Zo klinkt je als een religieus mens.quote:Op zondag 22 september 2019 20:25 schreef Fok-it het volgende:
Mensen zonder grens kan ik niet serieus nemen
Morbide obese zeehonden lafjes aanschuiven zodat je kan zeggen dat je in ieder geval nog geneukt hebt kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 22 september 2019 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo klinkt je als een religieus mens.
Geen fan dus van de Democraten.quote:Op zondag 22 september 2019 20:25 schreef Fok-it het volgende:
Mensen zonder grens kan ik niet serieus nemen
Mooie manier om te zeggen dat je niet zomaar je piemel in elke vrouw steekt.quote:Op zondag 22 september 2019 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morbide obese zeehonden lafjes aanschuiven zodat je kan zeggen dat je in ieder geval nog geneukt hebt kan ik niet serieus nemen.
Zo beter?
Hou niet van hutspotquote:
Jezus tiefus christus naatje. Ik weet dat je autisme hebt, maar kom opquote:Op zondag 22 september 2019 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
want de enige manier waarop je zoiets kan vieren is hutspot?
Ik heb 4oktober al een feestje. En ik.ben oud dus twee avonden achter elkaar feesten is een beetje veel.quote:
Vier je dierendag zo uitbundig dan?quote:Op zondag 22 september 2019 21:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb 4oktober al een feestje. En ik.ben oud dus twee avonden achter elkaar feesten is een beetje veel.
ik doorzag dit heus wel hoorquote:Op zondag 22 september 2019 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus tiefus christus naatje. Ik weet dat je autisme hebt, maar kom op
Hij gaat een BBQ gevenquote:Op zondag 22 september 2019 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vier je dierendag zo uitbundig dan?
Oef. Als je daar een public event op Facebook van zou maken: BBQ op Dierendag en je nodigt wat extreme Twitter-veganisten uit. Dat gaat leuk wordenquote:
quote:Op zondag 22 september 2019 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oef. Als je daar een public event op Facebook van zou maken: BBQ op Dierendag en je nodigt wat extreme Twitter-veganisten uit. Dat gaat leuk worden
Ik heb de koning van Spanje altijd geëerd hoorquote:Op zondag 22 september 2019 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat we de Spanjaarden haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |