Bommenberend, lokale wiet ook.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat ga je roken?
Ik helaas lokale wiet
Ik had een mooiere maar je bent te snel als mod (cheater).quote:
Neeeee hahaquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had een mooiere maar je bent te snel als mod (cheater).
Wel van de beste shop van het Noorden (Metamorfose)quote:
Zeker wel.quote:
Maar wat is bommenberend ofzo? Lijkt meer op een snack.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel van de beste shop van het Noorden (Metamorfose)
Oh... dan nog cheaterquote:
Yo noelquote:
Ik heb vroeger een cd gehad van toyboxquote:
Dacht haze. Is ook een historische feestdag hier in Groningenquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar wat is bommenberend ofzo? Lijkt meer op een snack.
Indica/sativa? Haze/kush/witsoort/hybride?
Ik welquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:34 schreef Fushia2 het volgende:
@:2nutz heb je al eens gelato gerookt?
Je had vroeger een matje. veel erger dan ditquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een cd gehad van toybox
Ik ook, Tarzan!quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik heb eigenlijk meestal een paar soorten hetzelfde (northern light, lokaal en sneeuwwitje).quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:34 schreef Fushia2 het volgende:
@:2nutz heb je al eens gelato gerookt?
quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je had vroeger een matje. veel erger dan dit
Echt? Ben nog nooit in Groningen geweest.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht haze. Is ook een historische feestdag hier in Groningen
quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
Ik masturbeerde wel eens op die chick van toybox
Waar kan je echte goede gelato vinden in de Randstad?quote:
Gelato?quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waar kan je echte goede gelato vinden in de Randstad?
Heb ooit gelato gerookt en die shit was heerlijk. Maar veel shops belazeren je, net zoals Moonrocks
ik snokte me af op vrouwen in lingerie die ik zag in doorsnee boekjesquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
Zeker weten. Is wel leuke stad hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Echt? Ben nog nooit in Groningen geweest.
RANDSTAD A MATTIE
Ja die tijd heb ik ook nog gehadquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik snokte me af op vrouwen in lingerie die ik zag in doorsnee boekjes
Ga je me is rondleiden in Groningen?quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten. Is wel leuke stad hoor.
Ik ben wel in de randstad geweest maar laat het daarbij.
Ja, je had achteraan ook die pagina's met sextoys en met wat geluk zag je een stukje tepel of een heel klein stukje bilquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja die tijd heb ik ook nog gehadvan de neckerman ofzo
![]()
Alleen als je eens gebruikt ipv is!quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ga je me is rondleiden in Groningen?
Herkenbaar en gênantquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, je had achteraan ook die pagina's met sextoys en met wat geluk zag je een stukje tepel of een heel klein stukje bil
In California. hahahaaquote:
Lol de randstadquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waar kan je echte goede gelato vinden in de Randstad?
Heb ooit gelato gerookt en die shit was heerlijk. Maar veel shops belazeren je, net zoals Moonrocks
Oke, maar ik hou je eraan he? Niet terugkrabbelen ofzo?quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen als je eens gebruikt ipv is!
JA HOI VRIEND.quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lol de randstad
Zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Dat doet Haags nog steeds..quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |