Wel goeie film om bij te janken want Wolverine.quote:
Neuh, ik jank sowieso niet eigenlijk. Dat gaat zo ver dat toen ik een paar jaar geleden nogal diep in de put zat graag een potje wilde janken maar dat dat niet eens luktequote:Op zaterdag 28 september 2019 03:37 schreef lrishCassidy het volgende:
Okay vraagje aan de mannen, houden jullie jezelf dan in?
Je wil wel huilen, maar je mag niet?
Maar het is een moeilijk iets dus voor jullie?quote:Op zaterdag 28 september 2019 04:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neuh, ik jank sowieso niet eigenlijk. Dat gaat zo ver dat toen ik een paar jaar geleden nogal diep in de put zat graag een potje wilde janken maar dat dat niet eens lukte.
Onlangs bij de uitvaart van een goede maat van me kon ik wel janken, dat voelde best als een opluchting, dat ik het iig niet verleerd was.
Nou, bij films niet hoor, ik vind de 'emotionele' scenes in films gewoon vrijwel altijd :"quote:
Wie?quote:
Nee. Dat een man een traantje laat bij een emotionele film hoeft niet te betekenen dat hij niet sterk is of je niet kan beschermen.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft er al een vrouw gereageerd?
Wil wedden dat de meesten je diep van binnen een ontzettende pussy vinden en spontaan opdrogen.
De aantrekking is een “sterke” man die in geval van gevaar een goede bescherming is. (Instinctief)
Ja, voor mij geldt dat wel in ieder geval. Maar een klasgenoot vertelde me een keer dat ze het een enorme afknapper vond als mannen huilen, om wat voor reden dan ook. Zo zullen wel meer vrouwen denken. Dat begrijp ik niet zo. Ik vind dat het juist iets moois kan zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2019 04:33 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Ik denk dat veel vrouwen t prima vinden als een man emotioneel wordt bij series/films. Het is meer als hij daarbuiten teveel jengelt dat het storend wordt. Ik denk dat vrouwen een man willen die niet té emotioneel is. Dus niet teveel gezeur over hoe hij zich voelt, niet te onzeker, etc.
Vrouwen, kom er maar in. Heb ik gelijk?
Wat kan dat jongetje goed acteren.quote:
Ik krijg het in het openbaar zelden tot nooit voor elkaar. Puur een natuurlijke remming ofzo. Alleen gebeurt het me weleens.quote:Op zaterdag 28 september 2019 04:46 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Maar het is een moeilijk iets dus voor jullie?
Huilen vanwege jaloezie? Die snap ik dan weer niet, maar ik snap het gevoel jaloezie ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Geen man, maar ik huil enkel wanneer ik mij kut voel en jaloers ben op de karakters of de situatie ofzo.Maar dan ook enkel wanneer ik alleen ben.
Qua man, nog maar weinig mannen zien huilen bij films.
Mijn vriend zegt het wel te hebben gedaan, maar enkel wanneer hij alleen is en dan nog niet altijd.
Dat snap ik dus echt niet, van mannen niet en van vrouwen al helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:30 schreef kuolema het volgende:
[..]
Nee. Dat een man een traantje laat bij een emotionele film hoeft niet te betekenen dat hij niet sterk is of je niet kan beschermen.
[..]
Ja, voor mij geldt dat wel in ieder geval. Maar een klasgenoot vertelde me een keer dat ze het een enorme afknapper vond als mannen huilen, om wat voor reden dan ook. Zo zullen wel meer vrouwen denken. Dat begrijp ik niet zo. Ik vind dat het juist iets moois kan zijn.
[..]
Wat kan dat jongetje goed acteren.
scrubsquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:09 schreef Tailless het volgende:
Nee.
Al moest ik wel huilen door scrubs laatst.
Trekker, het is trekker.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:53 schreef Salvad0R het volgende:
de laatste keer dat ik een traantje liet was van geluk, toen duizenden boeren door allerlei hekwerken en langs allerlei wouten barrières heenknalden met hun tractors.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trekker, het is trekker.
Niet meer vergeten he?
Nouja dat je scenes ziet waarvan je hoopte dat jij dat soort dingen zou meemaken enzo. Dus dat het het gevoel van gemis triggert als het ware.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:05 schreef lrishCassidy het volgende:
Huilen vanwege jaloezie? Die snap ik dan weer niet, maar ik snap het gevoel jaloezie ook niet zo goed.
Huilen door jaloezie hoor ik iig nooit, wel een interessant iets
Waarom huil je dan?
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Toch blijft het apart als ik het zo nog eens doorlees hier, dat er toch wel mannen zijn die er een apart soort trots op na lijken te houden dat zij als man niet huilen bij films.
Ik noem het apart omdat zulke scènes of hele films (qua tranentrekkers) vaak juist ontworpen/geschreven zijn qua script, qua overbrengen van emotie door de acteurs, de muziek, de cinematografie etc., juist om emoties uit te lokken.
Dat tegen Willen houden “want ik ben man”, is niet helemaal normaal eigenlijk, huilen is menselijk en staat los van geslacht.
Puur stukje kronkel in de hersenen dus qua psychologie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |