Ik val niet op vrouwen, maar hier is toch niks mis mee?quote:Op woensdag 25 september 2019 17:08 schreef Slobeend het volgende:
Dit is de vriendin van Ganna. Dat moet toch beter kunnen.
Wout (en Jumbo) was al bezig met het overwegen van een aanklacht tegen de ASO. Plus de revalidatie die steeds langer lijkt te gaan duren. Daar krijg ik wel het déjà-vu gevoel van Hoogerland bij.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:06 schreef Szura het volgende:
Wout zou wel gek zijn, hij heeft zelf medaillekansen
Ik vind dit heel objectiverend van je. Misschien heeft ze wel een leuk karakter.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:08 schreef Slobeend het volgende:
Dat sluit ik zeker niet uit.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dit heel objectiverend van je. Misschien heeft ze wel een leuk karakter.
Dus jij bent wel heel erg leuk?quote:Op woensdag 25 september 2019 17:17 schreef Momo... het volgende:
[..]
De meeste echt knappe mensen zijn niet leuk.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen, maar hier is toch niks mis mee?
Baanwielrennen, vriendelijke vriend.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Kenden jullie die Archibald trouwens? Ik had echt nog nooit van die vent gehoord. Dacht eerst dat ze Archbold verkeerd uitspraken.
Het archief is aangevuld.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:03 schreef Slobeend het volgende:
Ganna is een mooie jongen @:showtimer
Goed verhaal.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Remco over sokkengate: Voor Evenepoel begon de tijdrit wel bijzonder, want al na een paar meter hield hij in om plots aan zijn sokken beginnen te frunniken. Was dat om de veelbesproken sokkenmeter te omzeilen? "Ik had een probleem met mijn schoen", beweert Evenepoel. "Die kwam los toen ik van het podium kwam. Ik moest hem gewoon wat aanspannen. Je hoeft in een tijdrit van 54 kilometer ook niet als een komeet te starten."
quote:Op woensdag 25 september 2019 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Remco over sokkengate: Voor Evenepoel begon de tijdrit wel bijzonder, want al na een paar meter hield hij in om plots aan zijn sokken beginnen te frunniken. Was dat om de veelbesproken sokkenmeter te omzeilen? "Ik had een probleem met mijn schoen", beweert Evenepoel. "Die kwam los toen ik van het podium kwam. Ik moest hem gewoon wat aanspannen. Je hoeft in een tijdrit van 54 kilometer ook niet als een komeet te starten."
Hoe haal je dat hieruit?quote:Op woensdag 25 september 2019 19:13 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar gewoon naar CCC?
CCC rijdt toch als enige op BMC fietsen? Hij gaat zo niet bij Bahrain-Merida rijden als zelfs officiele BMC kanaal dit post.quote:
CCC rijdt op Giant, Dimension Data rijdt op BMC.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:16 schreef Momo... het volgende:
[..]
CCC rijdt toch als enige op BMC fietsen? Hij gaat zo niet bij Bahrain-Merida rijden als zelfs officiele BMC kanaal dit post.
Dat andere wijf waar ze steeds mee op de foto staat heeft achterlijke wenkbrauwen. Einde bericht.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:08 schreef Slobeend het volgende:
Echt? Ok dan naar een team als DD (NTT volgend jaar) die op BMC fietsen rijdt.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
CCC rijdt op Giant, Dimension Data rijdt op BMC.
BMC geeft Merida nog even een trap naquote:Op woensdag 25 september 2019 19:13 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar gewoon naar CCC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |