Je bedoeld OPquote:Op dinsdag 24 september 2019 10:09 schreef Stage het volgende:
TS moet trouwens wel weer een keer een update krijgen.
Dankjequote:
Nee daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 24 september 2019 10:06 schreef Stage het volgende:
Sorry Jay-Jay![]()
Vorige week had ik met hetzelfde team 65 punten
North is ook niet briljant, alleen dankzij de Steelers en Packers lijkt het aantal op papier heel wat.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:49 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Zit naar die SB winsten te kijken, de beide South divisies komen er maar bekaaid vanaf met ieder twee.
Dat is een leuke site met al die stats.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:28 schreef bambino het volgende:
[..]
North is ook niet briljant, alleen dankzij de Steelers en Packers lijkt het aantal op papier heel wat.
NFC East is nog steeds koploper.
Hier een makkelijk overzicht
http://mcubed.net/nfl/sbdiv.shtml
Ja, bizar hoeveel hier op staat.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:06 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Dat is een leuke site met al die stats.
Vanuit Vikings-perspectief ook goed dat Packers verloren. Rodgers was weer sterk, maar hij heeft te weinig wapens in offense.quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nette win van Philly! Vanochtend de recap gekeken, leuke wedstrijd. Mooi, hopen op een goede flow nu! Nog steeds een aantal injuries wel.
Ik vind het wel gek dat geen team Ajayi heeft opgepikt trouwens
Ajayi was een goede speler maar de laatste 2 jaar was hij vaak geblesseerd, vorig seizoen nog een kruisband gescheurd en het hele seizoen eruit.quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik vind het wel gek dat geen team Ajayi heeft opgepikt trouwens
Buffalo thuis is lastig, zeker later in het jaar als het koud is, verwacht wel dat de Pats winnen.quote:Op zondag 29 september 2019 14:56 schreef GSbrder het volgende:
Ben benieuwd naar de Bills en de Pats.
Twee 3-0 teams, rivals in dezelfde divisie met vaak wel aardige potjes in Buffalo.
Gaat nu al lekker bij de Bills.quote:Op zondag 29 september 2019 18:38 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Buffalo thuis is lastig, zeker later in het jaar als het koud is, verwacht wel dat de Pats winnen.
Browns bij de Ravens, als de Browns dat verliezen is die hype rondom Baker en Co wel afgelopen
Heeft die er nu 5 of 6 inmiddels? off dayquote:Op zondag 29 september 2019 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gaat nu al lekker bij de Bills.
Allen is de weak spot met 0-4 in throws en dan ook nog een special team dat een TD weggeeft.
Jammer, had wat meer spanning gehoopt, misschien komen ze in de 2nd half terug.
De Redskins zijn voornamelijk erg slecht, maar de Giants hebben een goede dag en Gallman vervangt Barkley goed.quote:Op zondag 29 september 2019 19:53 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Hij is goed op weg naar win nummer 2 zo te zien
https://streamable.com/4ryruquote:Op zondag 29 september 2019 20:07 schreef MC-Morgan het volgende:
Die Vontaze Burfict is ook weer lekker bezig he.
4-0 bills, 3-1 pats, waar kan ik tekenenquote:Op zondag 29 september 2019 20:58 schreef GSbrder het volgende:
Eerste TD allowed dit seizoen van de Pats.
Wordt toch weer spannend: 13-10
Helaas, Q4, Allen out en 16-10.quote:Op zondag 29 september 2019 21:04 schreef Breidniet het volgende:
[..]
4-0 bills, 3-1 pats, waar kan ik tekenen
Redskins zijn een echte concurrent voor de Dolphins voor de 1ste pick in de draftquote:Op zondag 29 september 2019 22:07 schreef Tweek het volgende:
Giants hebben nog veel om te verbeteren, 4 turnovers is niet echt geweldig. Maar toch met overmacht gewonnen.
Lullig voor Haskins dat hij onvoorbereidt er in gegooit wordt. 3 ints gegooid.
Nare hit was dat inderdaad. Als headcoach zou je die vent toch gelijk met onbetaald verlof sturen.quote:Op zondag 29 september 2019 20:10 schreef Breidniet het volgende:
[..]
https://streamable.com/4ryru
Smerig.
De NFL heeft het al voor hem gedaan: http://www.nfl.com/news/s(...)d-for-rest-of-season.quote:Op zondag 29 september 2019 22:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Nare hit was dat inderdaad. Als headcoach zou je die vent toch gelijk met onbetaald verlof sturen.
Top, hopelijk gaan ze het vaker doen bij dit soort hits.quote:Op maandag 30 september 2019 18:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
De NFL heeft het al voor hem gedaan: http://www.nfl.com/news/s(...)d-for-rest-of-season.
Die hit tegen Allen mag ook wel flink bestraft worden.quote:Op maandag 30 september 2019 19:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Top, hopelijk gaan ze het vaker doen bij dit soort hits.
Ja lekker! Heel veel plezier alvast.quote:
Zeker alleen via streams te volgen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:39 schreef Kyran het volgende:
Aangezien er geen echte college topic is.
Morgen een paar krakers als iemand het wil volgen
Auburn @ Florida
Michigan State @ Ohio State
Yup.quote:
Reddit NFL streams kreeg donderdag een waarschuwing van Reddit, die zitten nu op NFLbite.com en op Discord.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Yup.
Ik weet niet of ik hier streams mag dumpen, maar ik DM je even een site die het altijd wel goed doet
Ik moet maar eens wat QB in de gaten gaan houden voor de draft, Utah State Jordan Love is een rijzende ster, nog nooit zien spelen maar hij begint als potentieel nr1 pick gezien te worden.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:50 schreef Kyran het volgende:
College was weer geniaal gisteren. Paar compleet idiote dingen gezien ook.
1st & goal vanaf 4-yard line eindigde in een 3rd & goal vanaf 50-yard line en een punt van eigen 45-yard line
Komt ook niet meer terug, zit in concussion protocol.quote:
Typisch Ron Rivera bullshit .... 3rd & 1 en CMC laten gooien en dan gestopt worden op 4th down, zucht.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:49 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Maar ze zijn nu wel gestopt na 4th, Jags kunnen dit nog steeds winnen.
Voor het seizoen had ik verwacht dat RR er eerder uit vliegt dan Cam, maar inmiddels lijkt het andersom, zonde dat Cam zo vaak geblesseerd is, had meer verwacht na 2015.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Typisch Ron Rivera bullshit .... 3rd & 1 en CMC laten gooien en dan gestopt worden op 4th down, zucht.
Bengals zijn nu 0-5, die moeten nu echt gaan beslissen of ze af stappen van Dalton.quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:17 schreef Hush het volgende:
Vikings winnen, Bears verliezen. Helemaal prima
Ben benieuwd hoe Packers-Cowboys afloopt.
Het was verschrikkelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2019 01:07 schreef Kyran het volgende:
Refs zitten de Cowboys hard te naaien vanavond. Niet normaal hoeveel de Packers de ref steeds mee hebben.
twitter:NFL twitterde op zondag 06-10-2019 om 21:30:10Kamara is throwing first downs! ? @A_kamara6?: FOX?: NFL app // Yahoo Sports appWatch free on mobile: https://t.co/d6meepU6Nz https://t.co/d3dP0uNg4a reageer retweet
Toch overtuigen ze niet op één of andere manier. Weet niet wat het is, maar als ik naar ze kijk denk ik echt nooit "oh wat zijn die goed".quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
Had niet verwacht dat de Saints wedstrijden gingen winnen zonder Brees (en zonder Ingram, toch wel een RB die samen met Kamara voor veel gevaar zorgde)
Mja, dus week 6 nog niet, 7 is bye, en dan vanaf 8 misschien weer beschikbaar. Ik zou gewoon even bij Kyle blijven. Volgens mij heeft Cam sowieso nog maar één jaar en hij heeft niet genoeg laten zien om starter te blijven imo.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:35 schreef robdriessen het volgende:
Cam zal er waarschijnlijk nog wel een week of drie uitliggen, gezien de blessure: https://pantherswire.usat(...)-walking-boot-photo/
Defense en running game is echt goed van de 49ers, maar passing offense is best zwak. Ze gaan het moeilijk krijgen tegen teams die hun rushing game kunnen tegenhouden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:06 schreef Mykonos het volgende:
49ers zijn er juist supergoed uit, alleen zijn ze nog niet echt getest.
Komende zondag @Rams. Dan weten we meer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:06 schreef Mykonos het volgende:
49ers zijn er juist supergoed uit, alleen zijn ze nog niet echt getest.
Rams vallen ook vies tegen om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Komende zondag @:Rams. Dan weten we meer.
1e wedstrijd was sterk, daarna rap minderquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Rams vallen ook vies tegen om eerlijk te zijn
Wel beter dan de rest van hun schedule tot nu toe.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Rams vallen ook vies tegen om eerlijk te zijn
Het wordt wel heel spannend in de NFC. Ik bedoel, alle vier de teams in de NFC North hebben momenteel een winning record. Hele sterke divisie, net als NFC West.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 10:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Wel beter dan de rest van hun schedule tot nu toe.
Rams moeten eigenlijk wel winnen anders gaat het lastig worden om de play-offs te halen. Al is het wel mogelijk dat beide wild-cards naar de NFC Best gaan.
Ja, dat krijg je als je in conference zit met een hoop G-teams.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 09:52 schreef Stage het volgende:
Patriots winnen weer eens.
Komende 2 weken tegen de Jets en de Browns, zie ze dus zomaar 8-0 worden...
Daarna krijgen ze een wat lastiger schema.
Je zou voor de competitie bijna gaan hopen dat Brady eens geblesseerd zou raken..
Fixedquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 09:52 schreef Stage het volgende:
Je zou voor de competitie bijna gaan hopen dat Brady eens met pensioen gaat.
Helaas wel, het kan ook bijna niet anders dan dat de AFC finale Patriots - Chiefs wordt, de enige wedstrijd in de AFC om nog een beetje naar uit te kijken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je in conference zit met een hoop G-teams.
Gewoon NFC kijken en AFC vergeten. Seizoen afsluiten met de NFC Championship game en op naar de draft.
Toch vind ik Brady dit seizoen een stuk slechter spelen dan de afgelopen 2 jaar, mag ook wel op zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Fixed
Alhoewel het niet alleen Brady is, maar zonder hem wordt het in ieder geval weer interessanter.
Natuurlijk is hij goed, maar ben zo klaar met die vent.
Ik hoop dat de Dolphins winnenquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:01 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Toch vind ik Brady dit seizoen een stuk slechter spelen dan de afgelopen 2 jaar, mag ook wel op zijn leeftijd.
Het is net Michael Schumacher na 7 wereldtitels, tijd voor iets nieuws.
Btw: vanavond Toilet Bowl Redskins - Dolphins, verliezer krijgt een beloning, nr 1 draft pick
0-16 is niet een rijtje waar je in wilt staan maar de Redskins en Dolphins zijn er beide toe in staat, ik zie de Bengals en Jets nog wel een aantal wedstrijden winnen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Dolphins winnen
Altijd leuk om een divisie concurrent 0-16 te zien gaan
WTF, Fitzmagic doet even 2x td in de laatste 10 seconden van de game.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:14 schreef Breidniet het volgende:
17-3, Redskins winnen de game, Dolphins winnen de pick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |