Die vent spoort echt voor geen meterquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:58 schreef Recce het volgende:
En dan nog deze:
President Trump: "I think I'll get a Nobel prize for a lot of things,"
Ik denk eerder je Muttiequote:Op dinsdag 24 september 2019 18:03 schreef mario390 het volgende:
President Trump: "I think I'll get a Nobel prize for a lot of things,"
![]()
![]()
![]()
Ze kijkt wel heel evil.quote:
wow the devil is in that girlquote:
Ja, dit kan zo niet! Mario soll zur Messe gehen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga wel een hartig woordje met mutti sprechen.
Doet ze je niet aan iemand denken?quote:
Laat ze zelf heengaan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dit kan zo niet! Mario soll zur Messe gehen.
Niet zo over Mutti sprechten, bitte!quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laat ze zelf heengaan.
En anders naar de pomp.
Er zit meer in?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:08 schreef Charmian het volgende:
Wat is het verschil tussen maggi aroma nr. 2 en maggi aroma nr. 3?????
1quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:08 schreef Charmian het volgende:
wanneer ik gaa zit ik in de kerk met 40 vrouwen tussen 60 en 90quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laat ze zelf heengaan.
En anders naar de pomp.
https://www.maggi.nl/producten/soep-en-bouillonproducten/aromaquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:08 schreef Charmian het volgende:
maggi aroma nr. 2 en maggi aroma nr. 3
En als je maggie nodig hebt val je af als vriendinquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:08 schreef Charmian het volgende:
-tquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet zo over Mutti sprechten, bitte!
quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Doet ze je niet aan iemand denken?
quote:
Buiten dat, ze moet je niet zo commanderen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer ik gaa zit ik in de kerk met 40 vrouwen tussen 60 en 90
de ersten 2 maanden ben ik wel gegangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
je zou het haast gaan denken dat dat het verschil is...omschrijving is hetzelfde, ingredienten ookquote:
quote:
Wat was dat ook alweer?quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Buiten dat, ze moet je niet zo commanderen.is toch niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk is het wel brilljantquote:
Ja sorry bij jou welquote:
owquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
En als je maggie nodig hebt val je af als vriendin
Ja geweldigquote:
Wat is dat voor een receptquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
owik hou er ook niet zo van en zit te twijfelen, recept zegt doe er maggi aroma in.
quote:
loempiaatjesquote:
Poes?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee waar die t vandaan is gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |