Naar mens vind ik het. Ze geniet van andermans ellende. Met volle teugenquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt wel.Bij Merel,en later bij Franny.
Waarom? Duidelijk tochquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:08 schreef Flow3r het volgende:
Ik wult dat Jessie gaat praten voor een laatste keer en haar voorgoed dumpt
Niet meer praten en gewoon zijn eigen gang gaan. Haar links laten liggen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:08 schreef Flow3r het volgende:
Praxis buisjes.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn die buizen niet te dun?
Ze zouden nog een keer gaan praten, maar dan over wat zij hem geflikt heeft.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet meer praten en gewoon zijn eigen gang gaan. Haar links laten liggen.
Ik trek toch meer de Flow3r kant op. Ik wil haar kop zien als hij het uitmaakt. De totale verbijstering die over die arrogante kop trekt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat hij het niet uitmaakt maar er wel op speelt dat zij het uitmaaktquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:14 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik trek toch meer de Flow3r kant op. Ik wil haar kop zien als hij het uitmaakt. De totale verbijstering die over die arrogante kop trekt.
Ze lijken mij echt te dun.quote:
Dat zou ik toch minder vindenquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat hij het niet uitmaakt maar er wel op speelt dat zij het uitmaakt
ik eaukquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:08 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:14 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik trek toch meer de Flow3r kant op. Ik wil haar kop zien als hij het uitmaakt. De totale verbijstering die over die arrogante kop trekt.
Jessie gaat het echt niet uitmaken!quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:14 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Neuhh dat werkt niet, dan blijven ze leuk doen tegen elkaar en zijn ze zo weer aan het knuffelen, maar niet als Merel gedumpt is, dan mag ie niet meer in haar buurt komenquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie gaat het echt niet uitmaken!![]()
Hij heeft Merel nodig voor de overwinning!
Merel wil zelf winnenquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie gaat het echt niet uitmaken!![]()
Hij heeft Merel nodig voor de overwinning!
Zeil. Dus een echte windvanger.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:25 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat eraan moet hangen?
De winnaar stond toch al vast toen Jessie met zijn boot binnenkwam?quote:
In elk geval een tentzeil.Lampen kan helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:25 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat eraan moet hangen?
Aha!quote:
Ze hadden langere staanders nodig die ze door het podium heen aan de constructie zouden moeten bevestigen. Zo'n voetstukje is voor betonnen vloeren ofzo.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Aha!
De buizen zijn waarschijnlijk wel sterk genoeg, maar de schroefjes waarmee ze aan de bodem vastzitten niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |