JWE is relatief simpel en snel om wat te bouwen (Al resulteert dat ook wel in wat saaiere momenten in het spel als je ambities sneller groeien dan je bankrekening..).quote:Op zondag 5 april 2020 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
in planet coaster valt weinig te leren, in JWE toch juist meer door dat crossbreeden enzo? (niet gespeeld, dus geen idee hoe complex dat is)
jwe is alleen gebouwen neergooien. vrijwel geen costum dingen. Niks zelf bouwen. Ik heb spijt dat ik dat spel gekocht hebquote:Op zondag 5 april 2020 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
in planet coaster valt weinig te leren, in JWE toch juist meer door dat crossbreeden enzo? (niet gespeeld, dus geen idee hoe complex dat is)
Ja ze verwachten zelf veel van de update, ben benieuwd.quote:
Na? Ja vastquote:Op maandag 6 april 2020 08:35 schreef Elvi het volgende:
Na het thuiswerken de game maar eens opstarten
Dat dus... ik moet me ook zo inhouden de hele dag. Niet zo zeer met PlanetZoo, maar gewoon de afleiding in het algemeenquote:
quote:
Oh op zich kan ik dat welquote:Op maandag 6 april 2020 10:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat dus... ik moet me ook zo inhouden de hele dag. Niet zo zeer met PlanetZoo, maar gewoon de afleiding in het algemeen
ja, ik moet m'n uren ook registreren. Echter haal ik bij lange na niet m'n productieve uren op dit moment. En dan ben ik nog niet eens aan het gamen.quote:Op maandag 6 april 2020 10:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Oh op zich kan ik dat welik moet toch bewijzen dat ik dingen heb gedaan en mn uren registreren dus op zich is dat een goede stok achter de deur
Dan moet je PC wel zwaar klote zijn. Ik heb een vrij oude (game) laptop. Maar draait deze game nog goed. Verder is de learning curve wel groot ja. Maar des te leuker vind ik.quote:Op maandag 6 april 2020 23:26 schreef Elvi het volgende:
Na 2 uur spelen was dit de eerste keer in mn leven dat ik geld heb teruggevraagd voor een game
Nee, dit was het niet. Mn pc kon het niet aan waardoor de graphics crap waren (kon ik nog overheen komen door mn pc te upgraden wat ik toch al van plan was), ik kon niet wennen aan de controls, er zijn teveel dingen waar je rekening mee moest houden, mn game liep ook meerdere keren vast of ik kon de challenge niet afronden terwijl er 100% zeker weten NIETS IN DE WEG STOND GVD![]()
Jammermaar ik weet nu ook dat Planet Coaster dus ook niks voor mij is, want dan zit ik met nog meer crappy controls en mn pc kan dat ook zeker weten niet aan
Wat zijn je specs?quote:Op maandag 6 april 2020 23:26 schreef Elvi het volgende:
Na 2 uur spelen was dit de eerste keer in mn leven dat ik geld heb teruggevraagd voor een game
Nee, dit was het niet. Mn pc kon het niet aan waardoor de graphics crap waren (kon ik nog overheen komen door mn pc te upgraden wat ik toch al van plan was), ik kon niet wennen aan de controls, er zijn teveel dingen waar je rekening mee moest houden, mn game liep ook meerdere keren vast of ik kon de challenge niet afronden terwijl er 100% zeker weten NIETS IN DE WEG STOND GVD![]()
Jammermaar ik weet nu ook dat Planet Coaster dus ook niks voor mij is, want dan zit ik met nog meer crappy controls en mn pc kan dat ook zeker weten niet aan
Ik twijfel of ik ook weer eens ga spelen. Vind het alleen zo aids dat mijn save game van 30 uur het niet meer doetquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dan moet je PC wel zwaar klote zijn. Ik heb een vrij oude (game) laptop. Maar draait deze game nog goed. Verder is de learning curve wel groot ja. Maar des te leuker vind ik.
Nieuwe DLC aangeschaft, vanavond mij weer opsluiten.
imho te duur, ik wacht op 30 euro voor de deluxe editie ofzo, dan overweeg ik hetquote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:11 schreef trainfreak het volgende:
Via Steam staat hij nu iets goedkoper: vanaf 33,74 euro.
Ik snap de meerwaarde tov de deluxe editie niet zo goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
imho te duur, ik wacht op 30 euro voor de deluxe editie ofzo, dan overweeg ik het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |