Moorkoppen heb ikquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kom zo bij je op de koffie GB. Regel jij de tompouchen?
Overgangquote:Op dinsdag 24 september 2019 14:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb het de hele dag al bloedheet.
heb ik nog van zondag rindschnitzel,semmelknödel gegetenquote:Op dinsdag 24 september 2019 14:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
El Conjo, was gehen wir fressen?
quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niet fatsoenlijk te eten die moorkoppen. Chocola en slagroom zit tot aan je oorlel als je op de helft bent.
Het is nu stukken beter, gisteren was echt debiel jaquote:Op dinsdag 24 september 2019 14:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben nog niet buiten geweest vandaag, maar gisteren was het vies benauwd, door hoge luchtvochtigheid. Bij een beetje inspanning zweet je je ook al de kolere dan.
50.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Alleen vergeleken bij De Groot is iedere Moorkop / Bossche bol een surrogaat, maar ja 50 km er voor gaan rijden beetje overdreven
Wie sind die ander zwei?quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik nog van zondag rindschnitzel,semmelknödel gegeten![]()
de ander 2 hebben komkommersaus gegetenbij zo wat lop ik davon
Vergeten dat 'ie daarvoor heenging.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb je de transmitter nog kunnen krijgen, of was het er weer eens niet.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb je de transmitter nog kunnen krijgen, of was het er weer eens niet.
Zie.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vergeten dat 'ie daarvoor heenging.
quote:
Doe nou maar wel. Aldi was het? Ze hebben daar ook lekker aardappelschijfjes met spek en ui.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou jammer dan ga nou niet weer tussen al die anja's
Wat nu weer? Herati naar huis?quote:
Ik heb al spareribs van de slagerquote:Op dinsdag 24 september 2019 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Doe nou maar wel. Aldi was het? Ze hebben daar ook lekker aardappelschijfjes met spek en ui.
Neem de moeite al jaren niet meer. Altijd uitverkocht of 'nog niet binnen', ja, dáhaag. Next.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:49 schreef Ghostbuster het volgende:
9 van de 10 keer hebben ze het niet, moet je al die bakken afstruinen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |