Ik zou zoiets nooit durvenquote:Op maandag 23 september 2019 10:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom zou je dan blijven zitten ipv gewoon zeggen 'goh dit is niet helemaal wat ik had gedacht en dit word vanuit mij gewoon niks Dus ik wil je tijd niet verspillen en het lijkt me beter als we het hier gewoon bij laten' of een variant daar op
Waarom dan daar braaf 2 biertjes weg gaan tikken als je zo negatief over iemand denkt
Ik ben een beleefde jongen en zal een date altijd netjes behandelen.quote:Op maandag 23 september 2019 10:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom zou je dan blijven zitten ipv gewoon zeggen 'goh dit is niet helemaal wat ik had gedacht en dit word vanuit mij gewoon niks Dus ik wil je tijd niet verspillen en het lijkt me beter als we het hier gewoon bij laten' of een variant daar op
Waarom dan daar braaf 2 biertjes weg gaan tikken als je toch al weet dat het helemaal niks gaat worden
Ja. Ik vind het juist nogal oneerlijk om het niet te doen. Zit je daar jezelf te schamen naast iemand en te doen alsof het koek en ei isquote:Op maandag 23 september 2019 10:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou zoiets nooit durvenJij wel?
Dat is toch gewoon beleeft geformuleerd. Ik vind het veel onbeschofter als je echt denkt 'ik schaam me voor deze vrouw' en dan in haar gezicht zitten glimlachenquote:Op maandag 23 september 2019 10:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ben een beleefde jongen en zal een date altijd netjes behandelen.Als een meisje dat bij mij na 10 minuten al zou zeggen dan zou ik mij veel gekwetster voelen dan na gewoon een verplichte 2 uurtjes zitten en dan gewoon een nette “het was gezellig maar meer niet”.
Met dat soort dingen houd ik ook rekening.
oh schamen. Ja das wel een stapje te ver ja. Maar als iemand het toch niet zo blijkt te zijn voor mij persoonlijk zal ik daar niet zo snel wat van zeggen.quote:Op maandag 23 september 2019 10:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het juist nogal oneerlijk om het niet te doen. Zit je daar jezelf te schamen naast iemand en te doen alsof het koek en ei is
schamen waren letterlijk zijn woorden. Dus daar reageer ik opquote:Op maandag 23 september 2019 10:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
oh schamen. Ja das wel een stapje te ver ja. Maar als iemand het toch niet zo blijkt te zijn voor mij persoonlijk zal ik daar niet zo snel wat van zeggen.
Oneens. Het gaat er om dat je iemand niet kwetst. Als alle dingen die ik denk over mensen in de openbaarheid zouden komen dan had ik ook een stuk minder vrienden over.quote:Op maandag 23 september 2019 10:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon beleeft geformuleerd. Ik vind het veel onbeschofter als je echt denkt 'ik schaam me voor deze vrouw' en dan in haar gezicht zitten glimlachen
Ik zie echt niet hoe dat iemand netjes behandelen is hoor
Maar denk je dat je bij deze date je gaat schamen?quote:Op maandag 23 september 2019 10:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Oneens. Het gaat er om dat je iemand niet kwetst. Als alle dingen die ik denk over mensen in de openbaarheid zouden komen dan had ik ook een stuk minder vrienden over.(En dat zal voor de meeste mensen gelden.)
Maar goed, dat is mijn morele regel dan.
Ik heb me tot nu toe 1 keer echt een beetje geschaamd. Toen dacht ik echt: Ojee, als ik nu gezien word sta ik echt een beetje voor joker. (Niet knap, gekke kleren etc.)quote:Op maandag 23 september 2019 10:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
oh schamen. Ja das wel een stapje te ver ja. Maar als iemand het toch niet zo blijkt te zijn voor mij persoonlijk zal ik daar niet zo snel wat van zeggen.
Nee.quote:Op maandag 23 september 2019 10:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar denk je dat je bij deze date je gaat schamen?
Hmm ja kan mij niet voorstellen dat ik mezelf zou schamen door zijn uiterlijk maar denk wel als hij zich heel raar zou gedragen. Maar heb ik nog nooit mee gemaakt.quote:Op maandag 23 september 2019 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb me tot nu toe 1 keer echt een beetje geschaamd. Toen dacht ik echt: Ojee, als ik nu gezien word sta ik echt een beetje voor joker. (Niet knap, gekke kleren etc.)
Maar dan nog lijkt het me netter om dan gewoon aardig te blijven doen en het zo netjes mogelijk af te ronden. Zij zal het echt als naar ervaren als ze zelf al na een paar minuten op uiterlijk wordt afgewezen.
Ja, dat is ook slecht maar ook daarbij kom ik weer op mijn punt dat we met z’n allen ook niet roomser dan de paus moeten doen. Als jij wordt gespot met een niet-knappe man (waarvan je van tevoren denkt dat hij wel meevalt) en je vriendinnen allemaal een leuke knappe man hebben dan vind je dat stiekem ook niet zo leuk.quote:Op maandag 23 september 2019 10:42 schreef Allures het volgende:
Sowieso vind ik het wel een beetje gek dat je je schaamt voor met wie je bent eigenlijk... Dat gevoel heb ik echt nog nooit gehad
Koppel je dan je eigen sociale 'status' aan de ander of zo?
Succes.quote:Op maandag 23 september 2019 10:09 schreef Generationalpha het volgende:
Ik heb donderdag eindelijk weer eens een serieuze date. Enige dingetje is het uiterlijk, maar ik heb gisteren opnieuw geleerd dat een 6 een 8 kan worden dus we gaan er gewoon voor.
Nou je hebt dan 2 opties.quote:Op maandag 23 september 2019 08:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar als zij jou niet liked weet ze ook niet of jij haar hebt geliked.
Nou als iemand mij geen 8 vind kan ik daar op zich beter mee leven dan dat degene wel even een 8 van me zal gaan maken... tbh.quote:Op maandag 23 september 2019 10:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Succes.
Trouwens, als iemand tegen mij zou zeggen dat ik een 6 ben maar wel een 8 kan worden, zou ik daar niet vrolijk van worden en er liever niet mee daten. Dat heeft toch geen zin.
Je weet duidelijk wat je zoekt wat uiterlijk betreft toch? Ik zou mij als ik jou was meer daarop richten en alleen gaan voor iemand die in je straatje past.
Ik weet wat ik zoek maar (en ook daar ben ik echt niet alleen in) zet vaak net iets te hoog in qua uiterlijk.quote:Op maandag 23 september 2019 10:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Succes.
Trouwens, als iemand tegen mij zou zeggen dat ik een 6 ben maar wel een 8 kan worden, zou ik daar niet vrolijk van worden en er liever niet mee daten. Dat heeft toch geen zin.
Je weet duidelijk wat je zoekt wat uiterlijk betreft toch? Ik zou mij als ik jou was meer daarop richten en alleen gaan voor iemand die in je straatje past.
Hmm als jij diegene leuk vind maakt het toch niet uit wat een andwr er van vind.quote:Op maandag 23 september 2019 10:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja, dat is ook slecht maar ook daarbij kom ik weer op mijn punt dat we met z’n allen ook niet roomser dan de paus moeten doen. Als jij wordt gespot met een niet-knappe man (waarvan je van tevoren denkt dat hij wel meevalt) en je vriendinnen allemaal een leuke knappe man hebben dan vind je dat stiekem ook niet zo leuk.
werkelijk echt geen moeite mee. Het gaat er toch om wat jij van die persoon vind? En de wereld draait al helemaal niet om uiterlijkquote:Op maandag 23 september 2019 10:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja, dat is ook slecht maar ook daarbij kom ik weer op mijn punt dat we met z’n allen ook niet roomser dan de paus moeten doen. Als jij wordt gespot met een niet-knappe man (waarvan je van tevoren denkt dat hij wel meevalt) en je vriendinnen allemaal een leuke knappe man hebben dan vind je dat stiekem ook niet zo leuk.
Dat is waar. Je zou er eigenlijk niet naar moeten kijken maar in de praktijk gaat het toch wel gewoon vaak zo. Je zit met vrienden in de kroeg en iemand zegt: Zo, die en die is nu samen met haar. Ik vind haar echt niet knap!quote:Op maandag 23 september 2019 11:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm als jij diegene leuk vind maakt het toch niet uit wat een andwr er van vind.
Weet niet hoe dat bij mannen gaat... maar het is toch niet de bedoeling om er een conpetitie van te maken wie de leukste partner heeft?
Als jij degene maar gewoon het leukst vind.
Je hebt een vriend/vriendin toch niet voor je vrienden?
Hmm ja denk dat dat soort dingen voornamelijk grootspraak zijn en als het er uiteindelijk op neerkomt niemand er de ander mee belachelijk zou maken.quote:Op maandag 23 september 2019 11:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is waar. Je zou er eigenlijk niet naar moeten kijken maar in de praktijk gaat het toch wel gewoon vaak zo. Je zit met vrienden in de kroeg en iemand zegt: Zo, die en die is nu samen met haar. Ik vind haar echt niet knap!
Beetje sociale druk zit daar altijd wel achter.
ik ben hier echt team Allures. Dan zit het meer in je eigen onzekerheid. Het kan me echt geen reet schelen wat vrienden van me vriendin vinden. Nouja, laat ik het zo zeggen, ik wil ook wel graag dat zij goed in de groep ligt, dat ze haar leuk & gezellig vinden, maar qua uiterlijk hoeft niemand er verder wat mee te doen dan ik. Ik vind ook niet per se alle vriendinnen van mijn vrienden knap of aantrekkelijk maar iedereen heeft zo zijn persoonlijke voorkeuren. Als je vrienden je daar op afrekenen zou ik persoonlijkquote:Op maandag 23 september 2019 11:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is waar. Je zou er eigenlijk niet naar moeten kijken maar in de praktijk gaat het toch wel gewoon vaak zo. Je zit met vrienden in de kroeg en iemand zegt: Zo, die en die is nu samen met haar. Ik vind haar echt niet knap!
Ja natuurlijk vraag je na de eerste ontmoeting van je vrienden + verkering 'en??' Maar dan bedoel ik (en dat weten mijn vrienden blijkbaar gelukkig) 'en past diegene bij mij? Vind je het een tof persoon? Zie je deze relatie kans hebben?' Niet: 'en? Lekker? Kun je het er op?'quote:Op maandag 23 september 2019 11:07 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik ben hier echt team Allures. Dan zit het meer in je eigen onzekerheid. Het kan me echt geen reet schelen wat vrienden van me vriendin vinden. Nouja, laat ik het zo zeggen, ik wil ook wel graag dat zij goed in de groep ligt, dat ze haar leuk & gezellig vinden, maar qua uiterlijk hoeft niemand er verder wat mee te doen dan ik. Ik vind ook niet per se alle vriendinnen van mijn vrienden knap of aantrekkelijk maar iedereen heeft zo zijn persoonlijke voorkeuren. Als je vrienden je daar op afrekenen zou ik persoonlijk
a) iets aan je eigen zelfverzekerdheid doen
b) andere vrienden kiezen
c) a & b
Waarschijnlijk zou het merendeel van mijn vrienden niet op mijn vriendin vallen maar dat is alleen maar mooi, dat hoeven ze niet. En misschien is mijn vriendin in de ogen van veel mannen dat zesje maar voor mij is ze een dikke vette tien.
Haha ik ga me door al jullie woorden bijna een moreel slecht mens voelen.quote:Op maandag 23 september 2019 11:07 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik ben hier echt team Allures. Dan zit het meer in je eigen onzekerheid. Het kan me echt geen reet schelen wat vrienden van me vriendin vinden. Nouja, laat ik het zo zeggen, ik wil ook wel graag dat zij goed in de groep ligt, dat ze haar leuk & gezellig vinden, maar qua uiterlijk hoeft niemand er verder wat mee te doen dan ik. Ik vind ook niet per se alle vriendinnen van mijn vrienden knap of aantrekkelijk maar iedereen heeft zo zijn persoonlijke voorkeuren. Als je vrienden je daar op afrekenen zou ik persoonlijk
a) iets aan je eigen zelfverzekerdheid doen
b) andere vrienden kiezen
c) a & b
Waarschijnlijk zou het merendeel van mijn vrienden niet op mijn vriendin vallen maar dat is alleen maar mooi, dat hoeven ze niet. En misschien is mijn vriendin in de ogen van veel mannen dat zesje maar voor mij is ze een dikke vette tien.
Hmm misschien bij jouw vrienden dan... maareh... mijne zijn gewoon blij voor me als ik van iemand heel gelukkig word.quote:Op maandag 23 september 2019 11:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |