quote:Op donderdag 26 september 2019 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Piccolo aan het werk, dat is ook niet leuk.
Is het met of zonder ñ?quote:Op donderdag 26 september 2019 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Carlos wordt misschien toch geen wereldkampioen.
Zonder, als het goed is.quote:
Dacht ik ook, maar Mies klinkt vastberaden.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zonder, als het goed is.
Beter dan Jago.quote:
Jij herkent al die gezichten? Chapeau.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Martinelli rijdt naar Sheffield en gaat dan op z'n wiel zitten, lol.
Martinelli koerst voor Giorgi ASD en die rijden Specialized. Helmen en fietsen zijn meestal mijn go to, tenzij statuur van Simmons, Brenner, Tiberi of Piccolo.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij herkent al die gezichten? Chapeau.
Is altijd nog afwachten.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:08 schreef Slobeend het volgende:
Wel leuk voor de Amerikanen dat ze weer een goede lichting hebben. Is nodig.
150% op Wellensquote:Op donderdag 26 september 2019 16:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik denk dat de Belgen zondag gaan domineren op dit rondje en deze omstandigheden.
Mathieu halve Belg genot.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik denk dat de Belgen zondag gaan domineren op dit rondje en deze omstandigheden.
Daar ga jij volgend jaar waanzinnig veel spijt van krijgen.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brenner is toch wel een flop, daar staan we nooit meer voor 150% achter.
Misschien is hij geen slecht weer rijder, weet jij veel.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brenner is toch wel een flop, daar staan we nooit meer voor 150% achter.
Een Duitser die niet met slecht weer om zou kunnen gaan?quote:Op donderdag 26 september 2019 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien is hij geen slecht weer rijder, weet jij veel.
Duitsers worden pas toppers als ze door RR zijn afgeschreven.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja leuk, een opvolger voor Armstrong.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:08 schreef Slobeend het volgende:
Wel leuk voor de Amerikanen dat ze weer een goede lichting hebben. Is nodig.
Kruijswijk kan er ook niet tegen.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een Duitser die niet met slecht weer om zou kunnen gaan?
Eigenlijk zou Columbiafan me dankbaar moeten zijn, als je het zo bekijkt.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Duitsers worden pas toppers als ze door RR zijn afgeschreven.
Hij komt uit de cross.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 september 2019 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Columbiafan me dankbaar moeten zijn, als je het zo bekijkt.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Columbiafan me dankbaar moeten zijn, als je het zo bekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |