quote:Op zondag 22 september 2019 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Belachelijk dat ze in de slotfase genoegen nemen met 1-1. Thuis moet je altijd winnen.
Zelfs als dit zijn plafond is op zijn 17e is het echt een topper. Bizar.quote:Op zondag 22 september 2019 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ihatarren is wel een aardig spelertje.
Wel ff afwachten of ie zich kan blijven ontwikkelen of dat ie over twee jaar alleen bezig is met drugs en vrouwen.quote:Op zondag 22 september 2019 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ihatarren is wel een aardig spelertje.
Die actie waar hij Tagliafico dolde genoot ik zelfs vanquote:Op zondag 22 september 2019 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zelfs als dit zijn plafond is op zijn 17e is het echt een topper. Bizar.
Ik vond het gebitch tussen Tagliafico en Dumfries erg vermoeiend.quote:Op zondag 22 september 2019 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die actie waar hij Tagliafico dolde genoot ik zelfs van
Ik ben groot fan van Nico, maar hij gedroeg zich vandaag wel een beetje theatraal.quote:Op zondag 22 september 2019 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond het gebitch tussen Tagliafico en Dumfries erg vermoeiend.
Wat een onzin.je hebt maar 2 dagen rust gehad dan is dit het maximaal haalbare.quote:Op zondag 22 september 2019 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Belachelijk dat ze in de slotfase genoegen nemen met 1-1. Thuis moet je altijd winnen.
Ben het met je eens dat PSV van beide partijen het meest in zijn handjes mag knijpen bij dit gelijkspel.quote:Op zondag 22 september 2019 18:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat een onzin.je hebt maar 2 dagen rust gehad dan is dit het maximaal haalbare.
Want Ajax was de bovenliggende partij?quote:Op zondag 22 september 2019 18:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat PSV van beide partijen het meest in zijn handjes mag knijpen bij dit gelijkspel.
Gakpo gewoon als invaller laten, kan starten in de bekerwedstrijden. Komt nog te kort als basisspeler tegen dit soort ploegen.quote:Op zondag 22 september 2019 18:46 schreef Moustachio het volgende:
Rosario heb ik werkelijk niks goed zien doen. Ihattaren liep wel heerlijk te ballen. Jammer dat zijn inzet niet werd beloond met een goal. Gakpo viel erg lekker in. Toch wel een luxeprobleem voorin nu met zoveel kwaliteit.
Promessi had die eerste grote kans erin moeten leggen natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2019 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want Ajax was de bovenliggende partij?
Ja, dat klopt. Maar daarmee was Ajax geen bovenliggende partij.quote:Op zondag 22 september 2019 18:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Promessi had die eerste grote kans erin moeten leggen natuurlijk.
Denk gewoon een terecht uitslag,waren redelijk gelijkwaardig aan elkaar.quote:Op zondag 22 september 2019 18:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat PSV van beide partijen het meest in zijn handjes mag knijpen bij dit gelijkspel.
Echt bovenliggend niet nee, maar als iemand deze pot had kunnen winnen leek het me eerder Ajax. Dat zeg ik natuurlijk als volstrekt neutrale toeschouwer.quote:Op zondag 22 september 2019 18:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar daarmee was Ajax geen bovenliggende partij.
Die 4 tegen 2 counter van PSV na balverlies van Martinez had er bijvoorbeeld ook wel gewoon ingemoeten.quote:Op zondag 22 september 2019 18:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk gewoon een terecht uitslag,waren redelijk gelijkwaardig aan elkaar.
Och. als Makkelie bij de ingooi van PSV tegen ajax zegt "wissel maar" dan was vd Beek gekomen en Promes gegaan. Wat dan? Dat weet niemand. Alleen dat Promes niet gescoord zou hebben.quote:Op zondag 22 september 2019 18:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die 4 tegen 2 counter van PSV na balverlies van Martinez had er bijvoorbeeld ook wel gewoon ingemoeten.
Uitslag doet ook wel recht aan de wedstrijd. Maar ik denk toch dat er bij Ajax meer knaagt dan bij PSV.
Omdat je middenveld (muv Ihattaren) gewoon ondermaats is, is hopen op de counter wellicht het beste ja. Guti heeft een breukje in zijn hand, en is dus niet 100% fit.quote:Op zondag 22 september 2019 19:01 schreef Dejannn het volgende:
Ik blijf me toch afvragen waarom PSV niet wat meer gedurfder begint, Guti in de basis en ook zelf die bal in de ploeg willen hebben. Het is altijd weer blind hopen op de counters, en verder is er niet echt een concreet plan. Jammer. Ik denk ook dat met de bal in de ploeg zo'n jongen als Ihatarren, die al erg goed speelde, nog beter zijn stempel kan drukken.
Ja en Bruma die andere. Uw punt is?quote:Op zondag 22 september 2019 18:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Promessi had die eerste grote kans erin moeten leggen natuurlijk.
Mwah, speelt eindelijk weer eens goed.quote:Op zondag 22 september 2019 19:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Zoet had die bal toch wel weer mogen pakken?
Dat had Nostradanny natuurlijk voorzien.quote:Op zondag 22 september 2019 19:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och. als Makkelie bij de ingooi van PSV tegen ajax zegt "wissel maar" dan was vd Beek gekomen en Promes gegaan. Wat dan? Dat weet niemand. Alleen dat Promes niet gescoord zou hebben.
Ik vond hem slecht...maakte weer een grote fout.quote:Op zondag 22 september 2019 19:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mwah, speelt eindelijk weer eens goed.
Altijd weer die Makkeliequote:Op zondag 22 september 2019 19:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och. als Makkelie bij de ingooi van PSV tegen ajax zegt "wissel maar" dan was vd Beek gekomen en Promes gegaan. Wat dan? Dat weet niemand. Alleen dat Promes niet gescoord zou hebben.
Was echt een genot om naar te kijken inderdaadquote:
Geen paniek, PSV heeft gewoon een prima team gezien het budget.quote:
Bezig met een nieuw huurappartement?quote:Op zondag 22 september 2019 19:43 schreef Cherni het volgende:
In de Sun lees je dat ze Malen weer terug willen bij Arsenal. 50 milj. pond.
Wat een wereld.
https://www.toeslagenaanv(...)pp4OFZRoCSQUQAvD_BwE
Het zal wel onzin zijn maar toch, ze zullen hem wel blijven volgen.
Is het nog gelukt met die toeslag aanvragen?quote:Op zondag 22 september 2019 19:43 schreef Cherni het volgende:
Wat een wereld.
Ik ga het aanpassen. Verkeerde link.quote:Op zondag 22 september 2019 19:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bezig met een nieuw huurappartement?
Nou nou, zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op zondag 22 september 2019 19:40 schreef Longcat. het volgende:
Dus het is weer OPNIEUW gebeurd. We kunnen blessures de schuld geven, we kunnen vermoeidheid de schuld geven, we kunnen de inspanningen van Ajax prijzen, maar de waarheid is dat het gewoon niet genoeg is. Tactiek, vastberadenheid noem het maar op, het stinkt allemaal.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Mark van Bommel en de jongens, maar MASSALE versterkingen zijn hard nodig in het transferwindow. Anders ben ik niet erg optimistisch over dit seizoen, of over onze kansen in de Europa League. Niet hoe we nu spelen. Wat denk je, PSV Supporters? MvB #IN of #UIT?
Enkele nuttige links om de pijn te verdoven:
https://www.psvfanstore.nl/
https://twitter.com/PSV
https://www.instagram.com/jorrithendrix/?hl=en
https://forum.psv.nl/index.php
https://www.instagram.com/donyellmalen/?hl=nl
Gaat het goed met de huurtoeslag aanvraag?quote:Op zondag 22 september 2019 19:43 schreef Cherni het volgende:
Wat een wereld.
quote:Op zondag 22 september 2019 19:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Gaat het goed met de huurtoeslag aanvraag?
#Longcatoutquote:Op zondag 22 september 2019 19:40 schreef Longcat. het volgende:
Dus het is weer OPNIEUW gebeurd. We kunnen blessures de schuld geven, we kunnen vermoeidheid de schuld geven, we kunnen de inspanningen van Ajax prijzen, maar de waarheid is dat het gewoon niet genoeg is. Tactiek, vastberadenheid noem het maar op, het stinkt allemaal.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Mark van Bommel en de jongens, maar MASSALE versterkingen zijn hard nodig in het transferwindow. Anders ben ik niet erg optimistisch over dit seizoen, of over onze kansen in de Europa League. Niet hoe we nu spelen. Wat denk je, PSV Supporters? MvB #IN of #UIT?
Lol onder die paupergrens verdienenquote:Op zondag 22 september 2019 19:47 schreef Cherni het volgende:
[..]Link aangepast.
Het gaat niet goed met die aanvraag. Het schijnt dat ik er geen recht op heb vanwege een koophuis![]()
https://www.thesun.co.uk/(...)esign-donyell-malen/
quote:Op zondag 22 september 2019 19:43 schreef Cherni het volgende:
Wat een wereld.
Er gaat veel meer via Malen nu. Ben benieuwd naar de passmap van vandaag bijv.quote:Op zondag 22 september 2019 19:59 schreef SaferSephy het volgende:
Wat is er met Bergwijn aan de hand? Zuur omdat ie z'n 10 positie kwijt is? jongen is al een tijdje relatief onzichtbaar
Als dat je doel is in een thuiswedstrijd waar je de concurrent een tik uit kan delen...quote:: Malen: "Belangrijkste is dat je niet wilt verliezen"
Al jouw posts zitten zo bomvol hoop dat het bij PSV niet goed gaatquote:Op zondag 22 september 2019 19:59 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Fucking triest inderdaad.
Ontopic enzo;
Wat is er met Bergwijn aan de hand? Zuur omdat ie z'n 10 positie kwijt is? jongen is al een tijdje relatief onzichtbaar
En als hij gaat draaien is de titel een makkie?quote:Op zondag 22 september 2019 20:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al jouw posts zitten zo bomvol hoop dat het bij PSV niet goed gaat
Ik zou me eerder druk maken om bijvoorbeeld Ziyech. Het is te hopen dat die een keer weer gaat draaien, want als ie het hele seizoen zo blijft aankutten wordt de titel nog een flinke uitdaging.
Nja Ziyech is gewoon altijd kut tegen PSV, zegt niet zoveel over zijn verdere vorm.quote:Op zondag 22 september 2019 20:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou me eerder druk maken om bijvoorbeeld Ziyech. Het is te hopen dat die een keer weer gaat draaien, want als ie het hele seizoen zo blijft aankutten wordt de titel nog een flinke uitdaging.
Dat denk ik niet. Maar een fitte, goed draaiende Ziyech scheelt wel een slok op 'n borrel he?quote:Op zondag 22 september 2019 20:17 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
En als hij gaat draaien is de titel een makkie?
Die is erg overschat ja. Die Mocro is wel echt een fenomeen in potentie.quote:Op zondag 22 september 2019 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
Bergwijn laat het nooit zien in toppers. Is al weken de minste aanvaller van de 4.
Ben benieuwd of ie zelf bij PSV verder wil groeien of bijv na dit seizoen probeert een CL-club op te zoeken.quote:Op zondag 22 september 2019 20:39 schreef Generationalpha het volgende:
Ik vind Bergwijn tot nu toe eigenlijk ronduit overschat. Wat heeft hij nou eigenlijk tot nu toe laten zien? Vorig jaar redelijk rendement gehad maar ook alleen maar in de Eredivisie.
Als het een niveautje hoger is (Oranje, CL) geeft hij niet thuis.
Als hij dat laatste doet heb ik er sterk mijn twijfels over of hij niet heel snel op de bank gaat belanden. Tegen Emmen en Heerenveen het verschil maken is iets anders dan in Bernabeu scoren.quote:Op zondag 22 september 2019 20:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie zelf bij PSV verder wil groeien of bijv na dit seizoen probeert een CL-club op te zoeken.
Wat moeten we met die kutlinksquote:Op zondag 22 september 2019 19:40 schreef Longcat. het volgende:
50 miljoen nu schijnt.quote:Op zondag 22 september 2019 20:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoeveel moet die Malen kosten? Asking for a friend
wat mij betreft de beste al is Romario een goede 2equote:Op zondag 22 september 2019 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De een na beste die ooit het PSV shirt heeft gedragen.
jij mag ook wel en keer je zonnebril afzetten, tering man wat kweek je in je tuin daar wil ik ook wat vanquote:Op zondag 22 september 2019 20:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op zondag 22 september 2019 21:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij mag ook wel en keer je zonnebril afzetten, tering man wat kweek je in je tuin daar wil ik ook wat van
Ze hebben allebei prima kansen gehad om die wedstrijd winnend af te sluiten. Dus gelijkspel is in principe een uitslag waar beiden wel tevreden mee kunnen zijn.quote:Op zondag 22 september 2019 21:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft PSV ook maar 1 seconde aanspraak op winst gemaakt vandaag?
ja die bril dusquote:Op zondag 22 september 2019 21:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze hebben allebei prima kansen gehad om die wedstrijd winnend af te sluiten. Dus gelijkspel is in principe een uitslag waar beiden wel tevreden mee kunnen zijn.
Huh? Wie de bovenliggende partij was is dan nog een andere discussie, maar als Bruma die bal gewoon intikt dan zag de zaak er toch heel anders uit? Je doet nu net alsof PSV 90 minuten lang achter Ajax aangelopen heeftquote:Op zondag 22 september 2019 21:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die bril duser is geen moment in de wedstrijd geweest dat PSV dit had kunnen winnen, komen goed weg met een gelijkspel.
maar uiteindelijk prima voor Ajax gezien de resultaten in het verleden
Na de 80e minuut hadden zowel Ajax als PSV nog kansen voor de winnende. PSV had nog een corner en een schot op goal, Ajax een redelijk behoorlijke countermogelijkheid en een schot op goal.quote:Op zondag 22 september 2019 21:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die bril duser is geen moment in de wedstrijd geweest dat PSV dit had kunnen winnen, komen goed weg met een gelijkspel.
maar uiteindelijk prima voor Ajax gezien de resultaten in het verleden
ik vond Ajax niet geweldig eerlijk gezegd maar de controle was er wel, dus dat er voor PSV ooit iets meer in zat dan dit, nee dusquote:Op zondag 22 september 2019 21:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Huh? Wie de bovenliggende partij was is dan nog een andere discussie, maar als Bruma die bal gewoon intikt dan zag de zaak er toch heel anders uit? Je doet nu net alsof PSV 90 minuten lang achter Ajax aangelopen heeft
niet met je eens dus, maar verder prima hoorquote:Op zondag 22 september 2019 21:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na de 80e minuut hadden zowel Ajax als PSV nog kansen voor de winnende. PSV had nog een corner en een schot op goal, Ajax een redelijk behoorlijke countermogelijkheid en een schot op goal.
Tja, dan kun je ouwehoeren over een zonnebril, maar beide teams hadden nog wel wat kansjes om winnend van het veld te stappen.
Fuck controle. Wat zegt dat nou? Feit is dat je 1 goal weggeeft en dat PSV 1 100% kans mist. Of je voor de rest 30, 50 of 80 % balbezit hebt vindt ten Hag alleen relevant naar het schijnt.quote:Op zondag 22 september 2019 21:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond Ajax niet geweldig eerlijk gezegd maar de controle was er wel, dus dat er voor PSV ooit iets meer in zat dan dit, nee dus
Dus in de 80e minuut zijn er aan beide kanten nog een aantal kansen in de vorm van een corner, schoten op goal en een counter. En als ik dan zeg dat beide teams best winnend van het veld hadden kunnen stappen zat er volgens jou voor PSV nooit iets meer in dan dit gelijkspel?quote:Op zondag 22 september 2019 21:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet met je eens dus, maar verder prima hoor
controle zegt zoveel dat PSV nauwelijks wat gecreëerd heeftquote:Op zondag 22 september 2019 21:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Fuck controle. Wat zegt dat nou? Feit is dat je 1 goal weggeeft en dat PSV 1 100% kans mist. Of je voor de rest 30, 50 of 80 % balbezit hebt vindt ten Hag alleen relevant naar het schijnt.
als jij maar blijft volhouden dat PSV meer verdiend heeft dan dit gelijkspel zal ik maar volhouden dat je die zonnebril af moet zetten.quote:Op zondag 22 september 2019 21:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus in de 80e minuut zijn er aan beide kanten nog een aantal kansen in de vorm van een corner, schoten op goal en een counter. En als ik dan zeg dat beide teams best winnend van het veld hadden kunnen stappen zat er volgens jou voor PSV nooit iets meer in dan dit gelijkspel?
Duidelijk tijd dat ik mijn clubbril ga afzetten.
quote:Op zondag 22 september 2019 21:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze hebben allebei prima kansen gehad om die wedstrijd winnend af te sluiten. Dus gelijkspel is in principe een uitslag waar beiden wel tevreden mee kunnen zijn.
Zo lang jij blijft doen alsof ik ergens het woord 'verdienen' gebruik gaat heel je discussie mank.quote:Op zondag 22 september 2019 21:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij maar blijft volhouden dat PSV meer verdiend heeft dan dit gelijkspel zal ik maar volhouden dat je die zonnebril af moet zetten.
Ik heb zelden zo'n rustige PSV - Ajax meegemaakt
Gelijkspel was voor beiden volledig terecht. Je kan moeilijk beweren dat Ajax PSV hier heeft weggetikt.quote:Op zondag 22 september 2019 21:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij maar blijft volhouden dat PSV meer verdiend heeft dan dit gelijkspel zal ik maar volhouden dat je die zonnebril af moet zetten.
Ik heb zelden zo'n rustige PSV - Ajax meegemaakt
ik weet niet hoe vaak Frank gewonnen heeft in Eindhoven maar dat is ook niet zo relevant, feit blijft dat PSV geen enkele aanspraak op een overwinning heeft gehad vandaag en Ajax welquote:Op zondag 22 september 2019 21:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gelijkspel was voor beiden volledig terecht. Je kan moeilijk beweren dat Ajax PSV hier heeft weggetikt.
Ajax controleerde de wedstrijd wel. Maar dat was onder Frank ook.
Blijven herhalen, dan ga je het echt geloven.quote:Op zondag 22 september 2019 22:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet hoe vaak Frank gewonnen heeft in Eindhoven maar dat is ook niet zo relevant, feit blijft dat PSV geen enkele aanspraak op een overwinning heeft gehad vandaag en Ajax wel
uiteraard, als jij een ander mening hebt prima, maar ik hou het voorlopig bij de mijnequote:Op zondag 22 september 2019 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blijven herhalen, dan ga je het echt geloven.
Man, ajax begon vanaf minuut 1 al met tijdrekken. Ze speelden ook vrij lafjes, duidelijk bang voor de snelheid van PSV voorin.quote:Op zondag 22 september 2019 22:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet hoe vaak Frank gewonnen heeft in Eindhoven maar dat is ook niet zo relevant, feit blijft dat PSV geen enkele aanspraak op een overwinning heeft gehad vandaag en Ajax wel
ok nu ligt het weer aan mij, wat een onzinquote:Op zondag 22 september 2019 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Tarado is een beetje gefrustreerd dat het 1-1 is geworden heb ik het idee. Raar.
Net zo min als Ajax*. Ik denk dat je een andere wedstrijd hebt gezien Tarado. Ging gelijk opquote:Op zondag 22 september 2019 22:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ok johquote:Op zondag 22 september 2019 22:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Man, ajax begon vanaf minuut 1 al met tijdrekken. Ze speelden ook vrij lafjes, duidelijk bang voor de snelheid van PSV voorin.
Teams waren gelijkwaardig.
het zal welquote:Op zondag 22 september 2019 22:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Net zo min als Ajax*. Ik denk dat je een andere wedstrijd hebt gezien Tarado. Ging gelijk op
Apart figuur is dat idd.quote:Op zondag 22 september 2019 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Tarado is een beetje gefrustreerd dat het 1-1 is geworden heb ik het idee. Raar.
Nee, dat is alles behalve een feit als je nog een schot op goal hebt en een corner krijgt in de laatste tien minuten van de wedstrijd. Dan is het een feit dat je die wedstrijd mogelijk wint, ongeacht of het nou geflatteerd of verdiend is.quote:Op zondag 22 september 2019 22:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax was wel degelijk beter, al verschilde het niet heel veelquote:Op zondag 22 september 2019 22:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Net zo min als Ajax*. Ik denk dat je een andere wedstrijd hebt gezien Tarado. Ging gelijk op
Ajax was niet beter. Ajax speelt meer vanuit controle en PSV meer vanuit omschakeling.quote:Op zondag 22 september 2019 22:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ajax was wel degelijk beter, al verschilde het niet heel veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |