Net een geplette Pokémon vooropquote:Op maandag 23 september 2019 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Varkensneus. Duidelijk waarom![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2019 17:37 schreef Molo het volgende:
Als je lang genoeg zonder hebt gezeten merk je het verschil niet meer joh
En, AB meegekregen?quote:Op maandag 23 september 2019 17:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, die die meedacht over een oplossing.
Ik zie nu echt Lonaaa voor me met een universele afstandbediening, de poes en de gebruiksaanwijzing.quote:
Doe maarquote:Op maandag 23 september 2019 18:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zie nu echt Lonaaa voor me met een universele afstandbediening, de poes en de gebruiksaanwijzing.
Denk dat ik moet gaan slapen ofzo.
20:15quote:Op maandag 23 september 2019 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En hoe laat komt de "inspectie"?
Ik zou al blij zijn met een kat die de deur achter zich dicht kan doen.quote:Op maandag 23 september 2019 18:37 schreef Holyme het volgende:
Geplet varkentjePika pika PIKACH-splat-uuuuu
Maarre godsamme, niveau'tje hier welRia
Mijn avondeten had worst in stukjes gehakt, telt dat ook?
Lonaa succes met je bezoek, ze zouden gek zijn als ze niet bij je plaatsen! Poes met afstandsbediening zou wel vet hendig zijn.
Chili con carne?quote:Op maandag 23 september 2019 18:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil meer herfst. Zit allerlei eckte herfstrecepten te zoeken
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 23 september 2019 18:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb er zat, het weer is er nog niet naar
Beetje haten op mijn naamquote:Op maandag 23 september 2019 18:37 schreef Holyme het volgende:
Geplet varkentjePika pika PIKACH-splat-uuuuu
Maarre godsamme, niveau'tje hier welRia
Mijn avondeten had worst in stukjes gehakt, telt dat ook?
Lonaa succes met je bezoek, ze zouden gek zijn als ze niet bij je plaatsen! Poes met afstandsbediening zou wel vet hendig zijn.
Bohh. Ik had stamppot zuurkool met rookworstquote:Op maandag 23 september 2019 19:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Herfstmaal wordt nu voor me klaargemaakt: lamszadel, rode wijnsaus, geroosterde knolselderij, rozemarijnaardappeltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |