Succes Mini!
(Ik heb zelf geen vrees voor naalden, maar ik ken wel de angst vanaf de andere kant natuurlijk. Blijven ademen en stomme grapjes maken, dat werkt voor veel mensen nog het beste

Hoewel jij doorgaans niet bij 'veel mensen' hoort natuurlijk, haha.)
En LotR

(Zowel de films als de boeken. En Viffo Mortensen als Aragorn

Van The Hobbit alleen het boek)
En
HP
Ik ben momenteel vooral heeul veeul naar het scherm aan het kijken. De shitload aan colleges die ik nog moet kijken is echt niet meer op 2 handen te tellen, en het is dan zo'n informatie-overload dat ik daarna altijd een beetje apathisch voor me uit zit te staren

Lezen doe ik dus eigenlijk niet meer om te ontspannen. Hoewel ik dan wel op smart zit te wachten op de geïllustreerde versie van deel 4 van
HP

@ taalverwarring bij Jagar.
Maar herkenbaar wel Holyme, mijn zinsbouw trekt doorgaans ook meer op niks
Succes Flash, ik kan er niet helemaal wijs uit worden, maar het klinkt als veel gedoe.
Hier ook even wat gedoe. Mijn bedachte studieprogramma werd gisteren door een medestudente echt afgeraden (zij had vorig jaar hetzelfde gedaan als ik nu had bedacht, en zat nu in de problemen..) dus ik heb de boel weer omgegooid en hoop dat een van de medewerkers hier me even kan helpen met de romslomp omtrent de practica.
Verder wel heel tof hoor, gisteren hadden we onze eerste les over de anatomie van het bewegingsstelsel

En ik ga me aanmelden om af en toe een weekend te helpen in de stallen van de uni. Beetje hooien, maar ook koeien, geiten en paarden en lama's borstelen enzo

(Qua drukte komt het natuurlijk baggerslecht uit, maar het lijkt me tof, en als je je in de 2e niet opgeeft, kun je je niet opeens in de 3e wel opgeven.)
Oh, en ik heb gisteren een uitstapje gemaakt naar Lona's werkveld: de UA organiseert nu themacolleges Dier en Recht, vanuit de faculteit Rechten.
Nu verder dingen regelen en bijlezen. Genoeg te doen. Gelukkig regent het, dus fijn weer om binnen te zitten