Nee, dat ga ik niet. Maar opperen dat iemand echt iemands type is op basis van wat tekst vind ik nogal een gewaagde uitspraak.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Je gaat meteen uit van het negatieve.
Lul niet, je zegt eerder nog dat haar foto onduidelijk wasquote:Op woensdag 25 september 2019 17:52 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Niet álles, stel ze was totaal mijn type niet dan had ik sowieso niet afgesproken.
Gearrangeerde huwelijken werken soms ookquote:Op woensdag 25 september 2019 17:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet. Maar opperen dat iemand echt iemands type is op basis van wat tekst vind ik nogal een gewaagde uitspraak.
Neemt niet weg dat het altijd mee kan vallen natuurlijk.
quote:Op woensdag 25 september 2019 17:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Gearrangeerde huwelijken werken soms ook
Ieder zijn voorkeuren, maar het is dus niet zo dat Tinder alles maar voorstelt. En het werkt als het goed is ook wel twee kanten op. Dat kan dan weer behulpzaam zijn voor mensen die werkelijk alle gevoel voor realiteit verloren zijn.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb geen programma nodig die voor mij filtert en denkt. Dat doe ik liever zelf. En ik heb niks aan enkel leeftijd en afstand. De filtermogelijkheden van HP waren echt buitengewoon goed. Het aanbod was gewoon wat minder. Voor mij dan.
Afijn maakt niet uit verder. Ieder zijn ding.
Ach dat is het ook als je moet bedenken of het je eigen type is op basis van diezelfde tekst en foto’squote:Op woensdag 25 september 2019 17:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet. Maar opperen dat iemand echt iemands type is op basis van wat tekst vind ik nogal een gewaagde uitspraak.
Neemt niet weg dat het altijd mee kan vallen natuurlijk.
Maar ik zag wel haar bouw.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:59 schreef M1stral het volgende:
[..]
Lul niet, je zegt eerder nog dat haar foto onduidelijk was
This guy.quote:
volgens mij scoort je meer punten als je haar in het echt liked. Je kan hoog uit een blauwtje lopen.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens een 'date', een match had zelf geen interesse meer en stelde haar vriendin voorbinnen paar uur afspraak geregeld en dus ook eigenlijk weinig verwachtingen. We gaan het zien. Hoop stiekem wel dat mijn collega me nog gaat liken
Want ik ben zo uniek.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:38 schreef dop het volgende:
[..]
stellen dat dit voor 99% van de mannen geldt is toch echt iets anders dan spreken over je eigen ervaringen.
Als ik eerlijk ben: ik vind het ook gewoon moeilijk om op een app een leuk gesprek te beginnen. Vaak begin je toch over iets dat iemand in zijn/haar profiel heeft geschreven en/of op een foto staat. Dat is veilig en kan, als je het de kans geeft, zich best ontwikkelen tot een leuk gesprek. Zelf heb ik alleen steeds vaker het gevoel dat van mij verwacht wordt vanaf het eerste tot en met het laatste bericht alleen dingen te sturen die getuigen van humor, aantrekkelijk zijn, positief prikkelend, inspirerend .... Sorry, maar dat kan ik niet. Althans, niet allemaal tegelijk, niet voortdurend, niet overal en op elk moment. Nochthans, begrijp ik de behoefte wel. Ik zou zelf van vrouwen ook graag alleen berichtjes ontvangen die aan al die eisen voldoen. Maar om eerlijk te zijn: dat doen ze niet. En dat is niet erg. Laten we wat compassie hebben met elkaar en met open blik ontdekken of er een klik is, of niet. De vonk hoeft niet meteen over te slaan bij het eerste berichtje en je hoeft van de eerste ontmoeting ook niet meteen botergeil te worden. Tenzij je een ONS zoekt ..., dan is dat laatste wel fijn.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:20 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Al die mannen die zo interessant zijn als een pot augurken, die maar blijven volhouden dat het aan het uiterlijk ligt
1/50 score is wel een tandje slecht hoor, dan kun je beter iedere avond een uurtje naar de kroeg, kijken of er iemand is die je kunt aanspreken.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel realistisch is, wat je zegt. Iemand die je obv de foto’s erg leuk lijkt en jouw type lijkt te zijn, daar doe je meer moeite voor dan voor iemand over wie je twijfelt qua uiterlijk. Daarom vallen veel gesprekken ook stil. Niks mis mee, zo werkt het gewoon, zowel voor mannen als voor vrouwen.
En nog even een reactie op het gebrek aan initiatief van vrouwen: op tinder neem ik inderdaad zelf nauwelijks initiatief. Waarom? Omdat ik op mannen val die moeite voor me doen. Dat weet ik van mezelf, dat ik voor de ouderwetse rolverdeling val. Een man die met me af wil spreken en zegt “kom maar een keer langs” is dus per definitie niet mijn type. Wat ik hier mee bedoel te zeggen, is dat het dus niet erg is dat mannen mij niet aanspreken. Dit zijn niet mijn types, dus ik mis er niks aan. Omgekeerd kun je hetzelfde concluderen: als jij als man graag die gelijkwaardigheid wil en initiatief van de vrouw, dan zijn die vrouwen die niks zeggen dus niet jouw type, en mis je er dus ook niks aan. Dus waarom die frustratie?
Wijze manquote:Op woensdag 25 september 2019 13:20 schreef Gruj0 het volgende:
Gewoon door blijven swipen en blijven chatten met de personen die terug reageren. Je weet nooit wat het je brengt en waar het je brengt.
Aan de anderen die niet reageren gewoon geen aandacht meer besteden en je er ook niet om druk maken.
Zit er pas net weer op.... Lijkt me gezond dat ik mezelf afvraag of ik wel blij word van Tinder.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:32 schreef Godshand het volgende:
En gesprekken op de chat deed ik ook niet continu. Heb een sociaal leven, werk en hobbies. Willen ze niet met je praten, ook goed. Ga ik wel wat anders doen. Fok, of bier drinken met vrienden. Is meestal gegarandeerd lachen, kan je van de dating apps niet zeggen...
ik ga geen lesje statistieken geven.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Want ik ben zo uniek.
Zo bijzonder ben ik niet dus als het zo normaal is zou ik het mee moeten maken. Right?
Nee draak, maar als iets normaal is - dus het komt vaak voor - dan zou de kans uitzonderlijk klein moeten zijn dat je het niet meemaakt.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:48 schreef dop het volgende:
[..]
ik ga geen lesje statistieken geven.
Je bent niet 99% van de mannen.
Of een vrouw met je op date wil is niet afhankelijk van of je een match hebt.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee draak, maar als iets normaal is - dus het komt vaak voor - dan zou de kans uitzonderlijk klein moeten zijn dat je het niet meemaakt.
Ik geef wel een lesje statistiek.
Je weet niks van mij dus het is pure aannames die je doet.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:03 schreef dop het volgende:
[..]
Of een vrouw met je op date wil is niet afhankelijk van of je een match hebt.
Blijkbaar mis je ergens skills waar door vrouwen je niet graag op date vragen.
Stel, Als 50% van de vrouwen regelmatig zelf het initiatief nemen dan wil dat niet automatisch zeggen dat ze dat ook ongeveer in de helft van hun chats doen.
Hoeveel van 50 matches heb je zelf voorgesteld om te daten?
Ik ben zelf waarschijnlijk veel selectiever in het swipen, heb veel minder matches maar wel een veel hoger percentage dat initiatief neemt en met me wou daten.
En toch ben ik ook niet bijzonder.
Kan ik nu roepen dat 99% van de mannen wel eens door een vrouw worden gevraagd?
dus jij vraagt 90% niet op date?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je weet niks van mij dus het is pure aannames die je doet.
Praktisch 1 van de 50, die heeft me unmatched nadat de date al was ingeplanned.
Ik heb kritisch geswiped hoor, dat waren stuk voor stuk dames die i.i.g. leuk van uiterlijk waren.
Ik probeer met 100% een gesprekje aan te knopen en met 80% komt er helemaal niks uit, van de overige 20 in verschillende gradaties.quote:
tja en jij bent als 99% van de mannen dus omgekeerd hebben de dames hier dus geen last van?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik probeer met 100% een gesprekje aan te knopen en met 80% komt er helemaal niks uit, van de overige 20 in verschillende gradaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |