Ik heb net ff op de webshop gekeken maar de banner van Jordie valt echt mega op!quote:Op donderdag 26 september 2019 08:51 schreef 5thencounter het volgende:
Jessie heeft in dit geval wel een punt, de volgorde is Markt, Rapfeest, Jorriefeest .. maar Jorrie is scheitbenauwd dat hij zelf te weinig belangstelling krijgt
Dat is ook Jessies irritatie, zijn evenement valt dan weg, Jorrie denkt dat alles al uitverkocht is, maar er werden 500 extra kaarten bij de markt gepleurd en dat stak Jorrie een beetjequote:Op donderdag 26 september 2019 08:54 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ik heb net ff op de webshop gekeken maar de banner van Jordie valt echt mega op!
en daaronder staat gelijk de lancering van bonteavondshow van die amateur-nep-reppertsquote:Op donderdag 26 september 2019 08:54 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ik heb net ff op de webshop gekeken maar de banner van Jordie valt echt mega op!
maar die jorrie is echt een klapjurkquote:Op donderdag 26 september 2019 08:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is ook Jessies irritatie, zijn evenement valt dan weg, Jorrie denkt dat alles al uitverkocht is, maar er werden 500 extra kaarten bij de markt gepleurd en dat stak Jorrie een beetje
Nou ik vermoed maar zo dat het evenement van Jessie en Ger 10 euro duurder is, als het schuim er intrapt levert dat ook weer wat opquote:Op donderdag 26 september 2019 08:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze koppelverkoop doen verdienen ze niets aan hun release party , behalve wat drankverkoop
Jordy is echt 'n zeikwijf 1e klasquote:Op donderdag 26 september 2019 08:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar die jorrie is echt een klapjurk
Jessie zijn evenement krijgt aandacht genoeg met al die lui die daar komen om dat rotmummer in elkaar te flansenquote:Op donderdag 26 september 2019 08:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is ook Jessies irritatie, zijn evenement valt dan weg, Jorrie denkt dat alles al uitverkocht is, maar er werden 500 extra kaarten bij de markt gepleurd en dat stak Jorrie een beetje
ben blij dat jij dat ook vind hahahaquote:Op donderdag 26 september 2019 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jordy is echt 'n zeikwijf 1e klas
Jahh dat is ook verschrikkelijk uitbaten van eigenbelang, die stierenek&Co zijn er zowat elke week een hele dagquote:Op donderdag 26 september 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie zijn evenement krijgt aandacht genoeg met al die lui die daar komen om dat rotmummer in elkaar te flansen
Jessie is rancuneus, begint nu al met denigreren bang dat Jorrie's feest succesvoller gaat worden dan zijn eigen feestquote:Op donderdag 26 september 2019 09:07 schreef Schakeltopia het volgende:
jessie vind love=live maar niks op deze manier.
hahah scherpquote:Op donderdag 26 september 2019 09:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jessie is rancuneus, begint nu al met denigreren bang dat Jorrie's feest succesvoller gaat worden dan zijn eigen feest
Jezus het gaat erom, dat de pot gespekt wordt toch? al dat ego gedoequote:Op donderdag 26 september 2019 09:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jessie is rancuneus, begint nu al met denigreren bang dat Jorrie's feest succesvoller gaat worden dan zijn eigen feest
grapje zeker?quote:Op donderdag 26 september 2019 09:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jezus het gaat erom, dat de pot gespekt wordt toch? al dat ego gedoe
ze zijn knettergek deluxequote:Op donderdag 26 september 2019 09:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ineens beroemd worden, dan zeker? Ze zijn ziek
quote:Op donderdag 26 september 2019 09:12 schreef BarryOSeven het volgende:
Mariska heeft wallen onder haar wallen.
quote:Op donderdag 26 september 2019 09:12 schreef BarryOSeven het volgende:
Mariska heeft wallen onder haar wallen.
Nenene het gaat nu om wie het Baasje is en wie overblijft eind decemberquote:Op donderdag 26 september 2019 09:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jezus het gaat erom, dat de pot gespekt wordt toch? al dat ego gedoe
ipv het terrein op te ruimen staat ze tezeiken en gaat eerst het podium afmaken ...quote:Op donderdag 26 september 2019 09:14 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is die mariska een zuur wijf zeg.
Jordy heeft van het begin al steeds zijn slawafel open taan.quote:
Het is ook gewoon niet leuk meer om te kijken..Alleen maar zeiken en zeurenquote:Op donderdag 26 september 2019 09:19 schreef krabje het volgende:
ik ben zo blij dat ik steeds minder behoefte heb om te kijken,wat een stumperds zijn het ook.
ja juist,ik snap niet dat het einde wat spannender word gemaakt.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet leuk meer om te kijken..Alleen maar zeiken en zeuren
quote:Op donderdag 26 september 2019 09:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jordy heeft van het begin al steeds zijn slawafel open taan.
Jessie laat nooit mensen uitpraten, moet er altijd doorheen denderen met zijn "waarheden"quote:Op donderdag 26 september 2019 09:22 schreef magnaal het volgende:
Jessie maakt een statement zegt hij tegen een geërgerde Jordy
En is het Jordy niet dan is het Jessie welquote:Op donderdag 26 september 2019 09:24 schreef Schakeltopia het volgende:
pfff is het mariska niet, dan is het jordy
ja vreselijkquote:Op donderdag 26 september 2019 09:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
deluxe wat een vervelend ventje
hey lieve veugeltquote:Op donderdag 26 september 2019 09:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Cos
Jordy![]()
goed bezig knul
Zijn act wordt langzamerhand zo irritant, dat het niet meer om aan te kijken isquote:Op donderdag 26 september 2019 09:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie laat nooit mensen uitpraten, moet er altijd doorheen denderen met zijn "waarheden"
quote:Op donderdag 26 september 2019 09:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En is het Jordy niet dan is het Jessie wel
Het is dat ze 'n snor laat groeien, of het wordt weer tijd om te harsenquote:Op donderdag 26 september 2019 09:25 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt de rol van zijn leven......
Hij zag er geiler uit zonder snor.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is dat ze 'n snor laat groeien, of het wordt weer tijd om te harsen
Doe niet zo dol, meid!quote:Op donderdag 26 september 2019 09:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij zag er geiler uit zonder snor.
ik wil nieuwe schietsigaretautomaat!quote:Op donderdag 26 september 2019 09:31 schreef DKUp het volgende:
Ik krijg eerst de knuffel, Happy Happy Kids Familiemarkt, Love=Love en dan podiumvrees.
Leuk gedaan hoor Djezzie.
huh? bedoelde Mariska dat? Ik dacht iets voor de bouw hahaquote:Op donderdag 26 september 2019 09:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik wil nieuwe schietsigaretautomaat!
Aan de andere kant, het is toch heerlijk het dwars zitten van Jessie....volgens mij had hij nooit gedacht dat andere ook dingen kunnen veranderen op de pc of in iedergeval het lef niet hadden.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:42 schreef BloesBloes het volgende:
Jordy; een onzeker jankertje die zichzelf de rol van vileine relnicht probeert aan te meten door allerlei cliché-maniertjes te kopiëren. Mega irritant en toch ook zo triest ...
En zo is hetquote:Op donderdag 26 september 2019 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh dat is ook verschrikkelijk uitbaten van eigenbelang, die stierenek&Co zijn er zowat elke week een hele dag
Het is ook een triest mannetje, zoals hij toen ook uit de plaat flipte tegen Mylene, te triest voor woorden.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:42 schreef BloesBloes het volgende:
Jordy; een onzeker jankertje die zichzelf de rol van vileine relnicht probeert aan te meten door allerlei cliché-maniertjes te kopiëren. Mega irritant en toch ook zo triest ...
quote:Op donderdag 26 september 2019 09:42 schreef BloesBloes het volgende:
Vond het toch meer leuk dat hij weerwoord kreeg. Dat gebeurd niet zo vaak, meestal kruipt iedereen hem in zijn holquote:Op donderdag 26 september 2019 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is toch heerlijk het dwars zitten van Jessie....volgens mij had hij nooit gedacht dat andere ook dingen kunnen veranderen op de pc of in iedergeval het lef niet hadden.
Hij is mislukt, hij kan alleen drama’s en ruzies veroorzaken en dat is het wel.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:42 schreef BloesBloes het volgende:
die doen het achter de rug van jessie,zoals een vreselijke irritante jens.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het toch meer leuk dat hij weerwoord kreeg. Dat gebeurd niet zo vaak, meestal kruipt iedereen hem in zijn hol
Mwah, weet ik niet, ik denk dat wanneer Jessie echt zou uitvallen hij jankend in een hoekje gaat zitten. Het lijkt mij vermoeiend om continue een rol te spelen voornamelijk om dat een stelletje domme wijven daar het zo leuuuuuuk vindt om een dergelijke homo als "huisdier" te hebben.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is toch heerlijk het dwars zitten van Jessie....volgens mij had hij nooit gedacht dat andere ook dingen kunnen veranderen op de pc of in iedergeval het lef niet hadden.
als het noodzakelijk is, zegt Jens het ook heel gewoon in het gezicht van Jessiequote:Op donderdag 26 september 2019 09:52 schreef krabje het volgende:
[..]
die doen het achter de rug van jessie,zoals een vreselijke irritante jens.
Als je het over Jessie hebt, dat bedoelde ik ook......staat er een beetje verkeerd....niemand heeft het lef om Jessie dwars te zitten.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het toch meer leuk dat hij weerwoord kreeg. Dat gebeurd niet zo vaak, meestal kruipt iedereen hem in zijn hol
Goed voorbeeld, hoe triest was dat zeg.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook een triest mannetje, zoals hij toen ook uit de plaat flipte tegen Mylene, te triest voor woorden.
Nou wat is Jens een backstabber .......doet helemaal niks en wil altijd maar aandacht.....en helpt nooit iemand.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:52 schreef krabje het volgende:
[..]
Vindt Jordy ook helemaal niks en eigenlijk zielig figuur....maar ja Jessie mag wel eens meer tegenslag krijgen......snap ook niet dat niemand zegt "je was zo tegen een gym maar je hebt er het meeste plezier van. Of komt dat omdat je vriendjes die dingen geleverd hebben".quote:Op donderdag 26 september 2019 09:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet, ik denk dat wanneer Jessie echt zou uitvallen hij jankend in een hoekje gaat zitten. Het lijkt mij vermoeiend om continue een rol te spelen voornamelijk om dat een stelletje domme wijven daar het zo leuuuuuuk vindt om een dergelijke homo als "huisdier" te hebben.
Dacht dat de "oude" eenden weg gaan, en ze de jonge eenden houdenquote:Op donderdag 26 september 2019 10:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gaan er morgen wat Eendjes weg ?
Hits tegen Paula eend .;;. morgen gaan jullie weg he
En je kan het heel gemakkelijk verplaatsen als dat nodig mocht zijn...........quote:Op donderdag 26 september 2019 10:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet voor de wereldartiesten daar.....geen moeite en geld teveel.
En je kan 'm ook in de fik stekenquote:Op donderdag 26 september 2019 10:05 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En je kan het heel gemakkelijk verplaatsen als dat nodig moest zijn...........
Handig toch?
Ik had haar bek allang dicht geplakt met duct tapequote:Op donderdag 26 september 2019 10:06 schreef BarryOSeven het volgende:
Mariska kan ook echt alleen maar zeiken. Wat een zuur mens. Afschuwelijk.
quote:Op donderdag 26 september 2019 10:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En je kan 'm ook in de fik steken
uiteindelijk is dat toch helaas zo.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:52 schreef krabje het volgende:
[..]
Van haar "Ik zeg het mense recht in hun gezicht" is al geen zak meer over, alle klaag over anderen is via Jessie, in de hoop dat het stoken luktquote:Op donderdag 26 september 2019 10:06 schreef BarryOSeven het volgende:
Mariska kan ook echt alleen maar zeiken. Wat een zuur mens. Afschuwelijk.
Dan moet je haar eerst te pakken zien te krijgen want ze loopt als een wervelwind!quote:Op donderdag 26 september 2019 10:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik had haar bek allang dicht geplakt met duct tape
quote:Op donderdag 26 september 2019 10:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht dat de "oude" eenden weg gaan, en ze de jonge eenden houden
Ja precies, jong ventje en onzeker...heel zielig gevalquote:Op donderdag 26 september 2019 09:42 schreef BloesBloes het volgende:
Teveel herrie, zo doe je als beesten lastig worden, dan doe je ze weg.. consumtiemaatschappij UTOquote:Op donderdag 26 september 2019 10:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
ag sow....
te veel Eend..
Die heeft echt 'n rollator nodig om rechtop te lopen, of 'n bezemsteel tot aan d'r huigquote:Op donderdag 26 september 2019 10:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dan moet je haar eerst te pakken zien te krijgen want ze loopt als een wervelwind!
Maar ze denkt dat ze heel snel is.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft echt 'n rollator nodig om rechtop te lopen, of 'n bezemsteel tot aan d'r huig
Ja, jammer dat ze het niet in zijn gezicht zeggenquote:Op donderdag 26 september 2019 09:52 schreef krabje het volgende:
[..]
tot nu was/is dat bij elke rls zo gegaanquote:Op donderdag 26 september 2019 10:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Teveel herrie, zo doe je als beesten lastig worden, dan doe je ze weg.. consumtiemaatschappij UTO
Begin dan met die grote dure beesten, met die paar eendjes beginnen is beschamendquote:Op donderdag 26 september 2019 10:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tot nu was/is dat bij elke rls zo gegaan
paarden, koeien, kippen,kuikens,geiten,eenden ,pauwen..vissen
Ja, je kan ze moeilijk houden als het programma is afgelopenquote:Op donderdag 26 september 2019 10:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tot nu was/is dat bij elke rls zo gegaan
paarden, koeien, kippen,kuikens,geiten,eenden ,pauwen..vissen
Je zal toch ergens moeten beginnen en over die geiten en dat varken zijn reeds afspraken gemaakt, die gaan gewoon terug naar waar ze vandaan komen.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Begin dan met die grote dure beesten, met die paar eendjes beginnen is beschamend
ze doen het toch ook niet omdat de beesten te veel kosten?quote:Op donderdag 26 september 2019 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Begin dan met die grote dure beesten, met die paar eendjes beginnen is beschamend
verkeerd gelezenquote:Op donderdag 26 september 2019 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ze doen het toch ook niet omdat de beesten te veel kosten?
Er is in uto 2 nog nooit geklaagd dat de beesten te duur zijn.
Ja dat klopt, bij de kleinste die het meeste last geven op dit moment, beetje lafjes.. ruim alles dan aan het eind, kleine moeitequote:Op donderdag 26 september 2019 10:21 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je zal toch ergens moeten beginnen en over die geiten en dat varken zijn reeds afspraken gemaakt, die gaan gewoon terug naar waar ze vandaan komen.
gewoon niet aan beginnenquote:Op donderdag 26 september 2019 10:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, je kan ze moeilijk houden als het programma is afgelopen
zijn toch helemaal geen koeien geweest in Uto 2 ?quote:Op donderdag 26 september 2019 10:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
o jawel hoor, nou en of, de koeien hebben vaak op de nominatie gestaan
In Uto2 ???quote:Op donderdag 26 september 2019 10:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
o jawel hoor, nou en of, de koeien hebben vaak op de nominatie gestaan
dat dus. gaat idd niet om de kosten, eerder herrie en gedoe onderling (mannetjes) bij de eendenquote:Op donderdag 26 september 2019 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ze doen het toch ook niet omdat de beesten te veel kosten?
Er is in uto 2 nog nooit geklaagd dat de beesten te duur zijn.
Nee haha ik heb het al veranderd..zit nog aan mijn ontbijtjequote:Op donderdag 26 september 2019 10:25 schreef Verida het volgende:
[..]
zijn toch helemaal geen koeien geweest in Uto 2 ?
quote:Op donderdag 26 september 2019 10:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee haha ik heb het al veranderd..zit nog aan mijn ontbijtje
eensquote:Op donderdag 26 september 2019 10:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gewoon niet aan beginnen
geen enkele rls...
slock met cam op de diertjes is zelden
bomen makkelijker
verzorging moet constant gepusht worden
eten bestellen .. schoonmaken
tis altijd wat
Eet smakelijkquote:Op donderdag 26 september 2019 10:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee haha ik heb het al veranderd..zit nog aan mijn ontbijtje
Eens niet aan beginnen, maar het gros van de streames/kijkers hoor ik alleen maar "aaahhhh, oooohhh, wat leuuuuuuk, wat lieffffffff etc" uitkramen wanneer ze binnenkomen en voor Ome Sjon is klant koning,quote:Op donderdag 26 september 2019 10:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gewoon niet aan beginnen
geen enkele rls...
slock met cam op de diertjes is zelden
bomen makkelijker
verzorging moet constant gepusht worden
eten bestellen .. schoonmaken
tis altijd wat
Volgens mij had zich een koper aangemeldquote:Op donderdag 26 september 2019 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah natuurlijk als je ergens van af wilquote:Op donderdag 26 september 2019 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij had zich een koper aangemeld
Ik denk dat de gemeente wil dat een deel van die eenden verdwijnt voor het einde van de huurovereenkomst. Een deel mag blijven, waarom anders alleen de jongere eenden?quote:Op donderdag 26 september 2019 10:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat klopt, bij de kleinste die het meeste last geven op dit moment, beetje lafjes.. ruim alles dan aan het eind, kleine moeite
Dacht even dat je op de foto van Franny reageerdequote:Op donderdag 26 september 2019 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou dit stuk terrein ook worden 'teruggegeven' aan de natuur?quote:Op donderdag 26 september 2019 10:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemeente wil dat een deel van die eenden verdwijnt voor het einde van de huurovereenkomst. Een deel mag blijven, waarom anders alleen de jongere eenden?
Ger?quote:Op donderdag 26 september 2019 10:29 schreef 5thencounter het volgende:
FrolijkeFrustie heeft haar heppiedepripilletjes weer op. loopt weer debielige geluidjes te maken, net weer effe te vrolijk met niets om vrolijk voor te zijn…
Tenzij..
[ afbeelding ]
Omdat die geen lawaai maken , ik hoor de haan ook al niet meer.. gecastreerd?quote:Op donderdag 26 september 2019 10:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemeente wil dat een deel van die eenden verdwijnt voor het einde van de huurovereenkomst. Een deel mag blijven, waarom anders alleen de jongere eenden?
Die hoef je niet te kopen die gaat vrijwillig mee met iedereen die haar aandacht schenkt!quote:Op donderdag 26 september 2019 10:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dacht even dat je op de foto van Franny reageerde
dat hele eendengedoe is volgens mij gewoon weer een afleidingsmanouvre, leuk verhaallijntjequote:Op donderdag 26 september 2019 10:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou, dat is ook helemaal niet zo gek Dot, die loopeenden worden regelmatig verhandeld in de tuin- en kassenbouw, die beesten eten namelijk de hele dag slakjes en dat soort gespuis en worden door die tuinders dan ook losgelaten in die kassen waar ze heerlijk rondstampen.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goeie, goeie, zou ook saggerijnig worden van dat wijf zeg.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:25 schreef Flow3r het volgende:
Mariska weer zeiken over mensen die de hele dag niks doen.
Ze wordt er sjaggo van en moet zich dan echt even terugtrekken
Misschien is dat ook wel met die andere mensen aan de hand, dat ze zich terugtrekken omdat ze sjaggo zijn![]()
Zielig wijf moet maar snel weer in haar tent gaan liggen janken
En ze had nog wel wijn verkocht vanmorgen!quote:Op donderdag 26 september 2019 10:38 schreef puzziepie het volgende:
Mariska weer lekker negatief aan het doen
Het ligt aan iedereen behalve Maris en haar vriend Jessie
Voor Brandon? Heb ik gemist. Wist wél dat ze een afspraak zouden regelen voor Jordy.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lex heeft Stefano afgebeld
ze krijgt het dr niet in
verhaal tegen Greet
Greet ; om 16uur afspr voor BRandson
hij denkt dat het vlgde week is
ff wat klaar zetten.. tafel 2 stoeltjes ..
Greet delegeerd ut ff
Lex ; ja ja wat voor Tafel??
Wow kan het niet helemaal goed zien maar zijn dat kalende plekken?quote:Op donderdag 26 september 2019 10:47 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Godsamme, 21 jaar en dan al boven je haar uitgroeien lijkt me ook klote hoor
Brandon afspraak met frituurmonteur, dacht dat je een liefdesafspraak bedoelde.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lex heeft een heel leuk kleed
voor op de grond
laat het zien
leuk he ..gezellig
![]()
een doek..
breekjenekbijnadunstoffie...kleed
date op het kleed
val op je reet
Het mannetjes eend valt de jonge groep eenden aan, beter is de twee groepen te scheidenquote:Op donderdag 26 september 2019 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
vakkundig blootgelegd door Sjelquote:Op donderdag 26 september 2019 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow kan het niet helemaal goed zien maar zijn dat kalende plekken?
das ook zo... Brandson ging ut overquote:Op donderdag 26 september 2019 10:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Brandon afspraak met frituurmonteur, dacht dat je een liefdesafspraak bedoelde.
24quote:Op donderdag 26 september 2019 10:47 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 september 2019 10:51 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Bodypaintmeisje astrid heeft een date met brandoff 4 uur geregeld door Lex/ger
Duracellkonijntje leek verliefd dus gaat los
Morgen!quote:Op donderdag 26 september 2019 10:51 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ja joh, en dan is zijn haar er nog een beetje links en rechts overheen gekamd en gefixeerd. Geeft niks maar net keek ie naar benden (niet de foto) en toen viel het licht er echt op en toen dacht ik, Sjeezus!quote:Op donderdag 26 september 2019 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow kan het niet helemaal goed zien maar zijn dat kalende plekken?
Lees nog eensquote:Op donderdag 26 september 2019 10:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
Ik dacht dat Ger de initiatiefnemer was.
Aha, dát meisje. Leuk, gun het hem.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:51 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Jij bent slechtquote:Op donderdag 26 september 2019 10:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vakkundig blootgelegd door Sjel
Sorry, komt door mij. Val er net in.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
dank u
we warren wat verward hier
Waar?quote:
Zij het niet de blonde stukken?quote:Op donderdag 26 september 2019 10:51 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Niet leuk voor dat meiske, Duracell heeft al bewezen niet te kunnen daten, dat ½dooie gedrag van hem is voor niemand leukquote:Op donderdag 26 september 2019 10:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aha, dát meisje. Leuk, gun het hem.
Dan heb je heel wat gemist want hij had veel plezier met dat meisje en leek ook wederzijds.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet leuk voor dat meiske, Duracell heeft al bewezen niet te kunnen daten, dat ½dooie gedrag van hem is voor niemand leuk
lekker volwassen.quote:
Helly gebruikt Round Up haarwater, Gel en Shampoquote:Op donderdag 26 september 2019 10:47 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal dan het 1ste stopcontact zijn waar 'ie zijn stekker in kan steken, maar ik geloof er nix vanquote:Op donderdag 26 september 2019 10:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan heb je heel wat gemist want hij had veel plezier met dat meisje en leek ook wederzijds.
Idd lees eerst voordat je spauwt, zijn geen onleesbare lappen tekst zoals anderen dumpen. Drom daaaaaaag 👋quote:
GG heeft alles door.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:58 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit is te slim voor deze show
Niet alles draait om seks.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal dan het 1ste stopcontact zijn waar 'ie zijn stekker in kan steken, maar ik geloof er nix van
Volwassen hoor. Was een simpele vraag.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:57 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Idd lees eerst voordat je spauwt, zijn geen onleesbare lappen tekst zoals anderen dumpen. Drom daaaaaaag 👋
quote:Op donderdag 26 september 2019 10:59 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
GG heeft alles door.
Hij is zelfs door z'n haar heen.
Bij mij gaan bij Brandon alle allarmbellen af, its een creep, beetje preuts lopen doen maar ondertussenquote:
Klopt, maar voor een ½ uurtje twee sukkels dragen ken nétquote:Op donderdag 26 september 2019 11:02 schreef Flow3r het volgende:
Staat dat ding niet scheef ?![]()
[ afbeelding ]
Rock and ROLL podiumquote:Op donderdag 26 september 2019 11:02 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, Maris d'r linkeroog is tevens waterpasquote:Op donderdag 26 september 2019 11:02 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Optisch bedrogquote:Op donderdag 26 september 2019 11:02 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 september 2019 11:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor, Maris d'r linkeroog is tevens waterpas
petrfectquote:Op donderdag 26 september 2019 11:02 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Thanx, had ik gelezen, vandaar mijn vraag of Ger de initatiator was. Wist niet dat het ook uit de koker van Lex kwam. Gerrit zei net dat hij haar gebeld had. Ik vroeg mij af of Lex zich weer met iets moest bemoeien. Dat was dus de vraag.quote:
andere bewoners daar, die vlieger gaat ook wel opquote:Op donderdag 26 september 2019 11:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
T.o.v. van wat? een baviaan?
Ja en ze wordt weer in zuigstand gezetquote:Op donderdag 26 september 2019 11:06 schreef Lelie68 het volgende:
Kloontje het reuzenkind weer met de jas van Jessie aan? Het is weer helemaal aan? Ze hebben weer de grootste lol en goede gesprekken met elkaar?
Klopt, behalve waar het Jens betreft, die heeft meer intelligentie in zijn pink als Gerrit in zijn hele kale kopquote:Op donderdag 26 september 2019 11:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
andere bewoners daar, die vlieger gaat ook wel op
quote:Op donderdag 26 september 2019 10:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dacht even dat je op de foto van Franny reageerde
quote:Op donderdag 26 september 2019 11:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Klopt, behalve waar het Jens betreft, die heeft meer intelligentie in zijn pink als Gerrit in zijn hele kale kop
is niet alleen daarvoor,is ook voor de markt ,ik geloof dat daar een kinder dj komt.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja Jessie n Gerrit hebben alle ruimte nodig als die 2 gaan optreden
En het antwoord stond in de tekst die je quotte; lezenquote:Op donderdag 26 september 2019 11:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Volwassen hoor. Was een simpele vraag.
quote:Op donderdag 26 september 2019 11:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor, Maris d'r linkeroog is tevens waterpas
Je hebt er geen antwoord op, dat is afdoende. Je kan ook niet alles weten. Daarom vraag ik ook dingen als ik het niet zeker weet. Is geen schande hoor.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:09 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
En het antwoord stond in de tekst die je quotte; lezen
Eergisteren hoorde ik dat ze onder het budget bleven maar dat zal inmiddels helemaal anders kunnen zijn. Ook het feest van Jordy betaalt mee aan het podium.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat het podium echt gaat kosten.
En weer niet lezen, erg kinderachtig idd en ben nu klaar met dit gejengel, prettige voortzettingquote:Op donderdag 26 september 2019 11:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hebt er geen antwoord op, dat is afdoende. Je kan ook niet alles weten. Daarom vraag ik ook dingen als ik het niet zeker weet. Is geen schande hoor.
Erg slim om dat zo te spreiden. Jordy zijn evenement ook, hoorde ik Mariska gisteren zeggen.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:09 schreef krabje het volgende:
[..]
is niet alleen daarvoor,is ook voor de markt ,ik geloof dat daar een kinder dj komt.
Yep, schreef het net.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Eergisteren hoorde ik dat ze onder het budget bleven maar dat zal inmiddels helemaal anders kunnen zijn. Ook het feest van Jordy betaalt mee aan het podium.
quote:Op donderdag 26 september 2019 11:12 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
En weer niet lezen, erg kinderachtig idd en ben nu klaar met dit gejengel, prettige voortzetting
quote:Op donderdag 26 september 2019 11:12 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
En weer niet lezen, erg kinderachtig idd en ben nu klaar met dit gejengel, prettige voortzetting
Jij gaat nergens heenquote:Op donderdag 26 september 2019 11:12 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Hij houdt het wel volquote:Op donderdag 26 september 2019 11:15 schreef formule het volgende:
Jens eet met lange tanden zijn vegan papje naar binnen
Ja, best irritantquote:Op donderdag 26 september 2019 11:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zo jammmer dat gezeik.
bah
Nee joh, gewoon blijven hoorquote:Op donderdag 26 september 2019 11:12 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Het antwoord wat bakkie geeft is niet naar jou zin dat is het punt.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hebt er geen antwoord op, dat is afdoende. Je kan ook niet alles weten. Daarom vraag ik ook dingen als ik het niet zeker weet. Is geen schande hoor.
Gister ook na het eten, Mylene met 'n vinger de mondhoeken van Jens schoonmakenquote:Op donderdag 26 september 2019 11:18 schreef mazaru het volgende:
Daar wordt je toch doodstrontziek van. Constant dat gepluk en dat plat liggen of op bed of op de bank en als de zon schijnt languit op het strandje of op het grasveld![]()
[ afbeelding ]
Klopt (het is niet wat ik vraag).quote:Op donderdag 26 september 2019 11:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Het antwoord wat bakkie geeft is niet naar jou zin dat is het punt.
Ditquote:Op donderdag 26 september 2019 11:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Het antwoord wat bakkie geeft is niet naar jou zin dat is het punt.
Nou, ho maar weer. Laten we beetje lief zijn voor elkaar. Dat maakt de COS stukken gezelliger.quote:
Dit dus.....quote:Op donderdag 26 september 2019 11:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ho maar weer. Laten we beetje lief zijn voor elkaar. Dat maakt de COS stukken gezelliger.
myleentje zocht iets op internet waar ze zich in kon vinden.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:22 schreef Crabapple het volgende:
En nu weer graag terug naar commentaar op de streams in plaats van de users
Ik wees je alleen maar de weg naar het antwoord hoor, weet verder niets. Enkele korte lontjes vandaag in de COS.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Thanx, had ik gelezen, vandaar mijn vraag of Ger de initatiator was. Wist niet dat het ook uit de koker van Lex kwam. Gerrit zei net dat hij haar gebeld had. Ik vroeg mij af of Lex zich weer met iets moest bemoeien. Dat was dus de vraag.
Ik laat mij niet intimideren. Het jachtseizoen is weer geopend?quote:Op donderdag 26 september 2019 11:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ho maar weer. Laten we beetje lief zijn voor elkaar. Dat maakt de COS stukken gezelliger.
Ja, dat snapte ik ook.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik wees je alleen maar de weg naar het antwoord hoor, weet verder niets. Enkele korte lontjes vandaag in de COS.
Nee hoor. Maar de toon is heel belangrijk en dat weet je ook wel.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik laat mij niet intimideren. Het jachtseizoen is weer geopend?
Dat je af en toe eens aan elkaar zit snap ik maar dit is gewoon ziekelijkquote:Op donderdag 26 september 2019 11:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gister ook na het eten, Mylene met 'n vinger de mondhoeken van Jens schoonmaken
Slakkenslijm?quote:Op donderdag 26 september 2019 11:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
myleentje zocht iets op internet waar ze zich in kon vinden.
Ieder zijn ding, ik kan mij er niet aan storen.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat je af en toe eens aan elkaar zit snap ik maar dit is gewoon ziekelijk
Waarom?..... heeft niets met handig te maken, slechts met de nodige aanvulling om meer duidelijkheid te geven.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedere keer je antwoord aanpassen/aanvullen is ook lekker handig
Ik wel, irriteert me mateloosquote:Op donderdag 26 september 2019 11:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik kan mij er niet aan storen.
Onzin en dat weet je zelf ook welquote:Op donderdag 26 september 2019 11:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom?..... heeft niets met handig te maken, slechts met de nodige aanvulling om meer duidelijkheid te geven.
Jankpoeder?quote:Op donderdag 26 september 2019 11:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gevriesdroogde vleermuisvleugels
uitlikken...mot ze de hoekjesquote:Op donderdag 26 september 2019 11:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gister ook na het eten, Mylene met 'n vinger de mondhoeken van Jens schoonmaken
En nu graag de 2e weg links om weer bij de streams te belandenquote:Op donderdag 26 september 2019 11:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Onzin en dat weet je zelf ook wel
je hoofd niet in het zand steken +1quote:Op donderdag 26 september 2019 11:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
uitlikken...mot ze de hoekjes
..
scherpe tong
quote:Op donderdag 26 september 2019 11:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je hoofd niet in het zand steken +1
Ja doeiquote:Op donderdag 26 september 2019 11:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En nu graag de 2e weg links om weer bij de streams te belanden
Op zich een hele prestatie voor iemand die anderen verwijt niets te doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Gerrit steekt echt geen vinger uit en loopt de godganze dag alleen maar te ouwehoeren
of ligt op zijn bed. Walgelijk figuur
jeeetje is dat brandsonquote:Op donderdag 26 september 2019 11:32 schreef Crabapple het volgende:
De vrouwvriendelijkste man van Utopia2 op dit moment
[ afbeelding ]
Jij weet duidelijk niet wat ik weet. Volgende.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Onzin en dat weet je zelf ook wel
brrrrrrr vind het echt een griezelquote:Op donderdag 26 september 2019 11:32 schreef Crabapple het volgende:
De vrouwvriendelijkste man van Utopia2 op dit moment
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |