Daar zal ze zich fijn vanaf makenquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
Het volgende gesprek zou geloof ik gaan over het gedrag van Merel voordat de dames in de boot gingen slapen, dus bij het opnemen van de clip....
can't waitquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
Het volgende gesprek zou geloof ik gaan over het gedrag van Merel voordat de dames in de boot gingen slapen, dus bij het opnemen van de clip....
Dat mag ik hopen......quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
Dan ga je toch niet meer koken voor het avondmaalquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:39 schreef sjampoeh het volgende:
half 5 tosti tijd
iedereen aan t brood, merel ook weer
Ze vreten de hele dag door. Ik verbaas me er over. Gebakken eieren met kaas en salami. Ijsjes, taart, tostie. Een zak chips en avondetenquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:42 schreef formule het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet meer koken voor het avondmaal
Ik denk dat ze liegt of ze denkt dat mensen er maar één hebbenquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
weten we al meer over MeRoll
die een Long minder heeft ?
Voor wie is dat?quote:
Waar slaat dit nou weer opquote:
geen zorgen, ze neemt hem gewoon mee, ze voert hem een ongelukquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:46 schreef Setje72 het volgende:
Ik zie Merel alleen maar eten ,als ze dalijk weer 10 kilo zwaarder is geworden kan ze Jessie weer de schuld geven
Ik gok voor Jessie en Merel.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
En op de rug van de shirt van Jordy staat "Hole"?
[ afbeelding ]
ke..quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze liegt of ze denkt dat mensen er maar één hebben
quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
En op de rug van de shirt van Jordy staat "Hole"?
[ afbeelding ]
Oh weer een goed bedoelde aktie. Merel ga dikker wordenquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik gok voor Jessie en Merel.
Nee he.......walgelijk.......kan ze weer met opgeheven hoofd zeggen dat het zo'n schatje is.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik gok voor Jessie en Merel.
Oh is dat van Jessie ik dacht van iemand andersquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee he.......walgelijk.......kan ze weer met opgeheven hoofd zeggen dat het zo'n schatje is.
Onredelijk zijn loont dus.....![]()
![]()
![]()
mss ziet Jessie wel kansen, en gaan ze het straks goed maken met haar vader, wat investering voor zn bitcoins, je weet het niet..........................quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee he.......walgelijk.......kan ze weer met opgeheven hoofd zeggen dat het zo'n schatje is.
Onredelijk zijn loont dus.....![]()
![]()
![]()
Weet het niet, dacht het.....maar is voor de beide jongens denk ik nu.quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh is dat van Jessie ik dacht van iemand anders
Golddigger Jessiequote:Op dinsdag 24 september 2019 16:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mss ziet Jessie wel kansen, en gaan ze het straks goed maken met haar vader, wat investering voor zn bitcoins, je weet het niet..........................
Wordt helemaal naar van dat woord....te vaakquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:51 schreef BakkieBaksteen het volgende:
De figuranten gaan nu allemaal 'wurrrrrk' roepen
Ik vrees dat zijn ouders meer geld hebben dan Merel en haar hele tak van familiequote:Op dinsdag 24 september 2019 16:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zou daar niet raar van opkijken
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vrees dat zijn ouders meer geld hebben dan Merel en haar hele tak van familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |