Die heb ik al een aantal jaar. Heb het even terug moeten zoeken maar het is de Qazqa Orchid, bij bol.com iig niet meer leverbaar zie ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:26 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik nog wou vragen: welke lamp heb je boven de eettafel (of eh, min of meer erboven dan).
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:32 schreef archito het volgende:
Het is een hele tijd stil geweest in het topic, maar we hebben zeker niet stil gezeten. Een paar weken terug zijn de kozijnen vervangen op de slaapkamers en nu druk bezig met de afwerking. Daarover maak ik binnenkort nog wel een keer een post.
In de tussentijd heb ik tijd gevonden om eens goede foto's van de woonkamer te maken. Daar heb ik nooit hele duidelijke foto's van laten zien.Superleuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Zo dus:quote:Op maandag 4 november 2019 08:40 schreef archito het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie! Ik twijfel alleen nog of er een hele kleine kans bestaat dat de deur dichtvalt als je in de kelderkast staat.Je kunt ook een trapje af naar beneden dus het is wel echt een ruimte en geen kast.
Misschien zetten we er een magneetje op en vervangen we de klink door een jaren 30 greep die past bij de originele deurklinken.
We kwamen in de bijkeuken namelijk nog een halve originele deurklink te kort dus dan kunnen we die van de kelderkast gebruiken.
quote:
Een van de weinig deuren die niet klemt, heb gisteren nog wat andere deuren geschuurd.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:29 schreef bleiblei het volgende:
Heb je nu een magneet in die deur zitten of blijft ie zonder ook netjes dicht?
Daar kan ik eindeloos over blijven nadenken. Als ik klusjes laat doen door werklui worden ze volgens mij ook wel eens gek van me.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:19 schreef monsterd. het volgende:
Nice hoe je rekening houdt met de oorspronkelijke elementen in je huis. Ziet er goed uit!
Thanks! Handige link, had nog niet gedacht aan antieke schroeven. Alleen dat deze torx niet mooi zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:45 schreef bleiblei het volgende:
Mooi!
Enne, als je echt zo picky bent... ff de torx schroeven in het raambeslag vervangen voor mooie schroefjes:
https://www.onlinedeurbes(...)aal/Schroeven/Antiek
Deurenpaleisquote:Op donderdag 30 april 2020 17:49 schreef archito het volgende:
Helaas toch niet jullie aandacht vast weten te houden voor mijn vraag.![]()
Ik probeer jullie te lokken met een volgende post:
Volgens mij heb ik wel ooit iets gezegd over het schilderen van de deuren op de overloop.
De trap met glas in lood raam zag er inmiddels zo uit zoals eerder gepost:
[ afbeelding ]
Maar de deuren waren nog crèmekleurig. De makelaarsfoto ziet er nog een stuk voordeliger uit, het schilderwerk was op aardig wat plekken beschadigd. Let ook op de vloerbedekking en zoldertrap.Over die trap later meer.
[ afbeelding ]
De deuren zijn een tint donkerder grijs dan de kozijnen. Alleen de zolderdeur niet omdat dat de enige deur is die naar je toe draait en een houten betimmering boven het kozijn heeft. Ook is de deur wat smaller, dus ik vond het rustiger om die lichter te maken. Daarnaast zijn de dorpels zwart gemaakt.
Het beeld als je bovenkomt:
[ afbeelding ]
Als je naar links kijkt:
[ afbeelding ]
Heel veel deuren![]()
[ afbeelding ]
Oh?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:14 schreef bleiblei het volgende:
Dat grijs is mooi! Wij zitten hier ook met een deuren&kozijnen dilemma qua kleur.
Hahaha opgelost.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ok, 9010 it is.
En toch vind ik dit wel tof eruit zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |