond maar even nabespreken in een Stamkroeg. Heracles haalt Bakboord en Feyenoord haalt bakzeil.
Sow, veel mislukte acties gezien bij Feyenoord vandaag maar dit slaat alles.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:14 schreef hjansen82 het volgende:
Die Beenhakker is onderhand ouder dan Sinterklaas.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Beenhakkert is in de Kuip gespot, die zal wel td worden dan.
TOETERTJES
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |