Extra hints, vragen naar voorkeuren/tips/favoriete kleuren/welke maat BH en liefdespostsquote:Op maandag 30 september 2019 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik snap het geloof ik nog niet helemaalje geeft je op, iemand krijgt jouw naam en vice versa en dan koop je cadeautjes voor elkaar, die stuur je op en daar doe je dan hints bij die de ander moet raden? Wat is er dan met die kloons? Voor extra hints
Ik snap nu pas dat je kloon dan de ongeveer username krijgt van je lootjespersoon, ik snapte al niet waarom iedereen hiervoor zn account liep te verkerstenquote:Op maandag 30 september 2019 18:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Extra hints, vragen naar voorkeuren/tips/favoriete kleuren/welke maat BH en liefdesposts
Haha ik kom er iig nooit achterquote:
Ik heb lootjestrekken dit jaar met mijn familie gebruikt en je hoefde je lootje niet meer in te leveren, er werd gewoon direct getrokken. Dus wellicht dat lemijn dat ook zo heeft ingesteld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 09:05 schreef lunapuella het volgende:
Klopt het dat we nog geen lootjestrekken-mail hebben trouwens? Ik kan me herinneren dat eerdere jaren deelnemers meteen werden toegevoegd zodat ze vast een lootje in konden leveren en de trekking meteen op de deadline plaats kon vinden, maar wellicht is de werkwijze dit jaar anders.
Ontbrekend:quote:
Goeie actie, spam het vooral breder!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb het linkje naar hier net nog even schaamteloos bij de baby's en dreumessen gedropt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |