Nee uiteraard gaat dat niet werken, omdat heel die service niet gelanceerd is in de rest van de wereld...quote:Op zondag 3 november 2019 00:29 schreef Peter het volgende:
Met je NL account mag je in de VS niet kijken op dit moment..
Maar toch werkte het in Europa wel met een NL account meen ik.quote:Op zondag 3 november 2019 11:01 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nee uiteraard gaat dat niet werken, omdat heel die service niet gelanceerd is in de rest van de wereld...
Geef dan Aladdin.quote:Op zondag 3 november 2019 14:13 schreef Aether het volgende:
Dumbo (2019) is toegevoegd: https://www.disneyplus.com/movies/dumbo-2019/1JtOLaonibHo
Ze komen in volgorde he? Dumbo kwam eerder uit dan Aladdin.quote:Op maandag 4 november 2019 10:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geef dan Aladdin.![]()
Over Dumbo bijzonder slechte reviews gelezen.
Dat check ik net ja. 2 maanden.quote:Op maandag 4 november 2019 10:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ze komen in volgorde he? Dumbo kwam eerder uit dan Aladdin.
als ze dat doen neem ik wel weer een abbo.quote:Op maandag 4 november 2019 08:55 schreef Karstman het volgende:
En bij de launch gewoon Endgame erop. Dat wordt vrij nemen om even infinity war en endgame te bingen.
Gaan ze doen, ik kreeg een mail dat Endgame op 12-11 beschikbaar is.quote:Op maandag 4 november 2019 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
als ze dat doen neem ik wel weer een abbo.
Voor geen goud. Eng beestquote:
Komt nog wel.quote:Op maandag 4 november 2019 10:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geef dan Aladdin.![]()
Over Dumbo bijzonder slechte reviews gelezen.
Ik heb hem in de bios gezien, weet niet of ik daar thuis het geduld voor kan opbrengenquote:Op maandag 4 november 2019 12:42 schreef Karstman het volgende:
[..]
Gaan ze doen, ik kreeg een mail dat Endgame op 12-11 beschikbaar is.
trekt mij totaal niet, die live action..quote:
welke?quote:Op maandag 4 november 2019 17:13 schreef Drankster het volgende:
Die 2,5 uur durende Star Wars docu is wel interessant! Gaat over de originele trilogie.
De app werktquote:Op woensdag 6 november 2019 19:18 schreef mschol het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)sung-televisies.html
gisteren coco gekeken,waarom krijgen we niet gewoon de Engelse versies
nu zit je dus te kijken naar films waar alle tekst (op de achtergeond) naar het nederlands vertaald is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |