Uut Wikipedia, de vrye encyklopedyquote:
Dit ging over de fiets editie.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:23 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Uut Wikipedia, de vrye encyklopedy
Route van de Elfstedentocht
De Elfstedentocht (Fries: Alvestędetocht) is een scheuvelloperstocht van krapan 200 kilometer bi'j de elf steden van Frieslaand langes. Liwwadden, de heufdstad van de pervincie, is vanolds de plaatse daoras de tocht begunt en oflöp.
De tocht, veur 't eerst in 1909 erönd en veur 't lest in 1997, brengt de dielnimmers van Liwwadden naor Sneek, Ielst, Sloten, Stavoren, Hindeloopen, Wörkem, Bolsward, Harlingen, Franeker en Dokkum en vandaor weerumme hen Liwwadden, daoras op de vaort de Bonke de endstreep lig. Honderdduzenden mčensen koomt naor de tocht kieken en de scheuvellopers anfietern.
Winnaars
Zit ik er naast.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit ging over de fiets editie.
[ afbeelding ]
Goh dat wist ik nietquote:
Geeft toch niet.quote:
quote:
Merel mag een kort pittig kapsel met een paar felle kleuren.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:31 schreef Dotteke het volgende:
O niet doen Merel, niet aan je haren laten knippen
[ afbeelding ]
Zou dat heel jammer vinden, ze heeft best wel mooi hoorquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Merel mag een kort pittig kapsel met een paar felle kleuren.
Waarom niet ? Hup de schaar erinquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:31 schreef Dotteke het volgende:
O niet doen Merel, niet aan je haren laten knippen
[ afbeelding ]
Ik zou het jammer vinden.quote:
Shel wil zelf wat leuks uitzoeken. Die cupcake jurk is ook eigen belangquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Shel denkt dat het wel leuk is om een halloween feestje te houden, allemaal kostuums kopen
voor die 100 euro
Het is het enige echt mooi aan haar en dat wil ze er af hebben? Ik zou als ik haar was voor een paar kilo eraf gaan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het jammer vinden.
Maar goed, het is haar haar
Ja dat vet groeit momenteel harder dan haar haarquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is het enige echt mooi aan haar en dat wil ze er af hebben? Ik zou als ik haar was voor een paar kilo eraf gaan.
Ze heeft toch dat zwarte latex pak?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:40 schreef Paco55 het volgende:
Arme Lexy heeft niets om aan te trekken op 4 oktober. Heb zo'n meelij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |