Ik heb in mijn tijd alleen met Senna 6 keer een melding gehad door een een andere partij. 1 keer werd verzocht om een onderzoek van de raad voor kinderbescherming. Alle keren heb ik mij succesvol verzet en bezwaar gemaakt. Maar zij maakt dat met haar rare acties onmogelijk.quote:Op maandag 23 september 2019 21:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bij Veilig Thuis denk je jezelf niet eruit te kunnen lullen, maar bij een voogdijzaak wel? Bijzonder. Jij kan stellen dat zij niet optimaal is nu, maar omgekeerd heeft ze vast ook wel de nodige dirt over jou die naar boven zou kunnen komen en wellicht ook geregistreerd staat oid. Weet waar je aan begint..
Tsja, je hebt er nu ook een kind bij inmiddels (meer druk op de ketel) en zij is ook weer wat ouder en dus wel iets meer observerend lijkt me. Weet niet of dat een goede vergelijking is dan.
Maar goed, het is niet verwonderlijk dat je geen vertrouwen hebt als je ook niet goed weet wat het ziektebeeld in kan houden lijkt me. En daar zou je dus wel iets aan kunnen doen, wat minder rigoreus is..
Dat idee heb ik nu. Dankjewel voor je inzichten.quote:Op maandag 23 september 2019 21:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Dat heb ik mij heel lang afgevraagd, vanaf het moment dat het gesprek kwam ongelukkig te zijn in de relatie en de daadwerkelijke scheiding is 2 jaar over heen gegaan. Omdat dingen die je afbreekt je niet zo maar kan opbouwen, dat vergt tijd. Het keerpunt kwam toen ik het gevoel kreeg dat ik aan het trekken was aan een dood paard. Ik stak er energie in en kreeg nul terug, de houding van hem was duidelijk genoeg dat hij ook niet meer verder wilde en kon
Daarom heeft ze ook een voorlopige rechterlijke machtiging gekregen, maar dat werkt ze tegen en ik ben gewoon moe gestreden, ik heb al alles geprobeerd maar niks lijkt te helpen. Geen zin meer in en klaar ermee zegt mijn verstand. Mijn hart zegt wat anders.quote:Op maandag 23 september 2019 22:23 schreef Lenny77 het volgende:
Je vrouw is zichzelf niet! Je vrouw zit diep in de shit en heeft het niet door. Je vrouw zit in de shit omdat ze een kind draagt (jouw kind) en haar zwangerschap haar psychotisch maakt!
Jij mag haar nu niet in de steek laten.. Ik begrijp dat het pokkezwaar voor je is en dat je gewoonweg de tools niet hebt om hier tegenop te vechten. Maar je zal het toch moeten doen!
Neem de controle over, ga naar de huisarts of haar gyn en zorg ervoor dat ze hulp krijgt, desnoods met gedwongen opname! Als je toch al wil scheiden dan maakt het ook niet uit als ze woest op je is omdat je haar laat opnemen. Maar ze moet hulp hebben.
Als je baby geboren is en ze erna degelijke begeleiding krijgt inclusief medicatie (die ze ook moet nemen!!!) dan gaat ze terug zichzelf worden en kunnen jullie verder. En please, in godsnaam: zorg dat er geen baby meer komt! Laat er een knoopje in leggen bij jou.. Zij was helemaal niet in staat om deze baby te dragen na de catastrofe van de vorige zwangerschap.. En dit zijn de gevolgen. Maar die hebben jullie samen veroorzaakt!
Jij bent nu degene die nog het meeste bij zinnen is dus trek zo snel mogelijk aan de noodbel bij een arts!
Scheiden kan je later alsnog...
Misschien moet je dat eens aangeven aan haar behandelaars, en dat je eens een paar dagen niet langsgaat.quote:Op maandag 23 september 2019 22:29 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Daarom heeft ze ook een voorlopige rechterlijke machtiging gekregen, maar dat werkt ze tegen en ik ben gewoon moe gestreden, ik heb al alles geprobeerd maar niks lijkt te helpen. Geen zin meer in en klaar ermee zegt mijn verstand. Mijn hart zegt wat anders.
Niet altijd maar soms is dat niet genoeg om door te gaan. Je hebt ook vertrouwen nodig.quote:Op maandag 23 september 2019 20:30 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Als jouw vrouw je iets flikt als vreemdgaan oid, dan stop jij toch niet meteen met van haar te houden?
Geen idee wat ik ga zeggen. Kan het ook niet echt benoemen wat er aan scheeltquote:Op maandag 23 september 2019 20:39 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
En ga je ook tegen haar zeggen dat ze meer energie, die je niet hebt, kost dan dat ze je iets oplevert? En hou je dan ook niet meer van haar?
Van wat je hier post merk ik dat op jou helemaal niet te bouwen valt.quote:Op maandag 23 september 2019 20:52 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Omdat ik graag op iemand wil kunnen vertrouwen en bouwen. Andersom geef ik dat ook terug.
Dat denk ik wel en dat wil ik ook niet op m'n geweten hebben.quote:Op maandag 23 september 2019 22:47 schreef Lienekien het volgende:
Met een scheiding ben je niet van haar af. Je zult met nog heel veel van haar problematiek te maken hebben omdat jullie straks samen twee kinderen hebben.
Wordt zij er beter van als jullie gaan scheiden? Wordt zij dan een betere moeder voor haar/jullie kinderen? Of wordt haar ellende alleen maar groter als je bij haar weggaat?
Ik kan haar wel uitkopen, maar zij kan dan nergens heen. Ze heeft geen inkomsten en geen spaargeld. Dus dat is ook niet ideaal, zeker niet voor de kinderen.quote:Op maandag 23 september 2019 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens aangeven aan haar behandelaars, en dat je eens een paar dagen niet langsgaat.
Overigens snap ik wel dat je er klaar mee bent, maar een scheiding gaat je voorlopig niet helpen, want ze is wel de moeder van je kind, en ze is zwanger van je.
Plus: kun je het je permitteren haar uit te kopen, of betekent dat dat je je gezin weer moet verhuizen?
Wel nadat jij haar uitgekocht hebt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 02:35 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ik kan haar wel uitkopen, maar zij kan dan nergens heen. Ze heeft geen inkomsten en geen spaargeld. Dus dat is ook niet ideaal, zeker niet voor de kinderen.
De afspraak was dat ik bij een scheiding mijn eigen inleg mag houden. Ik heb alles wat met de verkoop van mijn vorige huis heb verdiend ingelegd. Ik moet haar de helft van de hypotheek betalen .quote:Op dinsdag 24 september 2019 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel nadat jij haar uitgekocht hebt.
Dus omdat ze ziek is moet ik maar bij haar blijven?quote:Op dinsdag 24 september 2019 02:55 schreef droomvrouwtje het volgende:
Misschien moet je gewoon eerst in rustig vaarwater komen voordat je beslissingen gaat nemen over een scheiding. Ik vind gezien je situatie dat je haar nu niet kunt verlaten, ze is ziek. En ik snap echt dat het door alles moeilijk is om haar te zien, de vrouw waar je verliefd op werd.
Ze zeggen “bezin eer ge begint”
Scheiden neemt een hoop met zich mee, iets wat ze nu zelfs niet eens zou aan kunnen. Ze kan amper voor zichzelf zorgen, hoe zou ze dan kunnen nadenken over een scheiding. Die beslissing moeten jullie uiteindelijk wel samen maken, want zegt zij nee, dan word het een vechtscheiding en daar zit je ook niet op te wachten
Ik hoop dat je die afspraak op papier hebt staan, papier van een notaris.quote:Op dinsdag 24 september 2019 03:03 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
De afspraak was dat ik bij een scheiding mijn eigen inleg mag houden. Ik heb alles wat met de verkoop van mijn vorige huis heb verdiend ingelegd. Ik moet haar de helft van de hypotheek betalen .
Nee, je hoeft niet bij haar te blijven omdat ze ziek is, maar weggaan omdat ze ziek is is een zwaktebod.quote:Op dinsdag 24 september 2019 03:05 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dus omdat ze ziek is moet ik maar bij haar blijven?
Ja dat is bij de koop van van dit huis vastgelegd bij de notaris.quote:Op dinsdag 24 september 2019 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die afspraak op papier hebt staan, papier van een notaris.
Wat?quote:Op dinsdag 24 september 2019 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je hoeft niet bij haar te blijven omdat ze ziek is, maar weggaan omdat ze ziek is is een zwaktebod.
Jullie waren al getrouwd toen je dit huis kocht.quote:Op dinsdag 24 september 2019 03:20 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ja dat is bij de koop van van dit huis vastgelegd bij de notaris.
Volgens de notaris is het allemaal goed geregeld. En ik kom wel weer op m'n pootjes terecht.quote:Op dinsdag 24 september 2019 03:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jullie waren al getrouwd toen je dit huis kocht.
Ik hoop voor je dat dat echt goed geregeld is, want anders ben je behoorlijk de sigaar.
Wat zij zegt. Nu weggaan is wegrennen voor de problemen en timing wise niet geheel netjes van je.quote:Op dinsdag 24 september 2019 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je hoeft niet bij haar te blijven omdat ze ziek is, maar weggaan omdat ze ziek is is een zwaktebod.
Dat die problemen er nu al langer dan een jaar zijn speelt voor mij ook mee. Ik kan gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 24 september 2019 04:12 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Nu weggaan is wegrennen voor de problemen en timing wise niet geheel netjes van je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |