Dat vond ik ook zo vreemd van haar.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Queen als favoriete groep hebben en dan bij Kayak Queen zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
Starstruckquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:16 schreef Monolith het volgende:
Waarom kijkt deze meneer na elke vraag een beetje verliefd naar Erik?
Daarom, dit soort biologievragen zouden doorgaans dodelijk zijn voor mij bij een ronde wetenschap, maar hier kwam ik wel tot 9 goede antwoorden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ze lagen allemaal voor de hand eigenlijk
Zal het niet andersom zijn. Kerel die vrouw wil zijnquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af. Haar stem is ieder geval goed gelukt.
. Man naar vrouw, met goed gelukte vrouwenstem denk ik?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zal het niet andersom zijn. Kerel die wil zijn
Dat was een beetje een SBS6 SMS vraag.quote:
Deze vraag is niet veel lastiger.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was een beetje een SBS6 SMS vraag.
Nee klopt, sport heeft ook best veel van dit soort inkoppertjes als vragen. Al zitten er soms ook juist weer onmogelijke vragen tussen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze vraag is niet veel lastiger.
Ik ken de termen zelf niet, maar je kunt er al iets van 7 afleiden uit het woord zelf.quote:
Ik kan hier echt niet naar kijken.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:11 schreef Monolith het volgende:
De wenkbrauwen van deze man leiden wel af als hij vragen beantwoordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |