Nostalgie (sort of )quote:
Nou ik was meer van Saterday Night fever ,maar ik weet nog als 10-jarige mocht ik niet mee naar de bioscoop voor die filmquote:
Denk dat jij een jaar of 3 ouder bent dan ikquote:Op dinsdag 24 september 2019 00:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik was meer van Saterday Night fever ,maar ik weet nog als 10-jarige mocht ik niet mee naar de bioscoop voor die film![]()
Grease heb ik vaker gezien
Jij bent van 69 (meende ik pas geleden uit een post van jou te halenquote:Op dinsdag 24 september 2019 00:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Denk dat jij een jaar of 3 ouder bent dan ikIk kreeg Saturdaynight fever mee van mijn zus
Heb meer met Grease, die heb ik echt al 100 keer gezien
Wij zijn gewoon coolquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent van 69 (meende ik pas geleden uit een post van jou te halen?
Dus klopt wel ja
Oeh ! Ik ben anti Bono maar The Edge ...dat vond ik vroeger een geil nummerquote:
Hmmz nu welquote:
Ik zit alweer bij de disasters in het levenquote:
Dat stop ik netjes wegquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit alweer bij de disasters in het leven![]()
Lekker mee te bleren over het leven![]()
*kuch
Werkt altijdquote:Op dinsdag 24 september 2019 01:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat stop ik netjes wegLaagje muziek erover.
![]()
Ik lig soms helemaal in een deuk om de nummers die gepost worden ...quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 02:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lig soms helemaal in een deuk om de nummers die gepost worden ...
Mooi op elkaar allemaal afgestemd bijna![]()
Genieton
Wie wie wie?? Welke mensen? Relatie advies?quote:Op dinsdag 24 september 2019 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
Gvd mensen zouden mij moeten betalen voor m’n relatieadvies.
Zie R&P.quote:Op dinsdag 24 september 2019 02:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie wie wie?? Welke mensen? Relatie advies?![]()
Namen please
Jaaaaaaaa.quote:Op dinsdag 24 september 2019 02:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie wie wie?? Welke mensen? Relatie advies?![]()
Namen please
Kan alleen je reactie lezen Of nee : je adviesquote:
Wat een figuur. Was natuurlijk niet wat hij wilde horen. Man man man.quote:Op dinsdag 24 september 2019 02:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan alleen je reactie lezen Of nee : je advies![]()
'Geen idee wat er stond
OP is verwijderd
Nu ben ik nieuwsgierig naar zijn post meneer de expertquote:Op dinsdag 24 september 2019 02:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat een figuur. Was natuurlijk niet wat hij wilde horen. Man man man.
Gaat je geld kosten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 02:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar zijn post meneer de expert
Oww dat gaat em niet worden danquote:
Sowieso nooit aan een zwarte vrouw d’r haren komen.quote:
Geen idee, maar zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 02:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso nooit aan een zwarte vrouw d’r haren komen.
Wegquote:Op dinsdag 24 september 2019 02:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso nooit aan een zwarte vrouw d’r haren komen.
Ik ben zo wit als wat met mijn glow in the dark lijfquote:Op dinsdag 24 september 2019 02:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geen idee, maar zou zomaar kunnen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
Hey Haagsquote:
He chick!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |