abonnement Unibet Coolblue
pi_189093850
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:04 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

tsja, hoe leg je dat uit aan een iemand uit groep 6. Eeehm. Veel minder spelen en je krijgt boekjes mee naar huis waar je dingetjes uit moet leren. Dat is zoiets als de verhaaltjes die je mamma je voorleest als jij in je bedje ligt. Alleen deze verhaaltjes zijn dan echt gebeurd en zo en je moet ze helemaal zelf lezen.
Ja, ik mag niet de hele avond computerspelletjes spelen als een grote stoere jongen. Ik voel me zwaar benadeeld ;(

Grow up kleuter, ga je eerst maar eerst als een volwassene gedragen in het dagelijks leven en probeer het daarna eens hier.
pi_189093852
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:07 schreef Linkse_krijger het volgende:
Ja, ik mag niet de hele avond computerspelletjes spelen als een grote stoere jongen. Ik voel me zwaar benadeeld

Grow up kleuter, ga je eerst maar eerst als een volwassene gedragen in het dagelijks leven en probeer het daarna eens hier.
Ach gos. je hoeft je niet zo aan te stellen hoor. We hebben al een Greta
pi_189093865
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:03 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee, elke minuut dat je leeft belast het milieu en daar komt nog de (over)consumptie bovenop.
De temperatuurcurves hangen nauw samen met de bevolkingsgroei en economische groei (consumptie), en dat is nu allemaal al veel te hoog. Terug naar een miljard mensen op Aarde die bescheiden consumeren (dus geen kapitalisme) is de oplossing. Radicaal, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Dat is nergens op gebaseerd.

Hoezo 1 miljard, waarom niet 2 miljard of 3, of 100 miljoen?

Nee, dat is mij te arbitrair en uit de dikke duim gezogen.
Wat we wel weten is dat veel landen kampen met vergrijzing, dat is al jaren zo.
Die gaan allemaal dood binnenkort, nee niet tegelijk maar redelijk snel op elkaar.

1 kind per gezin is prima.
Dan is er niet langer sprake van een eindeloze verdubbeling en zal het uiteindelijk vanzelf zakken.
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:19:07 #105
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189093869
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:05 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Of inzetten op technologie en daar een oplossing in zoeken. Een weg terug is er niet meer. Dus kunnen we beter inzetten op vooruitgang.
Die technologie is er nog niet, je kunt alleen hopen dat die er komt. Maar dat gaat je niet redden, want tenzij je menskracht gebruikt kost dat allemaal ook weer energie. Alleen al om het te produceren en distribueren.

De oplossing is eerder meer oorlog voeren en nu en dan een vreselijke ziekte de mensheid laten decimeren.
pi_189093872
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dat is nergens op gebaseerd.

Hoezo 1 miljard, waarom niet 2 miljard of 3, of 100 miljoen?

Nee, dat is mij te arbitrair en uit de dikke duim gezogen.
Wat we wel weten is dat veel landen kampen met vergrijzing, dat is al jaren zo.
Die gaan allemaal dood binnenkort, nee niet tegelijk maar redelijk snel op elkaar.

Misschien eens stoppen met ontwikkelingshulp in Afrika. Ze fokken maar aan daar en het blijft een bende daar. Laat de natuur zijn gang gaan daar. Geen mooi initiatief, maar het decennialang volpompen met geld heeft ook weinig geholpen. Het enige dat men er daar mee is opgeschoten is dat het sterftecijfer naar beneden gaat dus er gaat nog een enorme bevolkingsexplosie vandaan komen.
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:21:22 #107
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189093874
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat is nergens op gebaseerd.

Hoezo 1 miljard, waarom niet 2 miljard of 3, of 100 miljoen?

Nee, dat is mij te arbitrair en uit de dikke duim gezogen.
Wat we wel weten is dat veel landen kampen met vergrijzing, dat is al jaren zo.
Die gaan allemaal dood binnenkort, nee niet tegelijk maar redelijk snel op elkaar.

1 kind per gezin is prima.
Dan is er niet langer sprake van een eindeloze verdubbeling en zal het uiteindelijk vanzelf zakken.
Niemand houdt het bij zo'n limiet, zie China.

De 1 miljard valt over te discuteren, maar check dan goed wanneer de temperatuur ineens begint te stijgen en hoeveel mensen de Aarde herbergde een generatie eerder.
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:21:53 #108
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189093878
mooie doublethink actie weer van de media. Op het ene kanaal hebben we "supernanny" die je leert dat je kinderen nog niet volledig ontwikkelt zijn en je dus niet met ze in discussie moet gaan, zap je door krijg je dit voor je kanis.
pi_189093882
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:19 schreef Lunatiek het volgende:
Die technologie is er nog niet, je kunt alleen hopen dat die er komt. Maar dat gaat je niet redden, want tenzij je menskracht gebruikt kost dat allemaal ook weer energie. Alleen al om het te produceren en distribueren.
Er is steeds minder nodig voor meer energie hoor. Gewoon kerncentrales bouwen, energie in overvloed dan. En je meer richten op water. In water zit enorm veel energie. Waterstofcentrales bouwen misschien?
pi_189093883
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:20 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Misschien eens stoppen met ontwikkelingshulp in Afrika. Ze fokken maar aan daar en het blijft een bende daar. Laat de natuur zijn gang gaan daar. Geen mooi initiatief, maar het decennialang volpompen met geld heeft ook weinig geholpen. Het enige dat men er daar mee is opgeschoten is dat het sterftecijfer naar beneden gaat dus er gaat nog een enorme bevolkingsexplosie vandaan komen.
Dat zijn in principe de continenten waar bevolkingsgroei nog steeds uit de klauwen loopt, zelfs in grote delen van Azië is daar een vooruitgang in terug te zien.
Ik vermoed vanwege welvaart wat omhoog gaat, zeker met een enorm land (sowieso qua bevolking) als China, wat zich sinds de crisis meer en meer op de interne markt is gaan richten.
pi_189093886
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:21 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Niemand houdt het bij zo'n limiet, zie China.

De 1 miljard valt over te discuteren, maar check dan goed wanneer de temperatuur ineens begint te stijgen en hoeveel mensen de Aarde herbergde een generatie eerder.
Je haalt een verkeerd voorbeeld aan, zij doen het op dit moment beter dan ons. :')
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:23:38 #112
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189093890
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:07 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Hasta la vista crybaby
Nogmaals we hebben geen planeet B. Dus of je nu een alt-rechts fok-rukkertje bent die zijn zolderkamer nooit afkomt of een linkse geitenwollen sok zoals ik, we hebben een ding gemeen en dat is dat we beiden op deze planeet leven.

Ik snap niet wat de lol is om je eigen planeet te verwoesten.
Je zet toch ook niet je eigen huis in de fik?

Wat mij betreft mag je je zwarte piet avatar houden en kunnen we discussieren en van mening verschillen over vluchtelingen en de aanpak van criminaliteit of sociale zekerheid, maar je eigen huis in de fik steken en hier nog trots op zijn ook, is een beetje raar.


Maar enfin, dit is de nieuwe generatie. Zij nemen het sowieso over, dus ik heb goede hoop. De fossielen zullen plaats moeten maken voor de nieuwe generatie. O+
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:24:04 #113
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189093891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:20 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Misschien eens stoppen met ontwikkelingshulp in Afrika. Ze fokken maar aan daar en het blijft een bende daar. Laat de natuur zijn gang gaan daar. Geen mooi initiatief, maar het decennialang volpompen met geld heeft ook weinig geholpen. Het enige dat men er daar mee is opgeschoten is dat het sterftecijfer naar beneden gaat dus er gaat nog een enorme bevolkingsexplosie vandaan komen.
Het gaat prima met Afrika, grootste economische groei ter wereld, moderne miljoenensteden met wolkenkrabbers. Die hebben onze ontwikkelingshulp allang niet meer nodig.
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:27:14 #114
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189093915
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Nogmaals we hebben geen planeet B. Dus of je nu een alt-rechts fok-rukkertje bent die zijn zolderkamer nooit afkomt of een linkse geitenwollen sok zoals ik, we hebben een ding gemeen en dat is dat we beiden op deze planeet leven.

Ik snap niet wat de lol is om je eigen planeet te verwoesten.
Je zet toch ook niet je eigen huis in de fik?

Wat mij betreft mag je je zwarte piet avatar houden en kunnen we discussieren en van mening verschillen over vluchtelingen en de aanpak van criminaliteit of sociale zekerheid, maar je eigen huis in de fik steken en hier nog trots op zijn ook, is een beetje raar.


Maar enfin, dit is de nieuwe generatie. Zij nemen het sowieso over, dus ik heb goede hoop. De fossielen zullen plaats moeten maken voor de nieuwe generatie. O+
Je eigen huis in de fik steken is het niet. Het is meer geen onderhoud plegen, zodat er geen volgende bewoners kunnen zijn. We hebben zelf immers een prima leven in ons huis.

En die volgende generaties worden door de onze opgevoed, die zijn niet beter dan wij. Ze weten niet beter dan dat ze recht op geluk hebben en moeten consumeren om dat te bereiken.
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:28:05 #115
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189093917
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:24 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het gaat prima met Afrika, grootste economische groei ter wereld, moderne miljoenensteden met wolkenkrabbers. Die hebben onze ontwikkelingshulp allang niet meer nodig.
Vandaar natuurlijk ook dat ze zo massaal de Middellandse Zee oversteken, ze hebben nu geld om op vakantie te gaan.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_189093923
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Nogmaals we hebben geen planeet B. Dus of je nu een alt-rechts fok-rukkertje bent die zijn zolderkamer nooit afkomt of een linkse geitenwollen sok zoals ik, we hebben een ding gemeen en dat is dat we beiden op deze planeet leven.

Ik snap niet wat de lol is om je eigen planeet te verwoesten.
Je zet toch ook niet je eigen huis in de fik?

Wat mij betreft mag je je zwarte piet avatar houden en kunnen we discussieren en van mening verschillen over vluchtelingen en de aanpak van criminaliteit of sociale zekerheid, maar je eigen huis in de fik steken en hier nog trots op zijn ook, is een beetje raar.
Wat jij verwoesten noemt ziet een ander misschien een beetje anders. De aarde wordt er niet beter om misschien. Maar verwoesten is een groot woord hoor. We hebben de poleshift, de doomsdayprophecy van Al Gore, de gaten in de ozonlaag de ijstijd en ga zo maar door ook overleefd. Zelfs Nibiru en de mayakalender hebben we overleefd. Dus deze Gretaramp zullen we ook vast wel overleven.

En planeet B en C en D zijn we druk naar op zoek. en die is wellicht dichterbij dan je denkt. Mars en Proxima centauri zijn wellicht veelbelovende plekken over 500 jaar.
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:29:56 #117
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_189093929
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Nogmaals we hebben geen planeet B. Dus of je nu een alt-rechts fok-rukkertje bent die zijn zolderkamer nooit afkomt of een linkse geitenwollen sok zoals ik, we hebben een ding gemeen en dat is dat we beiden op deze planeet leven.

Ik snap niet wat de lol is om je eigen planeet te verwoesten.
Je zet toch ook niet je eigen huis in de fik?

Wat mij betreft mag je je zwarte piet avatar houden en kunnen we discussieren en van mening verschillen over vluchtelingen en de aanpak van criminaliteit of sociale zekerheid, maar je eigen huis in de fik steken en hier nog trots op zijn ook, is een beetje raar.


Maar enfin, dit is de nieuwe generatie. Zij nemen het sowieso over, dus ik heb goede hoop. De fossielen zullen plaats moeten maken voor de nieuwe generatie. O+
Je lost geen problemen op met demonstreren. Ik kan ook wel heel hard gaan schreeuwen dat het anders moet.
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:33:09 #118
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189093940
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Je haalt een verkeerd voorbeeld aan, zij doen het op dit moment beter dan ons. :')
China investeert inderdaad enorm in ecologie momenteel. Zelfs hele woestijnen worden tot grote bossen gemaakt.
China is nog altijd erg vervuild, zeker in het oosten van het land, maar de regering maakt enorme vooruitgang op ecologisch gebied. Het is zeker een grote sprong voorwaarts, om het maar in Chinese terminologie uit te drukken. O+

De resultaten zijn gigantisch positief en een voorbeeld voor iedereen.

Alleen erg spijtig dat men de 1-kind politiek heeft losgelaten. :{
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:35:26 #119
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189093951
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:29 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Je lost geen problemen op met demonstreren. Ik kan ook wel heel hard gaan schreeuwen dat het anders moet.
Je lost wel problemen op door op je zolderkamer te blijven zitten met je gameconsole? :o

Demonstreren lost wel degelijk iets op, de politici dienen onder druk gezet te worden om daadwerkelijk iets te gaan doen.
En uiteraard het publiek ook. En door aandacht voor dit levensbelangrijke probleem, gaan zaken ook veranderen.
pi_189093956
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Demonstreren lost wel degelijk iets op,
Ja de eenzaamheid van het gele hesje ja
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:36:28 #121
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189093958
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:28 schreef Perrin het volgende:

[..]

Vandaar natuurlijk ook dat ze zo massaal de Middellandse Zee oversteken, ze hebben nu geld om op vakantie te gaan.
Nee, dat zijn de luie donders die niet meer passen in de moderne Afrikaanse economie waar je moet werken voor je geld. Want in tegenstelling tot West-Europa is er in Afrika (en de rest van de wereld) geen riant sociaal vangnet met "gratis geld". Èn die mensen denken oprecht dat je hier een gratis huis, gratis BMW en gewillige vrouwen krijgt.
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:38:00 #122
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189093968
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:36 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Ja de eenzaamheid van het gele hesje ja
Gele hesjes in Nederland is helaas gekaapt door extreem-rechts. Dus ja, daar heb je niets meer aan. Treurig.
pi_189093973
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:36 schreef Lunatiek het volgende:
Nee, dat zijn de luie donders die niet meer passen in de moderne Afrikaanse economie waar je moet werken voor je geld.
Nee , denk eerder de pioneers van Afrika die Europa alvast klaarstomen voor de grote overname. Jeffrey, Sylvana en vriendinnetje Quinsy zijn druk bezig met de fundamenten al.
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:39:20 #124
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189093978
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Je lost wel problemen op door op je zolderkamer te blijven zitten met je gameconsole? :o

Demonstreren lost wel degelijk iets op, de politici dienen onder druk gezet te worden om daadwerkelijk iets te gaan doen.
En uiteraard het publiek ook. En door aandacht voor dit levensbelangrijke probleem, gaan zaken ook veranderen.
Politici proberen wat te doen, maat worden dan weer teruggefloten. Zie de stikstofdiscussie.
pi_189093981
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Gele hesjes in Nederland is helaas gekaapt door extreem-rechts. Dus ja, daar heb je niets meer aan. Treurig.
Ga weer lekker occupy-en anders. Dat heeft ook zo erg geholpen.
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:40:01 #126
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189093983
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:38 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Nee , denk eerder de pioneers van Afrika die Europa alvast klaarstomen voor de grote overname. Jeffrey, Sylvana en vriendinnetje Quinsy zijn druk bezig met de fundamenten al.
Het Sylvana-topic is een deurtje verder.
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:41:06 #127
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189093989
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 02:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als mensen zich er zo druk over maken doet ze er idd toe.
Dan doet de kleur van zwarte piet er ook toe, met zo’n redenatie. Daar maken veel meer mensen zich druk om ;)
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:41:40 #128
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189093994
Verder, slechte actrice met een irritant hoofd waardoor de boodschap verloren gaat voor mij.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:43:01 #129
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189094002
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

China investeert inderdaad enorm in ecologie momenteel. Zelfs hele woestijnen worden tot grote bossen gemaakt.
China is nog altijd erg vervuild, zeker in het oosten van het land, maar de regering maakt enorme vooruitgang op ecologisch gebied. Het is zeker een grote sprong voorwaarts, om het maar in Chinese terminologie uit te drukken. O+

De resultaten zijn gigantisch positief en een voorbeeld voor iedereen.

Alleen erg spijtig dat men de 1-kind politiek heeft losgelaten. :{
Oh God heb je hem weer, ik weet de lofzang die je had over Venezuela nog _O- dat pakte ook even anders uit hahahaha
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189094029
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 05:36:12 She seems like a very happy young girl looking forward to a bright and wonderful future. So nice to see! https://t.co/1tQG6QcVKO reageer retweet
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:51:40 #131
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189094049
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:41 schreef Scorpie het volgende:
Verder, slechte actrice met een irritant hoofd waardoor de boodschap verloren gaat voor mij dat mij een goede smoes geeft om te doen alsof ik met de boodschap wel begaan ben, maar de boodschapper niet kan verdragen. In werkelijkheid kan mij dat hele klimaatverhaal sowieso geen kankermoer schelen, wie het ook vertelt, en wil ik gewoon lekker blijven doen wat ik altijd al deed, na mij de zondvloed.
Ftfy.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 24 september 2019 @ 07:51:46 #132
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189094052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:47 schreef L_auteur het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 05:36:12 She seems like a very happy young girl looking forward to a bright and wonderful future. So nice to see! https://t.co/1tQG6QcVKO reageer retweet
"Very happy."

O.k.
pi_189094054
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:47 schreef L_auteur het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 05:36:12 She seems like a very happy young girl looking forward to a bright and wonderful future. So nice to see! https://t.co/1tQG6QcVKO reageer retweet
Het hele beeld van jonge Zweedse meisjes heeft dit trolletje stuk gemaakt.
pi_189094058
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

China investeert inderdaad enorm in ecologie momenteel. Zelfs hele woestijnen worden tot grote bossen gemaakt.
China is nog altijd erg vervuild, zeker in het oosten van het land, maar de regering maakt enorme vooruitgang op ecologisch gebied. Het is zeker een grote sprong voorwaarts, om het maar in Chinese terminologie uit te drukken. O+

De resultaten zijn gigantisch positief en een voorbeeld voor iedereen.

Alleen erg spijtig dat men de 1-kind politiek heeft losgelaten. :{
china is een dictatuur, wil ze noiet te veel prijzen.
maar inderdaad, ze kunnen dus snel dingen veranderen daar. om maar wat te noemen; in een stad als Chengdu, zie je geen benzine tweewieler meer rondrijden nu. alleen maar electrische scooters.

het 1 kind beleid ging te hard, bevolkingskrimp moet betaald worden , net als hier.
pi_189094071
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

China investeert inderdaad enorm in ecologie momenteel. Zelfs hele woestijnen worden tot grote bossen gemaakt.
De resultaten zijn gigantisch positief en een voorbeeld voor iedereen.
Natuurlijk ben jij als boomknuffelaar groot fan van een communistisch dictatoriaal regime die hun eigen bevolking in strafkampen flikkert en demonstraties neerschiet :') Ik had het kunnen weten.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2019 07:56:07 ]
pi_189094080
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:28 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Wat jij verwoesten noemt ziet een ander misschien een beetje anders. De aarde wordt er niet beter om misschien. Maar verwoesten is een groot woord hoor. We hebben de poleshift, de doomsdayprophecy van Al Gore, de gaten in de ozonlaag de ijstijd en ga zo maar door ook overleefd. Zelfs Nibiru en de mayakalender hebben we overleefd. Dus deze Gretaramp zullen we ook vast wel overleven.

En planeet B en C en D zijn we druk naar op zoek. en die is wellicht dichterbij dan je denkt. Mars en Proxima centauri zijn wellicht veelbelovende plekken over 500 jaar.
gore had het over precies hetzelfde.
Het gat in de ozonlaag is geen probleem meer omdat de aarde resoluut CFC's en andere gassen die dat veroorzaakten, gebanned werden. inderdaad, zo overleef je dus problemen. door er iets aan te doen. niet omdat jij lekker op je bank zit.

edit: volledig herstel van de ozon laag wordt verwacht rond 2075. maar binnen twee jaar was duidelijk dat de situatie kantelde, door de ban.
pi_189094103
De vorige generatie heeft alles verpest maar de nieuwe gaat alles anders doen. Niets nieuws onder de zon.. :z
  dinsdag 24 september 2019 @ 08:04:11 #138
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189094128
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:51 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ftfy.
Doe eens niet zo kinderachtig.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 24 september 2019 @ 08:10:46 #139
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189094178
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:47 schreef L_auteur het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 05:36:12 She seems like a very happy young girl looking forward to a bright and wonderful future. So nice to see! https://t.co/1tQG6QcVKO reageer retweet
Fantastisch.

Ik ga Trump zo missen als hij over 5 jaar president-af is. Meesterlijk.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 september 2019 @ 08:12:24 #140
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189094197
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:51 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Dat zegt meer over jouw beperking om begrijpend te kunnen lezen dan over anderen.
Dus je verkracht de OP om zo je eigen draai aan deze topicreeks te geven?

Zwakzinnige poging, heel doorzichtig.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 24 september 2019 @ 08:14:58 #141
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189094227
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:04 schreef Scorpie het volgende:
Doe eens niet zo kinderachtig.
Zie je wel dat het waar is.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 24 september 2019 @ 08:18:22 #142
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189094257
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:51 schreef Eightyone het volgende:

[..]

"Very happy."

O.k.
Sarcasme niet snappen _O-
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 24 september 2019 @ 08:19:22 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189094267
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan doet de kleur van zwarte piet er ook toe, met zo’n redenatie. Daar maken veel meer mensen zich druk om ;)
Dat doet het ook voor degenen die zich er druk over maken.
Ook een goed voorbeeld van een protestgroepje dat vooral groot geworden is door de tegenstand.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189094338
VN-klimaattop begonnen met emotionele speech van Greta Thunberg

https://nos.nl/artikel/23(...)-greta-thunberg.html

Rutte komt ook nog aan het woord en heeft het over een breed gedragen Nederlands klimaatakkoord...

Hij heeft mij (consument) niets gevraagd hoor! Jullie? Heeft hij jullie gebeld? Gemaild?
pi_189094356
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Nogmaals we hebben geen planeet B. Dus of je nu een alt-rechts fok-rukkertje bent die zijn zolderkamer nooit afkomt of een linkse geitenwollen sok zoals ik, we hebben een ding gemeen en dat is dat we beiden op deze planeet leven.

Ik snap niet wat de lol is om je eigen planeet te verwoesten.
Je zet toch ook niet je eigen huis in de fik?

Wat mij betreft mag je je zwarte piet avatar houden en kunnen we discussieren en van mening verschillen over vluchtelingen en de aanpak van criminaliteit of sociale zekerheid, maar je eigen huis in de fik steken en hier nog trots op zijn ook, is een beetje raar.


Maar enfin, dit is de nieuwe generatie. Zij nemen het sowieso over, dus ik heb goede hoop. De fossielen zullen plaats moeten maken voor de nieuwe generatie. O+
Ik durf te wedden dat mijn ecologische voetprint kleiner is dan de helft van deze groep. Planeet gaat onder aan mensen die wel mondig zijn en politici oproepen tot actie maar die actie zelf niet willen of kunnen doorvoeren in hun eigen gedrag. Je kunt niet van politici verwachten dat ze alles voor je oplossen, dat lijken veel mensen (ook jonge) wel te doen.. Maar ondertussen wel lekker biologische groente eten en scharreleieren en denken dat je goed bezig bent, dagelijkse douchen en lekker op vakantie.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189094397
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:28 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat mijn ecologische voetprint kleiner is dan de helft van deze groep. Planeet gaat onder aan mensen die wel mondig zijn en politici oproepen tot actie maar die actie zelf niet willen of kunnen doorvoeren in hun eigen gedrag. Je kunt niet van politici verwachten dat ze alles voor je oplossen, dat lijken veel mensen (ook jonge) wel te doen.. Maar ondertussen wel lekker biologische groente eten en scharreleieren en denken dat je goed bezig bent, dagelijkse douchen en lekker op vakantie.
  dinsdag 24 september 2019 @ 08:35:34 #147
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189094415
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Maar enfin, dit is de nieuwe generatie. Zij nemen het sowieso over, dus ik heb goede hoop. De fossielen zullen plaats moeten maken voor de nieuwe generatie. O+
Haha, een heel klein deel van de nieuwe generatie ja. Het grootste deel van Gen Z is conservatief. Het zijn voornamelijk mini Trumpjes.
pi_189094428
Dagelijks een kwartier dan.

En ik lees ook veel over aantal kinderen. Dat is natuurlijk niet waar. Probleem is dat de mens zo goed is dat we de natuur al kunnen omleiden en we de gemiddelde levensverwachting onnatuurlijk hoog hebben weten te krijgen. Heel cru maar we leven gewoon te lang. Heb daar geen oplossing voor btw :p

Dat er mensen doodgaan aan klimaatverandering is in een heel cru opzicht dus ook weer soort balans. We willen overal ter wereld wonen maar wellicht kan dat helemaal niet.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189094485
Heeft southpark hier al een aflevering van?
  dinsdag 24 september 2019 @ 08:47:09 #150
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_189094524
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Je lost wel problemen op door op je zolderkamer te blijven zitten met je gameconsole? :o

Demonstreren lost wel degelijk iets op, de politici dienen onder druk gezet te worden om daadwerkelijk iets te gaan doen.
En uiteraard het publiek ook. En door aandacht voor dit levensbelangrijke probleem, gaan zaken ook veranderen.
Hoe gaat Greta dan naar die conferentie? Met de fiets zeker? Laat me niet lachen man.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')