Ze dreigde mij ook dat ze me zou verlaten toen als ik er niks aan deed. Ik zie haar pas volgende week woensdag, dus ik heb nog even tijd om na te denken.quote:
Klopt, ze lust nog steeds geen vlees. Maar ze pakte wel davitamon mama, ik ga ervan uit dat daar toch alles wel in zit.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:17 schreef Scary_Mary het volgende:
Trouwens, K. at toch geen vlees? Is haar bloed wel gecheckt op vitaminetekorten zoals b12? Met een donkere huid en depressief binnen zitten kan een vitamine d tekort ook op de loer liggen. Wellicht handig om te bespreken en uit te laten sluiten voor zover dat nog niet gebeurd is?
Deze houdt het al lang uit, onder verschillende usernamen.quote:Op donderdag 26 september 2019 18:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zie een Nadine26 inderdaad.
Dat was niet het enige wat zij deed. En dan hebben we het ook nog niet gehad over wat jij schreef en deed enzo..quote:Op donderdag 26 september 2019 23:27 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ze dreigde mij ook dat ze me zou verlaten toen als ik er niks aan deed. Ik zie haar pas volgende week woensdag, dus ik heb nog even tijd om na te denken.
Dat is niet hoe het werkt. Tekorten slik je niet even weg met een onderhoudsdosisje. Meten is weten in hoeverre de inname ook daadwerkelijke opname is, dus of die pil werkt en zo ja, in hoeverre dat afdoende is. Ik zou het zekere voor het onzekere willen nemen als er ook nog een kind van die vitaminevoorraad gekleid moet gaan worden als ik jou was en het dus sowieso met de behandelaars bespreken om te zien in hoeverre dit überhaupt uitgezocht is.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:28 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Klopt, ze lust nog steeds geen vlees. Maar ze pakte wel davitamon mama, ik ga ervan uit dat daar toch alles wel in zit.
Of hij de kinderen meekrijgt is nog maar de vraag. En de dochter heeft nu de leeftijd dat ze er zelf een mening over mag hebben. Die wilde eerder al bij opa en oma wonen.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de huidige staat van zijn vrouw is die kans aanzienlijk, natuurlijk. Dat weet TS zelf ook heel goed en maakt zijn handelen alleen nog maar meer walgelijk.
Die dochter gaat sowieso in principe nergens heen, want die heeft alleen maar een vader.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:46 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Of hij de kinderen meekrijgt is nog maar de vraag. En de dochter heeft nu de leeftijd dat ze er zelf een mening over mag hebben. Die wilde eerder al bij opa en oma wonen.
Nadine26 is echt al tig jaar geleden.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:34 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Deze houdt het al lang uit, onder verschillende usernamen.
Het gaat wel beter met haar, ze is nu bijna 24 weken zwanger. Gesprek over mijn twijfels en gevoelens heeft niet plaats gevonden. Ik kon op het moment alleen maar janken als een klein jong. Zo blij dat ik haar weer zag. Ik laat het nu gewoon even rusten.quote:Op maandag 30 september 2019 14:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het inmiddels gaat
Lijkt me een heel verstandige keuze. Geef jezelf ook gewoon ruimte voor je emoties!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:42 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Het gaat wel beter met haar, ze is nu bijna 24 weken zwanger. Gesprek over mijn twijfels en gevoelens heeft niet plaats gevonden. Ik kon op het moment alleen maar janken als een klein jong. Zo blij dat ik haar weer zag. Ik laat het nu gewoon even rusten.
Eens met gewoonmezelf, goede keuze om het nu te laten rusten. Er zoveel gebeurd afgelopen periode, geef jezelf vooral wat tijd! Sterktequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:42 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Het gaat wel beter met haar, ze is nu bijna 24 weken zwanger. Gesprek over mijn twijfels en gevoelens heeft niet plaats gevonden. Ik kon op het moment alleen maar janken als een klein jong. Zo blij dat ik haar weer zag. Ik laat het nu gewoon even rusten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |