abonnement Unibet Coolblue
pi_189083454
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2019 11:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zie je wat ik zie? Een patroon. Het wordt gewoon niet beter bij Feyenoord. De problematiek die er jaren geleden was, is er nu weer en zal er over 5 jaar nog steeds zijn. Dat heeft alles met beleid te maken of beter gezegd het ontbreken daarvan. Een lange termijnvisie is er niet. Dat zie je alleen al aan de besluiteloosheid omtrent dat stadion.

En als daar vervolgens op gewezen wordt in dit topic wordt de negatieviteitskaart gespeeld. :')
Eerlijk gezegd hoopte ik dat na het kampioenschap de spiraal doorbroken was en we structureel mee gingen doen bovenin. Dat is helaas niet gebeurd. Tsja..frustrerend maar als buitenstaander lastig om een vinger achter te krijgen.
pi_189083503
quote:
11s.gif Op maandag 23 september 2019 12:03 schreef BB-King het volgende:
Valt me eigenlijk nog mee dat we maar 4 punten achterstand op Ajax en PSV hebben.

Oftewel, het gaat niet goed op het moment maar we doen nog wel mee.
_O- Je doet inderdaad volop mee ja.
pi_189083581
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:06 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd hoopte ik dat na het kampioenschap de spiraal doorbroken was en we structureel mee gingen doen bovenin. Dat is helaas niet gebeurd. Tsja..frustrerend maar als buitenstaander lastig om een vinger achter te krijgen.
Kijk even naar het 'fundament' waarop de club financieel en sportief gebouwd is. Er zit op dit moment letterlijk 1 persoon die tekenbevoegd is en eigenlijk alle touwtjes in handen heeft. Zijn directe collega RvC-lid is inmiddels 'technisch directeur' .
Vergelijk dat nu eens met een Ajax of PSV waar een breed spectrum aan expertise dagelijks op zo veel mogelijk gebieden (zowel commercieel als sportief als financieel) bezig is om de club tot een beter geheel te smeden. Er is gewoon amper kwaliteitscontrole laat staan benodigde kennis van zaken in huis over hoe je een club als Feyenoord fatsoenlijk dient te runnen.
Waarom denk je dat iedereen die ook maar een beetje capabel is niet aan een directiefunctie bij Feyenoord wil beginnen?
blablablabla
pi_189083614
quote:
11s.gif Op maandag 23 september 2019 12:03 schreef BB-King het volgende:
Valt me eigenlijk nog mee dat we maar 4 punten achterstand op Ajax en PSV hebben.

Oftewel, het gaat niet goed op het moment maar we doen nog wel mee.
:')

Niet zo onrealistisch optimisme proberen te scheppen, wij doen met deze selectie helaas 0,0 mee om het kampioenschap. Dat wordt dit seizoen een jodengelegenheid of een bedrijfsfeestje van Philips.
pi_189083723
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Kijk even naar het 'fundament' waarop de club financieel en sportief gebouwd is. Er zit op dit moment letterlijk 1 persoon die tekenbevoegd is en eigenlijk alle touwtjes in handen heeft. Zijn directe collega RvC-lid is inmiddels 'technisch directeur' .
Vergelijk dat nu eens met een Ajax of PSV waar een breed spectrum aan expertise dagelijks op zo veel mogelijk gebieden (zowel commercieel als sportief als financieel) bezig is om de club tot een beter geheel te smeden. Er is gewoon amper kwaliteitscontrole laat staan benodigde kennis van zaken in huis over hoe je een club als Feyenoord fatsoenlijk dient te runnen.
Waarom denk je dat iedereen die ook maar een beetje capabel is niet aan een directiefunctie bij Feyenoord wil beginnen?
De club is wat betreft bestuur inderdaad misschien nog wel slechter geleid dan in de tijd van Mark Wotte en Ruud Gullit of Peter Bosz en Erwin Koeman. En dat zegt veel.
pi_189083814
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Kijk even naar het 'fundament' waarop de club financieel en sportief gebouwd is. Er zit op dit moment letterlijk 1 persoon die tekenbevoegd is en eigenlijk alle touwtjes in handen heeft. Zijn directe collega RvC-lid is inmiddels 'technisch directeur' .
Vergelijk dat nu eens met een Ajax of PSV waar een breed spectrum aan expertise dagelijks op zo veel mogelijk gebieden (zowel commercieel als sportief als financieel) bezig is om de club tot een beter geheel te smeden. Er is gewoon amper kwaliteitscontrole laat staan benodigde kennis van zaken in huis over hoe je een club als Feyenoord fatsoenlijk dient te runnen.
Waarom denk je dat iedereen die ook maar een beetje capabel is niet aan een directiefunctie bij Feyenoord wil beginnen?
Eens hoor. Maar het is al tientallen jaren niet best. De GKL was ooit goed bezig, maar de afloop is bekend.
  Moderator maandag 23 september 2019 @ 12:39:29 #82
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189083860
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Kijk even naar het 'fundament' waarop de club financieel en sportief gebouwd is. Er zit op dit moment letterlijk 1 persoon die tekenbevoegd is en eigenlijk alle touwtjes in handen heeft. Zijn directe collega RvC-lid is inmiddels 'technisch directeur' .
Vergelijk dat nu eens met een Ajax of PSV waar een breed spectrum aan expertise dagelijks op zo veel mogelijk gebieden (zowel commercieel als sportief als financieel) bezig is om de club tot een beter geheel te smeden. Er is gewoon amper kwaliteitscontrole laat staan benodigde kennis van zaken in huis over hoe je een club als Feyenoord fatsoenlijk dient te runnen.
Waarom denk je dat iedereen die ook maar een beetje capabel is niet aan een directiefunctie bij Feyenoord wil beginnen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 23 september 2019 @ 12:48:11 #83
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_189083960
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Eens hoor. Maar het is al tientallen jaren niet best. De GKL was ooit goed bezig, maar de afloop is bekend.
Zou het wel een mooie act vinden als ze hem aanstellen als nieuwe algemeen directeur.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_189084032
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:48 schreef PIETR het volgende:

[..]

Zou het wel een mooie act vinden als ze hem aanstellen als nieuwe algemeen directeur.
Ik blijf het ook een beetje apart vinden dat die GKL ooit met pek en veren het Maasgebouw is uitgejaagd en nu dezelfde groeperingen roepen om zijn terugkeer of hem weer in de armen sluiten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 23 september 2019 @ 12:56:49 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189084074
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik blijf het ook een beetje apart vinden dat die GKL ooit met pek en veren het Maasgebouw is uitgejaagd en nu dezelfde groeperingen roepen om zijn terugkeer of hem weer in de armen sluiten.
dat had toch iets met rente te maken toen, dat hij fors rekende voor de leningen die hij gedaan had?
pi_189084078
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik blijf het ook een beetje apart vinden dat die GKL ooit met pek en veren het Maasgebouw is uitgejaagd en nu dezelfde groeperingen roepen om zijn terugkeer of hem weer in de armen sluiten.
Dat is alleen maar omdat zij dezelfde mening delen rond de stadion soap.

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat had toch iets met rente te maken toen, dat hij fors rekende voor de leningen die hij gedaan had?
Ja. Het was ook gewoon tijd voor wat anders. Niet gezond voor een organisatie. Ben benieuwd wanneer Koevermans opstapt.
We zullen dit seizoen echt een AD en een TD moeten aantrekken. Eigenlijk ongekend dat we al zo lang zonder zitten.
  maandag 23 september 2019 @ 12:58:35 #87
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_189084095
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat had toch iets met rente te maken toen, dat hij fors rekende voor de leningen die hij gedaan had?
Die 12% lening toch?
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 23 september 2019 @ 13:02:08 #88
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_189084129
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik blijf het ook een beetje apart vinden dat die GKL ooit met pek en veren het Maasgebouw is uitgejaagd en nu dezelfde groeperingen roepen om zijn terugkeer of hem weer in de armen sluiten.
Opvallend inderdaad. Al was het natuurlijk wel een markant figuur, sneu dat hij met pek en veren de Kuip uit is gejaagd.
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 23 september 2019 @ 13:10:40 #89
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_189084211
quote:
11s.gif Op maandag 23 september 2019 12:03 schreef BB-King het volgende:
Valt me eigenlijk nog mee dat we maar 4 punten achterstand op Ajax en PSV hebben.

Oftewel, het gaat niet goed op het moment maar we doen nog wel mee.
Ongeslagen Baby
pi_189084273
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik blijf het ook een beetje apart vinden dat die GKL ooit met pek en veren het Maasgebouw is uitgejaagd en nu dezelfde groeperingen roepen om zijn terugkeer of hem weer in de armen sluiten.
Ook onder de GKL was het middelmaat hoor. Het is niet dat Feyenoord er tussen 1992 en 2006 (Los van twee leuke pieken) er heel veel meer van bakte dan nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2019 13:18:00 ]
pi_189084288
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Eens hoor. Maar het is al tientallen jaren niet best. De GKL was ooit goed bezig, maar de afloop is bekend.
Gezeik is eigenlijk al zolang ik me kan herinneren aan de gang. Daarom snap ik het scepticisme van zo'n onlogisch ook wel. Elk nieuwe seizoen worden we weer met dezelfde problemen geconfronteerd die uiteindelijk allemaal direct te herleiden zijn naar slecht beleid en verkeerde keuzes.

Waar ik me verder allang bij neergelegd heb, maar ergens is het wel bizar jammer want qua potentie en (sponsor)achterban doet Feyenoord natuurlijk helemaal niets achter voor die andere 2 clubs.

Zolang je niet resoluut er met de bezem doorheen gaat en met oude patronen breekt zal je voor eeuwig gedoemd zijn tot een plekje ergens in de marge ruim achter PSV en Ajax.
Al heb ik verder ook geen idee hoe of wat je dat nog zou moeten concretiseren. Die hele zwakzinnigheid en het terugkerende wanbeleid lijken een beetje om de club heen te hangen, als een niet al te slim jongetje dat steeds maar weer gepest wordt op school omdat hij weigert zich te conformeren aan de realiteit van het leven.
blablablabla
  maandag 23 september 2019 @ 13:19:19 #92
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189084302
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ook onder de GKL was het middelmaat hoor. Het is niet dat Feyenoord er tussen 1992 en 2006 (Los van twee leuke pieken) er heel veel meer van bakte dan nu.
:D
Geregeld Europees succes, achterstand op Ajax en PSV veel kleiner, 10x betere voetballers.
We have always been at war with Eastasia.
pi_189084338
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Gezeik is eigenlijk al zolang ik me kan herinneren aan de gang. Daarom snap ik het scepticisme van zo'n onlogisch ook wel. Elk nieuwe seizoen worden we weer met dezelfde problemen geconfronteerd die uiteindelijk allemaal direct te herleiden zijn naar slecht beleid en verkeerde keuzes.

Waar ik me verder allang bij neergelegd heb, maar ergens is het wel bizar jammer want qua potentie en (sponsor)achterban doet Feyenoord natuurlijk helemaal niets achter voor die andere 2 clubs.

Zolang je niet resoluut er met de bezem doorheen gaat en met oude patronen breekt zal je voor eeuwig gedoemd zijn tot een plekje ergens in de marge ruim achter PSV en Ajax.
Al heb ik verder ook geen idee hoe of wat je dat nog zou moeten concretiseren. De zwakzinnigheid en wanbeleid lijkt een beetje om de club heen te hangen, als een niet al te slim jongetje dat steeds maar weer gepest wordt op school omdat hij weigert zich te conformeren aan de realiteit van het leven.
Het hele kernwoord in 40 jaar slecht bestuur bij Feyenoord is transferbeleid. Ga nou eens terug naar de kern. Zoals gisteren gezegd:

1. Structureel te veel inzetten op oude (voormalige) spelers die niets meer opleveren.
2. Slecht aankopen, zelden tot nooit een echt tropische verrassing die je voor veel miljoenen kunt verkopen.
3. Slechte verkopen, heel vaak verkopen op het verkeerde moment en op de juiste momenten niet doorselecteren. (Jörgensen als meest recente voorbeeld.)

Als je die drie punten op orde hebt kun je als club (net als AZ nu) tientallen miljoenen meer aan transfers binnen hengelen en serieus meedoen. Zelfs zo’n nieuwe Kuip zet nauwelijks zoden aan de dijk.
pi_189084363
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]

:D
Geregeld Europees succes, achterstand op Ajax en PSV veel kleiner, 10x betere voetballers.
Door (ruim) boven zijn stand te leven ja. Zo werd Twente ook ooit kampioen.
blablablabla
  maandag 23 september 2019 @ 13:25:37 #95
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189084373
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Door (ruim) boven zijn stand te leven ja. Zo werd Twente ook ooit kampioen.
Ja, dat klopt, maar het was geen 'middelmaat' zoals GA stelde.
We have always been at war with Eastasia.
pi_189084382
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]

:D
Geregeld Europees succes, achterstand op Ajax en PSV veel kleiner, 10x betere voetballers.
Dat viel heel erg mee. De titels in 1993 en 1999 werden behaald in jaren dat Ajax en PSV niet thuisgaven (kijk de puntenaantallen maar na) en de UEFA Cup was echt een van de grootste wonderen in de voetbalhistorie.

In de andere seizoenen tussen 1992 en 2006 deed Feyenoord eigenlijk nooit mee om de titel. Of kun jij mij een seizoen noemen? Misschien 1994 en 1997, in die jaren zaten ze er nog het dichtst bij. (Maar desalniettemin nog steeds een ruime achterstand op Ajax en PSV.)

Verder was het ook vaak gewoon plek 3.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2019 13:26:42 ]
pi_189084398
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Gezeik is eigenlijk al zolang ik me kan herinneren aan de gang. Daarom snap ik het scepticisme van zo'n onlogisch ook wel. Elk nieuwe seizoen worden we weer met dezelfde problemen geconfronteerd die uiteindelijk allemaal direct te herleiden zijn naar slecht beleid en verkeerde keuzes.

Waar ik me verder allang bij neergelegd heb, maar ergens is het wel bizar jammer want qua potentie en (sponsor)achterban doet Feyenoord natuurlijk helemaal niets achter voor die andere 2 clubs.

Zolang je niet resoluut er met de bezem doorheen gaat en met oude patronen breekt zal je voor eeuwig gedoemd zijn tot een plekje ergens in de marge ruim achter PSV en Ajax.
Al heb ik verder ook geen idee hoe of wat je dat nog zou moeten concretiseren. Die hele zwakzinnigheid en het terugkerende wanbeleid lijken een beetje om de club heen te hangen, als een niet al te slim jongetje dat steeds maar weer gepest wordt op school omdat hij weigert zich te conformeren aan de realiteit van het leven.
Yep..ergens is het verkeerd gegaan al heel lang geleden en nooit meer echt goedgekomen. Af en toe een sporadisch succes en dat is het. Feyenoord supporter ben je niet voor de prijzen heb ik altijd gehoord en dat klopt wel. Maar het blijft zonde dat de potentie die in onze club zit er zo weinig uitkomt.
pi_189084404
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het hele kernwoord in 40 jaar slecht bestuur bij Feyenoord is transferbeleid. Ga nou eens terug naar de kern. Zoals gisteren gezegd:

1. Structureel te veel inzetten op oude (voormalige) spelers die niets meer opleveren.
2. Slecht aankopen, zelden tot nooit een echt tropische verrassing die je voor veel miljoenen kunt verkopen.
3. Slechte verkopen, heel vaak verkopen op het verkeerde moment en op de juiste momenten niet doorselecteren. (Jörgensen als meest recente voorbeeld.)

Als je die drie punten op orde hebt kun je als club (net als AZ nu) tientallen miljoenen meer aan transfers binnen hengelen en serieus meedoen. Zelfs zo’n nieuwe Kuip zet nauwelijks zoden aan de dijk.
Scouting is al jarenlang dramatisch, komt amper iets nuttigs uit voort terwijl er wel miljoenen ingepompt worden. Het is echt te hopen dat die Senesi een schot in de roos is, maar het zal waarschijnlijk ook niemand verbazen als het uiteindelijk weer een Magallannetje blijkt te zijn.
blablablabla
pi_189084416
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:25 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ja, dat klopt, maar het was geen 'middelmaat' zoals GA stelde.
1994-1995, 1995-1996, 1997-1998, 1999-2000 en 2004-2005 waren dramatische seizoenen met net als nu tientallen verspeelde punten in uitwedstrijden en waardeloos spel. In de kampioensjaren 1993 en 1999 werd met 5-0 en 6-0 van Ajax verloren.

Europees gezien werd er los van de UEFA Cup toch ook zelden wat gepresteerd?
  maandag 23 september 2019 @ 13:30:56 #100
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189084420
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ook onder de GKL was het middelmaat hoor. Het is niet dat Feyenoord er tussen 1992 en 2006 (Los van twee leuke pieken) er heel veel meer van bakte dan nu.
Huh?

Heb jij ooit weleens iets positiefs over Feyenoord kunnen zeggen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')