als Hagenees zal je weinig neus over hebbenquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met neusjes.
Die winnen de 100 mtr sprint. xDquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als Hagenees zal je weinig neus over hebben
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die winnen de 100 mtr sprint. xD
maakt niet uitquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh, dat bedoelde je niet
Gelukkig staat de boog weer gespannen door Zaans.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Voel altijd zo'n leegte als ik Haags zie posten
das niet bestquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Voel altijd zo'n leegte als ik Haags zie posten
Niks is beter dan een goede pot Zaanse mayonaise iddquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig staat de boog weer gespannen door Zaans.
Dat mag ook wel, heb een halve dag niet online kunnen zijn.
Dacht dat je fifa ging zeggen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niks is beter dan een goede pot Zaanse mayonaise idd
@UitStraling weet ook wel van zuigen hoorquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja het is echt verschrikkelijk dat soort types zuigen al het leven uit een sc
Doe dit nou nietquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
@:uitstraling weet ook wel van zuigen hoor
Op basis van klb was niet alleen haags daar schuldig aanquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja het is echt verschrikkelijk dat soort types zuigen al het leven uit een sc
sorryquote:
Zaanse mosterd kan ik je ook aanraden, lekker bij de bitterballenquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niks is beter dan een goede pot Zaanse mayonaise idd
Wijs jij de volgende naam eens aanquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op basis van klb was niet alleen haags daar schuldig aan
die zou ik momenteel best lustenquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zaanse mosterd kan ik je ook aanraden, lekker bij de bitterballen
@yvonnequote:Op dinsdag 24 september 2019 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wijs jij de volgende naam eens aan
@Solotovski ?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heerlijk, maar niet aansprakelijk voor het verval van de klb sc
Probeer het lijntje kort te houden, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tja, wat zou ik daar eens over zeggen
Hey bbyquote:
klb is ook wel zo negatief qua insteekquote:
Oke, eerlijk zijn. Verwacht jij dat Lozano van 18k naar 25k+ zal gaan? Ook omdat hij een OTW krijgt en straks dus niet in packs zit als iedereen het spel kan kopenquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:
vriendelijke kerel op een gemoedelijke momentquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand iets.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oke, eerlijk zijn. Verwacht jij dat Lozano van 18k naar 25k+ zal gaan? Ook omdat hij een OTW krijgt en straks dus niet in packs zit als iedereen het spel kan kopen
Jaquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oke, eerlijk zijn. Verwacht jij dat Lozano van 18k naar 25k+ zal gaan? Ook omdat hij een OTW krijgt en straks dus niet in packs zit als iedereen het spel kan kopen
Neuhquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
klb is ook wel zo negatief qua insteek
Prima beschrijving van flippieequote:Op dinsdag 24 september 2019 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
vriendelijke kerel op een gemoedelijke moment
hij heeft een beetje een lelijk hoofd denk het nietquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Juist welquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand iets.
Hey droppiequote:Op dinsdag 24 september 2019 22:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hey bby
Zenuwachtig voor het wedstrijd van het jaar of heb je je al neergelegd bij een jantje?
Prof is best een schatjequote:Op dinsdag 24 september 2019 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
vriendelijke kerel op een gemoedelijke moment
Maar wij missen het wel als rasechte klb'ersquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Neuh
Is getransformeerd naar een safespace en om die reden min of meer opgehouden te bestaan. Hier heb je tenminste normale mods dus vandaar de shift
Ik ben geen kerel, profquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Prima beschrijving van flippiee
ik vind haags wel een coole mod hoorquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Neuh
Is getransformeerd naar een safespace en om die reden min of meer opgehouden te bestaan. Hier heb je tenminste normale mods dus vandaar de shift
Post nooit vreemde gifs, zit altijd een gedachte achterquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey droppie
Zenuwachtig, maar ga niet kijken
[..]
Prof is best een schatje
Inb4 een vreemde gif
Wel goede stats tho en op Fifa hebben ze wel een redelijk goede foto genomen. Maar wat je zegt klopt wel. Als het een lelijke foto is dan ben ik al minder geneigd met een speler te spelenquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hij heeft een beetje een lelijk hoofd denk het niet
die is toch niet zo lelijk?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel goede stats tho en op Fifa hebben ze wel een redelijk goede foto genomen. Maar wat je zegt klopt wel. Als het een lelijke foto is dan ben ik al minder geneigd met een speler te spelen
Griezzy was vorig jaar echt kut. Nu iets minder kut alleen hadden ze wel veel beter kunnen doen
Dat doet me niet per se beter voelenquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Post nooit vreemde gifs, zit altijd een gedachte achter
Best goedkoop scoren ja, ben ik niet gewend van jequote:Op dinsdag 24 september 2019 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond deze wel lekker om te maken
Doet er ook niet toequote:Op dinsdag 24 september 2019 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het niet kunnen checken, februari jl.
wow, hard!quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doet me niet per se beter voelen
[..]
Best goedkoop scoren ja, ben ik niet gewend van je
[..]
Doet er ook niet toe
Ja, dat klopt welquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar wij missen het wel als rasechte klb'ers
Hagelslagquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hey flipps jij mag kiezen wat ik morgen meeneem op mijn brood
Kipfilet
kaas
Boterhamworst
Salami
achterham
??
Nee, maar hadden ze wel echt een kut foto van. Zijn TOTS was wel dikquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die is toch niet zo lelijk?
kaas is lekker jaquote:
ah oke dat is wel lullig danquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, maar hadden ze wel echt een kut foto van. Zijn TOTS was wel dik
Dit jaar is het niet veel beter, mja. It is what it isquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oke dat is wel lullig dan
Hoe kan ik het goedmakenquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doet me niet per se beter voelen
[..]
Best goedkoop scoren ja, ben ik niet gewend van je
[..]
Doet er ook niet toe
Onder het mom van durft te vragen, Pepe naar de 100k yay of nay?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken
[ afbeelding ]
Nee, even afwachten met hem.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Onder het mom van durft te vragen, Pepe naar de 100k yay of nay?
ik ga morgen even kibbeling halen denk ik, trek inquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik laat de kaas niet van mijn brood eten.
Ik wil iets liefs horenquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken
[ afbeelding ]
G E N O Tquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ga morgen even kibbeling halen denk ik, trek in
Kibbeling Bohhhquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ga morgen even kibbeling halen denk ik, trek in
ja echt veel te lekkerquote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik zo genoten heb was toen ik Griezzy met 100.000 coins korting had gekocht
jaquote:
Dat vind ik lief om te lezenquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten maakt mijn hart een sprongetje
En bij mij?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten maakt mijn hart een sprongetje
Ik zit al tijden te spelen met het idee om mijn Feyenoord foto te delen met de wereld. Wat zeg jij? Het is voor de mensen hier toch alweer even geleden dat ze een foto van je boy hebben gezienquote:
Emmenquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zit al tijden te spelen met het idee om mijn Feyenoord foto te delen met de wereld. Wat zeg jij? Het is voor de mensen hier toch alweer even geleden dat ze een foto van je boy hebben gezien
Waar ging het mis?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar wij missen het wel als rasechte klb'ers
We snakken er naar.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zit al tijden te spelen met het idee om mijn Feyenoord foto te delen met de wereld. Wat zeg jij? Het is voor de mensen hier toch alweer even geleden dat ze een foto van je boy hebben gezien
quote:
Myrr ging op anoniemquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar ging het mis?
Discord? Vanillekwark? Samenloop van omstandigheden?
Je bent er maar druk mee.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar ging het mis?
Iwanius die vertrokquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar ging het mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |