Vrouwen schijten nietquote:Op woensdag 25 september 2019 02:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, voor vrouwen die op straat willen schijten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2019 02:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Welke kerk ga je bezoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2019 03:14 schreef Mariss94 het volgende:
[..]
Hahaha, yu na omen krasi, brada.![]()
Nyan a pola nanga saus.
🇳🇱🇸🇷
Hey, je hebt een spinnenweb in je harenquote:Op woensdag 25 september 2019 08:17 schreef UitStraling het volgende:
Muffe naam vind ik dat, net als Herbert, Maurits of Albert.
Jij bent wel een mauritsquote:Op woensdag 25 september 2019 08:17 schreef UitStraling het volgende:
Muffe naam vind ik dat, net als Herbert, Maurits of Albert.
Fijn hè? Ik krijg er binnenkort ook 1 binnen.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:49 schreef Fushia2 het volgende:
Pfffff heb een boete ontvangen en weet niet eens waarom![]()
Het bedrag is niet heel erg hoor, maar ik heb werkelijk geen idee waarom ik een boete krijgquote:Op woensdag 25 september 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fijn hè? Ik krijg er binnenkort ook 1 binnen.
Staat er toch bij?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het bedrag is niet heel erg hoor, maar ik heb werkelijk geen idee waarom ik een boete krijg
Neen, hier niet. "boete aanslagjaar 2018" terwijl ik mijn belastingen netjes op tijd geregeld heb.quote:
Uh dat is vaag.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen, hier niet. "boete aanslagjaar 2018" terwijl ik mijn belastingen netjes op tijd geregeld heb.
wtf
Even bellen danquote:Op woensdag 25 september 2019 09:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen, hier niet. "boete aanslagjaar 2018" terwijl ik mijn belastingen netjes op tijd geregeld heb.
wtf
Doe ik, maar bij de Nederlandse lijn werd ik na 3 min bellen eruit gegooid wegens te weinig mensen op de afdelingquote:
Graag...quote:Op woensdag 25 september 2019 10:05 schreef I. het volgende:
Lijkt er op dat ik zelf maar even een Fotoboek alternatief in elkaar moet knallen. Half FOK! is gefrustreerd. Jeetje.
Huh wat?quote:Op woensdag 25 september 2019 10:05 schreef I. het volgende:
Lijkt er op dat ik zelf maar even een Fotoboek alternatief in elkaar moet knallen. Half FOK! is gefrustreerd. Jeetje.
Deel je kennis met FOK! om het weer op te tuigenquote:Op woensdag 25 september 2019 10:17 schreef I. het volgende:
[..]
Heb er even over nagedacht, laten we dat maar niet doen. Komt alleen maar gezeik van.
Daar zitten ze gek genoeg niet op te wachten.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Deel je kennis met FOK! om het weer op te tuigen
Beetje dwingend dan.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:20 schreef I. het volgende:
[..]
Daar zitten ze gek genoeg niet op te wachten.
Birthdaygirl!quote:
quote:
Thanksquote:Op woensdag 25 september 2019 11:31 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ook hier van harte gefeliciteerd!
Maar ze is daar en niet hier.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:31 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ook hier van harte gefeliciteerd!
Dat weetje niet.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar ze is daar en niet hier.
Jij wel?quote:Op woensdag 25 september 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Lekker verwend al?
Nee haha, verwacht ik ook niet eigenlijk.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Lekker verwend al?
quote:Op woensdag 25 september 2019 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha, verwacht ik ook niet eigenlijk.
quote:Op woensdag 25 september 2019 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha, verwacht ik ook niet eigenlijk.
Wat lief van hem.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg wel van Etto nog een pakketje.
Tijd om te datenquote:Op woensdag 25 september 2019 11:39 schreef Amarantha het volgende:
De lieverd. Vorig jaar kreeg ik al een Star Wars knuffel van hem.
Bestellen, mag best op je verjaardag.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:45 schreef Amarantha het volgende:
Honger maar heb nergens zin in, of naja niet in wat ik in huis heb.
Is duur man, moet even op mijn geld letten. Thuisbezorgd past daar dan niet bij haha.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bestellen, mag best op je verjaardag.
Ga je langs de Mc Donalds, bestel je een Happy Mealquote:Op woensdag 25 september 2019 11:47 schreef Amarantha het volgende:
En nu bestellen is ook wel wat vroeg.
Haha ok ok.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is duur man, moet even op mijn geld letten. Thuisbezorgd past daar dan niet bij haha.
En meeste hier bezorgen ook niet eens als je voor 1 persoon iets wil, dan moet je meteen gruwelijk veel bestellen. Bitches.quote:
Daar kom ik dus echt zelden he haha.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ga je langs de Mc Donalds, bestel je een Happy Meal
Zit nu geloof ik iets van My little Pony in voor de meisjesquote:Op woensdag 25 september 2019 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar kom ik dus echt zelden he haha.
Wat cute maar nee.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zit nu geloof ik iets van My little Pony in voor de meisjes
Naaaaah, matig.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En meeste hier bezorgen ook niet eens als je voor 1 persoon iets wil, dan moet je meteen gruwelijk veel bestellen. Bitches.
quote:Op woensdag 25 september 2019 11:53 schreef I. het volgende:
[..]
En dan weer een ban van twee maanden krijgen zeker.
Ahh DM et danquote:Op woensdag 25 september 2019 11:53 schreef I. het volgende:
[..]
En dan weer een ban van twee maanden krijgen zeker.
Nice.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:01 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag mijn gewonnen glazenset maar eens ophalen.
quote:Op woensdag 25 september 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice.
Gooi je niet meteen je eigen glazen in?
Dit klinkt zo extreem bij jou.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:03 schreef UitStraling het volgende:
Ama is nu eigenlijk een soort van officieel MILF maar dan eentje met retestrak preutje
En ik heb geen kinderen.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:03 schreef UitStraling het volgende:
Ama is nu eigenlijk een soort van officieel MILF maar dan eentje met retestrak preutje
Maar je snapt hem meteenquote:Op woensdag 25 september 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit klinkt zo extreem bij jou.
Best wel jaquote:Op woensdag 25 september 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je zo'n behoefte aan fobo?
Je kan niet soort van officieel een milf worden zonder moeder te worden. Stiefmoeder kan ook nog net.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:03 schreef UitStraling het volgende:
Ah oke.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Not Yet Mother But Definately Fuckable For Fokkers.
SILF dus, een van de weinige opties waar ik geen verstand van heb.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan niet soort van officieel een milf worden zonder moeder te worden. Stiefmoeder kan ook nog net.
Daarom is @:mickytjuh een milf
Zoals wat dan?quote:Op woensdag 25 september 2019 12:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Best wel jagebruikte het regelmatig om dingen op te zoeken
Niet jezelf zo overschatten. Er zijn miljoenen dingen waar jij geen verstand van hebt.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SILF dus, een van de weinige opties waar ik geen verstand van heb.
Vast en zekerquote:Op woensdag 25 september 2019 12:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet jezelf zo overschatten. Er zijn miljoenen dingen waar jij geen verstand van hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2019 12:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als ik de posts van een user nakeek, op fp/forum, beetje rondneuzen enzo
Ik ook niet maar dat komt ook omdat ik druk ben met Fifa 2k20 eerlijk gezegdquote:Op woensdag 25 september 2019 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kom echt nooit in fobo
Moet jij weten.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat komt ook omdat ik druk ben met Fifa 2k20 eerlijk gezegd
Waarover?quote:Op woensdag 25 september 2019 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Moet zo lezing houden voor 200+ mensen, altijd toch weer zweetmomentje vlak ervoor
Herkenbaar gevoelquote:Op woensdag 25 september 2019 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Moet zo lezing houden voor 200+ mensen, altijd toch weer zweetmomentje vlak ervoor
Pff vreselijk 😂quote:Op woensdag 25 september 2019 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Dus jij wilt al welke spelers in de TOTW zitten vanavond?! Of is het meer lange termijn toemomst die je gaat voorspellenquote:Op woensdag 25 september 2019 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De toekomst van de digitale wereld.
Sta er voor open vriend. Is echt heel leukquote:Op woensdag 25 september 2019 12:45 schreef dud0r het volgende:
Het interesseert me allemaal niks kiid
Kan jij wel.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Oh, wat spannend.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De toekomst van de digitale wereld.
Maatjequote:Op woensdag 25 september 2019 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, wat spannend.
Wat gaat de toekomst ons brengen?
Kinderwagen al in huis. Deze week opgehaald.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoestie? Kinderwagen in bestelling?
Haha ja, kinderen kosten geld.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kinderwagen al in huis. Deze week opgehaald.
Goed dat je me had gewaarschuwd. Alles is zo belachelijk duur.
Hoe is het daar?
Kinderkamer al een tijdje mee bezig. Veel zelf doen uiteraard. Het wordt geen standaard bij elkaar passend kinderkamertje.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En dan komt de kinderkamer ook nog?
Neequote:Op woensdag 25 september 2019 13:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sta er voor open vriend. Is echt heel leuk
Ah lekker man.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kinderkamer al een tijdje mee bezig. Veel zelf doen uiteraard. Het wordt geen standaard bij elkaar passend kinderkamertje.
Niet echtquote:Op woensdag 25 september 2019 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klusgenot beste genot toch?
Zeker, ik heb alles zelf in elkaar gezet.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verven is wel leukquote:Op woensdag 25 september 2019 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is goede verf?quote:Op woensdag 25 september 2019 14:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wel goede verf he! Geen Gamma shit
Daarom vraag ik altijd heel veel hulp. Laatste keer verfde ik met 3 anderen. Goed hèquote:Op woensdag 25 september 2019 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neh, rotklus. Op gegeven moment doet het ook gewoon pijn.
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 25 september 2019 14:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Sikkens en Sigma zijn wel de betere merken
M'n pa is schilder dus jaquote:Op woensdag 25 september 2019 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom vraag ik altijd heel veel hulp. Laatste keer verfde ik met 3 anderen. Goed hè
[..]
Nooit van gehoord
Lekker bezig. Op zich verf ik ook gewoon thuis.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom vraag ik altijd heel veel hulp. Laatste keer verfde ik met 3 anderen. Goed hè
[..]
Nooit van gehoord
Sup?quote:Op woensdag 25 september 2019 14:11 schreef I. het volgende:
Pfoe, gelukkig nét het OUD momentje gemist.
Ik vind het maar een enge hype aan het worden, dat hele klimaatgelul/gedram. Nu weer dat stikstof gebeuren. Echt, flikker een eind opquote:Op woensdag 25 september 2019 14:12 schreef Solotovski het volgende:
Hoor al hele tijd over die greta tunnberg ofzo dus denk nou toch maar eens checken dat kind
Ik begon meteen te kotsen van dat kind
Inderdaad, hoorde laatste dat mensen in de buurt van een Natura 2000 gebied al geen vergunning meer krijgen voor een aanbouwquote:Op woensdag 25 september 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het maar een enge hype aan het worden, dat hele klimaatgelul/gedram. Nu weer dat stikstof gebeuren. Echt, flikker een eind op
Ik mis spontaan de tijd dat men zich alleen druk kon maken om de ozonlaag.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoorde laatste dat mensen in de buurt van een Natura 2000 gebied al geen vergunning meer krijgen voor een aanbouw
Et gat is een stuk kleiner dan jaren geleden dus gaat goed en dan praten ze er nauwelijks overquote:Op woensdag 25 september 2019 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis spontaan de tijd dat men zich alleen druk kon maken om de ozonlaag.
quote:Op woensdag 25 september 2019 14:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Et gat is een stuk kleiner dan jaren geleden dus gaat goed en dan praten ze er nauwelijks over
Wekt weinig sympathie op hè maar aan de andere kant mag je dochtertje ook wel een prachtige veilige wereld erven van ons.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis spontaan de tijd dat men zich alleen druk kon maken om de ozonlaag.
Oh ja absoluut hoor. Maar dat hele hysterisch gelul van nu is wel om doodmoe van te worden.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wekt weinig sympathie op hè maar aan de andere kant mag je dochtertje ook wel een prachtige veilige wereld erven van ons.
Is dit rechtstreeks over genomen van de Speld of zoquote:Op woensdag 25 september 2019 14:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
https://www.rtlz.nl/life/(...)stikstofproblematiek
Dit is werkelijk zoquote:Op woensdag 25 september 2019 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dit rechtstreeks over genomen van de Speld of zo
lol okquote:Op woensdag 25 september 2019 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja absoluut hoor. Maar dat hele hysterisch gelul van nu is wel om doodmoe van te worden.
quote:Op woensdag 25 september 2019 15:02 schreef Crack_ het volgende:
of nog geen eens politiek eigenlijk maar oa, whatever doe mij ook gewoon
Doe maar niet, da's veel te normaal tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:02 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2019 15:07 schreef I. het volgende:
[..]
Doe maar niet, da's veel te normaal tegenwoordig.
Lol ok.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Laat die piemel maar in je broek hoor.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:20 schreef Kiid het volgende:
Zin om met Kiid junior te spelen maar weet niet met welk filmpje
quote:Op woensdag 25 september 2019 15:20 schreef Kiid het volgende:
Zin om met Kiid junior te spelen maar weet niet met welk filmpje
Lolquote:
Duidelijk dat je geen fifa 2k20 speelt anders snapte je wel waaromquote:Op woensdag 25 september 2019 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat die piemel maar in je broek hoor.
Dat dacht ik.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, niet te vergelijken met een simpel spelletje als fifa.
quote:Op woensdag 25 september 2019 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MIJNE WEL MAAR HIJ IS GAAY OHNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op woensdag 25 september 2019 15:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik zei laatst tegen mn crush 'ja echt kut ik val op gay'
oeps
quote:Op woensdag 25 september 2019 15:36 schreef I. het volgende:
[..]
Pijnlijk. Maar wel meteen duidelijk.
True. Val je ook op Martien Meiland?quote:Op woensdag 25 september 2019 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]hij is niet gay hoor, komt ook niet gay over
maar in het algemeen val ik gewoon op gay
bedoel eigenlijk gewoon extravagant maar dat is vaak gay
nee sorry liever iets van mn eigen leeftijdquote:Op woensdag 25 september 2019 15:38 schreef I. het volgende:
[..]
True. Val je ook op Martien Meiland?
hahaquote:
Maar hij is zo lekker spontaanquote:Op woensdag 25 september 2019 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee sorry liever iets van mn eigen leeftijd
Waarom niet johquote:[..]
haha'hello im crack from the Netherlands you want some?
'
mn broertje ook maarjaquote:Op woensdag 25 september 2019 15:44 schreef I. het volgende:
[..]
Maar hij is zo lekker spontaan
[..]
Waarom niet johNiet geschoten is altijd mis enzo.
Oh, ja da's ook zo awkward idd. ;squote:Op woensdag 25 september 2019 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mn broertje ook maarja
wil eigenlijk ook wel iets dichterbijsorry zoveel eisen pffpf
Wasda?quote:Op woensdag 25 september 2019 16:44 schreef Amarantha het volgende:
Ah ik heb een vet leipe grinder gekregen.
quote:Op woensdag 25 september 2019 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Linkje doet het niet dus dan maar zo, was artikel in de krant over een grinder en dat ze niet wisten wat het was!!
https://media.dumpert.nl/foto/567efec5_upload.png
Over die kennis beschik ik niet.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:09 schreef UitStraling het volgende:
Specifieke marginale kennis voor drugsverslaafden
Volgens mij gaat een Haags met drugs op ineens terug tellen in plaats van vooruit en zijn blouses zomaar door elkaar hangen en twee verschillende sokken aantrekken en de autoradio op een oneven geluidsvolume zetten.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over die kennis beschik ik niet.
quote:Op woensdag 25 september 2019 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij gaat een Haags met drugs op ineens terug tellen in plaats van vooruit en zijn blouses zomaar door elkaar hangen en twee verschillende sokken aantrekken en de autoradio op een oneven geluidsvolume zetten.
quote:Op woensdag 25 september 2019 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Linkje doet het niet dus dan maar zo, was artikel in de krant over een grinder en dat ze niet wisten wat het was!!
https://media.dumpert.nl/foto/567efec5_upload.png
Blij dat je geklikt hebt, toch weer een glimlach extraquote:Op woensdag 25 september 2019 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu heb ik ook geklikt en moest ook lachen.
Ik ook, zat er even doorheen.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:26 schreef I. het volgende:
[..]
Blij dat je geklikt hebt, toch weer een glimlach extra
Nu weer iets minder?quote:Op woensdag 25 september 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook, zat er even doorheen.
heb ook wel zin om buiten te wandelen eigenlijk en daarna warme douch en filmpje kijkenquote:Op woensdag 25 september 2019 17:54 schreef I. het volgende:
[..]
Superchill jaZolang ik maar binnen zit.
Helemaal natregenen, dan douchen, dan comfy kleren aan en warm op de bank chillen met een grote mok chocolademelk, da's ook wel genot ja.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ook wel zin om buiten te wandelen eigenlijk en daarna warme douch en filmpje kijken
ja bohhhquote:Op woensdag 25 september 2019 17:57 schreef I. het volgende:
[..]
Helemaal natregenen, dan douchen, dan comfy kleren aan en warm op de bank chillen met een grote mok chocolademelk, da's ook wel genot ja.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een donkereI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Met kaarslicht?quote:Op woensdag 25 september 2019 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja bohhh
en dan lekker douchen in het donker
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]Chill chill, ziet er strak uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een donkere![]()
Nee mijn vriendinquote:
Jaquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moeders de vrouw natuurlijk.
Gewoon van die grote brede stompkaarsen, die vallen niet zomaar om. Toch een beetje sfeertje hè.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee doe maar niet, moet je dat weer in de gaten houden enz
ohjaquote:Op woensdag 25 september 2019 18:16 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon van die grote brede stompkaarsen, die vallen niet zomaar om. Toch een beetje sfeertje hè.
Overhemden e.d. wel even strijken maar de rest is eigenlijk altijd wel kreukvrij ja.quote:
ik ook niet echt maar vond t wel altijd lekkerquote:
Nee, zou het echt niet weten. Qua ondergoed lijkt mij zo´n string ook helemaal niks trouwens.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:18 schreef Crack_ het volgende:
wat voor kledingstijl zouden jullie dragen als je een vrouw zou zijn? Denk hier wel eens over na als ik een man zou zijn maar weet het echt niet
Wel chill. Gewoon buitenkerstverlichting neerhangen. Moet wel werken toch.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja
zit er wel serieus aan te denken om lampjes op te hangen in mn badkamer
IT¨S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAARRRRRRquote:Op woensdag 25 september 2019 18:19 schreef I. het volgende:
[..]
Wel chill. Gewoon buitenkerstverlichting neerhangen. Moet wel werken toch.
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overhemden e.d. wel even strijken maar de rest is eigenlijk altijd wel kreukvrij ja.
Nein, heb geen overhemden. Was wel van plan een keer wat te kopen, maar meh, staat mij niet echt. Dan moet ik toch wel een beetje aan m'n figuur werken.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook niet echt maar vond t wel altijd lekker
draag je nooit overhemden?
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, zou het echt niet weten. Qua ondergoed lijkt mij zo´n string ook helemaal niks trouwens.
In de zin van? Breder, dikker, dunner worden of zo?quote:Op woensdag 25 september 2019 18:21 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Nein, heb geen overhemden. Was wel van plan een keer wat te kopen, maar meh, staat mij niet echt. Dan moet ik toch wel een beetje aan m'n figuur werken.
Truequote:Op woensdag 25 september 2019 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]hehe nee is het ook niet (vind ik)
bij mannen lijkt me zo'n losse boxer echt kut, strak lijkt me fijner dan zon bungelend zaakje
ja, moet ook alleen even haakjes doen en ok zin inquote:Op woensdag 25 september 2019 18:19 schreef I. het volgende:
[..]
Wel chill. Gewoon buitenkerstverlichting neerhangen. Moet wel werken toch.
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IT¨S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAARRRRRR
Elastische boxers zijn genot ja.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]hehe nee is het ook niet (vind ik)
bij mannen lijkt me zo'n losse boxer echt kut, strak lijkt me fijner dan zon bungelend zaakje
wat draag je danquote:Op woensdag 25 september 2019 18:21 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Nein, heb geen overhemden. Was wel van plan een keer wat te kopen, maar meh, staat mij niet echt. Dan moet ik toch wel een beetje aan m'n figuur werken.
Jawel maar ik ben een feminist ik neem geen vrouwentaken van vrouwen af.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:15 schreef Crack_ het volgende:
kunnen jullie het niet of vinden jullie vrouwen het niet erg
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben een feminist ik neem geen vrouwentaken van vrouwen af.
heb altijd het idee dat de grootste pussymannen dit zeggenquote:Op woensdag 25 september 2019 18:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben een feminist ik neem geen vrouwentaken van vrouwen af.
Ik zag een keer een foto van flip, werd er bang vanquote:Op woensdag 25 september 2019 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb altijd het idee dat de grootste pussymannen dit zeggen
hoezoquote:Op woensdag 25 september 2019 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag een keer een foto van flip, werd er bang van
Buikje mag wel iets minderquote:Op woensdag 25 september 2019 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de zin van? Breder, dikker, dunner worden of zo?
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, moet ook alleen even haakjes doen en ok zin in
sporten yeababyyeaaaaaquote:Op woensdag 25 september 2019 18:24 schreef I. het volgende:
[..]
Buikje mag wel iets minderEn verder iets breder worden ja, 't is het nu allemaal net niet.
Ah zo. Ach je hebt diverse soorten overhemden. Gewoon kijken wat het best past bij jouquote:Op woensdag 25 september 2019 18:24 schreef I. het volgende:
[..]
Buikje mag wel iets minderEn verder iets breder worden ja, 't is het nu allemaal net niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |