Zo heel veel talenten zitten er niet meer in de jeugd toch? De lichting die we nu hebben is vrij uniek voor Nederlandse begrippen. Wat er nog achter aan komt? Geen idee hoe goed die gastjes zijn.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon voor 40 miljoen verkopen na dit seizoen. Gakpo basisspeler maken en een talent uit de jeugd doorschuiven als backup
Schijnt een belachelijk Groot aanvalstalent te lopen als ik het moet geloven. Ben zijn naam even kwijt, maar die kon geloof ik zowel in de spits als op de flanken uit de voeten.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zo heel veel talenten zitten er niet meer in de jeugd toch? De lichting die we nu hebben is vrij uniek voor Nederlandse begrippen. Wat er nog achter aan komt? Geen idee hoe goed die gastjes zijn.
Gakpo is alleen goed om als frisse kracht in te brengen,de wedstrijden waar die in de basis begint loopt ie zich alleen maar vast en maakt domme keuzes.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd laat gakpo maar af en toe kans krijgen op links. Bergwijn heeft vorig seizoen paar mooie solo’s en goals gehad en helemaal gehyped.
Vertessen, Madueke zijn aardige talenten. Sidibé was altijd een toptalent maar die laat het al een poos niet meer zien. Erg frêle speler.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zo heel veel talenten zitten er niet meer in de jeugd toch? De lichting die we nu hebben is vrij uniek voor Nederlandse begrippen. Wat er nog achter aan komt? Geen idee hoe goed die gastjes zijn.
Ja, maar dit kan je ze moeilijk kwalijk nemen. Het kan niet iedere week feest zijn. Bij Ajax is het op dit moment nog veel slechter.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat een ruk was het weer. Tot de laatste minuut spannend houden tegen een Groningen wat eigenlijk niet wist wat ze met de bal moesten als ze hem hadden.
De eerste helft was wel sterk.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat een ruk was het weer. Tot de laatste minuut spannend houden tegen een Groningen wat eigenlijk niet wist wat ze met de bal moesten als ze hem hadden.
quote:Op woensdag 25 september 2019 21:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar dit kan je ze moeilijk kwalijk nemen. Het kan niet iedere week feest zijn. Bij Ajax is het op dit moment nog veel slechter.
Ajax loopt op dit moment weer gewoon uit op doelsaldo.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar dit kan je ze moeilijk kwalijk nemen. Het kan niet iedere week feest zijn. Bij Ajax is het op dit moment nog veel slechter.
Denk dat ie teveel gezopen heeft.quote:
Maar van PSV mogen we dat niet verwachten lees ik net.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Ajax doet zoals het hoort. Winnen met dikke cijfers
Wat vond jij van onze coiboys?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:40 schreef Scarface88 het volgende:
Zoals ik eerder al zei het is september en Ajax is nu al niet meer in te halen op doelsaldo. Die 5-0 tegen Vitesse geeft nog wat ijdele hoop maar tegen november staat Ajax al 25 goals los van PSV. Echt niks geleerd van de afgelopen jaren waar het de laatste speelrondes gelijk stond in punten en Ajax doelsaldo favoriet was.
Het was vandaag weer ouderwets oogaids. Na afgelopen weken begon het eindelijk ergens op te lijken en krijg je hoop maar van Bommel stelt nooit teleur blijkt wel weer.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat vond jij van onze coiboys?
Oogaids vond ik het niet, op zich hadden we de boel voor het eerst sinds lange tijd eens echt onder controle. Maar dan ontbreekt wel de wil om het af te maken, waardoor het dus nog (maar weer eens een keer) tot op het laatst spannend blijft.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het was vandaag weer ouderwets oogaids. Na afgelopen weken begon het eindelijk ergens op te lijken en krijg je hoop maar van Bommel stelt nooit teleur blijkt wel weer.
Ajax kan die tussendoortjes wel altijd met grote cijfers oprollen. Dat we nu in september al niet meer aan het doelsaldo hoeven denken is gewoon niet acceptabel. Als aan eind van de rit kampioenschap wordt beslist op doelsaldo kun je alleen naar jezelf kijken. Je moet altijd 110% geven en met beste spelers spelen. Ik had met een "winnaar" als Mark meer verwacht dan hij nu al 1.5 jaar laat zien. Nog behoudener dan Cocu.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oogaids vond ik het niet, op zich hadden we de boel voor het eerst sinds lange tijd eens echt onder controle. Maar dan ontbreekt wel de wil om het af te maken, waardoor het dus nog (maar weer eens een keer) tot op het laatst spannend blijft.
Dat die wil om door te duwen ontbreekt snap ik dan wel weer. Als je je elftal op zoveel plaatsen wijzigt geef je duidelijk het signaal:"Dit is een tussendoortje jongens.".
Eens hoor. Maar ik wilde maar zeggen dat het ook met deze opstelling eigenlijk wel een stuk beter had gemogen.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ajax kan die tussendoortjes wel altijd met grote cijfers oprollen. Dat we nu in september al niet meer aan het doelsaldo hoeven denken is gewoon niet acceptabel. Als aan eind van de rit kampioenschap wordt beslist op doelsaldo kun je alleen naar jezelf kijken. Je moet altijd 110% geven en met beste spelers spelen.
Willems:quote:
quote:Kom sprinten dan!
4 wissels zou moeten kunnen. Schwaab erin zou niet uit moeten maken.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:55 schreef Moustachio het volgende:
Dit is echt een elftal waar je niet te veel aan moet gaan sleutelen. Wijzig je een aantal posities om spelers rust te gunnen loopt het gelijk een stuk minder.
Bergwijn speelt zonder risico tegenwoordig lijkt het wel. Hij maakt 'verstandige keuzes' en raakt de bal niet snel kwijt maar het explosieve lijkt er helemaal af te zijn.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Kan iemand trouwens die Bergwijn een trap onder zijn reet geven. Wat liep die erbij zeg.. man man man
Eerste helft had ik het over, gingen met een fluitconcert de kleedkamer in met de rust. Bij PSV stond het al vrij snel 2-0, dan mag je niet klagen.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ajax loopt op dit moment weer gewoon uit op doelsaldo.
PSV had vol gas moeten geven. Als we voor de titel willen gaan zal dat gewoon elke wedstrijd moeten. Kan of willen we dat niet, dan ook niet miepen als Ajax weer kampioen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |