Haha ja!quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Toch een leuk voorbeeld?
Vrouwen oordelen altijd zwart-wit. Een man is of knap/lekker of een onvoldoende, vooral in de communicatie naar anderen. Dat oordeel laat ik dan ook volledig terzijde. Het gaat om meetbare kenmerken. Symmetrie, proporties en verhoudingen om tot een algemeen oordeel te komen. Dat smaken tot op een zekere hoogte verschillen ontken ik niet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:30 schreef anastasiatje het volgende:
[..]
Zo zie je hoe meningen kunnen verschillen haha
Als vervangende papa, sugar daddy of ladder (om omhoog te klimmen) wellicht, maar dat heeft niks met aantrekkelijkheid of liefde te maken. Het feit dat ik een hoer kan betalen om seks met mij te hebben, zegt net zo weinig.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:34 schreef anastasiatje het volgende:
[..]
Mannen kunnen het makkelijker compenseren dus he
Goh, dat allemaal niet per se zo. Je kunt toch verliefd worden op een innerlijk? Dat er op het uiterlijk een kleinere focus is?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:54 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als vervangende papa, sugar daddy of ladder (om omhoog te klimmen) wellicht, maar dat heeft niks met aantrekkelijkheid of liefde te maken. Het feit dat ik een hoer kan betalen om seks met mij te hebben, zegt net zo weinig.
Denk het niet joh.quote:Op dinsdag 24 september 2019 00:52 schreef anastasiatje het volgende:
En ook als de man afgewezen wordt, dan denkt hij (onbewust) misschien van haar moet ik echt proberen te krijgen, zij staat dus 'boven' mij etc. (wat niet waar is, maar het zet de man aan tot meer actie)
Wat een negatief wereldbeeld weer.quote:Op dinsdag 24 september 2019 07:50 schreef Allures het volgende:
Ik weet alleen niet in hoeverre het je probleem van eenzaamheid oplost als alleen mensen op je reageren omdat op jou reageren om hun eigen probleem op te lossen/je zien als een wandelende bron van seks ipv een daadwerkelijk persoon
Dus in hoeverre de vrouw daadwerkelijk beter af is...
Dat is niet mijn wereldbeeldquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat een negatief wereldbeeld weer.
Nouja je hebt ook genegenheid "nodig"... En zonder genegenheid kun je je ook eenzaam voelen ook al heb je vrienden.... Dat is iets wat je alleen van een vrouw kunt krijgen lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:15 schreef SpecialK het volgende:
Het einddoel van de eenzaam persoon zou moeten zijn om niet meer eenzaam te zijn. Niet om een vrouw te vinden. Dat kan toevallig zo lopen maar als je met dat doel voor ogen elke potentiele relatie of vriendschap afschiet ("omdat deze persoon geen kutje heeft heb ik geen interesse") dan blijf je eenzaam.
Bovendien is het beter om een relatie in te gaan als je eigenwaarde hebt en een sociaal netwerk. Voor jezelf, je weerbaarheid, je sociale ervaring en dus uiteindelijk ook voor je partner.
Klinkt als niet leuk en moeite.quote:
Partner in een liefdesrelatie* :pquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja je hebt ook genegenheid "nodig"... En zonder genegenheid kun je je ook eenzaam voelen ook al heb je vrienden.... Dat is iets wat je alleen van een vrouw kunt krijgen lijkt mij.
Heb de indruk dat het i.i.g. voor mannen gezond is om in contact te staan met ook vrouwen..... Als dat wegvalt worden we een beetje gek... Vrouwen komen van Venus en het wordt beladen en de drempel tot contact wordt hoger... Ja dat is niet zo gezond.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is niet mijn wereldbeelddat is het doortrekken van het hele 'vrouwen kunnen alles krijgen want ze hebben een vagijn' wereldbeeld
Ja, vrouw dusquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:38 schreef anastasiatje het volgende:
[..]
Partner in een liefdesrelatie* :p
Waarom quote je mij? Ik zeg daar toch niks over. Ik trek alleen de domme redenatie in de OP door, jij mist dat even dus ik verduidelijk het voor je. Verder is je probleem dus met TSquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heb de indruk dat het i.i.g. voor mannen gezond is om in contact te staan met ook vrouwen..... Als dat wegvalt worden we een beetje gek... Vrouwen komen van Venus en het wordt beladen en de drempel tot contact wordt hoger... Ja dat is niet zo gezond.
Denk dat we iets meer "zelfstandig" zijn gaan leven en dit soort problemen daar een reactie op zijn.
Ja jouw quote is een tikje randomquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom quote je mij? Ik zeg daar toch niks over. Ik trek alleen de domme redenatie in de OP door, jij mist dat even dus ik verduidelijk het voor je. Verder is je probleem dus met TS
-quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Klinkt als niet leuk en moeite.
Als een vrouw je afwimpelt maar aan alles te merken jou wel leuk vindt maar je dus een tikje te vroeg bent ofzo of dat ze het tegenhoudt om een andere reden... Alá, maar dan is het nog leuk en enthousiasmeert het nog.
Als het een gewone afwijzing is waarom zou je dan nog moeite blijven doen?
Ho, ik zeg niet dat het voor geldt of voor mij. Het is een ziekelijke mimetisme, maar het bestaat.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als ze dat zegt en het meent dan is het klaar, waarom zou ik dan meer interesse in haar krijgen? Waarom zou ze boven mij staan? Misschien dat dit zo werkt voor vrouwen maar voor mannen werkt dat niet zo hoor...
Voor vrouwen zou het nog kunnen werken want de kans dat een man die jou minder vindt jou alsnog neukt is behoorlijk groot.
Vrouw die jou minder vindt gaat jou niet neuken.
Voor maybe vrouwen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:58 schreef anastasiatje het volgende:
[..]
Ho, ik zeg niet dat het voor geldt of voor mij. Het is een ziekelijke mimetisme, maar het bestaat.
En ik heb het niet over "neuken" en "niet-neuken"...quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als ze dat zegt en het meent dan is het klaar, waarom zou ik dan meer interesse in haar krijgen? Waarom zou ze boven mij staan? Misschien dat dit zo werkt voor vrouwen maar voor mannen werkt dat niet zo hoor...
Voor vrouwen zou het nog kunnen werken want de kans dat een man die jou minder vindt jou alsnog neukt is behoorlijk groot.
Vrouw die jou minder vindt gaat jou niet neuken.
...quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:59 schreef anastasiatje het volgende:
[..]
En ik heb het niet over "neuken" en "niet-neuken"...
Lol. Schandaal! Gemeenten weigeren mannen uitkeringen te verstrekken! Las het laatst nog in het nieuws, wel klote ja.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:08 schreef SpecialK het volgende:
Steun komt in vele vormen en in vele situaties.
Dat jij binnen een discussie over wat in feite vrouwelijke privilege is niet per se de bijval krijgt die je had verwacht zegt verder niks over eventuele steun die je krijgt als je werkloos in een put ligt te creperen.
Wat begin je nou vaag over voortplanting? Psychoanalyse dmv terughalen van verdrongen herinneringen onder hypnose is afgeschaft. Laten we ook asjeblieft het geloof in het instinctieve onderbewuste afschaffen. Mensen zijn niet de hele dag met het produceren van het beste nageslacht bezig, deal with it.quote:Mannen en vrouwen geven vrouwen die intrinsieke waarde. En er liggen natuurlijk goede biologische redenen ten grondslag aan dat maatschappelijke gedrag. Sperma is goedkoop bij zelfs de liter. Eicellen en baarmoeders zijn prime real-estate.
Ja nou doe dan een voorstel? Hoe moet het anders? Wat zijn je hervormingsplannen voor de samenleving?quote:ik denk dat het goed is dat vrouwen tegenwoordig gewoon alle vrijheden hebben die mannen hebben. Alleen denk ik dat het daarbij gezond is om ook alle verantwoordelijkheden over te nemen en alle beschermingen los te laten.
Dat is dezelfde valkuil als met die bankiers in 2008. Wel alle vrijheid om lekker te gokken met al het geld wat ze tot hun beschikking hadden maar geen consequenties als het mis gaat. En alsnog bonussen tijdens de fall-out. Dat creëert fout gedrag.
Nou, het hele forum zal je zeker niet over mij heenkrijgen als je mij afzeikt, hoor. Word bijna alleen maar afgezeken hier en het is een uitzondering als men het er niet mee eens is. Maar ik ben de leeftijd van dat ik nog een meisje genoemd kan worden ook wel voorbij, gelukkig.quote:Ik probeer zelf mannen en vrouwen in gelijkwaardige situaties op een gelijke manier te beoordelen. Op dit forum gebeurt het dus wel eens dat ik iets hards zeg tegen een vrouw omdat ik datzelfde zou zeggen tegen een man. Gevolg is dan dat ik een half forum over me heen krijg omdat ik iets negatiefs zeg tegen een meisje.
voorbeelden?quote:Die beschermingen zijn er nog en ik zie vrouwen geen echte moeite doen om dat af te breken. Het zint ze wel zo. Maar synchroon kan je het niet noemen.
Is gewoon logische evolutie biologie...quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Wat begin je nou vaag over voortplanting? Psychoanalyse dmv terughalen van verdrongen herinneringen onder hypnose is afgeschaft. Laten we ook asjeblieft het geloof in het instinctieve onderbewuste afschaffen. Mensen zijn niet de hele dag met het produceren van het beste nageslacht bezig, deal with it.
Een relatie draait niet om geneukt te worden of niet. Maar oké...quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
...
Het gaat toch over versieren enzo? Groot drijfsveer, al dan niet onbewust, is gewoon voortplanting.
Zoetsappig gedoe gaat een discussie niet interessanter maken.
Doe nou niet zo soepsappig, vanuit evolutionair oogpunt draait het gewoon om voortplanting.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:19 schreef anastasiatje het volgende:
[..]
Een relatie draait niet om geneukt te worden of niet. Maar oké...
Ja, maar wij zijn nu geen primitieve volkeren meer. Een relatie draait tegenwoordig dankzij het geloof om liefde.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Doe nou niet zo soepsappig, vanuit evolutionair oogpunt draait het gewoon om voortplanting.
Ja je natuur werkt helemaal niet meer en dat je kinderen wilt met een partner heeft niks te maken met je natuur...quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef anastasiatje het volgende:
[..]
Ja, maar wij zijn nu geen primitieve volkeren meer. Een relatie draait tegenwoordig dankzij het geloof om liefde.
Ik zeg niet dat dat NIETS te maken heeft daarmee, maar we hebben het over relaties en niet over een soort wedstrijdje of je "geneukt" of "niet-geneukt" wordt...quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja je natuur werkt helemaal niet meer en dat je kinderen wilt met een partner heeft niks te maken met je natuur...
Dit soort discussies leiden af van het interessante van de hoofdvraag.
Same fucking thing in deze discussie.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:26 schreef anastasiatje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat NIETS te maken heeft daarmee, maar we hebben het over relaties en niet over een soort wedstrijdje of je "geneukt" of "niet-geneukt" wordt...
Ik vind jouw posts wel getuigen van begrip voor/respect naar vrouwen toe..quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Idd bullshit. Een onaantrekkelijk man kan wel makkelijker compenseren voor zijn uiterlijk met persoonlijkheid en status, maar een onaantrekkelijke vrouw kan compenseren met heel lief en zorgzaam zijn.
Heel onaantrekkelijk is gewoon kut voor beide geslacht.
Nielson wijkt dan ook kennelijk af van andere mannen.. Op een positieve manier.. Ik vind zijn liedjes wel leukquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:37 schreef Generationalpha het volgende:
Ja ik weet dus niet of ik dat met je eens ben.Deze discussie is in andere topics ook al gevoerd, vind het wel een leuke overigens.
Ik denk zelf dat het percentage niet-knappe mannen met mooie vrouwen inderdaad iets groter is dan andersom, maar dat het nou ook weer niet heel veel uitmaakt.
Zelf vind ik Nielson overigens een leuk voorbeeld de andere kant op. Een prima uitziende kerel met een niet al te aantrekkelijke mevrouw.
[ afbeelding ]
Voor wie gaat het daar niet om? De ts? Waarom breng je het dan zelf ter zake? Jou? Maar voor mij gaat het daar wel om dus. Ja en ik zeg dus dat ik dat deprimerend vind, dat vrouwen geen prestige kunnen krijgen door dingen waar ze zelf ook baat bij hebben. Waarom mag ik dat niet schrijven?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:13 schreef anastasiatje het volgende:
Daar gaat het toch niet om? Ik zeg gewoon dat als een onaantrekkelijke man een heel erg tof karakter heeft, dat hij dan makkelijker prestige kan verkrijgen dan een onaantrekkelijke vrouw.
Je mist iets. Mensen met een geschiedenis hebben individuele voorkeuren, psychologisch verklaarbaar vanuit hun eigen levensverhaal. Dat jij nou blijkbaar alleen maar algemene instinctieve drangen naar iets hebt moet je niet op anderen projecteren.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:27 schreef ludovico het volgende:
Same fucking thing in deze discussie.
Wat je al dan niet aantrekkelijk vind is voor een groot deel biologie, zeker omdat het met evolutie biologisch redeneren gewoon goed te verklaren valt.
Uiteraard, maar daarmee ontken je niet dat biologie gewoon een drijfsveer is voor gedrag die heel duidelijk aanwezig is. Beide zaken kunnen ook prima tegelijkertijd werken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Je mist iets. Mensen met een geschiedenis hebben individuele voorkeuren, psychologisch verklaarbaar vanuit hun eigen levensgeschiedenis. Dat jij nou blijkbaar alleen maar instinctieve drangen naar iets hebt moet je niet op anderen projecteren.
"En denk je niet dat vrouwen ook niet graag zouden willen..." Dat komt over alsof je mij een beetje "beschuldigd" en doet alsof ik dat heb "bedacht".quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts wel getuigen van begrip voor/respect naar vrouwen toe..
[..]
Voor wie gaat het daar niet om? De ts? Waarom breng je het dan zelf ter zake? Jou? Maar voor mij gaat het daar wel om dus. Ja en ik zeg dus dat ik dat deprimerend vind, dat vrouwen geen prestige kunnen krijgen door dingen waar ze zelf ook baat bij hebben. Waarom mag ik dat niet schrijven?
[..]
Je mist iets. Mensen met een geschiedenis hebben individuele voorkeuren, psychologisch verklaarbaar vanuit hun eigen levensverhaal. Dat jij nou blijkbaar alleen maar algemene instinctieve drangen naar iets hebt moet je niet op anderen projecteren.
Het is gewoon wat boers hoe je dat formuleert en voor mij draait dit niet allemaal om seks. Misschien voor jou wel, maar we kunnen het algemeen houden en een "zoetsappige" term gebruiken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daarmee ontken je niet dat biologie gewoon een drijfsveer is voor gedrag die heel duidelijk aanwezig is. Beide zaken kunnen ook prima tegelijkertijd werken.
Nogmaals, totaal niet interessant om het allemaal in zoetsappige termen te verhullen.
Nee, je wordt niet verliefd op 1 deel van het geheel.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:04 schreef anastasiatje het volgende:
[..]
Goh, dat allemaal niet per se zo. Je kunt toch verliefd worden op een innerlijk? Dat er op het uiterlijk een kleinere focus is?
Nee, alleen als ze het op een enigszins speelse manier doet. Een vrouw die op een zeer onaardige, onbeschofte of zelfs vernederende manier afwijst kan lekker de tering krijgen. Voor haar 10 anderen. Als ik haar met respect behandel, wens ik ook respectvol afgewezen te worden. Prinsessengedrag heb ik een pesthekel aan, puur omdat ze kut hebben..quote:
Nee, als ik de moed heb probeer ik een praatje met ze aan te knopen. Ik kan alleen niet zien of hij/zij wel daarop zit te wachten, maar aangezien ik toch niemand ken en over een paar dagen naar het volgende hostel vertrek boeit mij dat geen reet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
En jij laat ze alleen met hun mobiel in een hoekje zitten?
Lekker sociaal van je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door osodevo op 24-09-2019 22:53:53 ]
Het gaat er niet om dat ze alleen maar wil neuken, maar initieel is de spanning/opwinding essentieel voor het versieren. Ja, zo primitief zijn we. Dusja, het gaat er wel om of ze je wil neuken of niet. Zolang een vrouw niet met je naar bed wil, wil ze ook geen relatie. Vice versa ook.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:26 schreef anastasiatje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat NIETS te maken heeft daarmee, maar we hebben het over relaties en niet over een soort wedstrijdje of je "geneukt" of "niet-geneukt" wordt...
Dat zeg ik helemaal nergens, dat is jouw zoetsappige gezever... BIOLOGISCH GAAT HET OM VOORPLANTING EN IS HET NIET ZO ZOETSAPPIG. Alllright? Dat zegt niks over hoe ik er persoonlijk insta of over nadenk.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:38 schreef anastasiatje het volgende:
[..]
Het is gewoon wat boers hoe je dat formuleert en voor mij draait dit niet allemaal om seks. Misschien voor jou wel, maar we kunnen het algemeen houden en een "zoetsappige" term gebruiken.
Vrouwen hebben het wat makkelijk als het gaat om het krijgen van aandacht en ze hoeven maatschappelijk gezien ook niet zo nodig te presteren zoals mannen dat wel moeten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:08 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat het goed is dat vrouwen tegenwoordig gewoon alle vrijheden hebben die mannen hebben. Alleen denk ik dat het daarbij gezond is om ook alle verantwoordelijkheden over te nemen en alle beschermingen los te laten.
Dat is dezelfde valkuil als met die bankiers in 2008. Wel alle vrijheid om lekker te gokken met al het geld wat ze tot hun beschikking hadden maar geen consequenties als het mis gaat. En alsnog bonussen tijdens de fall-out. Dat creëert fout gedrag.
Ja, dat snap ik. Maar ik had dan ook het gevoel dat je ontkende dat vrouwen iets anders konden willen dan hoe de situatie nu is. Dat je al vind dat ze zich er maar bij neer moeten leggen dat de man vooral voor uiterlijk gaat terwijl hij zelf wel aantrekkelijk gevonden wordt vanwege innerlijk of zo.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:36 schreef anastasiatje het volgende:
"En denk je niet dat vrouwen ook niet graag zouden willen..." Dat komt over alsof je mij een beetje "beschuldigd" en doet alsof ik dat heb "bedacht".
Kun je wel als-je-blieft ff stap voor stap uitleggen hoe je zoveel succes had gekregen bij vrouwen door die dickpics op twitter, misschien dat mannen hier dan niet meer zo erg de noodzaak voelen om naar priviliges op laag water te zoeken waarop ze vrouwen het gevoel kunnen geven dat zij het zoveel zwaarder hebben in de hoop dat er ooit nog ook hier in nl weer uithuwelijking komt of zoquote:Op dinsdag 24 september 2019 09:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ik meng me hier maar even niet in. Ik laat dit over aan de vrouwen hier die hun intrinsieke waarde ontlenen aan hun voorraadje eicellen.
Dat vind ik nou ook echt getuigen van inlevingsvermogen thnx.quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:29 schreef Hexagon het volgende:
Als het gaat om seks krijgen met willekeurige geile gasten die verder niets om hen geven hebben ze het gemakkelijker ja
Maar of ze daar nou minder eenzaam van worden
Noem een concreet voorbeeld dan? Let jij bijv. Als eerste op dat de heupen de juiste baar wijdte hebben? Ga je dan ook helemaal je ongeboren kinderen visualiseren? En weegt de eventuele bruidsschat in de vorm van financiele steun van schoonouders voor jullie gezin mee? Vind je het belangrijk dat ze goed met kinderen om kan gaan? Zijn vrouwen die op kinderdagverblijven werken automatisch een 10?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:34 schreef ludovico het volgende:
Uiteraard, maar daarmee ontken je niet dat biologie gewoon een drijfsveer is voor gedrag die heel duidelijk aanwezig is. Beide zaken kunnen ook prima tegelijkertijd werken.
Nogmaals, totaal niet interessant om het allemaal in zoetsappige termen te verhullen.
Dat je wilt voortplanten en iets van een vrouw wilt is en blijft toch echt te verklaren vanuit de evolutie.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:56 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Kun je wel als-je-blieft ff stap voor stap uitleggen hoe je zoveel succes had gekregen bij vrouwen door die dickpics op twitter, misschien dat mannen hier dan niet meer zo erg de noodzaak voelen om naar priviliges op laag water te zoeken waarop ze vrouwen het gevoel kunnen geven dat zij het zoveel zwaarder hebben in de hoop dat er ooit nog ook hier in nl weer uithuwelijking komt of zo
[..]
Dat vind ik nou ook echt getuigen van inlevingsvermogen thnx.
[..]
Noem een concreet voorbeeld dan? Let jij bijv. Als eerste op dat de heupen de juiste baar wijdte hebben? Ga je dan ook helemaal je ongeboren kinderen visualiseren? En weegt de eventuele bruidsschat in de vorm van financiele steun van schoonouders voor jullie gezin mee? Vind je het belangrijk dat ze goed met kinderen om kan gaan? Zijn vrouwen die op kinderdagverblijven werken automatisch een 10?
Ik meende mij te herinneren dat je ooit weleens solo gereisd hebt. Herken jij niet hetgeen wat ik beschrijf? Dat je als vrouw binnen no time door andere (mannelijke) solo reizigers aangesproken wordt, met je proberen aan te pappen?quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien omdat het voor mannen wat meer ongeaccepteerd is om over je gevoelens te praten? Vrouwen hebben daar geen last van.
Alle initiatieven komen ook van de man af... Dusseh... De man heeft in principe de touwtjes in handen en de vrouw laat zien of ze het leuk vindt / hoever die kan gaan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:59 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik meende mij te herinneren dat je ooit weleens solo gereisd hebt. Herken jij niet hetgeen wat ik beschrijf? Dat je als vrouw binnen no time door andere (mannelijke) solo reizigers aangesproken wordt, met je proberen aan te pappen?
Ben overigens niet de enige die dit heeft opgemerkt, een gozer uit Japan die ik heb ontmoet constateert hetzelfde! Je als introverte man 10 keer dubbel hard moet vechten om binnen de groep geaccepteerd te worden. Laat staan een hookup fixen.
Oh nee zo bedoelde ik dat niet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:56 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ik had dan ook het gevoel dat je ontkende dat vrouwen iets anders konden willen dan hoe de situatie nu is. Dat je al vind dat ze zich er maar bij neer moeten leggen dat de man vooral voor uiterlijk gaat terwijl hij zelf wel aantrekkelijk gevonden wordt vanwege innerlijk of zo.
[..]
Kun je wel als-je-blieft ff stap voor stap uitleggen hoe je zoveel succes had gekregen bij vrouwen door die dickpics op twitter, misschien dat mannen hier dan niet meer zo erg de noodzaak voelen om naar priviliges op laag water te zoeken waarop ze vrouwen het gevoel kunnen geven dat zij het zoveel zwaarder hebben in de hoop dat er ooit nog ook hier in nl weer uithuwelijking komt of zo
[..]
Dat vind ik nou ook echt getuigen van inlevingsvermogen thnx.
[..]
Noem een concreet voorbeeld dan? Let jij bijv. Als eerste op dat de heupen de juiste baar wijdte hebben? Ga je dan ook helemaal je ongeboren kinderen visualiseren? En weegt de eventuele bruidsschat in de vorm van financiele steun van schoonouders voor jullie gezin mee? Vind je het belangrijk dat ze goed met kinderen om kan gaan? Zijn vrouwen die op kinderdagverblijven werken automatisch een 10?
Ja maar das meestal met een bepaald doel. Ga er niet vanuit dat ze dat doen vanwege hun oprechte interesse in mijn karakter :pquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:59 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik meende mij te herinneren dat je ooit weleens solo gereisd hebt. Herken jij niet hetgeen wat ik beschrijf? Dat je als vrouw binnen no time door andere (mannelijke) solo reizigers aangesproken wordt, met je proberen aan te pappen?
Ben overigens niet de enige die dit heeft opgemerkt, een gozer uit Japan die ik heb ontmoet constateert hetzelfde! Je als introverte man 10 keer dubbel hard moet vechten om binnen de groep geaccepteerd te worden. Laat staan een hookup fixen.
Ok sorryquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:01 schreef anastasiatje het volgende:
Oh nee zo bedoelde ik dat niet.
Waarom ben ik dan een keer verliefd geworden op een jongen van internet waar ik het uiterlijk niet van kende?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:41 schreef Cockwhale het volgende:
Nee, je wordt niet verliefd op 1 deel van het geheel.
Ik stelde je vragen die daar ook over gingen maar oke...quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:58 schreef ludovico het volgende:
Dat je wilt voortplanten en iets van een vrouw wilt is en blijft toch echt te verklaren vanuit de evolutie.
Volgens mij ligt het er ook aan dat mannen het feit dat sommige vrouwen dit niet ontkennen ontkennen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:33 schreef Generationalpha het volgende:
Ik herken me ook wel in dit verhaal. Verbaas me er eerlijk gezegd ook echt over dat vrouwen dit fenomeen ontkennen. (Want ik confronteer vrouwen hier ook vaak mee.)
Is er een misdrijf begaan dan is er altijd wel een reden (psychologisch trauma, nare jeugd) terwijl hier bij een man veel minder de nadruk op zal worden gelegd. Het is vaak bijna zo dat mensen zich afvragen hoe zulke goede wezens zulke slechte dingen kunnen doen.
Ik denk dat dit besef (dat vrouwen beschermd moeten worden en niet te harde kritiek verdienen) bij heel veel mensen nog heel diep zit.
Ik ben anders heel benieuwd naar je karakter tussen de lakens hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar das meestal met een bepaald doel. Ga er niet vanuit dat ze dat doen vanwege hun oprechte interesse in mijn karakter :p
Je moet het niet zo moeilijk maken. We zullen allemaal in de marge onze interesses hebben.. Maar in the end is voortplanting gewoon een grote drijfsfeer.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik stelde je vragen die daar ook over gingen maar oke...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |