Dat zou ook kunnenquote:Op zaterdag 28 september 2019 11:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Of hij krijgt x% meer zodat ze dan kunnen zien hoeveel ze de red bulls nog kunnen geven
Ik sluit ook niet uit dat het aan Kvyat ligtquote:Op zaterdag 28 september 2019 11:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnenwel raar dat hij steeds problemen heeft terwijl de rest tot nu toe weinig last lijkt te hebben van de updates.
Ik wel. Coureurs kunnen de motor niet slopen (tenzij ze crashen).quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat het aan Kvyat ligt
Lol.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Volgens mij is het onmogelijk om een motor te slopen als coureur, want alles wordt al begrensd. Je kan het niet echt overbelasten.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Als de motor stuk is, dan gaat het stuur niet uit.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:23 schreef Kyran het volgende:
Geven ze Kyvat steeds de minste motor ofzo
Maar hij kan wel knopjes indrukken :=quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel. Coureurs kunnen de motor niet slopen (tenzij ze crashen).
Lijkt wel alsof ze het moeilijk hebben qua grip, vanavond en morgen nog een regenbui om circuit glad te houden en ze blijven in panic mode volgens mij.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:31 schreef fathank het volgende:
Lewis knijpt en alweer over de radio.
Mercedes 1,2 incomin'.
Och. De vrije training gaat nergens om. Enige wat je moet doen is de auto op de baan houden want veel tweaken zit er toch niet meer in. Dat levert meestal alleen maar problemen later als het wel noodzakelijk is dat een tijd belangrijk is.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:31 schreef fathank het volgende:
Lewis knijpt en alweer over de radio.
Mercedes 1,2 incomin'.
ze gebruiken windows xp :=Dquote:Op zaterdag 28 september 2019 11:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
die auto's zitten stampvol met bleeding edge software. ik heb begrepen dat ze geen week met dezelfde software versies rijden. zou 't niet mogelijk zijn dat een bugje ervoor zorgt dat de boel uitvalt. kernel oops, kernel panic.
Ik doel ook op 1,2 in quali.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Och. De vrije training gaat nergens om. Enige wat je moet doen is de auto op de baan houden want veel tweaken zit er toch niet meer in. Dat levert meestal alleen maar problemen later als het wel noodzakelijk is dat een tijd belangrijk is.
ah. sorry dacht ik niet aanquote:Op zaterdag 28 september 2019 11:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik doel ook op 1,2 in quali.
Zou Q2 op de mediums mogelijk zijn?
Huh? Hij is toch een Duitser?quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:57 schreef RubenSosa het volgende:
Toffe gozer die Hulk.![]()
Gewoon in het nederlands interviews blijven doen.
Oei...quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:59 schreef StephanL het volgende:
Kvyat neemt geen deel aan de kwalificatie volgens Honda. Bron Sky
Maar spreekt wel goed nederlands.quote:
Gisteren was hij ook al het klagen over de 'stank'. Een tamelijk doorzichtig voorzetje om te zeuren dat de Ferrari zo'n (illegaal)sterke motor heeft, want dat de Ferrari snel is kan natuurlijk niks te maken hebben met de coureurs.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:31 schreef fathank het volgende:
Lewis knijpt em alweer over de radio.
Mercedes 1,2 incomin'.
Ja inderdaad die coureurs van Ferrari kunnen een luikje openen en bijtrappen op het rechte stuk daardoor lopen ze weg van de Mercedes die DRS open heeft.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gisteren was hij ook al het klagen over de 'stank'. Een tamelijk doorzichtig voorzetje om te zeuren dat de Ferrari zo'n (illegaal)sterke motor heeft, want dat de Ferrari snel is kan natuurlijk niks te maken hebben met de coureurs.
Even onderaan op privacy klikken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:08 schreef Maver24 het volgende:
Waarom heb ik op de fok mobile page ineens zo'n vaag knopje rechtsonder van Privacy van Quantcast? Wtf is dat. Ik krijg het niet weg. Lekker bezig Fok. Jezus
Waarzo? Ik krijg dat knopje rechtsonder niet weg. Ik druk overal op. Gaat niet wegquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Even onderaan op privacy klikken.
Op zich was het best slim van Ferrari om aerodynamisch het accent op rechte lijn snelheid te leggen, want dan kun je tegen DRS verdedigen. Maar dan moeten de coureurs wel met minder downforce de bochten door. Als je dan doet alsof het aan de motor ligt dan heeft de kwaliteit van de coureurs er niks mee te maken. Dus dat is allemaal weer ingefluisterd door Mercedes marketing, 'interesting tactics'.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja inderdaad die coureurs van Ferrari kunnen een luikje openen en bijtrappen op het rechte stuk daardoor lopen ze weg van de Mercedes die DRS open heeft.
moet je toch bij je vriendin wezenquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:10 schreef tralalala het volgende:
Er was mij een zeiknatte zaterdag beloofd.
De brandstof ruikt naar grapefruit, aldus Horner eerder dit jaar.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gisteren was hij ook al het klagen over de 'stank'. Een tamelijk doorzichtig voorzetje om te zeuren dat de Ferrari zo'n (illegaal)sterke motor heeft, want dat de Ferrari snel is kan natuurlijk niks te maken hebben met de coureurs.
Hoe dan? Lukt mij ook niet ☹quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarzo? Ik krijg dat knopje rechtsonder niet weg. Ik druk overal op. Gaat niet weg.
Aah gevonden !!
Als je niet ziet dat sinds Spa de motor van Ferrari er nog een paar tandjes bij heeft moet je een bril kopen. Dat heeft echt niet alleen met de Aero te maken. We gaan het zien nu ze met de updates ook meer downforce hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op zich was het best slim van Ferrari om aerodynamisch het accent op rechte lijn snelheid te leggen, want dan kun je tegen DRS verdedigen. Maar dan moeten de coureurs wel met minder downforce de bochten door. Als je dan doet alsof het aan de motor ligt dan heeft de kwaliteit van de coureurs er niks mee te maken. Dus dat is allemaal weer ingefluisterd door Mercedes marketing, 'interesting tactics'.
Wien's kunde probeer je onderuit te halen, Vettel of LeClaire?quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:10 schreef potjecreme het volgende:
Het halve veld kan winnen in de Ferrari....
Nou...Vettel wint alleen met tactiek.quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wien's kunde probeer je onderuit te halen, Vettel of LeClaire?
Hopelijk weet LeClerc z'n plek nuquote:Op zaterdag 28 september 2019 13:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou...Vettel wint alleen met tactiek.
En niemand die wat zandzakken voor hem meeneemt hequote:Op zaterdag 28 september 2019 13:53 schreef LTVDK het volgende:
Ah Toto die Mercedes nog steeds de underdog noemt![]()
Toch motor stuk dus?quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:59 schreef sasquatsch het volgende:
Kvyat krijgt weer een nieuwe motor.[ afbeelding ]
Tot nu toe is Ferrari sneller ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:53 schreef LTVDK het volgende:
Toto is een cuckquote:Op zaterdag 28 september 2019 13:53 schreef LTVDK het volgende:
Heb je de eerste zes races ook gekeken?quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:00 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Tot nu toe is Ferrari sneller ja.
Ja, tweede race pakte Ferrari pole.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb je de eerste zes races ook gekeken?
Zeker, toen was Mercedes ook elke race de underdog.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja, tweede race pakte Ferrari pole.
Volgend jaar mogen we weer elke wedstrijd er van genietenquote:
Ja, alleen heeft Toto het over dit weekend toch?quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:13 schreef Zorro het volgende:
Albon heeft nu ook een big rear.
Issue.
Arme Seb met zn Ferrari onder zn kontquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:14 schreef Mothzor het volgende:
Het zit Vettel ook niet mee
Ronde 1: Verkloot hij zelf
Ronde 2: gele vlag
Ronde 3: rode vlag
Na de zomerstop is de Ferrari sneller.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |