abonnement Unibet Coolblue
pi_189081930
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 08:58 schreef Fargo het volgende:

[..]

Bang zijn om in het mes te lopen (en daardoor je tactisch plan aanpassen aan gevaarlijke tegenstander) is wel heel wat anders om voetballen om niet te verliezen.
Nou, dat is eigenlijk gewoon hetzelfde.
pi_189081936
quote:
19s.gif Op maandag 23 september 2019 09:23 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ging gelijk op en 1-1 ben ik gewoon tevreden mee. Maar dat Ajax werd uitgefloten omdat ze het wilden uitspelen de laatste 15 minuten is wel kansloos natuurlijk aangezien psv geen enkel aanstalten heeft gemaakt om ook maar enigszins van eigen helft te komen.
Klopt ook weer. 1-1 is voor Ajax uit bij PSV een prima resultaat, dan hoef je in de competitie ook niet vol druk te gaan zetten in de slotfase tegen een ploeg als PSV.

Wel vies jaloers dat Ihattaren bij PSV speelt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 23 september 2019 @ 09:27:11 #153
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189081945
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2019 09:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klopt ook weer. 1-1 is voor Ajax uit bij PSV een prima resultaat, dan hoef je in de competitie ook niet vol druk te gaan zetten in de slotfase tegen een ploeg als PSV.

Wel vies jaloers dat Ihattaren bij PSV speelt.
ihatteren zou bij ons basis staan met Martinez en Donny verwacht ik, heerlijke speler. Verder is het allemaal erg pover, Malen moet wel fit blijven voor de spanning in de competitie.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189081969
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 08:59 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik denk niet dat daar Ajax supporter voor hoeft te zijn ;). Misschien komt het ook door het verwachtingspatroon vooraf. Ik had persoonlijk toch wel het idee dat PSV een flinke score zou kunnen neerzetten. Maar al met al kwam daar niet erg veel van terecht en vond ik nog dat PSV blij mocht zijn dat ze niet met pakweg 0-2 te rust in moesten. Letterlijk bijna alle statistieken zijn ook in het voordeel van Ajax. Over 90 minuten was er maar één team dat echt wat wilde maken van dit duel en dat was niet PSV.
Beide teams speelden met de linies naar achter. Bij PSV is dat gebruikelijk, want dat is hun spel: vanuit de omschakeling met snelle aanvallers gebruikmaken van de ruimte die de tegenstander weggeeft.

Bij ajax is dat niet het normale spel. Daarom is de uitkomst (weinig spectakel, weinig doelpunten, gelijkspel) ook niet zo raar.

Ajax loopt de bal naar elkaar te spelen en krijgt daarvoor ruimte omdat PSV ingezakt staat. Dat doet het geweldig in de statistieken, maar je koopt er niets voor.

Terwijl ik zou zeggen dat Ajax een uitgelezen kans had om in Eindhoven te winnen, want geef volgas en je buit het voordeel uit van dat je twee keer zoveel dagen rust hebt gehad sinds de laatste wedstrijd. Maar nee, Onana was al aan het tijdrekken vanaf het begin van de wedstrijd.

Raar wel.

Als ajax we volgas was gegaan had de wedstrijd een winnaar gekend. En wellicht zelfs ajax. Maar goed, daar hebben ze duidelijk niet voor gekozen.

Aan het eind van het jaar weet je of het verstandig was, of misschien ook geen reet uit heeft gemaakt.
  maandag 23 september 2019 @ 09:37:05 #155
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189082023
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Beide teams speelden met de linies naar achter. Bij PSV is dat gebruikelijk, want dat is hun spel: vanuit de omschakeling met snelle aanvallers gebruikmaken van de ruimte die de tegenstander weggeeft.

Bij ajax is dat niet het normale spel. Daarom is de uitkomst (weinig spectakel, weinig doelpunten, gelijkspel) ook niet zo raar.

Ajax loopt de bal naar elkaar te spelen en krijgt daarvoor ruimte omdat PSV ingezakt staat. Dat doet het geweldig in de statistieken, maar je koopt er niets voor.

Terwijl ik zou zeggen dat Ajax een uitgelezen kans had om in Eindhoven te winnen, want geef volgas en je buit het voordeel uit van dat je twee keer zoveel dagen rust hebt gehad sinds de laatste wedstrijd. Maar nee, Onana was al aan het tijdrekken vanaf het begin van de wedstrijd.

Raar wel.

Als ajax we volgas was gegaan had de wedstrijd een winnaar gekend. En wellicht zelfs ajax. Maar goed, daar hebben ze duidelijk niet voor gekozen.

Aan het eind van het jaar weet je of het verstandig was, of misschien ook geen reet uit heeft gemaakt.
een gelijkspel lijkt mij ook een kleine winst voor Ajax, vol gas geven heeft ze twee 3-0 verlies partijen opgeleverd. Dit was gewoon tactisch slim van TH, maar inderdaad minder leuk voor de neutrale kijker
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 23 september 2019 @ 09:41:51 #156
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_189082071
quote:
99s.gif Op maandag 23 september 2019 06:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Pi air, rafela en dikke theo aan tafel

De horror
Boemboem Theet _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_189082106
quote:
Man man, hiermee maak je het punt dat hij niet serieus te nemen is alleen maar sterker
  maandag 23 september 2019 @ 09:49:33 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189082128
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Beide teams speelden met de linies naar achter. Bij PSV is dat gebruikelijk, want dat is hun spel: vanuit de omschakeling met snelle aanvallers gebruikmaken van de ruimte die de tegenstander weggeeft.

Bij ajax is dat niet het normale spel. Daarom is de uitkomst (weinig spectakel, weinig doelpunten, gelijkspel) ook niet zo raar.

Ajax loopt de bal naar elkaar te spelen en krijgt daarvoor ruimte omdat PSV ingezakt staat. Dat doet het geweldig in de statistieken, maar je koopt er niets voor.

Terwijl ik zou zeggen dat Ajax een uitgelezen kans had om in Eindhoven te winnen, want geef volgas en je buit het voordeel uit van dat je twee keer zoveel dagen rust hebt gehad sinds de laatste wedstrijd. Maar nee, Onana was al aan het tijdrekken vanaf het begin van de wedstrijd.

Raar wel.

Als ajax we volgas was gegaan had de wedstrijd een winnaar gekend. En wellicht zelfs ajax. Maar goed, daar hebben ze duidelijk niet voor gekozen.

Aan het eind van het jaar weet je of het verstandig was, of misschien ook geen reet uit heeft gemaakt.
wat een onzin allemaal, Ajax speelde gewoon vanuit de controle, bedoel zoveel geluk als tegen Lille heb je geen 2 keer in een week maar ondanks dat de meeste kansen gecreëerd en dus de meeste aanspraak op een overwinning.
Kan er prima mee leven verder hoor dat gelijkspel maar het is natuurlijk niet de plicht van Ajax om PSV in hun kracht te laten komen.
pi_189082136
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, dat is eigenlijk gewoon hetzelfde.
Dan verschillen we daarover van mening.
  maandag 23 september 2019 @ 09:53:19 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189082160
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:51 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dan verschillen we daarover van mening.
het is wat Blind zei na afloop "Misschien denken ze in Eindhoven iets anders over voetbal dan wij"
pi_189082194
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 21:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

controle zegt zoveel dat PSV nauwelijks wat gecreëerd heeft
Volgens mij snap je de insteek van het spelletje dan niet helemaal. Stel jij hebt 'controle' (wat dat dan ook moge zijn) en je geeft toch 2/3 100% kansen weg en je verliest daardoor of speelt gelijk; wat is het woord controle dan waard? Ik vind het woord controle zo'n modewoord veel gebruikt door Cruijff adapten als Guardiola en F. de Boer.

Als Ajax gisteren de controle had dan had PSV toch niet zo'n goed velddoelpunt kunnen maken? Of miste de controle op dat moment even?

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 08:34 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Toch wel bijzonder dat Sevilla dit van te voren niet heeft kunnen beoordelen.
Ik snap Sevilla ook niet echt. Gisteren toevallig de hele match gezien en hij doet het echt gewoon aardig. Wint nog relatief veel duels van o.a. Ramos en Varane, maar de vraag is of Sevilla dit spel wil spelen; ik zou zeggen van niet.

quote:
19s.gif Op maandag 23 september 2019 08:46 schreef mokkiemok het volgende:
wat als Malen een paar wedstrijden niet kan spelen?

Overigens mogen jullie erg blij zijn met Ihatteren, heerlijke speler dat.
Wat als Ziyech z'n poot breekt? Zo heeft elke ploeg wel een sterkhouder. Want Promes en Tadic t.a.v. Ziyech is ook een klasse minder.
  maandag 23 september 2019 @ 09:59:19 #162
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189082218
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Volgens mij snap je de insteek van het spelletje dan niet helemaal. Stel jij hebt 'controle' (wat dat dan ook moge zijn) en je geeft toch 2/3 100% kansen weg en je verliest daardoor of speelt gelijk; wat is het woord controle dan waard? Ik vind het woord controle zo'n modewoord veel gebruikt door Cruijff adapten als Guardiola en F. de Boer.

Als Ajax gisteren de controle had dan had PSV toch niet zo'n goed velddoelpunt kunnen maken? Of miste de controle op dat moment even?
[..]

Ik snap Sevilla ook niet echt. Gisteren toevallig de hele match gezien en hij doet het echt gewoon aardig. Wint nog relatief veel duels van o.a. Ramos en Varane, maar de vraag is of Sevilla dit spel wil spelen; ik zou zeggen van niet.
[..]

Wat als Ziyech z'n poot breekt? Zo heeft elke ploeg wel een sterkhouder. Want Promes en Tadic t.a.v. Ziyech is ook een klasse minder.
de afhankelijkheid van Ziyech is echt niet zo sterk Als die van Malen hoor.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 23 september 2019 @ 10:01:44 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189082230
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Volgens mij snap je de insteek van het spelletje dan niet helemaal. Stel jij hebt 'controle' (wat dat dan ook moge zijn) en je geeft toch 2/3 100% kansen weg en je verliest daardoor of speelt gelijk; wat is het woord controle dan waard? Ik vind het woord controle zo'n modewoord veel gebruikt door Cruijff adapten als Guardiola en F. de Boer.

Als Ajax gisteren de controle had dan had PSV toch niet zo'n goed velddoelpunt kunnen maken? Of miste de controle op dat moment even?
[..]

Ik snap Sevilla ook niet echt. Gisteren toevallig de hele match gezien en hij doet het echt gewoon aardig. Wint nog relatief veel duels van o.a. Ramos en Varane, maar de vraag is of Sevilla dit spel wil spelen; ik zou zeggen van niet.
[..]

Wat als Ziyech z'n poot breekt? Zo heeft elke ploeg wel een sterkhouder. Want Promes en Tadic t.a.v. Ziyech is ook een klasse minder.
je maakt er maar weer wat van, dat klopt ja als de controle weg is dan kan je een kans tegen krijgen, als die er dan ook nog meteen invliegt is dat dubbel pech. Dan moet je even gaan tellen hoeveel kansen PSV heeft gehad en hoeveel Ajax er heeft gehad.
  maandag 23 september 2019 @ 10:03:40 #164
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189082248
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

je maakt er maar weer wat van, dat klopt ja als de controle weg is dan kan je een kans tegen krijgen, als die er dan ook nog meteen invliegt is dat dubbel pech. Dan moet je even gaan tellen hoeveel kansen PSV heeft gehad en hoeveel Ajax er heeft gehad.
voor objectiviteit ben je bij nick niet aan het juiste adres. zat andere hier die dat wel kunnen overigens.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 23 september 2019 @ 10:14:35 #165
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_189082341
quote:
19s.gif Op maandag 23 september 2019 09:59 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

de afhankelijkheid van Ziyech is echt niet zo sterk Als die van Malen hoor.
Valt wel mee. Ik denk dat PSV voldoende aanvallende opties en kwaliteit in de aanval heeft om dat gemis op te vangen. Met Mitro in de spits kunnen we ook prima voor de dag komen. Als Ihattaren wegvalt, dat gaan we merken (wat ook al gebeurd is in wedstrijden dat hij werd gewisseld).
  maandag 23 september 2019 @ 10:24:53 #166
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189082430
quote:
19s.gif Op maandag 23 september 2019 10:03 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

voor objectiviteit ben je bij nick niet aan het juiste adres. zat andere hier die dat wel kunnen overigens.
‘Mijn mening is waar, dus ik ben objectief.’ Aldus, een Ajax supporter.
  maandag 23 september 2019 @ 10:27:12 #167
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189082459
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:24 schreef fetX het volgende:

[..]

‘Mijn mening is waar, dus ik ben objectief.’ Aldus, een Ajax supporter.
dat slaat nergens op, in ieder geval niet op mij.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 23 september 2019 @ 10:33:09 #168
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189082505
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:24 schreef fetX het volgende:

[..]

‘Mijn mening is waar, dus ik ben objectief.’ Aldus, een Ajax supporter.
wat vond jij als neutrale kijker, of heb je gewoon van het mooie weer genoten?
  maandag 23 september 2019 @ 10:34:56 #169
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189082531
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat vond jij als neutrale kijker, of heb je gewoon van het mooie weer genoten?
FetX en Nick waren de twee keurige meneren die met volle overgaven hun middenvinger aan het opsteken waren.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189082533
quote:
19s.gif Op maandag 23 september 2019 10:03 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

voor objectiviteit ben je bij nick niet aan het juiste adres. zat andere hier die dat wel kunnen overigens.
Aldus mokkiemok en Tarado van kamp Ajax. Oke.
pi_189082540
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat vond jij als neutrale kijker, of heb je gewoon van het mooie weer genoten?
Ik vond Ajax de betere, maar vond het vooral een slechte wedstrijd van beide kanten.
  maandag 23 september 2019 @ 10:36:21 #172
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189082551
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik vond Ajax de betere, maar vond het vooral een slechte wedstrijd van beide kanten.
exact dit dus, al was Ajax niet overduidelijk beter hoor.
beide hadden kunnen winnen of verliezen, al had ajax wat meer kansen om dit ook te doen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 23 september 2019 @ 10:36:50 #173
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189082556
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:35 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Aldus mokkiemok en Tarado van kamp Ajax. Oke.
ik probeer altijd wel objectief te blijven ja.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 23 september 2019 @ 10:38:39 #174
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189082579
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat vond jij als neutrale kijker, of heb je gewoon van het mooie weer genoten?
Ik vond Ajax wel wat beter, maar over het algemeen echt een matige pot. Van beide kanten. Voorzichtigheid troef.
pi_189082586
quote:
19s.gif Op maandag 23 september 2019 09:23 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ging gelijk op en 1-1 ben ik gewoon tevreden mee. Maar dat Ajax werd uitgefloten omdat ze het wilden uitspelen de laatste 15 minuten is wel kansloos natuurlijk aangezien psv geen enkel aanstalten heeft gemaakt om ook maar enigszins van eigen helft te komen.
Dat uitfluiten had er natuurlijk ook mee te maken dat het publiek na de 1-1 de hoop had op meer, Ajax ging toen temporiseren, helemaal de laatste minuten om niet nog tegen een vlijmscherpe counter van PSV aan te lopen. Dat vonden de toeschouwers natuurlijk een beetje jammer.

quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 09:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Mwoah, het lag allemaal niet zo heel gek uit elkaar. Ajax heeft PSV zeker niet van het veld gespeeld.
Dat geef ik dan ook nergens aan. Maar Ajax was wel de ploeg die het initiatief nam.

quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 10:14 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Valt wel mee. Ik denk dat PSV voldoende aanvallende opties en kwaliteit in de aanval heeft om dat gemis op te vangen. Met Mitro in de spits kunnen we ook prima voor de dag komen. Als Ihattaren wegvalt, dat gaan we merken (wat ook al gebeurd is in wedstrijden dat hij werd gewisseld).
Dit inderdaad. Laten we ook nu niet ineens gaan doen alsof Malen nu al een absolute topspits is. Hij steekt op dit moment in prima vorm en dat is mooi om te zien, maar ik acht hem nog altijd prima te vervangen. Ihattaren is een ander verhaal, die is nu al nagenoeg onmisbaar voor dit PSV.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')