Dat maak jij ervan. Ik zeg nergens dat standaarden overboord worden gegooid. Ik ben zef echter van een leeftijd waarin tinder niet bestond toen ik een twintiger was, kan er dus niet voor spreken. Weet wel dat mijn vriendinnen en ik de mooiboys liken, maar er niks serieus van verwachten. Een match is een leuk compliment, meer niet. Wat moet je met zo’n fitboy die je waarschijnlijk nooit voor jezelf zult hebben en die naar alle waarschijnlijkheid alleen op seks uit is? Dat is het realisme dat ik bedoe.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nogal logisch, alleen zijn die eisen vaak niet in lijn met de werkelijkheid en totaal niet realistisch. Dat haal je zelf notabene aan dat boven de 30 die standaarden opeens wel overboord kunnen.
Ha! Precies dit idd. En die een beetje normaal en verzorgd oogt.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En bij voorkeur eentje die niet steeds jammert dat ie zo benadeeld is en dat hij er ook niks aan kan doen.
En dat ie zn eigen broek op kan houden.
Vandaar dat sommige mensen gewoon altijd afvallen.
Die 3 dates die je in 1.5 jaar hebt, sorry, maar je bent echt niet meer serieus te nemen nu..quote:Op woensdag 25 september 2019 05:55 schreef Allures het volgende:
[..]
ik doe het echt zelf ook en al mijn vriendinnen ook en die lopen echt niet alleen maar met supermodellen en heel verschillende types
Wel met mannen die niet zo mopperen dus misschien gaat het daar mis
So what, dus er bestaan geen realistische vrouwen van onder de 30?.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nogal logisch, alleen zijn die eisen vaak niet in lijn met de werkelijkheid en totaal niet realistisch. Dat haal je zelf notabene aan dat boven de 30 die standaarden opeens wel overboord kunnen.
En wat maakt dat we jou dan wel serieus moeten nemen?quote:Op woensdag 25 september 2019 07:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Die 3 dates die je in 1.5 jaar hebt, sorry, maar je bent echt niet meer serieus te nemen nu..
Dat is je eigen keuze. Maar de manier zoals jullie hier als vrouwen reageren zegt al meer dan genoeg, meteen in de verdedigingquote:Op woensdag 25 september 2019 07:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En wat maakt dat we jou dan wel serieus moeten nemen?
Nee, dat mag niet. Alleen de mannen mogen eisen stellen, de vrouwen moeten gewoon in hun handjes knijpen dat zo'n catch op hun pad komt.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Onzin. Vrouwen willen wel een gewone man, maar net als jullie hebben zij ook eisen en types waar ze op vallen.
quote:Op woensdag 25 september 2019 08:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. Alleen de mannen mogen eisen stellen, de vrouwen moeten gewoon in hun handjes knijpen dat zo'n catch op hun pad komt.
Het is allemaal de schuld van de vrouwen.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is je eigen keuze. Maar de manier zoals jullie hier als vrouwen reageren zegt al meer dan genoeg, meteen in de verdediging.
Dit bedoel ik dus, en jullie hebben het zelf niet eens doorquote:Op woensdag 25 september 2019 08:12 schreef dop het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de vrouwen.
Ze moeten niet zeiken, en je gewoon leuk vinden. Opgelost!quote:Op woensdag 25 september 2019 08:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, en jullie hebben het zelf niet eens door.
Precies, hoe durven zequote:Op woensdag 25 september 2019 08:29 schreef dop het volgende:
[..]
Ze moeten niet zeiken, en je gewoon leuk vinden. Opgelost!
Waarom zou je zulke types sowieso liken? Like gewoon degene waarvan je denkt dat ze leuk zijn voor meer.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik zeg nergens dat standaarden overboord worden gegooid. Ik ben zef echter van een leeftijd waarin tinder niet bestond toen ik een twintiger was, kan er dus niet voor spreken. Weet wel dat mijn vriendinnen en ik de mooiboys liken, maar er niks serieus van verwachten. Een match is een leuk compliment, meer niet. Wat moet je met zo’n fitboy die je waarschijnlijk nooit voor jezelf zult hebben en die naar alle waarschijnlijkheid alleen op seks uit is? Dat is het realisme dat ik bedoe.
Dat zeg ik nergens?quote:Op woensdag 25 september 2019 07:34 schreef dop het volgende:
[..]
So what, dus er bestaan geen realistische vrouwen van onder de 30?.
Alle mannen zijn wel realistisch?
Als je een relatie wil moet je opzoek naar een leuke partner, niet naar mogelijke oorzaken buiten jezelf, daar heb je geen invloed op.
Verder bedenk dat als je stelling zou kloppen dat de meerderheid van de mannen en vrouwen onder de 30 dan singel zou moeten zijn.
Dat zeg ik nergens, jullie proberen met zijn 5-en alle vrouwen te verdedigen of te rechtvaardigen, terwijl er amper 1 actief gebruikt maakt van de apps in de lijn van dit topic, de rest komt alleen even zeiken, want voelt zich op haar kut getrapt.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:29 schreef dop het volgende:
[..]
Ze moeten niet zeiken, en je gewoon leuk vinden. Opgelost!
Zal het gelijk even in mijn Tinder profiel zetten.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 25 september 2019 08:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zei dat vrouwen die 5-10% van de mannen willen die iedereen wil en dat dat geen realistisch iets is.
40 a 50 matches die niks waren?quote:Op woensdag 25 september 2019 00:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb er 2 die er uitspringen, (waarvan 1 dus nog ff wat moet zeggen want dat is radiostilte opeens) van de 50 matches. Overig is een beetje.... We zien wel. Overigens 40/50 dus ook al verwijderd.
Ik vind het juist weleens prettig om hier op het forum niet van die vrome praatjes te horen (vrouwen vallen vooral op het innerlijk, yeah rightquote:Op woensdag 25 september 2019 08:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke types sowieso liken? Like gewoon degene waarvan je denkt dat ze leuk zijn voor meer.
Eh, absolute aantallen zeggen natuurlijk niks.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:40 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
40 a 50 matches die niks waren?
Ik geloof er helemaal niks van.
Of je liegt over het aantal matches, of je doet echt iets verkeerd.
Mopperen is geen aantrekkelijke eigenschap nee.quote:Op woensdag 25 september 2019 05:55 schreef Allures het volgende:
[..]
ik doe het echt zelf ook en al mijn vriendinnen ook en die lopen echt niet alleen maar met supermodellen en heel verschillende types
Wel met mannen die niet zo mopperen dus misschien gaat het daar mis
Nouja goed, saaie vragen, het zal inderdaad wel, maar waarom wordt het volledige initiatief dan bij de man gelaten om er iets van te maken zogezegd?quote:Op woensdag 25 september 2019 07:07 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien voor de vrouwen onder de 30, maar normale vrouwen boven die leeftijd liken de “supermodellen” wel, maar die weten ook heel goed dat dat nooit serieus kan zijn. Realisme kickt dan ook wel in hoor
Ik snap niet zo goed waarom jullie bedolven willen worden onder hordes aantrekkelijke vrouwen die jullie overladen met aandacht. Juist dat die klik zo zeldzaam is, maakt het zo bijzonder. Gaat het jullie dan niet precies om hetgeen jullie vrouwen verwijten? De aandacht?
Daarnaast, als jullie wel gesprekken aan kunnen gaan met vrouwen en matches kunnen hebben, misschien ligt het dan aan jullie gesprekskills ipv aan de vrouwen die niet meer reageren? Voor de twintigste keer beginnen over waar je woont en wat je doet is gewoon dodelijk saai. In mijn ervaring laat een man een gesprek even vaak doodbloeden als dat ik dat doe omdat die klik er online gewoon niet is.
Ze zegt toch dat ze zelf niet-mopperende mannen op date vraagt?quote:Op woensdag 25 september 2019 08:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mopperen is geen aantrekkelijke eigenschap nee.
Maareh, jij denkt dat als je niet op date gevraagd wordt als man dat dat aan jezelf ligt?
Waarom vraag je dat niet aan vrouwen die dat doen?quote:Op woensdag 25 september 2019 08:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja goed, saaie vragen, het zal inderdaad wel, maar waarom wordt het volledige initiatief dan bij de man gelaten om er iets van te maken zogezegd?
Het is niet altijd makkelijk om uit een leeg profiel met selfies allerlei leuke vragen te stellen..
Dat geloof ik best hoor. Je moet matches doorgaans wel meteen aanspreken, anders wordt het niet wat. Als je dat niet doet hebben veel matches doorgaans niet zoveel zin meer om te reageren.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:40 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
40 a 50 matches die niks waren?
Ik geloof er helemaal niks van.
Of je liegt over het aantal matches, of je doet echt iets verkeerd.
Ja en het impliceert voor mij dat zij denkt dat het aan de mannen ligt als ze niet op date gevraagd worden. Dus ik stel die vraag.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze zelf niet-mopperende mannen op date vraagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |