ja die bril dusquote:Op zondag 22 september 2019 21:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze hebben allebei prima kansen gehad om die wedstrijd winnend af te sluiten. Dus gelijkspel is in principe een uitslag waar beiden wel tevreden mee kunnen zijn.
 er is geen moment in de wedstrijd geweest dat PSV dit had kunnen winnen, komen goed weg met een gelijkspel.
  er is geen moment in de wedstrijd geweest dat PSV dit had kunnen winnen, komen goed weg met een gelijkspel. 

Huh? Wie de bovenliggende partij was is dan nog een andere discussie, maar als Bruma die bal gewoon intikt dan zag de zaak er toch heel anders uit? Je doet nu net alsof PSV 90 minuten lang achter Ajax aangelopen heeftquote:Op zondag 22 september 2019 21:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die bril duser is geen moment in de wedstrijd geweest dat PSV dit had kunnen winnen, komen goed weg met een gelijkspel.
maar uiteindelijk prima voor Ajax gezien de resultaten in het verleden

Na de 80e minuut hadden zowel Ajax als PSV nog kansen voor de winnende. PSV had nog een corner en een schot op goal, Ajax een redelijk behoorlijke countermogelijkheid en een schot op goal.quote:Op zondag 22 september 2019 21:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die bril duser is geen moment in de wedstrijd geweest dat PSV dit had kunnen winnen, komen goed weg met een gelijkspel.
maar uiteindelijk prima voor Ajax gezien de resultaten in het verleden

ik vond Ajax niet geweldig eerlijk gezegd maar de controle was er wel, dus dat er voor PSV ooit iets meer in zat dan dit, nee dusquote:Op zondag 22 september 2019 21:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Huh? Wie de bovenliggende partij was is dan nog een andere discussie, maar als Bruma die bal gewoon intikt dan zag de zaak er toch heel anders uit? Je doet nu net alsof PSV 90 minuten lang achter Ajax aangelopen heeft

niet met je eens dus, maar verder prima hoorquote:Op zondag 22 september 2019 21:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na de 80e minuut hadden zowel Ajax als PSV nog kansen voor de winnende. PSV had nog een corner en een schot op goal, Ajax een redelijk behoorlijke countermogelijkheid en een schot op goal.
Tja, dan kun je ouwehoeren over een zonnebril, maar beide teams hadden nog wel wat kansjes om winnend van het veld te stappen.

Fuck controle. Wat zegt dat nou? Feit is dat je 1 goal weggeeft en dat PSV 1 100% kans mist. Of je voor de rest 30, 50 of 80 % balbezit hebt vindt ten Hag alleen relevant naar het schijnt.quote:Op zondag 22 september 2019 21:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond Ajax niet geweldig eerlijk gezegd maar de controle was er wel, dus dat er voor PSV ooit iets meer in zat dan dit, nee dus

Dus in de 80e minuut zijn er aan beide kanten nog een aantal kansen in de vorm van een corner, schoten op goal en een counter. En als ik dan zeg dat beide teams best winnend van het veld hadden kunnen stappen zat er volgens jou voor PSV nooit iets meer in dan dit gelijkspel?quote:Op zondag 22 september 2019 21:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet met je eens dus, maar verder prima hoor

controle zegt zoveel dat PSV nauwelijks wat gecreëerd heeftquote:Op zondag 22 september 2019 21:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Fuck controle. Wat zegt dat nou? Feit is dat je 1 goal weggeeft en dat PSV 1 100% kans mist. Of je voor de rest 30, 50 of 80 % balbezit hebt vindt ten Hag alleen relevant naar het schijnt.

als jij maar blijft volhouden dat PSV meer verdiend heeft dan dit gelijkspel zal ik maar volhouden dat je die zonnebril af moet zetten.quote:Op zondag 22 september 2019 21:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus in de 80e minuut zijn er aan beide kanten nog een aantal kansen in de vorm van een corner, schoten op goal en een counter. En als ik dan zeg dat beide teams best winnend van het veld hadden kunnen stappen zat er volgens jou voor PSV nooit iets meer in dan dit gelijkspel?
Duidelijk tijd dat ik mijn clubbril ga afzetten.

quote:Op zondag 22 september 2019 21:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze hebben allebei prima kansen gehad om die wedstrijd winnend af te sluiten. Dus gelijkspel is in principe een uitslag waar beiden wel tevreden mee kunnen zijn.
Zo lang jij blijft doen alsof ik ergens het woord 'verdienen' gebruik gaat heel je discussie mank.quote:Op zondag 22 september 2019 21:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij maar blijft volhouden dat PSV meer verdiend heeft dan dit gelijkspel zal ik maar volhouden dat je die zonnebril af moet zetten.
Ik heb zelden zo'n rustige PSV - Ajax meegemaakt

Gelijkspel was voor beiden volledig terecht. Je kan moeilijk beweren dat Ajax PSV hier heeft weggetikt.quote:Op zondag 22 september 2019 21:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij maar blijft volhouden dat PSV meer verdiend heeft dan dit gelijkspel zal ik maar volhouden dat je die zonnebril af moet zetten.
Ik heb zelden zo'n rustige PSV - Ajax meegemaakt

ik weet niet hoe vaak Frank gewonnen heeft in Eindhoven maar dat is ook niet zo relevant, feit blijft dat PSV geen enkele aanspraak op een overwinning heeft gehad vandaag en Ajax welquote:Op zondag 22 september 2019 21:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gelijkspel was voor beiden volledig terecht. Je kan moeilijk beweren dat Ajax PSV hier heeft weggetikt.
Ajax controleerde de wedstrijd wel. Maar dat was onder Frank ook.

Blijven herhalen, dan ga je het echt geloven.quote:Op zondag 22 september 2019 22:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet hoe vaak Frank gewonnen heeft in Eindhoven maar dat is ook niet zo relevant, feit blijft dat PSV geen enkele aanspraak op een overwinning heeft gehad vandaag en Ajax wel

uiteraard, als jij een ander mening hebt prima, maar ik hou het voorlopig bij de mijnequote:Op zondag 22 september 2019 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blijven herhalen, dan ga je het echt geloven.

Man, ajax begon vanaf minuut 1 al met tijdrekken. Ze speelden ook vrij lafjes, duidelijk bang voor de snelheid van PSV voorin.quote:Op zondag 22 september 2019 22:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet hoe vaak Frank gewonnen heeft in Eindhoven maar dat is ook niet zo relevant, feit blijft dat PSV geen enkele aanspraak op een overwinning heeft gehad vandaag en Ajax wel

ok nu ligt het weer aan mij, wat een onzinquote:Op zondag 22 september 2019 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Tarado is een beetje gefrustreerd dat het 1-1 is geworden heb ik het idee. Raar.

Net zo min als Ajax*. Ik denk dat je een andere wedstrijd hebt gezien Tarado. Ging gelijk opquote:Op zondag 22 september 2019 22:05 schreef Tarado het volgende:
[..]

Ok johquote:Op zondag 22 september 2019 22:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Man, ajax begon vanaf minuut 1 al met tijdrekken. Ze speelden ook vrij lafjes, duidelijk bang voor de snelheid van PSV voorin.
Teams waren gelijkwaardig.

het zal welquote:Op zondag 22 september 2019 22:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Net zo min als Ajax*. Ik denk dat je een andere wedstrijd hebt gezien Tarado. Ging gelijk op

Apart figuur is dat idd.quote:Op zondag 22 september 2019 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Tarado is een beetje gefrustreerd dat het 1-1 is geworden heb ik het idee. Raar.

Nee, dat is alles behalve een feit als je nog een schot op goal hebt en een corner krijgt in de laatste tien minuten van de wedstrijd. Dan is het een feit dat je die wedstrijd mogelijk wint, ongeacht of het nou geflatteerd of verdiend is.quote:Op zondag 22 september 2019 22:05 schreef Tarado het volgende:
[..]

Ajax was wel degelijk beter, al verschilde het niet heel veelquote:Op zondag 22 september 2019 22:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Net zo min als Ajax*. Ik denk dat je een andere wedstrijd hebt gezien Tarado. Ging gelijk op

Ajax was niet beter. Ajax speelt meer vanuit controle en PSV meer vanuit omschakeling.quote:Op zondag 22 september 2019 22:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ajax was wel degelijk beter, al verschilde het niet heel veel

Laatste kwartier was idd dat ene punt niet in gevaar brengen.quote:Op zondag 22 september 2019 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax ging na de 1-1 ook alleen maar tijdrekken en rond tikken

Hm, als van Bommel dat doet in de laatste 5 minuten is de wereld te klein.quote:Op zondag 22 september 2019 22:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Laatste kwartier was idd die ene punt niet in gevaar brengen.

Zie het als een compliment voor PSV.quote:Op zondag 22 september 2019 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hm, als van Bommel dat doet in de laatste 5 minuten is de wereld te klein.

nee hoor trol niet, ik blijf gewoon bij m'n standpunt, PSV heeft geen seconde aanspraak gemaakt op de overwinning, Ajax welquote:Op zondag 22 september 2019 22:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat is alles behalve een feit als je nog een schot op goal hebt en een corner krijgt in de laatste tien minuten van de wedstrijd. Dan is het een feit dat je die wedstrijd mogelijk wint, ongeacht of het nou geflatteerd of verdiend is.
Ben je nou zo aan het trollen of snap je er vandaag echt geen reet van?

en jij bent normaalquote:Op zondag 22 september 2019 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Apart figuur is dat idd.
Ajax ging na de 1-1 ook alleen maar tijdrekken en rond tikken

Huh? Heb je een oude wedstrijd teruggekeken? Gelijkspel was verdiend, maar als PSV dan wel Ajax hem winnend had afgesloten had dat ook niet raar geweest. Teams waren gelijkwaardig aan elkaar.quote:Op zondag 22 september 2019 22:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor trol niet, ik blijf gewoon bij m'n standpunt, PSV heeft geen seconde aanspraak gemaakt op de overwinning, Ajax wel

eens worden we het hier nietquote:Op zondag 22 september 2019 22:29 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Huh? Heb je een oude wedstrijd teruggekeken? Gelijkspel was verdiend, maar als PSV dan wel Ajax hem winnend had afgesloten had dat ook niet raar geweest. Teams waren gelijkwaardig aan elkaar.
 , verder geen probleem hoor
 , verder geen probleem hoor

Is goed.quote:Op zondag 22 september 2019 22:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor trol niet, ik blijf gewoon bij m'n standpunt, PSV heeft geen seconde aanspraak gemaakt op de overwinning, Ajax wel

Hoop van harte dat hij voor Nederland kiest. Dan heb je voor de komende 15 jaar een fenomenale aanvallende middenvelder, buiten blessures etc. natuurlijk.quote:

Als je dat hier op zegt krijg je calimero plaatjes maar het is wel zo ja.quote:Op maandag 23 september 2019 00:01 schreef PSVCL het volgende:
Pierre van Hooijdonk zorgt voor verbijstering met sneer naar 'Ajax-supporter'
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=359731
Studio ajax

Neutrale kijkers slapen niet met een ajax muts opquote:Op zondag 22 september 2019 22:17 schreef Generationalpha het volgende:
Als neutrale kijker zeg ik dat PSV hier goed weg komt.

Pi air, rafela en dikke theo aan tafelquote:Op maandag 23 september 2019 00:01 schreef PSVCL het volgende:
Studio ajax

Ik denk dat je gewoon niet zoveel kijk erop hebt. In de Arena gaat PSV zelfs winnen op deze manier, omdat Ajax dan meer naar voren moet spelen.quote:Op zondag 22 september 2019 22:24 schreef Tarado het volgende:
[..]

Ik tel zes 100% kansen voor Ajax en twee voor PSV. Dat zegt genoeg denk ik.quote:Op maandag 23 september 2019 01:15 schreef FrankRicard het volgende:
Ik snap dat gezeik over "slechte wedstrijd" ook niet zo, prima genoten in het stadion en kan redelijk leven met een gelijkspel. Had vooraf ook meer goals verwacht, maar de verdediging stond aan beide kanten beter dan ik gedacht had. Ik had niet het idee dat er qua goede kansen een bovenliggende partij was en alleen in A'dam denken ze dat balbezit dan een tiebraker is.

Zoet MOTM?quote:Op maandag 23 september 2019 07:58 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Ik tel zes 100% kansen voor Ajax en twee voor PSV. Dat zegt genoeg denk ik.

Hij heeft gelijk. En dat is al jaren zo.quote:Op maandag 23 september 2019 00:01 schreef PSVCL het volgende:
Studio ajax

Dat jij niet kunt tellen?quote:Op maandag 23 september 2019 07:58 schreef sol1taire het volgende:
[..]

Luuk is dan ook gewoon een hele beperkte voetballer. Alleen maar goed, dan stopt Koeman tenminste met selecterenquote:Op maandag 23 september 2019 08:15 schreef Generationalpha het volgende:
Luuk bakt er ook weinig van in Sevilla.

Ook?quote:Op maandag 23 september 2019 08:15 schreef Generationalpha het volgende:
Luuk bakt er ook weinig van in Sevilla.

Ja, dat we jou vooral niet al te serieus moeten nemen.quote:Op maandag 23 september 2019 07:58 schreef sol1taire het volgende:
[..]

https://podcastluisteren.nl/pod/De-Derde-Helft-Eredivisiequote:Op maandag 23 september 2019 08:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat we jou vooral niet al te serieus moeten nemen.

En Frank de Boer.quote:Op zondag 22 september 2019 21:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Fuck controle. Wat zegt dat nou? Feit is dat je 1 goal weggeeft en dat PSV 1 100% kans mist. Of je voor de rest 30, 50 of 80 % balbezit hebt vindt ten Hag alleen relevant naar het schijnt.

Scoort niet. Nogal belangrijk voor een beperkte speler als Luuk.quote:Op maandag 23 september 2019 08:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ook?
Maar speelde gisteren best behoorlijk.

Toch wel bijzonder dat Sevilla dit van te voren niet heeft kunnen beoordelen.quote:Op maandag 23 september 2019 08:28 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Scoort niet. Nogal belangrijk voor een beperkte speler als Luuk.

Die laatste zin kun je gewoon niet menen?quote:Op maandag 23 september 2019 07:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon niet zoveel kijk erop hebt. In de Arena gaat PSV zelfs winnen op deze manier, omdat Ajax dan meer naar voren moet spelen.
Het was veelzeggend hoe Ajax bezig was met niet verliezen.

Ja een blinde gok. Eerder scoorde hij natuurlijk ook al niet in het buitenland.quote:Op maandag 23 september 2019 08:34 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat Sevilla dit van te voren niet heeft kunnen beoordelen.

I stand corrected. De meest neutrale analist en koning toto ineen.quote:Op maandag 23 september 2019 08:27 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
https://podcastluisteren.nl/pod/De-Derde-Helft-Eredivisie
Swart denkt er anders ook zo over

Klopt, Ajax was matig in het afronden en speelde over het geheel matig. En dan nog had er gewoon met 1-3 gewonnen moeten worden.quote:Op maandag 23 september 2019 08:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat jij niet kunt tellen?
Dat Ajax slecht in kansen afronden is?
Dat PSV effectief is.
Het kan zoveel zeggen.

Ajax speelde verder achteruit dan normaal en veel meer op de controle dan normaal.quote:Op maandag 23 september 2019 08:39 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die laatste zin kun je gewoon niet menen?
En dan een ander verwijten dat íe er weinig kijk op heeft.

Dan zetten we Mitroglou in de spits.quote:Op maandag 23 september 2019 08:46 schreef mokkiemok het volgende:
wat als Malen een paar wedstrijden niet kan spelen?
Overigens mogen jullie erg blij zijn met Ihatteren, heerlijke speler dat.

ik help je even.quote:Op maandag 23 september 2019 08:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ajax speelde verder achteruit dan normaal en veel meer op de controle dan normaal.
Ik heb IN HET STADION (daarom is mijn mening meer waard!!!1) geen moment het gevoel gehad dat ajax zou winnen. Ze begonnen sterk, maar eigenlijk was dat ook meer langdurig balbezit dan echt gevaarlijk.
Als ajax echt voor de winst had gespeeld waren ze verder naar voren gaan staan. En dan hadden ze kunnen winnen, maar net zo goed aan de andere kant overlopen kunnen worden met de snelheid van PSV voorin.
Lijkt mij dus een hele duidelijke tactische keuze van Ten Hag, die gewoon niet weer in de messen wilde lopen. En dat terwijl PSV slechts twee rustdagen had ipv 4 bij Ajax. Ik vind het dus best laf.
En ik verwacht dan ook een zege voor PSV in de arena, waar Ajax zo niet kan spelen.

hoe is het daar mee trouwens, die speelde donderdag toch ook niet?quote:Op maandag 23 september 2019 08:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan zetten we Mitroglou in de spits.

Bang zijn om in het mes te lopen (en daardoor je tactisch plan aanpassen aan gevaarlijke tegenstander) is wel heel wat anders om voetballen om niet te verliezen.quote:Op maandag 23 september 2019 08:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ajax speelde verder achteruit dan normaal en veel meer op de controle dan normaal.
Ik heb in het stadion geen moment het gevoel gehad dat ajax zou winnen. Ze begonnen sterk, maar eigenlijk was dat ook meer langdurig balbezit dan echt gevaarlijk.
Als ajax echt voor de winst had gespeeld waren ze verder naar voren gaan staan. En dan hadden ze kunnen winnen, maar net zo goed aan de andere kant overlopen kunnen worden met de snelheid van PSV voorin.
Lijkt mij dus een hele duidelijke tactische keuze van Ten Hag, die gewoon niet weer in de messen wilde lopen. En dat terwijl PSV slechts twee rustdagen had ipv 4 bij Ajax. Ik vind het dus best laf.
En ik verwacht dan ook een zege voor PSV in de arena, waar Ajax zo niet kan spelen.

Ik denk niet dat daar Ajax supporter voor hoeft te zijnquote:Op maandag 23 september 2019 08:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. En dat is al jaren zo.
Maar dan snap je ineens ook dat er hier ajax supporters zijn die dachten dat ajax beter was. Die hebben gewoon de samenvatting gekeken.
 . Misschien komt het ook door het verwachtingspatroon vooraf. Ik had persoonlijk toch wel het idee dat PSV een flinke score zou kunnen neerzetten. Maar al met al kwam daar niet erg veel van terecht en vond ik nog dat PSV blij mocht zijn dat ze niet met pakweg 0-2 te rust in moesten. Letterlijk bijna alle statistieken zijn ook in het voordeel van Ajax. Over 90 minuten was er maar één team dat echt wat wilde maken van dit duel en dat was niet PSV.
. Misschien komt het ook door het verwachtingspatroon vooraf. Ik had persoonlijk toch wel het idee dat PSV een flinke score zou kunnen neerzetten. Maar al met al kwam daar niet erg veel van terecht en vond ik nog dat PSV blij mocht zijn dat ze niet met pakweg 0-2 te rust in moesten. Letterlijk bijna alle statistieken zijn ook in het voordeel van Ajax. Over 90 minuten was er maar één team dat echt wat wilde maken van dit duel en dat was niet PSV. 

1-5 zou ik willen zeggen. PSV helemaal dronken getikt.quote:Op maandag 23 september 2019 08:50 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Klopt, Ajax was matig in het afronden en speelde over het geheel matig. En dan nog had er gewoon met 1-3 gewonnen moeten worden.

Mwoah, het lag allemaal niet zo heel gek uit elkaar. Ajax heeft PSV zeker niet van het veld gespeeld.quote:Op maandag 23 september 2019 08:59 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat daar Ajax supporter voor hoeft te zijn. Misschien komt het ook door het verwachtingspatroon vooraf. Ik had persoonlijk toch wel het idee dat PSV een flinke score zou kunnen neerzetten. Maar al met al kwam daar niet erg veel van terecht en vond ik nog dat PSV blij mocht zijn dat ze niet met pakweg 0-2 te rust in moesten. Letterlijk bijna alle statistieken zijn ook in het voordeel van Ajax. Over 90 minuten was er maar één team dat echt wat wilde maken van dit duel en dat was niet PSV.

ging gelijk op en 1-1 ben ik gewoon tevreden mee. Maar dat Ajax werd uitgefloten omdat ze het wilden uitspelen de laatste 15 minuten is wel kansloos natuurlijk aangezien psv geen enkel aanstalten heeft gemaakt om ook maar enigszins van eigen helft te komen.quote:Op maandag 23 september 2019 09:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mwoah, het lag allemaal niet zo heel gek uit elkaar. Ajax heeft PSV zeker niet van het veld gespeeld.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |