SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik vind dat zij een heel apart gezicht heeft. Wel leuk.quote:
Dat nummer met Chris Norman ken je toch wel?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:24 schreef Diaan73 het volgende:
Dat meisje is helemaal aan mij voorbij gegaanDeze nummers ook trouwens.
Tig hits gehad...quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:24 schreef Diaan73 het volgende:
Dat meisje is helemaal aan mij voorbij gegaanDeze nummers ook trouwens.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
Dit is heiligschennis hoor. Dit mag alleen door The Muppets gedaan worden
Eens!quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
Dit is heiligschennis hoor. Dit mag alleen door The Muppets gedaan worden
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Melting draait zowaar een origineel
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Keep The Fire Burning van... Viola Wills?
Heeft gewoon in de top 40 gestaan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:33 schreef MadMaster het volgende:
Nu ik weet dat dit vooraf uitgezocht is...
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:34 schreef livelink het volgende:
Henkelien Wijngaard - Truckchauffeur
Dat is geen excuus om het dan ook te draaienquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft gewoon in de top 40 gestaan.
Dat zegt helemaal niks, dit soort pulp kocht ik niet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft gewoon in de top 40 gestaan.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je dit niet geplaybacked?
Niets mis met Pulpquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks, dit soort pulp kocht ik niet.
Ik ben dus niet schuldig...
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal Fiction
Korgis - Everybody Gotta Learn Sometimes
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe ook eens een harttransplantatie...
Dr Barnardquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel kunnen kiezen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee zeker nietquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je dit niet geplaybacked?
Oh ja. Ik ben ook niet goed in dat reclame radenquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Peek & Cloppenburg sluikreclame...
Nu hoor ik hem ook.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Peek & Cloppenburg sluikreclame...
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Fay Lovsky - Christmas Was A Friend On Mine
+1quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Het mooiste kerstliedje ooit.
Kippenvel nu...
We delen het punt én het liedje.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:44 schreef livelink het volgende:
Oh, MadMaster had hem al![]()
Mijn favoriete kerstliedje![]()
Ik ben ook de Belgische top2000 aan het luisteren als er hier niet gedraaid wordt. Ik ben helemaal in de stemmigquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Het mooiste kerstliedje ooit.
Kippenvel nu...
Is die bij StuBru nu?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook de Belgische top2000 aan het luisteren als er hier niet gedraaid wordt. Ik ben helemaal in de stemmig
Ik weet niet of het Studio Brussel is.quote:
Joe FM dus.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet of het Studio Brussel is.
Het is een of ander Joe
https://joe.be/hitlijsten/top-2000-2019
Da's niet StuBru...quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet of het Studio Brussel is.
Het is een of ander Joe
https://joe.be/hitlijsten/top-2000-2019
Dat vind ik liefquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We delen het punt én het liedje.
Samen met Diaan...
Lost in paradisequote:Op dinsdag 24 september 2019 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Deze ken ik wel, maar ik ben even lost...
Ik kan er wel een gerecht bij verzinnen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Perziken & Kruid.
Blijft een aparte naam...
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:52 schreef livelink het volgende:
Ik was mijn kat kwijt. Vond ik hem net in het konijnenhok. Hij lag lekker in het stro. Het konijn zat er een beetje beteuterd bij.
Ik was mijn kat kwijt. Vond ik hem net in het konijnenhok. Hij lag lekker in het stro. Het konijn zat er een beetje beteuterd bij.
Nooit een saaie boel bij jou...quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:52 schreef livelink het volgende:
Oh, dat is ook leuk. Behalve dan dat ze zo'n ontzettend lawaai maken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit een saaie boel bij jou...
Gisteren ontdekte ik overigens dat onze egel, Igor, weer z'n egelburcht in onze tuin heeft ingenomen...
Ik hoor 'm nooit, maar gisterenochtend zag ik 'm dus wel uit z'n hok de tuin in trippelen....quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is ook leuk. Behalve dan dat ze zo'n ontzettend lawaai maken.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor 'm nooit, maar gisterenochtend zag ik 'm dus wel uit z'n hok de tuin in trippelen....
Ik vond 'm wel aardig, maar deze versie staat niet in Spotify...quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Soms he, dan vraag je je af wie het een goed idee vond om een bepaald nummer uit te brengen
Deze of het vorige?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Soms he, dan vraag je je af wie het een goed idee vond om een bepaald nummer uit te brengen
Z'n hut is goed geïsoleerd...quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Wees blij dat je hem niet hoort. Dat hoesten en niezen waar DDM het over heeft is nog niks.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Lekkere muziekjes trouwens.
Bijna een soort van Veronica radioshow...
Dank jullie.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:04 schreef livelink het volgende:
Ja, veel leuke nummers vanavond, Melting. Ik voel me weer jong.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:04 schreef MadMaster het volgende:
What Kind Of Dance Is This - Veronica Unlimited
Niet dus...
Dance Yourself Dizzy - Liquid Gold
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hb al 5 van de gedraaide ongs op Spotify opgezocht en toegevoegd...
Deze had ik al op mijn spotify-lijst staan. Die luister ik best vaak.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Vooral bekend van de zingende vissen een jaar of 20 geleden...
Ben jij ook bad to the bone?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze had ik al op mijn spotify-lijst staan. Die luister ik best vaak.
Zingende vissen?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Vooral bekend van de zingende vissen een jaar of 20 geleden...
Ik heb een Favorieten lijst van inmiddels zo'n 4000 songs.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze had ik al op mijn spotify-lijst staan. Die luister ik best vaak.
In mijn fantasie misschien. In de realiteit komt er weinig van terecht.quote:
Mijn lijst is wel een heel stuk kleinerquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een Favorieten lijst van inmiddels zo'n 4000 songs.
Soms wil ik iets toevoegen wat er al in staat, maar vandaag zijn er opvallend veel newbies bij...
Je moet ergens beginnen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
In mijn fantasie misschien. In de realiteit komt er weinig van terecht.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een Favorieten lijst van inmiddels zo'n 4000 songs.
Soms wil ik iets toevoegen wat er al in staat, maar vandaag zijn er opvallend veel newbies bij...
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:12 schreef livelink het volgende:
Deze staat ook wel in mijn favorietenlijst van Spotify
The Baby's - Isn't it time
Na de cover van Marco B. kan ik het niet zo goed meer horen eigenlijk...quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:12 schreef livelink het volgende:
Deze staat ook wel in mijn favorietenlijst van Spotify
The Baby's - Isn't it time
Ik ken de cover gelukkig nietquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de cover van Marco B. kan ik het niet zo goed meer horen eigenlijk...
Hobby lekker verder dan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
Lekkere muziek, ik ben nog wel aan het luisteren hoor. Maar ben bezig met de afwikkeling van de Benefietavond en dat is best een werkje. Nu bezig met het plannen van het transport van de items. Daarna nog de brieven, maar daar ga ik morgen mee aan de slag.
Was er een veiling?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
Lekkere muziek, ik ben nog wel aan het luisteren hoor. Maar ben bezig met de afwikkeling van de Benefietavond en dat is best een werkje. Nu bezig met het plannen van het transport van de items. Daarna nog de brieven, maar daar ga ik morgen mee aan de slag.
Yeps... een veiling en een verloting. En mijn taak is de administratieve afhandeling daarvan te doen. Voor de avond druk met uitnodigingen en aanmeldingen, daarna de administratieve afhandeling. Maar als dat klaar is, wordt het even weer wat rustig v.w.b. de stichting.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Paul McCartney/Wings - Listen What The Man Said
Is het een internet veiling of...?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps... een veiling en een verloting. En mijn taak is de administratieve afhandeling daarvan te doen. Voor de avond druk met uitnodigingen en aanmeldingen, daarna de administratieve afhandeling. Maar als dat klaar is, wordt het even weer wat rustig v.w.b. de stichting.
Had je nog wel hulp?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps... een veiling en een verloting. En mijn taak is de administratieve afhandeling daarvan te doen. Voor de avond druk met uitnodigingen en aanmeldingen, daarna de administratieve afhandeling. Maar als dat klaar is, wordt het even weer wat rustig v.w.b. de stichting.
Nee gewoon een veiling in de zaal. Bezoekers kunnen dan bieden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het een internet veiling of...?
Zal helaas niet hier in de buurt zijn, denk ik...quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee gewoon een veiling in de zaal. Bezoekers kunnen dan bieden.
Op de avond zelf wel hoor, maar de administratie doe ik alleen. Ik zorg dat de gegevens bij de penningmeester komen voor de facturen, ik moet zorgen dat de fysieke items worden bezorg en dat zowel de kopers als de schenkers een brief krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Niemand?
The Flirtations - Nothing But A Heartache
Nee hij is ook al geweest. Afgelopen donderdag.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal helaas niet hier in de buurt zijn, denk ik...
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hij is ook al geweest. Afgelopen donderdag.
De opbrengst was ruim ¤ 72.000,=
[..]
Wowquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goede avond, Oscar.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo. Interwebs werkt weer hier
Kpn
Maakt niet uit waar je zit ben ik inmiddels wel achter. Het kan overal op elk moment fout gaan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo. Interwebs werkt weer hier
Kpn
[..]
Leuk hoor! Voelde je je wel op je gemak tussen al die miljonairs?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
https://www.tubantia.nl/l(...)ro-is-niks~a0e4effb/
Sfeerverslagje.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk hoor! Voelde je je wel op je gemak tussen al die miljonairs?
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Fiction Factory - Feels Like Heaven
Ach de titel is groter dan in de praktijk het geval was. Titel vind ik ook niet geweldig gekozenquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Pssst..... stiekem is Diaan ook miljonaire.
Doen jullie zoiets ook hier rond Amsterdam?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]I wish, dan had ik wel op wat items geboden hoor. Zaten erg leuke dingen tussen.
Nee alleen in Twente... misschien voor volgend jaar? We kunnen het natuurlijk wel ophalen. We laten de shirts ook inlijsten. Dit jaar iets van 7 gesigneerde shirts geveild. We hebben een groot netwerk in de voetbalwereld.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doen jullie zoiets ook hier rond Amsterdam?
Ik heb eventueel nog wel wat leuke dingen voor een veiling.
Spullen van (ex-)profvoetballers, gesigneerd...
Het zijn de voetbalschoenen van Amsterdamse voetballers, Ajacieden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee alleen in Twente... misschien voor volgend jaar? We kunnen het natuurlijk wel ophalen. We laten de shirts ook inlijsten. Dit jaar iets van 7 gesigneerde shirts geveild. We hebben een groot netwerk in de voetbalwereld.
Misschien doet Kans voor een Kind (of bv Make a Wish) zoiets ook wel in Amsterdam?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zijn de voetbalschoenen van Amsterdamse voetballers, Ajacieden.
Wesley Sneijder en Raphael v/d Vaart...
Oh, dat is wel bijzonder om te hebben, zeg. Ik denk dat daar best veel geld voor zou worden neergelegd.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook een mooi doel...quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien doet Kans voor een Kind (of bv Make a Wish) zoiets ook wel in Amsterdam?
Dat is wel tof. Vorig jaar hadden we ook voetbalschoenen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kans voor een Kind is alleen in Twente. Misschien Make a Wish, maar ik weet niet of zij ook veilingen hebben...quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien doet Kans voor een Kind (of bv Make a Wish) zoiets ook wel in Amsterdam?
Wat levert zoiets nou op bij zo'n veiling?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel tof. Vorig jaar hadden we ook voetbalschoenen.
Het waren schoenen, gesigneerd shirt en een VIP-arrangement met overnachting bij een bezoek aan een wedstrijd van Hoffenheim. Dat leverde ¤ 3200 op.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat levert zoiets nou op bij zo'n veiling?
Ik zal het eens aan mijn leidinggevende vragen. Ze is fondsenwerver bij Make a wishquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kans voor een Kind is alleen in Twente. Misschien Make a Wish, maar ik weet niet of zij ook veilingen hebben...
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan mijn leidinggevende vragen. Ze is fondsenwerver bij Make a wish
Dat moeten die schoenen van mij dan ook opbrengen, samen goed voor ruim 200 interlands...quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het waren schoenen, gesigneerd shirt en een VIP-arrangement met overnachting bij een bezoek aan een wedstrijd van Hoffenheim. Dat leverde ¤ 3200 op.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:57 schreef brother52 het volgende:
Joan Jett - I hate myself for loving you
Dank je wel Melting. Was een leuke avond zo. Welterustenquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal erg bedankt voor het luisteren.
Ik wens jullie allemaal een fijne avond en/of welterusten.
[ afbeelding ]
Het is soms heel lastig in te schatten. Sommige dingen brengen soms echt meer en andere veel minder op dan verwacht.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moeten die schoenen van mij dan ook opbrengen, samen goed voor ruim 200 interlands...
Jullie hanteren geen minimum startbedragen voor biedingen?quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is soms heel lastig in te schatten. Sommige dingen brengen soms echt meer en andere veel minder op dan verwacht.
Ja dat wel en meestal gaat dat ook wel goed.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie hanteren geen minimum startbedragen voor biedingen?
Volgend jaar dan maar weer...quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat wel en meestal gaat dat ook wel goed.
Goedemorgen.quote:
Ja, ik heb goed geslapen, maar ging wel pas om 00.30 naar bed. En vanavond ga ik naar de film, dus wordt het weer erg laat.quote:Op woensdag 25 september 2019 06:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik heb een onrustige nacht gehad. Jij wel goed geslapen?
Maar wel leuk. Welke film ga je zien?quote:Op woensdag 25 september 2019 07:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb goed geslapen, maar ging wel pas om 00.30 naar bed. En vanavond ga ik naar de film, dus wordt het weer erg laat.
Downtown Abbey of zoiets. Geen idee waar het over gaat. Mijn vriendin had de serie gevolgd en wil nu ook graag de film zien. Ik heb geen minuut van de serie gezien en heb ook echt geen enkel idee waar het over gaat. Ik zou het natuurlijk op kunnen zoeken, maar laat me maar verrassen.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar wel leuk. Welke film ga je zien?
quote:Op woensdag 25 september 2019 07:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Downtown Abbey of zoiets. Geen idee waar het over gaat. Mijn vriendin had de serie gevolgd en wil nu ook graag de film zien. Ik heb geen minuut van de serie gezien en heb ook echt geen enkel idee waar het over gaat. Ik zou het natuurlijk op kunnen zoeken, maar laat me maar verrassen.
Wat ik wel jammer vind is dat ik al lang de overstap gemaakt heb naar de vroege films, maar voor mijn vriendin is de vroege film ondenkbaar. Dat is voor bejaarden en kleine kinderen in haar ogen. In mijn ogen is het juist ideaal voor werkende mensen. Maar ja, het is ook weer niet iets om moeilijk over te doen. Maar de film begint dus pas om 21.45. En dan moet ik daarna nog naar huis reizen, dus dan is het zo 01.00 voordat ik thuis ben.
Dat vind ik ook wel laat... ik zou dan een groot risico lopen om in slaap te vallen. Zelfs in de bioscoop. Dat is me al een keer gebeurd.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Downtown Abbey of zoiets. Geen idee waar het over gaat. Mijn vriendin had de serie gevolgd en wil nu ook graag de film zien. Ik heb geen minuut van de serie gezien en heb ook echt geen enkel idee waar het over gaat. Ik zou het natuurlijk op kunnen zoeken, maar laat me maar verrassen.
Wat ik wel jammer vind is dat ik al lang de overstap gemaakt heb naar de vroege films, maar voor mijn vriendin is de vroege film ondenkbaar. Dat is voor bejaarden en kleine kinderen in haar ogen. In mijn ogen is het juist ideaal voor werkende mensen. Maar ja, het is ook weer niet iets om moeilijk over te doen. Maar de film begint dus pas om 21.45. En dan moet ik daarna nog naar huis reizen, dus dan is het zo 01.00 voordat ik thuis ben.
quote:Op woensdag 25 september 2019 07:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel laat... ik zou dan een groot risico lopen om in slaap te vallen. Zelfs in de bioscoop. Dat is me al een keer gebeurd.
Tsss.... altijd weer die alcohol.quote:Ik heb de film zondag in de bios gezien. Zelf de serie gezien, mijn gezelschap niet. Is prima te volgenwij hadden overigens de middagvoorstelling, zodat we daarna nog wat konden eten en even een biertje drinken
Dat snap ik wel.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Mij ook, maar dat lag niet aan het tijdstip, maar aan de saaie film.
Herkenbaar...quote:Op woensdag 25 september 2019 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Mij ook, maar dat lag niet aan het tijdstip, maar aan de saaie film.
quote:Op woensdag 25 september 2019 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Tijdens de 2e Pirates Of The Carribean film ben ik ook in slaap gevallen.
Het lullige was vooral dat we speciaal voor die film naar Londen waren gereisd...![]()
Welnee, die vindt Londen fantastisch en nam de film voor lief.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is dan wel weer erg.
Ook voor je vrouw.
quote:Op woensdag 25 september 2019 10:30 schreef just me het volgende:
Zo, lekker aan de koffie op de markt in Gouda, kabouter geniet van mijn stroopwafel
Leuk je weer eens te zien, Rob.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:29 schreef robdriessen het volgende:
Ik beloof niks, maar kan iemand mij even een DM of PM sturen over hoe DJ's tegenwoordig uurtjes boeken en inloggen op de server?
Oscar zei onlangs ook ‘misschien’ en ging vervolgens ook echt draaien. Goed voorbeeld doet volgen...quote:Op woensdag 25 september 2019 10:29 schreef robdriessen het volgende:
Ik beloof niks, maar kan iemand mij even een DM of PM sturen over hoe DJ's tegenwoordig uurtjes boeken en inloggen op de server?
En dan moet je nog zitten ook...quote:Op woensdag 25 september 2019 11:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Queen komt eind mei in ziggo dome. Op zich leuk, maar ¤85 voor slechte plaatsen vind ik toch wat veel.
Een premature goedemiddag ook
Ik zat er maar een half uurtje naastquote:
Hij zit al in de wintertijd.quote:
Met stoel kost het dus tot 25 euro minder (of tot 35 meer...), de keuze lijkt me dus redelijk eenvoudig.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dan moet je nog zitten ook...
Staanplaatsen zijn zelfs ¤100, is ook best veel voor een halve coverband die al ruim 25 jaar niets interessants heeft gedaan.
Staan, zitten of ruimte genoeg om te liggen?quote:Op woensdag 25 september 2019 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het optreden waar we morgen heen gaan is gratis
In het cafe van een poppodium, dus geen idee, maar ik hoop op weinig mensen in mijn auraquote:Op woensdag 25 september 2019 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staan, zitten of ruimte genoeg om te liggen?
Tip: bruine bonen met uien.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In het cafe van een poppodium, dus geen idee, maar ik hoop op weinig mensen in mijn aura
quote:19.00 - 21.00 Melting - One hit wonders
Muziek terwijl u bakt, altijd goedquote:Op woensdag 25 september 2019 18:52 schreef Melting het volgende:
Geen dj vanavond?
Dan doe ik nog en poging.
[..]
Wat bakt u?quote:Op woensdag 25 september 2019 18:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Muziek terwijl u bakt, altijd goed
Appelcakequote:
Ja, als ze niet aangebrand zijn welquote:
En iets van Cake?quote:Op woensdag 25 september 2019 18:59 schreef brother52 het volgende:
Dus ik verwacht sowieso een nummer van Fiona Apple
Je was me net voorquote:
Ik eet trouwens Blueberry Cheesecake als toetje.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2019 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Blij dat dit een one hit wonder was. Anders hadden naar nog meer van dit knuffelrock++ gezemel moeten luisteren.
Als ik een fluisterstille mixer had welquote:Op woensdag 25 september 2019 19:10 schreef Melting het volgende:
Brother danst nu in zijn keuken uitbundig mee.
Dat kan ook gewoon met de hand, hoorquote:Op woensdag 25 september 2019 19:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ik een fluisterstille mixer had wel
Daar krijg je wel tears in je ogen van.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:12 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dame vraagt nog zo'n 4000 euro voor een optreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |