Goed werkquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zo de wc op m'n werk is al vervuild
quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:28 schreef Debsterr het volgende:
Lijstje maken wat ik allemaal moet gaan opzeggen en verkopen... saai werk hey.
Of minder aan verliezen als je het zo weg flikkert?quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hopelijk wel lekker wat geld aan verdienen
Leukquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vrijdag huisje bezichtigen in Amersfoort
ik werk hier met ontzettende varkens. dus ik ben altijd blij als ik een wc vind waar ik op durf te zittenquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zo de wc op m'n werk is al vervuild
Haha nee joh, onder andere koelkast, droger en fornuis die er net 1,5 jaar staan. Is nog goed geld voor te vangen. Genoeg meubelen die wel naar de stort gaan hoor, zoals de eettafel die al meegaat sinds 2008.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:39 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Of minder aan verliezen als je het zo weg flikkert?
Spannendquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vrijdag huisje bezichtigen in Amersfoort
heb je nog een mooie afzuigkap in de aanbieding?quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee joh, onder andere koelkast, droger en fornuis die er net 1,5 jaar staan. Is nog goed geld voor te vangen. Genoeg meubelen die wel naar de stort gaan hoor, zoals de eettafel die al meegaat sinds 2008.
Helaas nietquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je nog een mooie afzuigkap in de aanbieding?
Ik dacht dat er sowieso al een huisje voor je beschikbaar was daar?quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou even duimen dat de andere 4 die 'voor mij' staan 'm niet willen
Ik was nummer 6 voor het appartement dat ik uiteindelijk toegewezen kreegquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou even duimen dat de andere 4 die 'voor mij' staan 'm niet willen
Gratis af te halen zetten, kom je vast kwijt zonder kosten te makenquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee joh, onder andere koelkast, droger en fornuis die er net 1,5 jaar staan. Is nog goed geld voor te vangen. Genoeg meubelen die wel naar de stort gaan hoor, zoals de eettafel die al meegaat sinds 2008.
Ja, maar pas per april en de huur is net wat te hoog. April ga ik dus sowieso over, maar ik hoop eerder in een wat goedkoper huisquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht dat er sowieso al een huisje voor je beschikbaar was daar?
Yesquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was nummer 6 voor het appartement dat ik uiteindelijk toegewezen kreegdus ik heb goede hoop voor je!
dat werkt inderdaad best goed. als mensen het woord gratis zien, nemen ze de grootste zooi nog mee.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Gratis af te halen zetten, kom ge vast kwijt zonder kosten te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |