Italianen en Belgen heel brede selectie. Ze zouden eigenlijk continu mensen vooruit moeten hebben.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:22 schreef NathanCT het volgende:
Dit is echt onmogelijk om te voorspellen he. Ik acht de kans ook vrij groot dat er een niet-favoriet gaat winnen morgen.
Vind de Belgen in vergelijking met inderdaad de Italianen maar ook de Britten en Nederlanders een stuk zwakker.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Italianen en Belgen heel brede selectie. Ze zouden eigenlijk continu mensen vooruit moeten hebben.
Is dit illegaal? Propaganda?twitter:NietNathan twitterde op woensdag 25-09-2019 om 22:25:29⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Watson, Sheffield⭐️⭐️⭐️⭐️ Askey, Veenendaal, Brenner⭐️⭐️⭐️ Simmons, Piccolo, Martinelli⭐️⭐️ Tiberi, Wandahl, Laurance⭐️ Leijnse, Vacek, Garofoli#Yorkshire2019 reageer retweet
De Belgen hebben een redelijke baggerselectie in vergelijking met andere landen en met hun eigen selectie van vorig jaar.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Italianen en Belgen heel brede selectie. Ze zouden eigenlijk continu mensen vooruit moeten hebben.
Beide waarquote:Op woensdag 25 september 2019 22:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Gilbert gaat zondag wereldkampioen worden.
Stelling erbij: Rohan Dennis is een cunt.
twitter:sporza_koers twitterde op donderdag 26-09-2019 om 09:07:28Kijk vanavond naar Extra Time Koers met Tom Boonen, Wout van Aert, Jan Bakelants en Iljo Keisse📺 om 21.20u op @canvastv 💻 op https://t.co/7wEsm8zuvq #ExtraTimeKoers 🚴♂️ https://t.co/7H04GWKCy0 reageer retweet
Ze zijn voor 49% eigenaar van Specialized, hoe dergelijke afspraken werken is me niet helemaal duidelijk maar je zou toch zeggen dat ze daar ook informatie vandaan moeten kunnen halen.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:23 schreef Coppi het volgende:
Ik zou onmiddellijk stoppen als sponsor als ik Marida was.
Wat ik als wielervolger van dit seizoen heb meegekregen is dat Merida baggerfietsen maakt die veruit interieur zijn aan de concurrentie. Terwijl ik voor dit seizoen nog dacht dat ze fatsoenlijke fietsen maakten.
Merida, uiteraard was dit een typo. Maar wellicht is Marida een goed alternatief voor een Chinarello.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is dat Marida een een of andere slechte Chinese rip-off van Merida?
Zou je denken van wel. Als de renners zelf weigeren om om je fietsen plaats te nemen dan lijkt het mij tijd voor actie op de ontwikkelafdeling.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze zijn voor 49% eigenaar van Specialized, hoe dergelijke afspraken werken is me niet helemaal duidelijk maar je zou toch zeggen dat ze daar ook informatie vandaan moeten kunnen halen.
twitter:ChadHaga twitterde op donderdag 26-09-2019 om 10:28:29Behind the scenes story: I spent the minutes before my TT picking carpeting nails off the floor, just in front of the bike jig. All the foot traffic in the start house ruffled the carpet enough to pull dozens of needles up and scatter them around.... reageer retweet
Ik weet niet wat “hier” is en ook niet hoe hard het “hier” regent, maar het gaat regenen in Harrogate ja.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Regent het nu/straks net zo hard daar als hier?
In Nederland bedoelt hij, weet je wel.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik weet niet wat “hier” is en ook niet hoe hard het “hier” regent, maar het gaat regenen in Harrogate ja.
Slimmen, Nederland kan Groningen zijn, dat kan ook Limburg zijn.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In Nederland bedoelt hij, weet je wel.
Maar het regent door het hele land.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Slimmen, Nederland kan Groningen zijn, dat kan ook Limburg zijn.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 26 september 2019 12:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar het regent door het hele land.
Hier zit een grapje in over het gewicht van Mani.quote:
Houd je waffel nou maar weer vervelend kind dat je bent.quote:
Marco is m’n ride or die.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat de wedstrijd maar snel mag beginnen, ik heb negen namen op papier maar ik ben allerminst zeker van m'n zaak.
Ook meer Italiaantjes binnen dan buiten je ploeg?quote:Op donderdag 26 september 2019 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat de wedstrijd maar snel mag beginnen, ik heb negen namen op papier maar ik ben allerminst zeker van m'n zaak.
Ik sta vandaag ook voor de volle 150% achter Marco Bieber.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Marco is m’n ride or die.
Garofoli, Tiberi en Piccolo.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook meer Italiaantjes binnen dan buiten je ploeg?
Ik denk overigens dat Sheffield gaat winnen, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik sta vandaag ook voor de volle 150% achter Marco Bieber.
Die krijgt keurig 100%, je zou voor minder. Het scenario dat iedereen naar Simmons kijkt en hij kan profiteren zie ik wel wat in.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat Sheffield gaat winnen, maar dat geheel terzijde.
Triple A.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Garofoli, Tiberi en Piccolo.
O, dus je hebt het toch gelezen?quote:Op donderdag 26 september 2019 12:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die krijgt keurig 100%, je zou voor minder. Het scenario dat iedereen naar Simmons kijkt en hij kan profiteren zie ik wel wat in.
Maar natuurlijk, lieve jongen.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
O, dus je hebt het toch gelezen?
Feltet is Lewis vergeten?quote:Op donderdag 26 september 2019 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verrassend genoeg heb ik twee jongens zonder sterretje.
Sterker nog, er is helemaal geen optakt.quote:
Verhip,quote:Op donderdag 26 september 2019 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sterker nog, er is helemaal geen optakt.
Ik hoop dat er dadelijk een aantal obscure renners in de aanval gaan, dan kunnen we helemaal onze lol op.quote:
Bobbie T is er gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |