quote:Op woensdag 25 september 2019 00:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was de honing van killer bees.
En jij bent natuurlijk weer resistent.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was de honing van killer bees.
Ah, dat is helemaal prima!quote:Op woensdag 25 september 2019 00:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb certificaten van echtheid uitgeprint, die krijgen ze er gratis bij.
Ik heb de honing niet zelf uit de bijen gehaald, dus ik weet niet of ik resistent ben.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk weer resistent.
Dan hoop ik je morgen hier weer te zien.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de honing niet zelf uit de bijen gehaald, dus ik weet niet of ik resistent ben.
Ik denk dat Poez bedoelde dat ik resistent ben tegen het bijengif.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan hoop ik je morgen hier weer te zien.
Dat begreep ik ook.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat Poez bedoelde dat ik resistent ben tegen het bijengif.
Lekker!quote:
Laterquote:
Ik was al aan het zoeken voor een antidotum hoor.quote:
Verzendkosten voor jouw rekening?quote:Op woensdag 25 september 2019 00:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb certificaten van echtheid uitgeprint, die krijgen ze er gratis bij.
Ik was al aan het zoeken naar een incubatietijd.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken voor een antidotum hoor.
Ik zit gewoon te lallen, vrindquote:Op woensdag 25 september 2019 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verzendkosten voor jouw rekening?
Daar dacht ik even in mee te gaan.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te lallen, vrind
Het is niet besmettelijk.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken naar een incubatietijd.
Oh, shit, ja alles via mijn rekening.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar dacht ik even in mee te gaan.
Weet ik, maar ik vond het woord wel leuk.quote:
Ja, ik ga nu heel veel pakjes bestelling op jouw rekening, ff gek doen.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, shit, ja alles via mijn rekening.
Is het ook. We incuberen er een eind op los.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vond het woord wel leuk.
Pincode is 1111.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu heel veel pakjes bestelling op jouw rekening, ff gek doen.
OpaModje Brabant moet voldoende zijn.quote:
Pukcode dan?quote:Op woensdag 25 september 2019 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
OpaModje Brabant moet voldoende zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |