abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker donderdag 26 september 2019 @ 12:20:04 #151
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189129847
quote:
Wat een ontzettend duidelijk college. :Y Zinvol voor heel veel mensen dit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189130770
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_189135643
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:26 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Gewoon bier, 14 halve liters gemiddeld op het eind. Het werd steeds meer, door de week dronk ik 8 halve liters als ik moest werken. Op het eind was ik werkloos, dat was natuurlijk een grote trigger om nog meer te drinken. Toen ging ik naar 14-16 halve liters per dag.
Had je niet de neiging om op een sterkere drank over te stappen? 14-16 halve liters vloeistof is überhaupt veel. Dat zijn b.v. 7 a 8 literflessen cola/water of 14-16 kannen vol koffie of thee.

Ik ben zelf denk ik ook licht gevoelig voor drankverslaving maar, hoe maf het misschien ook klinkt, zo'n verslaving is me teveel 'gedoe'. Als ik dan aan de drank zou raken zou het sterke drank zijn, dan hoef je 'maar' een glas of 6 te drinken. Vind s'avonds 2 of 3 biertjes (of welk drinken dan ook) eigenlijk al veel.
pi_189135736
Heb je een partner (gehad) en evt. kinderen?
pi_189135778
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:19 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Had je niet de neiging om op een sterkere drank over te stappen? 14-16 halve liters vloeistof is überhaupt veel. Dat zijn b.v. 7 a 8 literflessen cola/water of 14-16 kannen vol koffie of thee.

Ik ben zelf denk ik ook licht gevoelig voor drankverslaving maar, hoe maf het misschien ook klinkt, zo'n verslaving is me teveel 'gedoe'. Als ik dan aan de drank zou raken zou het sterke drank zijn, dan hoef je 'maar' een glas of 6 te drinken. Vind s'avonds 2 of 3 biertjes (of welk drinken dan ook) eigenlijk al veel.
Ik heb sterke drank nooit uitgesloten. Ik had een aardige whiskey collectie, maar op de een of andere manier was het eigenlijk altijd bier. Eens per half jaar of zo dat ik eens whiskey dronk.

Ht is idd veel vloeistof, maar ik heb altijd al veel gedronken, ook non-alcoholisch. Water, koffie, frisdrank. Ik heb ook altijd drinken bij me. (Nee, ik heb geen suikerziekte..)
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189135808
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:23 schreef Roland010 het volgende:
Heb je een partner (gehad) en evt. kinderen?
Wel een partner gehad, maar dan hebben we het over 8 jaar geleden of zo, dus niet drank gerelateerd dat het uit is. Geen kinderen, ik ben homo.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189137243
Wat voor psychische problemen heb je? Wat is de reden dat je niet blij bent met je leven?
pi_189137425
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:19 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Had je niet de neiging om op een sterkere drank over te stappen? 14-16 halve liters vloeistof is überhaupt veel. Dat zijn b.v. 7 a 8 literflessen cola/water of 14-16 kannen vol koffie of thee.

Ik ben zelf denk ik ook licht gevoelig voor drankverslaving maar, hoe maf het misschien ook klinkt, zo'n verslaving is me teveel 'gedoe'. Als ik dan aan de drank zou raken zou het sterke drank zijn, dan hoef je 'maar' een glas of 6 te drinken. Vind s'avonds 2 of 3 biertjes (of welk drinken dan ook) eigenlijk al veel.
6 standaard glazen sterke drank bevat net zoveel alcohol als 6 standaard glazen bier.

Maar nog even los daarvan. Jij gaat er vanuit dat het doel, van het drinken van een alcoholist, het behalen van een bepaald niveau van dronken zijn is. Maar dat is niet waar. Het gaat er niet om om zo snel mogelijk een bepaalde staat van dronkenschap te behalen.

Ivm mogelijke trigger voor verslaafden die bezig zijn met stoppen/gestopt zijn, beschrijving in spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189137668
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:35 schreef madewithlove het volgende:
Wat voor psychische problemen heb je? Wat is de reden dat je niet blij bent met je leven?
|Depressie. Die speelt wrs al een jaar of 20. Agressie problemen.. En sterke trekken uit een cluster C persoonlijkheidsstoornis.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189137715
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:50 schreef madam-april het volgende:

[..]

6 standaard glazen sterke drank bevat net zoveel alcohol als 6 standaard glazen bier.

Maar nog even los daarvan. Jij gaat er vanuit dat het doel, van het drinken van een alcoholist, het behalen van een bepaald niveau van dronken zijn is. Maar dat is niet waar. Het gaat er niet om om zo snel mogelijk een bepaalde staat van dronkenschap te behalen.

Ivm mogelijke trigger voor verslaafden die bezig zijn met stoppen/gestopt zijn, beschrijving in spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zegt dat het niet waar is, voor mij is het wel waar. Alcohol heeft een specifiek doel.
Om de verslaving te doorbreken, is moeilijk, door de dingen die je in de spoiler zet.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189137781
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:50 schreef madam-april het volgende:

[..]

6 standaard glazen sterke drank bevat net zoveel alcohol als 6 standaard glazen bier.

Maar nog even los daarvan. Jij gaat er vanuit dat het doel, van het drinken van een alcoholist, het behalen van een bepaald niveau van dronken zijn is. Maar dat is niet waar. Het gaat er niet om om zo snel mogelijk een bepaalde staat van dronkenschap te behalen.

Ivm mogelijke trigger voor verslaafden die bezig zijn met stoppen/gestopt zijn, beschrijving in spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dit voor jou zo was wil niet zeggen dat het voor een ander ook zo is. Ik herken er in elk geval niks in wat je zegt, en heb met hetzelfde gezeten.
pi_189137804
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:15 schreef Airbus89 het volgende:

[..]

Dat dit voor jou zo was wil niet zeggen dat het voor een ander ook zo is. Ik herken er in elk geval niks in wat je zegt, en heb met hetzelfde gezeten.
Dit.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189137807
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:11 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Jij zegt dat het niet waar is, voor mij is het wel waar. Alcohol heeft een specifiek doel.
Om de verslaving te doorbreken, is moeilijk, door de dingen die je in de spoiler zet.
Je mist mijn punt. Natuurlijk is het effect ook belangrijk, maar het ritueel is minstens net zo'n groot onderdeel van de verslaving.
pi_189137839
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:17 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je mist mijn punt. Natuurlijk is het effect ook belangrijk, maar het ritueel is minstens net zo'n groot onderdeel van de verslaving.
Het ritueel is pas belangrijk als je wilt stoppen. Tot die tijd, gaat het om het effect.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189137842
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:15 schreef Airbus89 het volgende:

[..]

Dat dit voor jou zo was wil niet zeggen dat het voor een ander ook zo is. Ik herken er in elk geval niks in wat je zegt, en heb met hetzelfde gezeten.
Klopt, maar ik baseer dat niet enkel op mijn ervaring. Ik ben gecertificeerd ervaringsdeskundig begeleider in de verslavingszorg.
pi_189137882
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:19 schreef madam-april het volgende:

[..]

Klopt, maar ik baseer dat niet enkel op mijn ervaring. Ik ben gecertificeerd ervaringsdeskundig begeleider in de verslavingszorg.
Euhm, nou en? Jij bent doorgesnoven. Ik dronk.
Wat jij hebt meegemaakt zal vast wel kut zijn, maar helaas, het is niet voor iedereen hetzelfde.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189137916
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:19 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Het ritueel is pas belangrijk als je wilt stoppen. Tot die tijd, gaat het om het effect.
Nee, maar je wordt je vaak pas bewust van het ritueel en hoeveel invloed dat heeft op het moment dat je wil stoppen.
pi_189137945
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:22 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee, maar je wordt je vaak pas bewust van het ritueel en hoeveel invloed dat heeft op het moment dat je wil stoppen.
Klopt, maar gemakshalve vergeet je nu ff het doel van de verslaving.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189138034
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:21 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Euhm, nou en? Jij bent doorgesnoven. Ik dronk.
Wat jij hebt meegemaakt zal vast wel kut zijn, maar helaas, het is niet voor iedereen hetzelfde.
Ik heb ook nooit gezegd dat iedereen hetzelfde is. Ik heb door mijn scholing en werk 'iets' meer ervaring en kennis over verslaving en verslaafden dan jij.
pi_189138044
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:24 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Klopt, maar gemakshalve vergeet je nu ff het doel van de verslaving.
Nee hoor..
pi_189138075
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit gezegd dat iedereen hetzelfde is. Ik heb door mijn scholing en werk 'iets' meer ervaring en kennis over verslaving en verslaafden dan jij.
Gelukkig dat iemand het beter weet.
Was dat niet jou reden van gebruik, om jezelf ff beter te voelen dan andere? Zo kom je wel over namelijk.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  donderdag 26 september 2019 @ 23:39:53 #173
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_189138141
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:13 schreef golfer het volgende:
Ik neem aan dat VWJW ook Antabus of Refusal heeft meegekregen?
Refusal is bij mij een erg goede stok achter de deur. In combinatie met psychotherapie zet ik net streepje 138 van mijn huidige alcoholloze periode. Dat deze periode nog veel langer mag duren :)
Hulde aan VWJW hoe je dit bespreekbaar maakt, hou vol!!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_189138347
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:33 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Gelukkig dat iemand het beter weet.
Was dat niet jou reden van gebruik, om jezelf ff beter te voelen dan andere? Zo kom je wel over namelijk.
Ja inderdaad, dat is heel erg fijn, daardoor heb ik al heel veel mensen die kampen met verslaving geholpen om hun verslaving net zoals die van mij in remissie te krijgen. ^O^

Ik voel mij geenszins beter dan anderen. Ik ben wel een heel stuk verder in mijn herstel dan jij en heb daarnaast ook veel meer scholing en ervaring met en over verslaving gehad dan jij en heb er dus simpelweg meer kennis over.
pi_189138423
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:39 schreef Againzender het volgende:

[..]

Refusal is bij mij een erg goede stok achter de deur. In combinatie met psychotherapie zet ik net streepje 138 van mijn huidige alcoholloze periode. Dat deze periode nog veel langer mag duren :)
Hulde aan VWJW hoe je dit bespreekbaar maakt, hou vol!!
Lekker bezig! Mooi dat het helpt!
En dank je!
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189138453
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:55 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat is heel erg fijn, daardoor heb ik al heel veel mensen die kampen met verslaving geholpen om hun verslaving net zoals die van mij in remissie te krijgen. ^O^

Ik voel mij geenszins beter dan anderen. Ik ben wel een heel stuk verder in mijn herstel dan jij en heb daarnaast ook veel meer scholing en ervaring met en over verslaving gehad dan jij en heb er dus simpelweg meer kennis over.
Ik heb aardig wat ¨ervaringsdeskundige¨ meegemaakt. Degene met een God-complex kon ik dus echt niks mee. Dat gevoel krijg ik bij jou.. Kijk mij eens..
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  vrijdag 27 september 2019 @ 00:04:18 #177
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_189138470
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:22 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee, maar je wordt je vaak pas bewust van het ritueel en hoeveel invloed dat heeft op het moment dat je wil stoppen.
Bij roken merk ik het ritueel wel. Het iets in je hand hebben ed. Bij drinken absoluut niet, gaat puur om dronken te worden.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 27 september 2019 @ 00:07:07 #178
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_189138490
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:02 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Ik heb aardig wat ¨ervaringsdeskundige¨ meegemaakt. Degene met een God-complex kon ik dus echt niks mee. Dat gevoel krijg ik bij jou.. Kijk mij eens..
Ik heb ook ooit zo'n ervaringsdeskundige gehad. Kon die man wel schieten.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_189138512
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:04 schreef DaMook het volgende:

[..]

Bij roken merk ik het ritueel wel. Het iets in je hand hebben ed. Bij drinken absoluut niet, gaat puur om dronken te worden.
Het ritueel speelt zeker mee, als je ermee begint, kom je in je veilige zone. Maar, het doel blijft het doel.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189138515
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:07 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik heb ook ooit zo'n ervaringsdeskundige gehad. Kon die man wel schieten.
Herkenbaar.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189138522
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:02 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Ik heb aardig wat ¨ervaringsdeskundige¨ meegemaakt. Degene met een God-complex kon ik dus echt niks mee. Dat gevoel krijg ik bij jou.. Kijk mij eens..
Dat mag je helemaal vinden en denken. Ik ga verder niet meer op jou reageren hier.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2019 10:24:27 (Hinten naar welke persoon TS is. ) ]
pi_189138534
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat mag je helemaal vinden en denken. Ik ga verder niet meer op jou reageren hier.
Jammer dat je er zo over denkt en niet tegen kritiek kunt. Succes met je verdere herstel!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2019 10:24:43 ]
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189138690
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:27 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Wel een partner gehad, maar dan hebben we het over 8 jaar geleden of zo, dus niet drank gerelateerd dat het uit is.
Maar misschien andersom wel? Geen oordeel en ik ken je situatie en jou als persoon natuurlijk niet maar kan het missen van een partner niet (een van de) oorzaken zijn? Nu moet je natuurlijk geen relatie (en al helemaal niet aan kinderen) beginnen met het doel om minder te gaan drinken ;) Maar het is wel zo dat, als je de goede partner hebt, je een reden meer hebt om voor te vechten, naast voor jezelf natuurlijk.
quote:
Geen kinderen, ik ben homo.
Het ene sluit het andere tegenwoordig niet meer uit natuurlijk hé? :)
Maar nogmaals: dan moet dat natuurlijk wel je wens zijn.
pi_189138718
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:40 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Maar misschien andersom wel? Geen oordeel en ik ken je situatie en jou als persoon natuurlijk niet maar kan het missen van een partner niet (een van de) oorzaken zijn? Nu moet je natuurlijk geen relatie (en al helemaal niet aan kinderen) beginnen met het doel om minder te gaan drinken ;) Maar het is wel zo dat, als je de goede partner hebt, je een reden meer hebt om voor te vechten, naast voor jezelf natuurlijk.
[..]

Het ene sluit het andere tegenwoordig niet meer uit natuurlijk hé? :)
Maar nogmaals: dan moet dat natuurlijk wel je wens zijn.
Ik sta wel open voor een nieuwe vriend, maar het is lastig. Vooral als niet meer drinkend. Ik ken wl een hele leuke gozer uit de kliniek, wie weet wat dat brengt.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189138786
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:19 schreef madam-april het volgende:

[..]

Klopt, maar ik baseer dat niet enkel op mijn ervaring. Ik ben gecertificeerd ervaringsdeskundig begeleider in de verslavingszorg.
Dus ga jij mij vertellen wat voor mij aantrekkelijk was?
  vrijdag 27 september 2019 @ 01:13:08 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189138810
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:39 schreef Againzender het volgende:

Refusal is bij mij een erg goede stok achter de deur. In combinatie met psychotherapie zet ik net streepje 138 van mijn huidige alcoholloze periode. Dat deze periode nog veel langer mag duren :)

Hulde ook aan jou! :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189140650
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat mag je helemaal vinden en denken. Ik ga verder niet meer op jou reageren hier, en daar ga ik het ook maar gewoon bij laten.
Mag ik zeggen dat ik dit een vreemde reactie vindt van een gecertificeerd ervaringsdeskundige.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2019 10:39:04 ]
pi_189140768
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:46 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Ik sta wel open voor een nieuwe vriend, maar het is lastig. Vooral als niet meer drinkend. Ik ken wl een hele leuke gozer uit de kliniek, wie weet wat dat brengt.
Alles op zijn tijd, een relatie aangaan en onderhouden brengt ook weer spanning met zich mee. Eerst maar aan je herstel werken dan komt er vanzelf meer ruimte voor een relatie.
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:41:50 #189
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_189141040
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat een ontzettend duidelijk college. :Y Zinvol voor heel veel mensen dit.
Vind ik ook.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_189142752
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:16 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Alles op zijn tijd, een relatie aangaan en onderhouden brengt ook weer spanning met zich mee. Eerst maar aan je herstel werken dan komt er vanzelf meer ruimte voor een relatie.
Klopt. Ik heb gelukkig ook geen haast of zo.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  vrijdag 27 september 2019 @ 12:53:32 #191
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_189142988
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:17 schreef DaMook het volgende:

[..]

Een echte verslaafde drinkt daar doorheen. Maar ik wil niet voor VWJJW spreken.
Ik heb Refusal (Disulfiram) gehad, en no way day je daar doorheen drinkt hoor. Echt niet. Je krijgt idiote koppijn, rood gezicht en ledematen, dan weer koud, dan zweet je als een idioot, enorm vieze smaak in je mond, etc.

Eigen ervaring trouwens, een week na de laatste inname van Refusal nog last van gehad.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_189143569
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 september 2019 12:53 schreef Twieki het volgende:

[..]

Ik heb Refusal (Disulfiram) gehad, en no way day je daar doorheen drinkt hoor. Echt niet. Je krijgt idiote koppijn, rood gezicht en ledematen, dan weer koud, dan zweet je als een idioot, enorm vieze smaak in je mond, etc.

Eigen ervaring trouwens, een week na de laatste inname van Refusal nog last van gehad.
Dat is ook wat ik ervan weet, zelfde met Antabus. Maar, ik heb er geen ervaring mee.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189143923
Ben je rustig F1 aan het kijken, op het halve circuit alcohol-reclame. Dat maakt alcohol ook zo een lastige verslaving. Het is zo maatschappelijk geaccepteerd.

Ze zouden daar eens wiet of cocaïne reclame moeten tonen. Was de wereld te klein.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  vrijdag 27 september 2019 @ 14:18:44 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189144024
Heineken 0,0 toch? Met deze afbeeldingen:


There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189144197
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:18 schreef golfer het volgende:
Heineken 0,0 toch? Met deze afbeeldingen:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Klopt, maar bier blijft bier.
Je komt er gewoon niet omheen. Dat is lastig.
Je wordt er altijd aan herinnerd.

Ik had trouwens maar 1 regel met drinken: Nooit als ik moest rijden. Daar heb ik me altijd aan gehouden.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189144487
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:09 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Ben je rustig F1 aan het kijken, op het halve circuit alcohol-reclame. Dat maakt alcohol ook zo een lastige verslaving. Het is zo maatschappelijk geaccepteerd.

Ze zouden daar eens wiet of cocaïne reclame moeten tonen. Was de wereld te klein.
Daar heb je helemaal gelijk in!

Waar sigaretten nu helemaal uit het zicht moeten in de supermarkt, staan alcoholhoudende dranken midden in het gangpad.
pi_189144535
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:53 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in!

Waar sigaretten nu helemaal uit het zicht moeten in de supermarkt, staan alcoholhoudende dranken midden in het gangpad.
Klopt!
Tijdens mijn weekendverlof liep ik de AH in, net achter de poortjes stond een koel-schap met vers fruit en: Martini. Nou is Martini niet mijn drank, maar toch. Stel je voor dat daar de joints of grammetjes uitgestald werden.

Ik denk ook dat als alcohol nu uitgevonden zou worden, werd het meteen geclassificeerd als een hard drug en verboden.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  vrijdag 27 september 2019 @ 15:23:35 #198
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_189144887
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 september 2019 12:53 schreef Twieki het volgende:

[..]

Ik heb Refusal (Disulfiram) gehad, en no way day je daar doorheen drinkt hoor. Echt niet. Je krijgt idiote koppijn, rood gezicht en ledematen, dan weer koud, dan zweet je als een idioot, enorm vieze smaak in je mond, etc.

Eigen ervaring trouwens, een week na de laatste inname van Refusal nog last van gehad.
Ik heb er zelf geen ervaring mee (tot nu toe alleen selincro en binnenkort wrs baclofen). Maar dat is wat ik van sommige mensen hoorde. Even beroerd en daarna geen last meer.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 27 september 2019 @ 15:25:43 #199
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_189144914
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:09 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Ben je rustig F1 aan het kijken, op het halve circuit alcohol-reclame. Dat maakt alcohol ook zo een lastige verslaving. Het is zo maatschappelijk geaccepteerd.

Ze zouden daar eens wiet of cocaïne reclame moeten tonen. Was de wereld te klein.
Mee eens, sigaretten reclame (ferarri/marlboro) mocht niet meer, maar heineken en johny walker ed wel :{ .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 27 september 2019 @ 15:28:53 #200
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_189144942
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:57 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Klopt!

Ik denk ook dat als alcohol nu uitgevonden zou worden, werd het meteen geclassificeerd als een hard drug en verboden.
Denk ik ook, maar is nu sociaal geaccepteerd. En waarschijnlijk worden we daardoor ook vreemder aangekeken met een alcoholverslaving dan met coke of heroine. Zelfde voor sigaretten trouwens, maar die staan bij de Jumbo bijv iig al achter deurtjes. Bier gang wordt alleen maar groter met al die speciaal bieren.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')