Trekker, het is trekker.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:53 schreef Salvad0R het volgende:
de laatste keer dat ik een traantje liet was van geluk, toen duizenden boeren door allerlei hekwerken en langs allerlei wouten barrières heenknalden met hun tractors.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trekker, het is trekker.
Niet meer vergeten he?
Nouja dat je scenes ziet waarvan je hoopte dat jij dat soort dingen zou meemaken enzo. Dus dat het het gevoel van gemis triggert als het ware.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:05 schreef lrishCassidy het volgende:
Huilen vanwege jaloezie? Die snap ik dan weer niet, maar ik snap het gevoel jaloezie ook niet zo goed.
Huilen door jaloezie hoor ik iig nooit, wel een interessant iets
Waarom huil je dan?
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Toch blijft het apart als ik het zo nog eens doorlees hier, dat er toch wel mannen zijn die er een apart soort trots op na lijken te houden dat zij als man niet huilen bij films.
Ik noem het apart omdat zulke scènes of hele films (qua tranentrekkers) vaak juist ontworpen/geschreven zijn qua script, qua overbrengen van emotie door de acteurs, de muziek, de cinematografie etc., juist om emoties uit te lokken.
Dat tegen Willen houden “want ik ben man”, is niet helemaal normaal eigenlijk, huilen is menselijk en staat los van geslacht.
Puur stukje kronkel in de hersenen dus qua psychologie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |