Martinelli koerst voor Giorgi ASD en die rijden Specialized. Helmen en fietsen zijn meestal mijn go to, tenzij statuur van Simmons, Brenner, Tiberi of Piccolo.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij herkent al die gezichten? Chapeau.
Is altijd nog afwachten.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:08 schreef Slobeend het volgende:
Wel leuk voor de Amerikanen dat ze weer een goede lichting hebben. Is nodig.
150% op Wellensquote:Op donderdag 26 september 2019 16:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik denk dat de Belgen zondag gaan domineren op dit rondje en deze omstandigheden.
Mathieu halve Belg genot.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik denk dat de Belgen zondag gaan domineren op dit rondje en deze omstandigheden.
Daar ga jij volgend jaar waanzinnig veel spijt van krijgen.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brenner is toch wel een flop, daar staan we nooit meer voor 150% achter.
Misschien is hij geen slecht weer rijder, weet jij veel.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brenner is toch wel een flop, daar staan we nooit meer voor 150% achter.
Een Duitser die niet met slecht weer om zou kunnen gaan?quote:Op donderdag 26 september 2019 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien is hij geen slecht weer rijder, weet jij veel.
Duitsers worden pas toppers als ze door RR zijn afgeschreven.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja leuk, een opvolger voor Armstrong.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:08 schreef Slobeend het volgende:
Wel leuk voor de Amerikanen dat ze weer een goede lichting hebben. Is nodig.
Kruijswijk kan er ook niet tegen.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een Duitser die niet met slecht weer om zou kunnen gaan?
Eigenlijk zou Columbiafan me dankbaar moeten zijn, als je het zo bekijkt.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Duitsers worden pas toppers als ze door RR zijn afgeschreven.
Hij komt uit de cross.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 september 2019 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Columbiafan me dankbaar moeten zijn, als je het zo bekijkt.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Columbiafan me dankbaar moeten zijn, als je het zo bekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |