Marco is m’n ride or die.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat de wedstrijd maar snel mag beginnen, ik heb negen namen op papier maar ik ben allerminst zeker van m'n zaak.
Ook meer Italiaantjes binnen dan buiten je ploeg?quote:Op donderdag 26 september 2019 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat de wedstrijd maar snel mag beginnen, ik heb negen namen op papier maar ik ben allerminst zeker van m'n zaak.
Ik sta vandaag ook voor de volle 150% achter Marco Bieber.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Marco is m’n ride or die.
Garofoli, Tiberi en Piccolo.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook meer Italiaantjes binnen dan buiten je ploeg?
Ik denk overigens dat Sheffield gaat winnen, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik sta vandaag ook voor de volle 150% achter Marco Bieber.
Die krijgt keurig 100%, je zou voor minder. Het scenario dat iedereen naar Simmons kijkt en hij kan profiteren zie ik wel wat in.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat Sheffield gaat winnen, maar dat geheel terzijde.
Triple A.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Garofoli, Tiberi en Piccolo.
O, dus je hebt het toch gelezen?quote:Op donderdag 26 september 2019 12:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die krijgt keurig 100%, je zou voor minder. Het scenario dat iedereen naar Simmons kijkt en hij kan profiteren zie ik wel wat in.
Maar natuurlijk, lieve jongen.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
O, dus je hebt het toch gelezen?
Feltet is Lewis vergeten?quote:Op donderdag 26 september 2019 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verrassend genoeg heb ik twee jongens zonder sterretje.
Sterker nog, er is helemaal geen optakt.quote:
Verhip,quote:Op donderdag 26 september 2019 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sterker nog, er is helemaal geen optakt.
Ik hoop dat er dadelijk een aantal obscure renners in de aanval gaan, dan kunnen we helemaal onze lol op.quote:
Bobbie T is er gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |